Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.05.2019 în toate secţiunile
-
7 puncte
-
7 puncterulotisti si o zi de marti asa cum va doriti! La multi ani si din partea noastra tuturor colegelor si colegilor care poarta numele Sfintilor Constantin si Elena!
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
4 puncteLa Multi Ani celor care astazi isi serbeaza ziua de nume si/sau onomastica O zi frumoasa astazi in Dublin, bucurie maxima in portofel Astazi mi-au intrat in cont, integral, Taxa de Mediu platita in 2015 pentru penultima masina avuta, Octavia 4x4. 6.546 lei
-
3 puncte…la numai 7 kilometri distanta de Slobozia (Ialomita) se afla ascuns un adevarat colt de rai. Natura si priceperea omului harnic au creat aici un adevarat paradis: Camping PERLA din Amara. Un camping modern care ofera multe-multe facilitati iubitorilor de natura . In Amara se poate ajunge foarte usor (lejer) dinspre Bucuresti , Constanta sau Buzau tranzitand doua drumuri nationale: DN 2C si DN 2A pentru cei veniti dinspre capitala(imprejurimi) sau cei care vin dinspre malul Marii Negre. Statiunea Amara un izvor de sanatate, binecunoscuta pentru puterile sale vindecatoare datorita namolului sapropelic folosit pentru afectiunile reumatice. Apa lacului Amara, cu proprietati curative, un adevarat pansament pentru organism !!! Camping la Amara … turistii de toate varste isi gasesc locuri de cazare aici ; fie la cort , casuta sau … in rulota (dupa caz). Unele casute dotate cu baie proprie , altele nu. Unele cu o mica terasa, alte fara…Dar toate au acces la internet si TV. Totodata, pasionati de pescuit, isi intind unditele pe malul lacului din zona campingului. Adevarate partide de pescuit (amator). Nu va imaginati ca veti prinde kilograme de peste, dar asa de….placere. La numai cateva sute de metri turisti se pot relaxa la plajele Mircesti, Lebada sau Splendid din statiunea Amara sau la terasele din zona. Popasul turistic este amplasat pe drumul judetean Slobozia-Buzau, la intrare in Amara si dispune de: Facilitati & Servici: - Casute cu pat dublu - Casute cu o singura camera, avand fiecare cate 2 locuri de cazare, pat dublu, baie proprie si cablu TV. - Casute cu doua paturi - Casute cu o singura camera, avand fiecare cate 2 locuri de cazare, 2 paturi, bucatarie, baie proprie si cablu TV. - Teren pentru campare cu corturi 26 Casute 60 locuri pentru corturi 50 locuri pentru rulote terasa - restaurant gratar loc pentru pescuit internet wireless loc de joaca pentru copii toalete si dusuri in aer liber lavoare pentru spalare fructe, legume si vesela Locuri pentru camping Amara Tarife 2019 10 lei / cort 8 lei / persoana 5 lei / masina 5 lei / copertina Campare rulota Tarife: · 40 lei / rulota · 50 lei /rulota (curent inclus) Casuta cu camera tripla si baie - 100 lei Casuta familiala (tip garsoniera) pentru 2 persoane - 120 lei Casuta familiala (tip garsoniera) pentru 3 persoane - 130 lei Adresa: DJ Slobozia Buzau, Intrare in Amara, Strada Libertatii 2 927020 Amara (Ialomița) TEL: 0732 898 105 GPS: 44.607599, 27.317568
-
3 punctePentru cei interesați am gasit azi la Lidl plasă antiinsecte pentru usa rulotei,cu magneti. Se inchide la mijloc uninduse magneții. Eu am una identica la rulota mea și este foarte bună.Preț 20 lei in Brașov.
