Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.03.2019 în toate secţiunile
-
8 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
6 puncteNeața bună tuturor ! Vă dorim o zi de joi frumoasă, așa cum e și această dimineață !
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncteSalutare tuturor, de cateva zile am vandut prima noastra rulota Hobby. Dupa doua zile am achizitionat rulota Fendt Joker. Deocamdata am montat un acumulator si am schimbat toate becurile cu becuri cu LED . Mai am putin de finisat ín interior dupa care revin cu poze cu interiorul.
-
4 puncteRevin cu update la conversie. In ultimile zile am lucrat seara la ultimul reper al conversiei si anume amenajarea "cocoasei" aflata deasupra scaunelor din fata (in cabina) astfel incat acel spatiu sa devina spatiu de depozitare lucruri usoare gen asternuturi/paturi/perne/paturi. Aceasta amenajare este una clasica in astfel de conversii dar este destul de complicata datorita curbelor caroseriei si a sistemului de prindere. Eu vreau sa fac aceasta lucrare sa arate tot "ca din fabrica" astfel ca am folosit parte din capitonajul existent din care am pastrat doar partea de jos si am achizitionat si material pentru conversii la culoare, gri, ca sa imbrac la final totul. De mentionat ca inainte de a efectua inchiderea am montat profil de aluminiu cu banda LED spre a avea lumina in compartiment. Am modificat si dimensiunile gurii de acces, am mai "largit-o" pe inaltime cu inca 3 cm. Am modificat si partea de jos a panoului vertical in sensul ca am decupat cca 7 cm care fac diferenta intre a te lovi cu capul de el sau nu Cateva poze: Astazi si maine voi continua cu montarea velurului si a usii de acces. Poze la final de lucrare. Tineti aproape
-
4 puncteSalut @Daniel P w-endul trecut arata asa. Zapada destul de mare. Daca temperaturile or sa fie cu plus probabil se va topi pana atunci.
-
3 puncte
-
2 puncteSpicuiesc din mai multe articole si forumuri referitoare la subiect, cu oarece traducere libera si adaptare. Completari sau observatii sunt binevenite. Cat timp sunteti plecati cu rulota, aruncati-va un ochi pe prognoza meteo permanent. Daca prognoza este de vant cu 40 km/h sau mai mult, evitati sa va puneti in miscare. Retineti ca de multe ori la prognoza este data viteza medie, la rafala poate fi mult mai mult, poate chiar dublu. Nu va panicati si nu brucati comenzile. Tineti ferm ambele maini pe volan, pregatiti sa reactionati in caz de nevoie. Micsorati viteza pana la limita la care va simtiti in siguranta, dar retineti ca chiar si o viteza foarte mica nu inseamna ca rulota nu se poate rasturna, daca vantul este suficient de puternic si este coroborat cu alti factori (incarcarea defectuoasa a rulotei, manevre bruste cu creare de balans, curenti de aer formati la trecerea in viteza a unor masini mari etc). Daca totusi viteza la care stapaniti ansamblul devine foarte mica, mai bine opriti undeva, preferabil la adapost de vant, in general in localitati. Nu va stresati familia mai mult decat e cazul, ca sa nu fie ultima iesire cu rulota pentru ei. Chiar daca va simtiti stapan pe condus, daca ei insista sa opriti, faceti-o. Ar fi bine ca inca de cand va planificati calatoria/concediul sa luati in considerare astfel de eventualitati si sa va intocmiti un program care accepta usor modificari. Tot legat de familie, nu vorbiti in casa despre ce periculos poate fi mersul cu rulota sau si mai rau, sa le aratati filmulete sau poze cu accidente si rasturnari de pe net. Nu va ajuta cu nimic, si in plus induceti o teama in membrii familiei de care nu au nevoie. Daca stiti dv pericolele e suficient, pentru ca dv sunteti "la butoane". Evitati autostrazile. Sunt mai expuse la vant decat drumurile nationale pe care si viteza generala este mai mica, cu toate avantajele care decurg pe vreme cu vant. Atentie la indicatoarele rutiere de vant. Conduceti mai atent si eventual mai incet in zona lor, mentinand banda de circulatie. Cine le-a pus, in mod sigur nu le-a pus degeaba, iar ca si conducatori cu rulote sunteti dintre cei mai vizati de aceste indicatoare. Incercati sa determinati periodic directia