Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.02.2019 în toate secţiunile
-
7 puncte
-
6 puncteBuna ziua .Vrema f.frumoasa,numai buna de plimbare pt. cei care au timp de asa ceva. Insa Atentie Mare!!!!!!
-
6 puncteNeața bună tuturor și cum am mai spus, numai mâine nu-i poimâine, așadar o zi de miercuri ușoară !
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
3 punctePe bune !? Am citit și nu-mi vine să cred că ai deschis un topic pe o temă atât de... STUPIDĂ. Dar dacă răsfoim și vedem antecedentele și facem "anamneza" postărilor tale, ne dăm seama de o simptomatologie care se înscrie într-o anume direcție pe care ar fi bine să ți-o stabilești singurel. Dacă poți... și-atunci mai ai scăpare. Mi-e îmi face impresia că tu ori ai prea mult timp liber și ești extrem de odihnit, ori nu, ca să mă rezum doar la a fi extrem de concis cu cea de-a doua variantă. Mi se pare că abuzezi într-un anume fel de răbdarea și bunăvoința noastră. La un moment dat, când aveai sarja de întrebări stupide, chiar după ce ai întrat pe forum, mi-am spus "las-o așa"' că se plictisește omul să facă caterincă dacă nu-l bagă nimeni în seamă. Dar ai fost băgat în seamă, ți s-a răspuns cu bun simț, uneori ți s-a și atras atenția la ce postezi, sau mai degrabă la modul de a pune problema și te-ai oprit. Nu imediat e drept. Am spus gata. Normalitate. Dar ai revenit în forță cu cireașa de pe tort și având în vedere antecedentele personale eu îți propun să campezi în curte, dacă au una interioară nu cea cu gard că acela se mai sare, la Spitalul 9 și sunt sigur, vei fi primit cu brațele deschise. Mă îndoiesc că vreun coleg să fi campat vreodată într-o locație off lângă vreo șatră aflată în peregrinare sau vreo uliță a țiganilor a vreunui sat, ca să poți primi vreun sfat în acest sens, lucru care în logica omului normal e bine știut. Cu toate acestea ai lansat stupizenia. Oricum dacă o vei face... succesuri și să ne trimiți și poze cu Valea Loarei. P.S. Am glumit cu ultima propoziție, nu o lua în seamă. Sănătate multă, multă, multă !
-
2 puncte
-
2 puncteSalutare! Au reaparut cabinele de dus la Dechatlon. Mai inainte am luat de la magazinul Pallady (capat metrou M3 - Anghel Saligny). Aici mai au doar doua bucati in stoc. Apar in stoc si la magazinul din Berceni (3 buc.), insa n-am sunat pentru confirmare. Mai sunt la Craiova, Tg. Jiu si Sibiu. On-line nu se pot face comenzi pentru acest produs. Exterior: Instructiuni la interiorul husei: Cusaturi exterioare ale buzunarului din husa pentru pastrarea cuielor: Poze cu cortul deschis nu pot face acum, dar sunt pe site. Sunt curios ce sistem de dus pot adapta in partea de sus. Daca cineva doreste alte poze cu detalii, sa spuna, de preferat astazi.
-
1 punctSalut tuturor, sunt detinatorul unei rulote Weinsberg 450FU, achizitionata in august anul trecut. Simultan cu rulota am cumparat o butelie plina cu propan de tipul https://www.falle.at/shop/gas/gasversorgung/gasflaschen/propan-gasflasche.html#v_320_351 Am achizitionat si o flansa cu ajutorul careia as putea sa o reincarc la statia GPL, la mica intelegere cu operatorul. De asemeni, am gasit un punct de distribuire a buteliilor in Bucuresti de unde as putea sa cumpar butelie de tip Petrom plina cu propan. Am urmatoarele intrebari: 1. Referitor la butelia din dotare, cum se procedeaza in tarile din vest, mai precis in Austria? Unde se pot reincarca sau schimba buteliile? Exista centre speciale pentru rulote, dai butelia si iei una plina, ti-o reincarca pe a ta? Nu reusesc sa gasesc o informatie clara. Poate la campinguri au asa ceva? Ma gandesc ca o sa se goleasca in curand si vreau sa bag tot propan in ea, nu GPL. 2. In Romania exista vreun loc in care sa o reincarc cu propan? 3. Daca achizitionez inca o butelie de tip Petrom de la firma gasita, aveti idee ce dimensiuni are? Ma intreb daca incape in cel de al doilea spatiu rezervat pentru butelii. Cea actuala are diametru 30 cm si inaltime 59 cm. Inteleg ca cele de la Petrom au un guler. Banuiesc ca acel robinet este deja instalat pe butelie si eu ar trebui sa insurubez flansa de la regulatorul de gaz pe robinetul buteliei. Exista compatibilitate intre instalatia de pe rulota si butelia Petrom? Va multumesc anticipat si astept sfaturi pertinente.