-
2 puncteFoarte frumoasa și ce reușesc sa vad din poze este și bine întreținută. Vad ca roată de reserva ai, butelie idem (trebuie văzut dacă merge bine la noi sau nu, în caz contrar trebuie schimbată). Pe lista de cumpărături pune un cablu de 25m pe 2,5 cm, tank pentru apa gri, stropitoare de 10-15 lt pentru a umple rezervorul și un furtun de apă, eu făcând doar vacante în camping aveam doar furtunul și anul trecut la Legoland m-am trezit ca ei nu aveau apa în locul de campare, la 8 seara fără apa nu a fost chiar maxim, dar mulțumită lui Goagăl am găsit un Baumarkt deschis pana la 22 la 2km de camping, de atunci este nelipsita stropitoarea din rulota. Masa și scaune pentru a lua masa afară, un covor care se pune în cort, lanterna, cunei pentru livellare in caz ca locul nu este perfect în plan (nu uita ca rulota se pun în plan din roată din fata și cu ei sub roti nu cu calele, ele se coboară doar pentru susținere nu se face forță pe ele deoarece sunt prinse de podea nu de sașiu), cuie pentru a prinde cortul în pământ pentru diferite tipuri de sol. Noi am cumpărat la început minimul indispensabil, nu ne-am aruncat la mari cumpărături, tine cont ca totul are greutate cât de mica, dar care se aduna, apoi tot ce scoți trebuie strâns, iar noi suntem de filosofia cât mai puțin cu atât mai bine și mai repede. Un sfat dacă îmi permiți, nu pleca în Grecia fără a fii testat 2-3 zile într-un camping nu departe de casă, puneți cortul, scoateti și folosiți tot echipamentul, doar asa va puteți da seama ce va trebuie ai ce este de prisos. Pentru echipamente și sfaturi legate de off-camping las colegii mei care sunt specialiati în asa ceva. Nu in ultim lucru am în roluta o pompa de apa noua de rezerva și o mica truse de scule, boloboc, ciocan, șurubelnițe, etc.
-
2 puncteAm.idee cum se pot reproduce brobonelele caroseriei din chit. In principiu avem nevoie de un gelcoat pentru creearea matritei cu care vom lucra. Matrita va fi fabricata intr o parte a caroseriei care este buna ,fara indoituri fara julituri. Avem nevoie de un motoras care face vid . Se aplica gecoat ul pe caroserie cu pensula la lungimea loviturii pe care o avem de reparat. Apoi cu o folie groasa pe care atasam mastic pe toate laturile ei invelim gecoat ul proaspat aplicat ,introducem furtunasul motorului de facut vid in masticul uneia dintre laturi,aplicam folia peste gelcoat,si pornim motorul de facut vid. Rezultatul Folia se va strange si va impinge gelcoat ul in caroserie acesta din urma preluind forma brobonelelor. Odata matrita fabricata nu avem decat sa facem niste gaurele in zona infundaturii iar cu un aparat de tras sau ciocan inertial de tinichigerie tragem infundatura cat mai aproape de nivel cu restul caroseriei. Curatam vopseaua in zona infundaturii cu rola roloc sau smirghel. Se degreseaza. Se aplica chit de tabla soft (recomand Novol) Odata aplicat chitul un pic in afara caroseriei ca nivel aplicam matrita peste chit . Este bine ca rulota sa fie cu partea lovita pe langa un zid sau stalp ceva in asa fel incat sa putem pune o scandura proptita in matrita . Odata intarit chitul (2 Ore) se scoate matrita si surpriza....raman brobonelele identice cu ale caroseriei. Poate aparea urmatorul aspect . La capete se pot suprapune noile brobonele cu cele ale rulotei. Luam un biax si lucram la unirea lor pe toate laturile ( foarte migalos dar rezultat excelent ) Se degreseaza . Se aplica filler 2k bicomponent. Se slefuie usor cu P 800 Se degreseaza . Se aplica voseaua 1k(vopsea cu lac in ea) Codurile de vopsea de la rulote sant ori RAL 9003 ori RAL 9010. Spor. Pentru alte nelamuriri va stau la dispozitie. Stima.