vantului si sa aproximati taria lui, indeosebi in afara localitatilor, unde bate mai tare, observand diverse lucruri de pe margine cum ar fi steaguri care flutura (sunt pe la benzinarii), copaci, sau chiar sa opriti si sa coborati din masina, apreciind pe pielea dv taria lui. Ceea ce ar fi si indicat, ca sa va mai uitati si prin rulota daca lucrurile mai sunt unde le-ati pus. Dupa curbe tineti cont ca veti fi suflati dintr-o noua directie. Vantul din laterlal este evident cel mai periculos. Pe parcursul calatoriei, directia vantului sigur se va schimba, posibil si intensitatea, depinde si de distanta parcursa, in general cam dupa cateva zeci de km puteti sa va asteptati la ceva schimbari. Daca vedeti motociclisti si mai ales biciclisti pe drum, bucurati-va. Pe un vant care v-ar crea pericol de resturnare, ei nu ar putea merge. Atentie la balansul rulotei din timpul depasirilor. O inclinare contra vantului e inofensiva, dar implicit va urma imediat una spre partea cealalta, si adugata la forta vantului poate crea probleme. In tot cazul, la depasiri, daca e musai sa le faceti, trebuie luat de volan usurel, atat la inceputul depasirii cat si la sfarsit, la reintrarea pe dreapta. Daca sunteti campati si considerati, sau prognoza este ca vantul este atat de puternic incat va poate chiar rasturna, intoarceti rulota cu fata sau cu spatele inspre vant, si daca aveti loc pe teren, puneti autoturismul in calea vantului ca paravan si mai aproape de rulota. Chiar daca autoturismul e mai scund decat rulota, in situatii extreme conteaza. Preferabil strangeti cortul cat inca nu bate vantul foarte tare sau daca nu, verificati ancoarea si asigurati-l suplimentar (ar fi bine ca de acasa sa plecati pregatiti pentru astfel de situatii). Foarte important este ca toate chingile sa fie bine intinse. Oricat ar fi de solide si prinse bine in pamant, daca nu sunt intinse, miscarea permanenta din timpul furtunii le va slabi. Daca aveti in plus o chinga sau funie, puteti sa il legati suplimentar de trunchiul unui copac solid din partea din care bate vantul. Daca in apropiere este un obstacol mai mare in directia de unde bate vantul, movila de pamant, cladire, gard etc, va puteti proteja mutand rulota la adapostul lui. Uitati-va imprejur dupa obiecte care se pot disloca la furtuna si mai ales copaci uscati care se pot rupe cu totul sau doar crengi, si sa cada peste rulota/masina si preferabil relocati-va. Asta cu copacii ar fi bine sa o faceti de cand va campati, indiferent de vreme si de prognoza, o vijelie poate aparea oricand (vara). Noaptea, in caz de vijelie, obiectele pe care le lasati sub cerul liber s-ar putea sa devina mici proiectile indreptate spre rulota/masina dv sau ale vecinilor. La pregatirea de plecare la un drum cu vant, asezati bagajele in rulota mai cu atentie. Regulile le stiti. Cele mai grele pe podea si cat mai pe ax. Obiectele de sus care sunt cat de cat mai grele, mutati-le in masina. Nu fac bine acolo rulotei, in schimb veti ajuta masina la stabilitate. Presiunea corecta in roti devine foarte importanta, asa ca masurati-o cu manometrul ajustati-o daca e cazul.
-
2 puncte@Florin Males ok. Te ajutam cu placere daca se potrivea. @Gabriel Schuster mare dreptate, exact asa am si eu si e f usor de intretinut, cand am nevoie pot scoate mocheta sa o scutur sau sa o spal si ramane doar linoleum. Din cate am citit pe forum, mai este un user care a facut aceeasi chestie, si-a decupat mocheta exact dupa spatiul disponibil si a festonat marginile. E destul de scump, dar parerea mea e ca merita.
-
2 puncteCa sfat, pune linoleum si mocheta pune-o deasupra, festonata si impartita in cateva bucati. Asa imbini usurinta curatarii linoleului ( si a mochetei) cu placerea de a calca pe mocheta.
-
2 puncteIntradevar frumoasa locatia! Multumim pentru prezentarea ei @NESTOR !
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncteNu am gasit cum sa editez primul post asa ca o sa pun pozele aici. @ doru.b am uitat sa intreb unde se plateste taxa (in cazul in care se plateste) dar la 50 de metrii de lac este cladirea celor ce administreaza lacul si barajul si cred ca acolo.
