Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.03.2019 în toate secţiunile
-
8 puncte
-
8 puncte
-
8 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
6 puncteIndiferent ce v-ați decis să cumpărați, fie el lucru nou sau vechi, trebuie să vă informați temeinic înainte. Când vă pregatiți să cumpărați un vehicul recreațional, lucrurile se complică și mai mult. Acesta este practic o casă pe roți, însă e mult mai complex decât o mașină și mult diferit de o casă ori apartament… Ce-ar trebui să știți inainte să porniți la cumpărături? În primul rând ar trebui să știți bine ceea ce căutați. Rulotă sau autorulotă? Câte persoane se vor bucura de ea? Unde veți petrece vacanțele, în camping amenajat ori în sânul naturii? Astfel de întrebări vă vor ajuta să vă dați seama de ce echipări aveți nevoie. Sunt foarte multe configurații interioare, de aceea vă recomand să vedeți cât mai multe vehicule recreaționale pentru a vă face o idee despre ceea ce vă doriți cu adevărat. La prima vedere, orice rulotă vă va atrage. Ar fi păcat să realizați după o vreme că nu se potrivește cu nevoile familiei dv. După ce v-ați facut o idee asupra configurației dorite, veți incepe căutarea în limita bugetului planificat. Dacă nivelul de echipare se poate modifica în timp, este deosebit de important să cumparati un vehicul fără probleme, întrucât reparațiile sunt extreme de costisitoare. La ce ar trebui să fiți atenți atunci când mergeti la cumpăraturi? Cele mai periculoase sunt infiltrațiile, de fapt efectele pătrunderii apei în interiorul pereților (izolației). Efectele infiltrațiilor se văd mult prea târziu, întrucât structura de lemn este uscată, absorbind apa ca un burete. În lemnul umed se dezvolta ciuperci și bacterii care vor devora literalmente fibrele lemnoase. Chiar daca nu se vede la o privire superficială, un specialist poate identifica destul de ușor astfel de probleme. Mulți vânzători vor îmcerca minimize aceste probleme, încercând să vă convingă că este doar o mică problemă, pvestindu-vă cu haz o întâmplare dintr-o vacanță reușită, când a uitat o fereastră sau trapă deschisă. Nu vă lăsați pacăliți, reparația infiltrațiilor este cea mai scumpă dintre toate intervențiile la un astfel de vehicul. Cauza infiltrării apei în izolația rulotei este de obicei pierderea etanșării la îmbinarea pereților sau la trape, ferestre, aerisiri etc. Verificați cu atenție profilele de la îmbinarea pereților, apăsați cu putere în imediata apropiere a acestora, în special la îmbinarea cu peretele frontal. Aplecați-vă și aruncați o privire si sub rulotă. Orice lovitură a podelei poate fi o sursă de infiltrație, dacă e proaspătă, se poate repara, insa dacă e veche, reparația va fi mult mai scumpă. Cereți vânzătorului să vă facă proba tuturor echipamentelor din dotare (frigider, sobă, boiler etc). Orice defecțiune vă va costa bani si nervi ulterior. În general revizionarea periodica a acestora nu este foarte costisitoare, însă piesele de schimb sunt foarte scumpe. Rețineți că aceste echipamente sunt extreme de scumpe, in comparație cu cele casnice. De pilda, un boiler folosit se vinde în jur de 300 EUR, la care se va adăuga montajul. Mirosul dintr-o rulotă spune multe despre starea acesteia. Infiltrațiile au ca efect dezvoltarea mucegaiurilor care au un miros puternic, înțepator. Pentru a contracara aceste mirosuri, multi vânzători încearcă să le ascundă cu diferite parfumuri. Un miros puternic ar trebui să vă pună pe gânduri, în loc să va liniștească gandul că ați dat peste o rulotă curată. Substantele cu care se curăță și se întrețin rulotele au arome fine, discrete, similare celor folosite in casă. Acordați o atenție deosebită ferestrelor și trapelor, acestea fiind extreme de