-
1 punct.... atat de recenta incat s-a terminat acum cateva ore... Din pacate, desi s-au parcurs 4,205 Km la volan, din cei peste 25,000 Km in total, , nu a existat o rulota. .. :( Mai cu obstacole, mai cu bucurii, cand in aer, cand pe apa, cand pe roti, am ajuns cu bine inapoi acasa acum 2 ore, dupa un traseu care ne-a purtat pe ruta NYC - Buenos Aires - Ushuaia - Parcul National Tierra del Fuego - Ushuaia - Canalul Beagle - Capul Horn - Canalul Beagle - coasta Pacificului - Stramtoarea Magellan - Punta Arenas - Santiago de Chile - Insula Pastelui - Santiago de Chile - Desertul Atacama - Santiago de Chile - Bogota - NYC. Video jurnalul "Te Pito o Te Henua" - 2019, va aparea in cateva luni. Un An Nou Fericit cu bucurii tuturor rulotistior din partea celor DoiNomazi!
-
1 punctBuna. Am deschis acest tipic sa prezint rulota mea cea foarte noua. Atât de noua încât nici nu a sosit acasă inca (joi este programat să o aduc). Este o rulota Adria, model 2009, ușoară, nu stiu exact ce dotări are, dar stiu ca nu are tv, microunde, motormoover, trapă cu ventilatie, cort. Saltelele nu sunt cele mai bune (am in plan sa le schimb). Astept de la voi sugestii si păreri, orice credeți că mi-ar fi de ajutor pentru a ma bucura de o vacanță de 2 săpt in Grecia (planificată in august, dar încă nu stiu unde 😅).
-
1 punctSalutari, Iata ca am facut prima iesire la un camping (terasat, cu cale de acces relativ abrupta), cu noua noastra rulota Dethleffs 560 SK. Din diverse motive m-a ajutat domnul de la camping si a coborit rulota, lasand-o in fata locului alocat. Mi-a dat de inteles ca avand mover, as putea sa o pozitionez folosind moverul. Desi bunul meu simt imi zicea ca ar fi meritat sa cuplez masina pentru manevra, ca pare a fi o sarcina cam grea pt mover, avand in vedere ca era de deplasat vreo 10 metri, cu ceva panta, mi-am zis totusi sa incerc. Gandidu-ma ca moverul (Reich) are o protectie electronica la suprasarcina. Si intr-adevar, dupa ce am terminat de urcat panta si nu mai trebuia decat sa rotesc rulota, protectia electronica a sarit. Insa si rulota s-a umplut de un fum inecacios, de circuit electronic/tranzistor ars (miros de care nici pana acum nu am scapat in intregime). Am fost ferm convins ca blocul de comanda s-a ars. Insa observ ca pare sa functioneze fara probleme. Am mai folosit moverul apoi (fara a urca in panta) si a functionat cu succes. Evident dupa intamplare, am citit si eu manualul. Insa nu scria nimic deosebit referitor la vreun mod particular de a te purta cu moverul. Intrebarile mele ar fi: * este un lucru stiut/comun ca folosirea moverului trebuie facuta "cu mila", altfel riscandu-se supraincalzirea/defectarea? * moverul este folosibil si pentru o deplasare mai lunga (e.g. 10 metrii)? Sau este conceput pentru a face doar mici miscari in jurul pozitiei? Adica pozitionarea de baza fiind facuta cu masina. In principiu nu ma deranjeaza manevrarea rulotei cu masina in marche-arriere, si cam asta am de gand sa fac, gandindu-ma sa menajez cat mai mult moverul. * acest model este cu anclansare motorizata. Din manual mi s-a parut ca am citit ca pentru anclansare, trebuie tinut apasat pe buton, pana cand motorul de translatie a rolelor se opreste. Insa cand rolele incep sa preseze cauciucul, motorul munceste si scheauna din ce in ce mai chinuit si detul de repede mi se face mila si opresc comanda. Dar nu sunt sigur ca e bine cum am procedat. Caci la penultima manipulare o rola a inceput sa patineze. Moment in care am mai "fortat"/impins rolele in cauciuc. Intrebarea este deci: pentru actionare exista un capat de cursa la care motorul se opreste din activitate? Cu alte cuvinte, tin apasat pe buton pana cand nu mai aud nici un sunet? Mi-e teama sa nu suprasolicit si mecanismul acesta. PS: nu am deschis inca carcasa pentru ca este vreme ploioasa. Maine as dori sa fac o inspectie vizuala a placii electronice. Multumesc anticipat pt opinii. Numai bine, Cristi.