-
1 punct
-
1 punctIzolația unei dube frigorifice este superioară multor autorulote. Poți transforma liniștit o frigorifică din acest punct de vedere. Nu te descuraja de reacții negative, se întâmplă ca în scris sa nu fii întotdeauna înțeles de ceilalți. Ai răbdare sau nu lua în seamă decât ceea ce-ți folosește. Succes în proiect!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctDe descurcat se descurcă și cu un mma de 1200 kg, are și spațiu suficient pentru persoane și bagaje, consum bun, dar punctul negru este garda mică. Dacă vrei of camping, grijă mare.
-
1 punctSalut, Catalin! Pe principiul "dai un ban dar stai in fata", ia o baterie de acumulatori de la Victron Energy si nu vei gresi. Sunt foarte scumpe, dar de una de 90 Ah tot m-am lipit si nu regret.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctBuna ziua.Anul acesta îmi propun un traseu mai mare(anul trecut a fost de probă 155okm)4500km.pe următorul traseu:Cernavoda,Târgoviste,Câmpul Lung,Sincer Veche,Făgăraș,Sibiu,Omenești,Tismana,Orșova,Moldova Nouă,Timișoara,Glavoi(dacă se poate intra)Oradea,Turda,Sighișoara,Sovata,Gheorghieni,Piatra Neamț,Iasi,Tg.Neamt,Putna,Vatra Doinei,Toplita,Miercurea ciuc,Covasna.Intorsura Buzăului,Patarlagele,Galbeni de. Munte,Cernavoda. Desigur voi vizita tot ce este interesant in dr.si st.traseului.Voi pleca după 1iulie. Durata va fi de peste 100de zile.Astept de la colegii rulotisti informatii despre drum,cumperi etc.O zi bună tuturor și la cât mai multe planuri.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctAvand in vedere ultimele precipitati cazute in zona am zis ca ar fi potrivita o iesire pe Valea Beiului, luand ca tinta frumoasa Cascada Beusnita! Drumul din Oravita pana in rezervatie e la pamant, dar cu rabdare se ajunge! La terminarea asfaltului se face stanga spre pastravarie pe un drum forestier! Ajunsi aici daca e prea tarziu se poate opta pentru a inopta la cort in camping! Cu jumatate de km inainte de a se ajunge la pastravarie va puteti opri sa vedeti pe dreapta Cascada Vaioga, apoi mai sus in drum spre Ochiu Bei alte frumoase caderi de apa! Ca timp de mers pe jos de la Pescarie -30min- Ochiu Bei -30min- Cascada Beusnita,deci aproape o ora.Noi am facut o ora si jumatate find cu micutii. Am ramas impresionat de aerul curat si de frumusetiile acestei zone! Ma bucur ca nu am vazut peturi sau gunoaie aruncate pe jos!
-
1 punct
-
1 punctStimate coleg @Aidu Iti urmaresc de la inceput postarile si inca nu m-am lamurit daca iti bati joc de noi, sau pur si simplu esti pe dinafara total de orice subiect... Te-am invitat sa citesti sectiunile tehnice din forum unde s-a discutat pe larg despre absolut toate probleme si intrebarile tale, dar m-ai ignorat total... Am obosit si eu, dar cred ca si colegii sa mai raspunda la aberatiile tale si de aceea te atentionez ca si rabdarea mea are o limita si nu stiu cat voi mai tolera aceasta atitudine...O zi buna!