scumpe si greu de găsit. Ar fi bine să știți că sunt foarte multe modele și dimensiuni, iar găsirea ferestrei potrivite nu este tocmai ușoară. Sunt diferite modele de balamale si inchizători, deci va fi aproape imposibil să gasiți fereastra potrivită la dezmembrări. Prețul unei fereastre pleacă de la 350-400 EUR si poate trece usor de 1000 EUR în cazul unei ferestre frontale, de dimensiuni mari. Încercați să cumpărați rulota de la un rulotist, mulți dintre aceștia schimbă la câțiva ani vehiculul recreațional din diferite motive, chiar daca nu au probleme majore (trec la o rulotă mai mare sau mai mică, trec de la rulotă la autorulotă sau chiar invers, își doresc ceva mai nou etc). În general, rulotiștii au grijă de rulote, spre deosebire de vanzatorii de meserie, care doar vând pentru profit. Aceștia cumpără rulote cu mici probleme, pentru că acestea sunt mai ieftine, le aranjează sumar pentru vânzare, apoi scapa repede de ele. Încercați să vedeți cât mai multe rulote si autorulote, atât pe viu cât și pe internet. Intrați pe forumurile de profil și informați-vă cât mai bine. Veți intelege ceea ce vi se potrivește din multitudinea de modele si configurații existente în piață. Recomandarea mea este să nu mergeți singur la cumparături, mai ales dacă nu ați avut rulotă până acum. Veți fi ca un copil pentru prima oară singur la raionul de jucării dintr-un supermarket. Vă veți entuziasma imediat și nu veți vedea nicio problemă, chiar dacă aceasta ar fi cât un elefant. Rugați un prieten rulotist să vă însoțească, de preferat unul care a avut probleme cu rulota. Ideal este să mergeți cu un specialist in rulote, care va ști unde să caute cele mai frecvente probleme ascunse. Chiar dacă va trebui să scoateți incă niște bani din buzunar, asta vă va scuti de cheltuieli suplimentare mai târziu. Rețineți: nu există chilipiruri, ceva ieftin ar trebui să vă pună pe gânduri! Vehiculele recreaționale sunt scumpe oriunde în lume, ocaziile speciale sunt rare… De cele mai multe ori, un lucru ieftin are probleme ascunse, care vor ieși la iveală mai devreme sau mai târziu. Succes la cumpărături!
-
5 puncte
-
3 puncteAsa cum am promis revin cu poze cu lucrarea finalizata: Ieri a fost zi libera in Irlanda ca urmare a zilei Nationale cunoscuta ca si St.Ptrick's Day (17 Martie) asa ca am mai progresat cu lucrarea la detalii. Am finalizat baia (montat/siliconizat/probat doar cu apa ), am montat suport reglabil de TV (cu TV-ul aferent), facut proba la invertor/charger solar/charger 230v... Mai am niste finisaje de terminat (capitonaj arcada usi spate, usa laterala, profil mascare imbinare placi tavan, etc) ce se vor executa in zilele/saptamanile urmatoare. Alt set de poze: In acest moment sunt focusat pe finalizarea actelor de conversie. Astfel, maine la ora 2pm am programare la cantarul oficial. In urma cantaririi se va emite un Certificat cu care trebuie sa ma prezint luni 25 Martie la inspectia de conformitate. Cum obtin Certificatul de conformitate fuga la Revenue sa depun actele De la momentul depunerii actelor cam in 10 zile voi avea Certificatul de Inmatriculare nou si voi putea face prima pe anul acesta
-
2 puncte
-
2 puncteweekendul asta am mai facut cateva upgrade-uri... am achizitionat de pe ebay un tuner dvb-t2 hd care merge la 5v si care se intelege foarte bine cu antena activa care deja era pe rulota. Prinde 12 posturi gratuite(9 romanest isi inca vreo 3 sarbesti) dintre care si tvrhd. Pe langa tv tuner am achizitionat si un tv nou nout led care l-am incadrat perfect in peisaj cu ajutorul unui suport de perete cu brat. bineinteles ca tv-ul merge la 12v. un Starlight de 22 inch mai usor decat suportul:) Vreau sa ma pregatesc incet incet pentru iesiri offcamping.