-
1 punctBuna ziua dragi colegi, Asa cum am promis intr-un alt post, revin cu informatii legate de campingul Porto Elea. Noi nu am stat in el insa am facut un tur de campinguri sa ne documentam pentru urmatoarele iesiri in Grecia. Singurul care ne-a placut a fost acesta ( pe langa Armenistis unde am stat). www.portoelea.com reservations@portoelea.com +30 6984 625581 +359 898888101 Foarte frumos amenajat, totul noutz, toalete impecabile, rstaurant, bar, loc de joaca pentru copii, zona de fitness in aer liber etc. Plaja un pic ingusta si plina de sezlonguri insa totul intr-o ordine impecabila si apa... apa de Grecia. Iata si cateva poze:
-
1 punctSunt Alin din Sibiu, pasionat de prin anii 90 de iesit in natura cu rulota/cort. Acum am decis sa-mi fac un van doar de dragul de a lucra la el, sa-mi pun energia si pasiunea in el. Am norocul ca sotia mea sa fie si ea pasinata de asta. Copii sunt mari, biz-ul merge si fara noi asa ca planuim sa plecam cam 3-6 luni pe an. Ma bucur ca sunt aici si abia astept sa va descopar. Cu drag, Alin
-
1 punctPlanul este sa mergem 14 zile in Grecia. Citesc ce scrie aici pe tema asta, apoi o sa vin cu intrebarile. În principiu vreau o plajă cât mai libera, cu nisip fin, intrare lină in apa, apusul sa fie in apa, magazine la o distanță rezonabilă.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctFoarte frumoasă englezoaica. Să o folosiți sănătoși și fără probleme în cât mai multe ieșiri reușite.
-
1 punct
-
1 punctBun venit printre noi, deschide un topic nou unde sa poți prezenta rulota, mașina care va duce greul și ceea ce ai deja, sunt sigur ca ajutorul pentru a putea pleca într-o vacanta liniștită nu va lipsi. Vacanta apoi unde? În tara, înspre vest, mare, munte, etc
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSalut, @Calin Andritoiu ! Sa incep eu: am luat un regulator MPPT si un acumulator cu gandul ca la astea nu le fac upgrade prea curand si am investit multi bani in ele. Amandoua sunt de la Victron Energy - MPPT de 75 V si 15 A cu bluştuţ si acumulator GEL de 12V/90 Ah. Panoul este o chinezarie mai rasarita cu puterea declarata de 200 W. Insa si-a facut treaba chiar si in casa, in dreptul geamului, probabil ajutat foarte mult de regulator. Toate astea + 12m de cablu special, 2 mufe si un senzor de temperatura pentru baterie au fost vreo 28 milioane... Panoului i-am facut un suport solid, pliabil, cu ancorare in pamant, din cornier de aluminiu. L-am facut cu reglare a unghiului de incidenta a soarelui si-l voi folosi intr-un perimetru de aproximativ 5 m in jurul rulotei. Nu e confortabil sa-l mut de colo-colo, insa m-am ferit de panourile semiflexibile (pret ridicat, caracteristici electrice inferioare, nu-si pastreaza in timp proprietatile fizice). Cu setul acesta eu sper ca 10 ani de acum incolo sa nu mai investesc nimic pe partea de electrica. Ziua, singurul consumator va fi pompa de apa, iar noaptea vor fi luminile (8 A max - adica toate luminile aprinse) si aproximativ 7 A sa ma uit la filme. In privinta dusului, am o pompa de apa submersibila (ramasa de la vechiul sistem de apa al rulotei). Pentru incalzirea apei voi achizitiona o caldare neagra in care se amesteca mortarul. Caldarea va sta la soare, iar dusul il voi face in cort special de dus de la Dechatlon. Sper sa nu se incalzeasca prea tare apa!
