Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.03.2019 în toate secţiunile
-
6 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteSi eu aveam mari indoieli cu spatiul dar nu e chiar asa. Cu rulota, orice bagaj voluminos si usor automat merge in rulota. Fara rulota, ori folosesc box-ul pus pe masina (mare, 400l), ori scot placa aia din portbagaj si folosesc tot spatiul pana sus (nu am avut ocazia). Bancheta spate e, zic eu, suficienta ptr. 3 persoane normale, ca sa zic asa. Am avut drum lungut (180 km) cu 3 pers. in spate + catel (boxer), s-au descurcat
-
2 puncte
-
2 puncteIn toamna se lanseaza modelul 1.3TCe de 150 CP cu tractiune 4WD. Cred ca la anul voi schimba si eu Duster-ul cel vechi. Abia astept lansarea. Probabil pe cel vechi il voi vinde in cadrul comunitatii. Eu sunt super incantat de performantele Duster-ului, si pot spune asta dupa ce l-am plimbat putin cu rulota in spinare.
-
2 puncte
-
1 punctStiu ca e devreme, dar entuziasmul zilelor de vara si „dorul de duca” m-au facut intocmesc un „draft” al vacantei de anul urmator. Il las aici si daca cineva are sugestii despre obiective din zona i-as fi recunoscator. Multam fain! Vacanta Austria 2019.xls
-
1 punct
-
1 punctSalut , anul acesta m-am hotărât să-mi vând mașina cea veche și să achiziționeze noul model Duster cu Adblue. Mașina este exact ca și modelul fara Adblue doar că are 115 cp in loc de 109 cp și un rezervor de Adblue de 14 litri , restul mașina este identica. După ceva căutări m-am hotărât la Dacia Duster mașina romanului , ieftină și bună . Trag o rulota de 1300 kg mma după ce a fost trasă de un Opel Astra h 2012 , 125 cp de care am fost foarte mulțumit dar doream 4x4 .După cum știți tracțiunea este pusă și pe Nissan, Renault și până acum sânt tare mulțumit de ea .
-
1 punct
-
1 punctSalut, Eu sunt "Skija" si sunt proaspat posesor de AWARD NIGHTSTAR pe care o voi folosi la "punct fix" in weekenduri... Bafta! PS: poza e luata de pe net. Nu am poze cu ea in realitate, inca...
-
1 punctÎnainte să primești sfaturi de la colegi, te rog să-ți schimbi numele de.utilizator, așa cum prevede Regulamentul acestui forum la Cap.II, pct.5 ! Dacă nu te descurci, folosește tutorialul Schimbare nume utilizator !
-
1 punct@Marius George , daca are flacara de veghe, nu trebuie sa se duca cu rulota la service! Poate trimite doar soba, daca asa doreste. Desi, cineva care se pricepe o poate repara pe loc si nu mai plimba kilogramele prin tara. Ma amuza faptul ca ii vin sugestii de ajutor din Ploiesti, Bucuresti, desi el este din Sibiu! @Sebastian Matei poate te poti inspira de aici. Eventual urmareste tot firul discutiei de aici, precum si celelalte subiecte de la sectiunea "Discutii Tehnice > Probleme tehnice Rulota > Sistem incalzire rulota".
-
1 punctMultumesc frumos, @Florin Males ! Astept un feedback si de la @Sorin S , mai ales ca el are varianta actuala de Duster. Poate si @Radu Ionescu poate spune mai multe despre confortul soferului si alte subtilitati pe care doar cei care-l detin le pot observa.
-
1 punct
-
1 punctFoarte frumoasa mașina ( Gusterul) cum îmi place mie sa ii spun, pot spune ca în IT este foarte bine văzută. Eu locuiesc într-o micuța localitate în creierul munților cu 285 locuitori, iar Gustere vezi aproape în fiecare curte, acolo unde odată vedeai Suzuki Jimny sau Panda 4x4 acum vezi doar Gustere. Se știe ca oamenii de la munte sunt mai pragmatici și nu se uita la fițe. Eu unul în acest moment nu as lua-o doar pt ca este mica in spate si cu trei feciori nu am ce sa fac, sunt în căutarea unui Pathfinder 7 locuri care din păcate nu se mai produce și sunt obligat sa ma adresez pietei de mașini uzate și asta ma frânează muuuult tare.