-
1 punctSalutari, Imi vine greu, dar trebuie sa-mi vand 1a mea rulota - care m-a facut sa ma indragostesc de viata de 'rulotist'. Motivul vanzarii este ca masina mea actuala nu poate (dpdv legal) sa traga rulota curenta (pe care initial o luasem pentru a o tine la gradina) & vreau sa-mi iau o rulota mai mica (max 1200 MMA), poate un pic mai noua. Asadar: SWIFT CHARISMA model 565, an fabricatie 2003. Pret 5250 EUR, usor discutabil. Rulota este in o stare foarte buna tehnic si estetic, trecuta recent prin revizie integrala (inclusiv pereti podea, mecanica, electrica). Interiorul nu are infiltratii de apa sau vreun miros. Sunt dispus la orice fel de teste sau verificari de bun simt. Este INMATRICULATA si cu ITP pana in 2021, fiind adusa in Romania in mai-2018. SPECIFICATII SI DOTARI: - Masa proprie 1.099 kg, masa maxima autorizata 1.333 kg - Lungime exterioara 6.83 m, lungime interioara 5.23 m - Spatiu pentru 4-5 persoane de dormit, rezultat din 3 spatii: canapea extensibila, zona de luat masa (care devine 1 pat) & 1 pat supraetajat disponibil - Zona de toaleta de tip mare, cu zone separate pentru cabina de dus, WC (rotatica, ecologica cu golire exterioara), chiuveta cu apa calda/rece, dressing/spatiu depozitare. - Canapeaua este de tip 'pe colt' cu tapiterie originala in stare buna (8/10) care se tranforma in pat de 2/2 metri - Sasiu, cupla anti-balans Alko - Conector electric la auto de tip european cu 13 pini (instalat recent) - Frigider: cu congelator in stare buna, functioneaza pe gaz 220v sau 12v - Gatit: aragaz cu cuptor si rotisor, in conditie buna. Fridigerul opereaza si pe gaz - Boiler 10l - apa calda pe GAZ si 220v - Geamuri usor fumurii dotate cu perdea solara anti-termica si plasa de insecte - Antena TV si amplificator - CD audio cu boze (12v si 220v) - Dulapuri si sertare multiple pentru depozitare - Incalzire centrala si ventilatie Trumatic pe gaz, 220v, 12v - Cort exterior - Roata manevrare plina, recent schimbata - Rezervor de apa - Butelie noua - Roata de rezerva - Acumulator re-incarcabil nou, cumparat recent - Fara motor mover Eu sunt din Bucuresti, rulota este gazduita in jud. Ilfov, (1) la un atelier/spatiu specializat din comuna Pantelimon - Corda Campers (atelierul lui Ionut & Darius Costache) sau (2) in comuna Moara Vlasiei - unde am eu gradina. Tel. 0722 596 482 - Mihai
-
1 punctVand Rulota LMC Lord Ambassador 560 RBD An fabricatie 2007 Inmatriculata in Romania. Panou solar 150W si acumulator de 140Ah. Frigider mare si congelator separat, ambele cu functionare 220V, 12V, gaz. Chiuveta si aragaz cu 3 ochiuri, hota. Baie cu dus. WC cu golire exterioara Boiler apa calda 10 litri, 220V si gaz Bidon apa curata 100 litri. Incalzire in pardoseala. Soba Truma cu ventilatie, functionabila pe 220V si gaz Aer conditionat montat din fabrica. Pat matrimonial, separabil de restul rulotei prin usi culisante , cu spatial depozitare sub el. Canapea in forma de U care se poate transforma in pat de 2x2 metri, cu toate pernele retapitate. Mover rulota cu telecomanda. Iluminat complet cu led, banda de led deasupra canapelei. Marchiza Omnistore cu lungime de 4metri si deschidere de 3metri. Cupla anti-balans Alko Pret: 10.000 Eur
-
1 punctBuna ziua.Asa cum spune și titlul,sunt un membru nou în comunitate, și vreau să aflu cît mai multe despre ruloțele.Anul trecut,mai în toamnă am achiziționat o ruloțică Avento Royal cam bătrîni că(1986) dar foarte bine întreținută.Imi este foarte dragă aș dormi în ea tot timpul.O să revin și cu ceva poze.Sper să fiu bine primit și să învăț de la cei mai experimentați.
-
1 punct
-
1 punctAzi am făcut injectarile cu rășină in podea. Mă gândeam ca o să rămână o gramada de rășină. Am consumat 2 kituri. De mâine ma apuc de partea din față.
-
1 punctMultumesc de raspunsuri am un chpeng / usa de vizitare si pe partea dreapta cum te uiti la rulota.. acolo este si panoul de sigurante..si acolo as lua in calcul sa o pun chair daca este in interior.. ma gandesc ca e mai ok decat sa fie in fata in acelasi coompartimetn cu buteliile.. ma gandesc la eventuale scanei...
-
1 punctSalut Vlad ! Preferabil ar fi pe osie sau cât mai aproape de aceasta și spre partea din față. Poți și spre spate, însă trebuie avut grijă la contrabalansarea cu altceva. La stabilirea locului să ai în vedere și traseul cablurilor.