-
1 punct
-
1 punctSalut, @Adrian Mihai ! Imi pare rau. Eu am ales varianta schimbarii intregului sistem, desi sistemul clasic al rulotei functiona. Acum am in interior un rezervor de 70 L, pompa cu presostat si vas de expansiune. Am schimbat bateriile - la bucatarie am una metalica din comertul obisnuit (insa este mica si doar pentru apa rece), iar la baie una speciala pentru rulota (insa cu corp metalic, doar pentru apa rece, fara microcontact). Astfel am simplificat putin sistemul electric si am ceva mai mult confort dpdv al debitului. Ca punct slab al sistemului ramane doar pompa, insa e de calitate si nu cedeaza asa usor precum cele submersibile.
-
1 punct
-
1 punctSeara buna, M-am saturat sa vad nemtii cu rulote in campinguri si scaune smechere. Am rupt pisica si am comandat si eu doua scaune de la doamna Varga. De pe forum am auzit de ea. Multumesc cogului din MS pt recomandare.
-
1 punctDomnule Eugen, postul dumneavoastră v-a catalogat singur, nu mai este nevoie sa va spun eu nimic, toate cele bune [emoji481]
-
1 punctSalutare comunitate. In sfarsit dupa o luna de zile de la achizitie, reusesc sa imi prezint si eu rulotica. Conform celor citite pe forum, doresc sa dau dreptate multora care au spus ca nu tu gasesti rulota, ci ea te gaseste pe tine. Dupa ce am fost nevoit sa miros o gramada de "englezoaice puturoase"(infiltratii, ciuperci si mucegai) deoarece aveam impresia ca acele modele ni se potrivesc mai bine, am dat de micuta "Olandeza zburatoare" care parca a spus ca este potrivita pentru noi. Mai jos am atasat niste imagini cu ea. Va rog ca cei care aveti ceva asemanator, daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi, etc. Aceasta nu are baterie si se pare ca nici loc pentru baterie cu toate ca pe consola de sigurante, exista un locas cu siguranta la care scrie caravan Akku. Ma gandeam ca in cazul in care doresc offcamping, mi-ar fi util sa pot sa incarc telefoanele, sa mearga lumina etc. A primit la ea un panou solar care se pune langa rulota si un convertizor de la 12V la 220V dar mi se pare putin atipic. Ma gandeam ca in viitor sa atasez o baterie, un panou solar mai mare, etc. Pentru cazurile de urgenta majora (tarziu pe autostrada sau oboseala) am lipit niste benzi LED care functioneaza cu 3 baterii AA sub garnisele de la geamuri si e lumina cat sa nu iti bagi degetele in ochi. . In rest, ma gandeam ca sa o folosim in camping cu legatura la 220V. Intre timp am reusit sa adaug si un carlig la masina (ca deh.... trebuie sa o si trag cu ceva nu sa stea ca bibelou in curte). La ea am primit si cort dar din pacate inca nu am reusit sa il montez pentru ca spatiul din curte nu imi permite. Va multumesc tuturor care va-ti facut timp cand cautam rulota sau carlig sa imi raspundeti si sa imi dati sfaturi utile si pertinente.