-
1 punctIn multele iesiri facute de-a lungul timpului prin tara am avut ocazia sa vad o lipsa de educatie din partea unora legat de aruncarea sau lasarea gunoaielor in locul unde au stat ! Probabil cand au venit au gasit curat , simtidu-se bine sa petreaca cele cateva clipe in mijlocul naturi! Din dorinta de a lasa acel loc cat mai curat, inainte sau la plecare o data cu gunoiul nostru de multe ori strang si gunoiul lasat de alti pentru ca nu imi face placere sa vad locuri asa frumoase lasate murdare! De data asta am facut o scurta oprire in jud.Sibiu la Curmatura Stezii ,o locatiie foarte frumoasa ,unde dupa ce am strans in mare 4 saci de gunoi am avut surpriza de a vedea pe cei ce se ocupa cu curatenea prin zona! Un lucru bun pentru ca este cineva care se ocupa de acest lucru in aceasta zona ! Un cos de gunoi ar fi mai mult decat necesar mai ales in perioada mai calda,chiar daca pentru unii ar fi degeaba! Un pic mai curat pentru cei ce vor dori sa vina! PS.Pastrati curatenia pentru ca sa se bucure si alti de locurile pe unde voi ati umblat!!! De data asta gunoaiele fac gunoaie pe Valea Oltului
-
1 punctLocatie offcamping la 25 km de Brasov. Coordonate GPS N 45.76892 E25.46627 O padurice curata pentru cei pasionati de aer curat si un lac destul de mare pentru pasionatii de pescuit. Revin cu pozele cand ajungem acasa.
-
1 punctSa o stapaniti sanatosi si la cat mai multe vacante reusite !Felicitari pentru achizitie !
-
1 punct
-
1 punctSalut! #DornaEcoCamping in Vatra Dornei. Cauta postari pe forum si ai sa gasesti detalii despre locatie . Recomand!
-
1 punctSalut, Una dintre cele mai puternice statii walkie talkie - Baofeng UV-XR Avantaje - programabila - putere 10w reglabila - baterie foarte mare 4700 mAh - protectie la apa si socuri - standard IP67 - pret - aproximativ 45-50 dolari Dezavantaje - o gasesti doar pe ebay sau allibaba
-
1 punctFăină rulotă Antal. Să o folosiți sănătoși și fără probleme și să aveți cât mai multe ieșiri reușite cu ea.
-
1 punct
-
1 punct@Florin Males Salut, Ce dimensiuni are cadita de dus? am eu una din fibra cu schelet metalic cu dimensiunea de 800x800x120. E noua, in cutie, de la o cabina de dus de apartament.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctIn camping este un spatiu cu iarba verde nu foarte mare,cativa copacei si mai trebuie luat in calcul cand sunt si corturi(spatiul este mai mic)daca mai am poze in telefon o sa pun!
-
1 punct
-
1 punctLanga manastirea Dionisie, pe DC 81 intre Gura Dobrogei si Targusor.
-
1 punct
-
1 punctDe vanzare 4 cauciucuri C + all season, marca Michelin pentru camper! Cauciucurile au anul de fabricație 2017 luna octombrie, și vin împreună cu 4 jante de aliaj marca Dethleffs ! Au fost folosite pe un camper model Dethleffs! Dimensiunile cauciucurilor sunt 225/ 70 r 15 ( Se pot folosi fara probleme, și pe campere cu platforma de Fiat Ducato! Pot ajuta la transportul lor în tara, fără costuri, in functie de zona, si timpul meu ! Pretul este de 700 euro! Contact 0724335411 Adrian!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctIn weekendul ce numai a trecut am mai mesterit la finisaje. Am finalizat aproape 100% zona din spate. Am facut usa de la butelia de gaz (mai trebuie sa fac o gaura in podea pentru evacuarea gazului in caz de scurgeri si sa izolez cu garnitura usa), am finalizat inchiderille la dulap si zona de depozitare. Am confectionat si montat panourile de mascare a usilor din spate. Montat priza dubla USB pentru incarcarea telefoanelor. Cateva poze: Mai sunt niste maruntisuri de finalizat... Am continuat munca la zona de depozitare din cocoasa din zona frontala, cea deasupra scaunelor din fata. Din cauza ca s-a intunecat nu am apucat sa fac poze dar vor urma
-
1 punctMultumesc tuturor pentru aprecieri, o rasplata in plus pentru efortul depus! Tocmai ne-am intors din prima expeditie, am fost in weekend la Poiana Marului, suntem novici in domeniu, insa ne place independenta si natura. Totul a functionat perfect, am testat si izolatia, dimineata aveam 18 grade inauntru desi afara erau vre-o 8. Am consumat apa ca acasa, cred ca eram singurul ce-si batea capul cu rationalizarea. Trebuie instruit echipajul (2 copii+sotia). Fiind vorba doar de doua zile, nu m-am stresat . N-am apucat sa montez aeroterma pe motorina, o am, dar parea ca nu e graba, speram sa prind vara plina. Acuma incepe sa fie. Imagini cu patul copiilor (in sfarsit am primit salteaua ce am comandat-o) si cateva din prima iesire.