-
1 punctSalut Eugen și Cât privește traseul ce-l dorești a face și informații despre campinguri care te interesează, sunt câteva postări în secțiunea "Locații Camping și Off camping" în topicul "Prezentări campinguri din afara țării" care poate-ți sunt de folos.
-
1 punctSpicuiesc din mai multe articole si forumuri referitoare la subiect, cu oarece traducere libera si adaptare. Completari sau observatii sunt binevenite. Cat timp sunteti plecati cu rulota, aruncati-va un ochi pe prognoza meteo permanent. Daca prognoza este de vant cu 40 km/h sau mai mult, evitati sa va puneti in miscare. Retineti ca de multe ori la prognoza este data viteza medie, la rafala poate fi mult mai mult, poate chiar dublu. Nu va panicati si nu brucati comenzile. Tineti ferm ambele maini pe volan, pregatiti sa reactionati in caz de nevoie. Micsorati viteza pana la limita la care va simtiti in siguranta, dar retineti ca chiar si o viteza foarte mica nu inseamna ca rulota nu se poate rasturna, daca vantul este suficient de puternic si este coroborat cu alti factori (incarcarea defectuoasa a rulotei, manevre bruste cu creare de balans, curenti de aer formati la trecerea in viteza a unor masini mari etc). Daca totusi viteza la care stapaniti ansamblul devine foarte mica, mai bine opriti undeva, preferabil la adapost de vant, in general in localitati. Nu va stresati familia mai mult decat e cazul, ca sa nu fie ultima iesire cu rulota pentru ei. Chiar daca va simtiti stapan pe condus, daca ei insista sa opriti, faceti-o. Ar fi bine ca inca de cand va planificati calatoria/concediul sa luati in considerare astfel de eventualitati si sa va intocmiti un program care accepta usor modificari. Tot legat de familie, nu vorbiti in casa despre ce periculos poate fi mersul cu rulota sau si mai rau, sa le aratati filmulete sau poze cu accidente si rasturnari de pe net. Nu va ajuta cu nimic, si in plus induceti o teama in membrii familiei de care nu au nevoie. Daca stiti dv pericolele e suficient, pentru ca dv sunteti "la butoane". Evitati autostrazile. Sunt mai expuse la vant decat drumurile nationale pe care si viteza generala este mai mica, cu toate avantajele care decurg pe vreme cu vant. Atentie la indicatoarele rutiere de vant. Conduceti mai atent si eventual mai incet in zona lor, mentinand banda de circulatie. Cine le-a pus, in mod sigur nu le-a pus degeaba, iar ca si conducatori cu rulote sunteti dintre cei mai vizati de aceste indicatoare. Incercati sa determinati periodic directia vantului si sa aproximati taria lui, indeosebi in afara localitatilor, unde bate mai tare, observand diverse lucruri de pe margine cum ar fi steaguri care flutura (sunt pe la benzinarii), copaci, sau chiar sa opriti si sa coborati din masina, apreciind pe pielea dv taria lui. Ceea ce ar fi si indicat, ca sa va mai uitati si prin rulota daca lucrurile mai sunt unde le-ati pus. Dupa curbe tineti cont ca veti fi suflati dintr-o noua directie. Vantul din laterlal este evident cel mai periculos. Pe parcursul calatoriei, directia vantului sigur se va schimba, posibil si intensitatea, depinde si de distanta parcursa, in general cam dupa cateva zeci de km puteti sa va asteptati la ceva schimbari. Daca vedeti motociclisti si mai ales biciclisti pe drum, bucurati-va. Pe un vant care v-ar crea pericol de resturnare, ei nu ar putea merge. Atentie la balansul rulotei din timpul depasirilor. O inclinare contra vantului e inofensiva, dar implicit va urma imediat una spre partea cealalta, si adugata la forta vantului poate crea probleme. In tot cazul, la depasiri, daca e musai sa le faceti, trebuie luat de volan usurel, atat la inceputul depasirii cat si la sfarsit, la reintrarea pe dreapta. Daca sunteti campati si considerati, sau prognoza este ca vantul este atat de puternic incat va poate chiar rasturna, intoarceti rulota cu fata sau cu spatele inspre vant, si daca aveti loc pe teren, puneti autoturismul in calea vantului ca paravan si mai aproape de rulota. Chiar daca autoturismul e mai scund decat rulota, in situatii extreme conteaza. Preferabil strangeti cortul cat inca nu bate vantul foarte tare sau daca nu, verificati ancoarea si asigurati-l suplimentar (ar fi bine ca de acasa sa plecati pregatiti pentru astfel de situatii). Foarte important este ca toate chingile sa fie bine intinse. Oricat ar fi de solide si prinse bine in pamant, daca nu sunt intinse, miscarea permanenta