-
1 punctSpicuiesc din mai multe articole si forumuri referitoare la subiect, cu oarece traducere libera si adaptare. Completari sau observatii sunt binevenite. Cat timp sunteti plecati cu rulota, aruncati-va un ochi pe prognoza meteo permanent. Daca prognoza este de vant cu 40 km/h sau mai mult, evitati sa va puneti in miscare. Retineti ca de multe ori la prognoza este data viteza medie, la rafala poate fi mult mai mult, poate chiar dublu. Nu va panicati si nu brucati comenzile. Tineti ferm ambele maini pe volan, pregatiti sa reactionati in caz de nevoie. Micsorati viteza pana la limita la care va simtiti in siguranta, dar retineti ca chiar si o viteza foarte mica nu inseamna ca rulota nu se poate rasturna, daca vantul este suficient de puternic si este coroborat cu alti factori (incarcarea defectuoasa a rulotei, manevre bruste cu creare de balans, curenti de aer formati la trecerea in viteza a unor masini mari etc). Daca totusi viteza la care stapaniti ansamblul devine foarte mica, mai bine opriti undeva, preferabil la adapost de vant, in general in localitati. Nu va stresati familia mai mult decat e cazul, ca sa nu fie ultima iesire cu rulota pentru ei. Chiar daca va simtiti stapan pe condus, daca ei insista sa opriti, faceti-o. Ar fi bine ca inca de cand va planificati calatoria/concediul sa luati in considerare astfel de eventualitati si sa va intocmiti un program care accepta usor modificari. Tot legat de familie, nu vorbiti in casa despre ce periculos poate fi mersul cu rulota sau si mai rau, sa le aratati filmulete sau poze cu accidente si rasturnari de pe net. Nu va ajuta cu nimic, si in plus induceti o teama in membrii familiei de care nu au nevoie. Daca stiti dv pericolele e suficient, pentru ca dv sunteti "la butoane". Evitati autostrazile. Sunt mai expuse la vant decat drumurile nationale pe care si viteza generala este mai mica, cu toate avantajele care decurg pe vreme cu vant. Atentie la indicatoarele rutiere de vant. Conduceti mai atent si eventual mai incet in zona lor, mentinand banda de circulatie. Cine le-a pus, in mod sigur nu le-a pus degeaba, iar ca si conducatori cu rulote sunteti dintre cei mai vizati de aceste indicatoare. Incercati sa determinati periodic directia vantului si sa aproximati taria lui, indeosebi in afara localitatilor, unde bate mai tare, observand diverse lucruri de pe margine cum ar fi steaguri care flutura (sunt pe la benzinarii), copaci, sau chiar sa opriti si sa coborati din masina, apreciind pe pielea dv taria lui. Ceea ce ar fi si indicat, ca sa va mai uitati si prin rulota daca lucrurile mai sunt unde le-ati pus. Dupa curbe tineti cont ca veti fi suflati dintr-o noua directie. Vantul din laterlal este evident cel mai periculos. Pe parcursul calatoriei, directia vantului sigur se va schimba, posibil si intensitatea, depinde si de distanta parcursa, in general cam dupa cateva zeci de km puteti sa va asteptati la ceva schimbari. Daca vedeti motociclisti si mai ales biciclisti pe drum, bucurati-va. Pe un vant care v-ar crea pericol de resturnare, ei nu ar putea merge. Atentie la balansul rulotei din timpul depasirilor. O inclinare contra vantului e inofensiva, dar implicit va urma imediat una spre partea cealalta, si adugata la forta vantului poate crea probleme. In tot cazul, la depasiri, daca e musai sa le faceti, trebuie luat de volan usurel, atat la inceputul depasirii cat si la sfarsit, la reintrarea pe dreapta. Daca sunteti campati si considerati, sau prognoza este ca vantul este atat de puternic incat va poate chiar rasturna, intoarceti rulota cu fata sau cu spatele inspre vant, si daca aveti loc pe teren, puneti autoturismul in calea vantului ca paravan si mai aproape de rulota. Chiar daca autoturismul e mai scund decat rulota, in situatii extreme conteaza. Preferabil strangeti cortul cat inca nu bate vantul foarte tare sau daca nu, verificati ancoarea si asigurati-l suplimentar (ar fi bine ca de acasa sa plecati pregatiti pentru astfel de situatii). Foarte important este ca toate chingile sa fie bine intinse. Oricat ar fi de solide si prinse bine in pamant, daca nu sunt intinse, miscarea permanenta din timpul furtunii le va slabi. Daca aveti in plus o chinga sau funie, puteti sa il legati suplimentar de trunchiul unui copac solid din partea din care bate vantul. Daca in apropiere este un obstacol mai mare in directia de unde bate vantul, movila de pamant, cladire, gard etc, va puteti proteja mutand rulota la adapostul lui. Uitati-va imprejur dupa obiecte care se pot disloca la furtuna si mai ales copaci uscati care se pot rupe cu totul sau doar crengi, si sa cada peste rulota/masina si preferabil relocati-va. Asta cu copacii ar fi bine sa o faceti de cand va campati, indiferent de vreme si de prognoza, o vijelie poate aparea oricand (vara). Noaptea, in caz de vijelie, obiectele pe care le lasati sub cerul liber s-ar putea sa devina mici proiectile indreptate spre rulota/masina dv sau ale vecinilor. La pregatirea de plecare la un drum cu vant, asezati bagajele in rulota mai cu atentie. Regulile le stiti. Cele mai grele pe podea si cat mai pe ax. Obiectele de sus care sunt cat de cat mai grele, mutati-le in masina. Nu fac bine acolo rulotei, in schimb veti ajuta masina la stabilitate. Presiunea corecta in roti devine foarte importanta, asa ca masurati-o cu manometrul ajustati-o daca e cazul.