-
1 punctDar cine merge la aceasta intalnire ? Este o lista pe un alt forum ? Ca eu nu gasesc... Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 punctÎncearcă și la aceste nr. de telefon! Sandu Toma 0723656717 sau 0724258278 Vlad Sterescu 0784095465 Baftă!
-
1 punctSalut Matei, sună-mă mâine, și poate te pot ajuta cu un sfat! Și eu am avut probleme cu soba mea, am rezolvat acum ! 0724335411 Adrian!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctNu am mai postat de ceva vreme evolutia lucrarilor deoarece in aceasta etapa de final totul este migalos si necesita timp. Pot totusi spune ca sunt gata 99%, dormitorul este gata, lafel si baia si bucataria, lafel si zona de servit masa. Mai am de lucrat la cocoasa din fata sa inchid acel spatiu de depozitare in partea de jos, putin la electrica (prize de 230v si 12v), sa conectez invertorul ....deci maruntisuri. Cel mai probabil saptamana viitoare incep demersurile cu actele de omologare ca Motorhome. Am luat deja legatura via email cu una din firmele autorizate sa verifice si sa emita certificatul de conformitate. Ca pasi de urmat: 1. Cantarirea oficiala si emiterea certificatului cu greutatea neta (proprie) dupa conversie. Nu cred ca sunt mai mult de 3-400 kg in plus fara de cele 2.150 cat avea ca van. Loc berechet pana la MMA-ul de 3.500 - taxa €30 2. Programarea la verificarea de conformitate cu standardul de Motorhome si eliberarea Certificatului corespunzator - taxa €150 3. Depunerea actelor la Revenue.ie (un fel de Finante de la noi) impreuna cu un minim de 6 poze exterior/interior - fara taxa In circa o saptamana voi primi instiintarea cat am de platirt VRT (Vehicle Registration Tax), un fel de Taxa de Inmatriculare/Mediu care a fost la noi. Se plateste 13.3% din valoarea de piata la acel moment, ma astept undeva la €2.500 Eliberarea noului Certificat de Inmatriculare cu noua clasa M1 Motorhome. Va urma ITP-ul ca il am expirat si schimbarea vehiculului in Certificatul de Asigurare in locului celui vechi. Cam asta este tot Si acum cateva poze al ultimului stadiu al lucrărilor: Dormitorul si zona de depozitare de sub pat: Baia cu bateria de dus termostatata: Zona bucatariei: Zona de servit masa (deranj mare inca), nu am pus si masa dar exista Deasemenea am schimbat sistemul de prindere al banchetei, am scos cadrul de lemn si l-am inlocuit cu baza metalica originala pe care am imbracat-o in placaj pentru estetica. Sub bancheta se gasesc cele 2 baterii de 100Ah: In partea din fata ambele scaune se rotesc spre interior facand un loc pentru 4 persoane sa stea comod. Scaunul soferului impreuna cu masa si bancheta formeaza un loc de dormit (pentru subsemnatul). Scuze pentru calitatea pozei, nu a fost suficienta lumina in fata sa se vada clar:
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctBun venit în această comunitate @Paun Catalin și vacanțe placute cu rulota!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct...uite aici, cu putina atentie gasesti si-n lb. italiana (daca iti este mai usor, ceea ce cred) https://it.camping.info/
-
1 punctSa o folosești sanatos.Cat despre siguranța in Duster va pot povesti ce am trait pe propria piele,nu povesti.Am fost posesorul uni Duster fabricat 2011.La un impact frontal cu un Opel Zafira(adevarat ca Opelul nu era in miscare)la o viteza de 100km la ora înafară de o izbitura zdravănă si o lovitură de airbag ca un dos de palma peste ochi,nu am pățit nimic.Habitaclu nu a fost deformat deloc,semn ca si dacă aveam mai mult probabil ca eram ok.Pe de alta parte,cei din Zafira,chiar dacă impactul a fost in colț drapta față al lor,au avut mai multe probleme.Cel mai grav soferul cu fractura de stern.Concluzia mea este ca e totusi o mașină sigură.
-
1 punctCel mai important și va spun din experiența este cât de sigura este mașina !! de cele mai multe ori ne uitam sa consume puțin ,sa fie cât mai ieftină dar la siguranța nu ne uitam ,și este foarte rău ! Pt ca in condițiile de trafic din România toate mașinile din gama Dacia nu îți oferă nici măcar minimum de siguranța (lucru confirmat de constatatori asiguratorilor auto) Asa ca țineți cont in alegerea d-voastră și de acest aspect extrem de important!
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