din timpul furtunii le va slabi. Daca aveti in plus o chinga sau funie, puteti sa il legati suplimentar de trunchiul unui copac solid din partea din care bate vantul. Daca in apropiere este un obstacol mai mare in directia de unde bate vantul, movila de pamant, cladire, gard etc, va puteti proteja mutand rulota la adapostul lui. Uitati-va imprejur dupa obiecte care se pot disloca la furtuna si mai ales copaci uscati care se pot rupe cu totul sau doar crengi, si sa cada peste rulota/masina si preferabil relocati-va. Asta cu copacii ar fi bine sa o faceti de cand va campati, indiferent de vreme si de prognoza, o vijelie poate aparea oricand (vara). Noaptea, in caz de vijelie, obiectele pe care le lasati sub cerul liber s-ar putea sa devina mici proiectile indreptate spre rulota/masina dv sau ale vecinilor. La pregatirea de plecare la un drum cu vant, asezati bagajele in rulota mai cu atentie. Regulile le stiti. Cele mai grele pe podea si cat mai pe ax. Obiectele de sus care sunt cat de cat mai grele, mutati-le in masina. Nu fac bine acolo rulotei, in schimb veti ajuta masina la stabilitate. Presiunea corecta in roti devine foarte importanta, asa ca masurati-o cu manometrul ajustati-o daca e cazul.
-
1 punct
-
1 punctBuna dimineata, @Claudiu Muresan ! Iti voi descrie mai jos pasii pe care trebuie sa-i urmezi cand cuplezi protapul la carlig. Decuplarea o faci in ordine inversa. Pasul unu: maneta argintie sa fie in sus (ar trebui sa stea singura), maneta din dreapta sa fie si ea in sus, iar rotita desfacuta pana simti o mica, doar o MICA impotrivire, apoi te opresti din desfacutul ei (asta daca mai are o piesa de care voi vorbi mai departe). Daca insisti cu rotitul ei pentru a o desface, o sa iasa, mai bine zis o sa "zboare" un o-ring de siguranta care tine sabotul din acea parte sa nu cada. Rolul sigurantei este ca atunci cand nu e pe carlig sa nu iasa sabotul si sa nu stea in "gabarit" atunci cand o pui pe carlig. Deci, nu-i bai mare, doar atentie sa nu iti dai de lucru! Apoi o pui pe carlig si lasi protapul in jos. Maneta argintie se va lasa in jos, iar indicatorul verde apare, dupa cum ai si observat cand se ridica "tumburelul". Asta iti indica DOAR ca a intrat pana la capat carligul! Atat! De asemenea, mai exista un indicator in zona prinderii manetei argintii. Acela iti indica daca stiftul de blocare a intrat sub bila. Iti recomand sa verifici intotdeauna acest fapt, urmand pasul doi: Pasul doi: fara sa lasi maneta rosie sau sa umbli la rotita rosie, ridici protapul de la manivela rotii de manevra! Este foarte important acest pas! Asa verifici daca stiftul de siguranta a intrat sub bila si aceasta nu iese din cupla. Vei observa ca se va ridica si masina odata cu protapul. Daca se intampla asa, inseamna ca s-a cuplat bine. Daca iese protapul din carlig, inseamna ca ai o problema cu stiftul de siguranta si trebuie s-o rezolvi inainte de a pleca la drum! Pasul trei: strangi rotita rosie pana cârâie (daca e in stare buna de functionare). Apoi vei lasa maneta rosie in jos. Daca nu simti nici o impotrivire cand ajunge in partea de jos si se lasa foarte usor, inseamna ca ai sabotii uzati si va trebui sa-i schimbi. Sau (improbabil) bila are diametrul mai mic decat cel standard pentru cupla. De asemenea, indicat ar fi sa observi ochiometric suprafata concava a sabotilor de frictiune sa nu aiba urme de vopsea de la carlig. Chiar daca se vor strange pe carlig, nu va fi eficienta frecarea. Si cel mai important este sa verifici toata cupla, pentru ca arata rau vopseaua de pe ea. Observa defectele posibile din pasii descrisi mai sus si remediaza. Daca este cazul sa-i schimbi, setul de saboti nu este foarte scump. De asemenea, bila de la carlig trebuie s-o slefuiesti bine de tot, pana iti faci freza in ea! Nu este o gluma, trebuie sa arate precum discul de frana, pentru a fi eficienta frecarea. La final iti recomand ca la manevrele de parcare sa ridici maneta rosie si sa desurubezi un pic si rotita rosie, astfel ansamblul masina-rulota va fi mai flexibil si deci mai manevrabil. Spor!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct99% ramane Iepuresti,colegul Cristi Nastase (Bucataru) vrea sa faca ceva frumos pentru sateni si ne alaturam cu mare placere😘
-
1 punct
-
1 punctSalutare. Mocheta e mai placut, si se poate curata destul de usor. Daca pui un pres de cauciuc cum a zis sí colegul @Daniel P este sí mai ok.