-
1 punctSpuneam ca am sa repostez pozele cu ce am facut eu pentru distribuirea aerului ventilat la rulota mea! Ei bine azi o fac! Imaginea nr:1- ventul montat, are 2 iesiri, asa ca le-am folosit pe amandoua! -cu tub fexibil dedicat am executat circuitul lung, prin rulota, iar daca nu mi-a ajuns, am avut tub flexibil de aluminiu ceva mai mica sectiunea si l-am folosit pe circuitul scurt, doar 2 iesiri (sub frigider si langa usa de acces). L-am "imbracat" cu banda de hartie! nr 2- comanda, am ales s-o montez in interiorul dulapului. nr 3- traversare intre dulap si prima incinta de sub bancheta pe dreapta fata, in care am montat o supapa dedicata. nr 4- tubul pozat/fixat sub bancheta dreapta fata, se vad si orificiile facute pe tubulatura! Am ales sa pozez tubulatura la partea superioara a incintei pentru a nu ma incurca la depozitarea diferitelor obiecte ce le detin. Se vede si racordul la ce-a de-a 2-a supapa fixata sub pat, in interiorul rulotei! nr 5- tot sub bancheta dreapta fata, dar vedere inspre fata rulotei. Se vede si iesirea la butelie. nr 6- vedere din rulota sub bancheta dreapta fata. nr 7- traversare de pe dreapta pe stanga, tot la partea superioara a nivelului banchetelor! Patul fiind permanent montat nu ma deranjaza. nr 8- gratarul patului montat, se vede si distantele create/extinse ca dimensiune, deoarece folosesc saltea suplimentara peste buretii banchetelor a trebuit sa le extind, ca sa permita iesirea aerului de sub banchete. nr 9- imagine din rulota sub bancheta stanga fata, se vede si supapa montata acolo. nr 10-traversare de la bancheta stanga fata in baie, se vede si slitul pentru aer executat in "piesa de imbinare" a tubului. -nu am mai avut mufa dedicata, asa ca am facut dintr-un tub/spray de vopsea, are acelasi diametru. nr 11- traversarea prin baie cu orificiile aferente facute. Se terminase si tubul flexibil dedicat, asa ca am folosit ceva de plastic, mai mic ca sectiune, si am continuat pe sub mascarea rotii rulotei inspre "living". nr 12- traversare sub bancheta din living. Aici am creeat o microturbina, cu comanda separata, la nevoie o pornesc si aspira aerul cald mai puternic, fiind mare circuitul si avand multe orificii create se pierde presiunea aerului. nr 13-turbina creata, vedere mai de aproape. nr 14-circuitul scurt, iesirea de sub frigider, nu am mai avut supape dedicate si am adaptat un gratar de la un sifon de chiuveta. nr 15-traversare pe sub chiuveta inspre cea de-a 2-a gura de aer din circuitul 2. nr 16-a doua iesire, tot la fel facuta, dintr-un sifon. Asta da foarte bine la usa de acces in rulota! nr 17-comanda turbinei create cu supape de refulare a aerului! Trebuia sa fie pusa imediat dupa turbina, dar uitasem de ea, asa c-am pus-o ultima! Am preferat sa pun imaginile cu atasament direct, poate ca asa nu se mai pierd! Bafta si indemanare colegilor ce vor sa-si realizeze distribuire aer in rulota! S-auzim numai de bine!
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