-
1 punctGeamurile laterale mari ce erau din constructia masinii le-am dublat la interior cu policarbonat pentru izolatie. Tot din policarbonat am facut si geamuri la usile spate caci nu avea. Tot dublate ,gen termopan. A fost un cosmar gasirea adezivului care sa lipeasca policarbonatul, e un material foarte dificil. In schimb este inpenetrabil, efectiv am lovit cu ciocanul coala de 3mm (adevarat ca statea pe masa), deci am dat cat am putut si nici macar nu l-am botit. Si flexibil. Aproape ca-l poti face cerc. Spre deosebire plexiglasul, (din pacate la rulote geamurile alea ce costa o caruta de bani sunt facute din plexi) desi pare la fel e absolut diferit. E casant si se sparge/fisureaza foarte usor, doar ca e la jumatate de pret. Tot in pozele astea am prins "making of" panourile usilor spate, cu gaurile de geam si capitonarea si o simulare grosolana a plasamentului si gabaritelor diferitelor piese (masa, blat bucatarie). Desi sunt obisnuit sa fac proiecte la milimetru si apoi sa incep lucrarile, in cazul asta nu am putut mai mult decat un proiect de ghidaj, restul lucrarilor trebuind facute prin sablonari, incercari succesive, etc. Locul e foarte greu de simulat, sunt zeci de repere ce incurca si am vrut sa folosesc fiecare centimetru posibil. Puteam sa plachez grosolan si se simplifica oarecum, dar per total ar fi fost o pierdere prea mare de spatiu.
-
1 punctBuna ! Cu oarecare intarziere, vazand ca nimeni nu ti-a raspuns, o fac eu. Pentru ceea ce vrei sa reetansezi (ai mentionat elemente cu precadere demontabile) se recomanda cauciucul sintetic butilic. Cel mai uzual este cel de la Sika - Sikalastomer 711. Se aplica cu pistolul folosit la tuburile cu silicon. Initial este o pasta moale care apoi (in prezenta umezelii) se intareste ca un mastic (masa plastica). Surplusul se poate curata cu mijloace mecanice gen spatula din lemn sau plastic (preferabil dupa cateva zile, cand a devenit ca o plastilina). Pentru curatare eu am folosit intotdeauna diluantul pentru vopsea D509 (nu compromite vopseaua rulotei daca este folosit cu moderatie). Este disponibil in 3 culori (alb, gri si negru). Costa cca. 30 lei tubul. Fiindca observ ca esti din Bucuresti, te poti aproviziona de la Doradi Ceramic (Valea Cascadelor), tel.: 0747 482 431. Recomand sa abordezi problema telefonic pentru a te informa despre stocul si sortimentele disponibile. Nota: Rog a nu se interpreta a fi reclama. Dupa sondajele mele, preturile sunt cele mai avantajoase iar pentru colegii din Bucuresti este la indemana, fara costuri suplimentare de transport.
-
1 punctPozele maine spre seara. Pe malul lacului teoretic nu se poate si nici nu este voie sa faci focul, fiind instalate si cateva placute care mentioneaza asta. Cu toate astea, in acest moment sunt si focuri si corturi pe malul apei. Din lac se formeaza un rau in care se poate pescui fara taxa. Accesul la locatie este foarte usor, putin dificila fiind urcarea la locatia unde ma aflu eu. O panta de cca 20 de metrii. Daca se vine dinspre Dumbravita, este drum asfaltat fara nici o groapa pana in sat, iar de acolo cca 2 km drum betonat de asemenea foarte bun (2-3 gropite). Din Satu Nou este drum de tara cam 2 km, dar intr-o stare foarte buna. Daca treceti pe aici si sunt acasa va conduc eu.
-
1 punct
-
1 punct
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