-
1 punctVand rulota Sterckeman Fjord 400 cu dus si wc fix, origine Olanda,inmatriculata in Romania,anul fabricatiei 1992 si care are o greutate proprie de 693 kg si MMA 1000kg, ITP si asigurare valabile. Rulota a fost detinuta de un singur proprietar in Romania, nu are mirosuri, sau probleme ascunse si are urmatoarele dotari: – doua spatii de odihna pentru 4 persoane, constand intr-un pat fix cu separator intimitate si un alt amplasament pe mijloc, cu doua canapele si o masa, care la randul lor se pot face pat; – bucatarie moderna cu aragaz 3 ochiuri, chiuveta inox si frigider functionabil 12V si gaz(montat cooler pentru racirea mai eficienta a frigiderului); – radio FM;functioneaza pe 12v – cabina baie cu wc fix, chiuveta rabatabila, cadita si dush si instant apa calda Calore 7N, pe gaz,instalat in 2018, nou; – jaluzele atermice si perdele cu draperii la toate geamurile; – sistem incalzire;soba truma 3002 – perdea „coada de motan” la usa intrare; – butelie gaz; - parchet montat in toata rulota, pentru sporire confort termic si intretinere usoara; - Kit panou solar+regulator+baterie AGM:asigura autonomie in offcamping- instalatie electrica adaptata acestui scop; - iluminatul interior si exterior pe 12v,becuri led,lumina ambientala banda led RGB( colorata si alba); - camera filmare spate rulota, pentru monitorizare parcare si deplasare; - cauciucuri C-uri aproape noi; – roata rezerva; – bidon apa cu pompa submersibila; – umbrar pentru geamul de fata; – cort mare (vezi imagini), cu o adancime de 3,70 m, pereti detasabili, scheletul metalic aferent si care poate fi folosit pentru toate anotimpurile; Referitor la cort trebuie scris ca se poate configura in jumatate cort+veranda, sau doar cort, asa cum este afisat in imagini. – inchidere cort pe caroserie si pe roata; - fusta rulota pe sina, pentru reducere pierderi termice in cort; – sfori si sisteme ancorare cort; – covor special pentru cort;pentru confort si intretinere usoara – si nu in ultimul rand, carligul antibalans AL-KO, cel care nu doar impiedica miscarea neuniforma a rulotei, ci si trepidatiile pe verticala. Aceasta optiune se poate realiza cat este de eficienta, atunci cand se va face deplasarea pe drumuri proaste, cu denivelari. Rulota mai detine de asemenea multe spatii depozitare, trapa, usita de vizitare si aplice electrice. Toate modificarile si imbunatatirile aduse au dus la cresterea autonomiei energetice, pentru a face posibila camparea off camping pe timp nelimitat , vara sau iarna. Pret 2800 E neg.Tel 0724521792 ..0726703897
-
1 punct
-
1 punctAtentie Sika Lastomer 710 este pentru etansari ( mastic ), pentru lipit aveti nevoie de:https://exis.ro/accesoriu_rulota/Adeziv_Sikaflex_252_negru-908.html
-
1 punctMa gandeam ca ar merge sa lasam rulota aplecata pe protap - sa asiguram o panta considerabila- si sa incalzim rulota cu truma din dotare, pana cade toata zapada! Ce parere aveti?
-
1 punctNu stiu ce sa zic, a mea a stat ani de zile in parcare si n-am avut probleme...cel mai mult mi-era teama sa nu scrie cu spray pe ea, cum am văzut destule...
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