-
1 punct'Neata buna, colegi! Am preferat si noi sa adaptam un suport de bicicleta de pe carlig astfel incat sa se poata monta si pe protapul rulotei. Iata varianta noastra (poate ajuta si pe altulk ): 1. Aceasta este baza: suport 2 bicilete pe carligul Golfului: 2. operatiunea incepe prin ciocnirea a 2 beri reci (pentru inspiratie): dupa care se demonteaza din fix 2 suruburi bara care tine stopurile si numarul de inmatriculare: 3.suportul efectiv se potriveste pe protap: 4. dispozitivul de prindere artizanal, folosit (nimic complicat: bara filetata M8x100 taiata la dimensiune + saiba+piulite M8+piulite autoblocante+cauciuc dintr-o camera de bicicleta...) : 5.Rezultatul: Gata de drum! Acum sa vina odata sfarsitul de saptamana ca sa putem iesi !
-
1 punctToyota Hilux 3.0 D-4D DPF Double Cab 4x4 A/T Style+: (varful de gama) - Achizitie: Nou, unic proprietar - Caroserie: Pick-Up/Autoutilitara - Fabricatie: 2014 - Inmatriculare: februarie 2014 - Kilometri: 56.300 - Culoare exterior: Gri metalizat - Culoare interior: Negru (textil) - Carte de service: Da - Avariat: Nu (parbriz fisurat, colt bara fata usor julit) Specificatii tehnice: - Cilindree: 2982 cm3 - Putere maxima: kw(CP)/rpm: 126 (171) / 3600 - Cuplu maxim: Nm/rpm: 360/1400-3200 - Transmisie: Automata: 5 A/T - Tractiune: 4x4 part time (4x2, 4x4 Hi, 4x4 Low) - Viteza maxima: 175 km/h - Acceleratie (0-100 km/h): 12 sec - Combustibil: motorina - Consum (l/100km): urban 10.9, extraurban 7.3, mixt 8.6 - Norma de poluare: EURO5 - Capacitate rezervor: 80 litri - Capacitate maxima de tractare: 2800 kg - Dimensiuni (L x l x h) mm: 5260x1835x1850 - Dimensiuni bena (L x l x h) mm: 1545x1515x450 - Garda la sol: 222 mm - Sarcina utila: 685 kg - Unghi de atac: 30 grade - Unghi de degajare: 22 grade - Unghi de rampa: 25 grade Echipare originala Toyota: - Jante de aliaj 17" cu anvelope dimensiunea 265/65 R17 - Overfendere - Manere portiere si oglinzi retrovizoare cromate - Oglinzi retrovizoare cu semnalizator integrat si retractabile electric - Inchidere bena cu cheie - Vopsea metalizata - Aparatori noroi fata / spate - Proiectoare de ceata - Spalator pentru faruri - Trepte laterale - Computer bord - Turometru + ceas digital - Echipare audio cu 6 boxe - Toyota Touch cu display de 6.1 inch - Radio CD cu functie MP3 - Bluetooth - Camera video pentru mers in marsarier - Conexiune USB Aux-in - Volan + schimbator viteza in piele - Comenzi audio volan - Aer conditionat automat - Indicatoare de bord tip Optitron - Scaune fata tip sport - Manere portiere cromate - Volan reglabil in inaltime - Tapiterie textila - Consola centrala cu capac - Servodirectie - Covorase caciuc originale Toyota - Luneta cu degivrare - Geamuri electrice fata + spate (cu impuls pe partea soferului) - Geamuri fumurii (spate + lateral spate) - ABS - BA - EBD+BA - Controlul stabilitatii vehiculului - VSC - Airbag-uri frontale pentru sofer + pasager - Airbag-uri laterale + cortina - Centuri de siguranta pretensionate (sofer + pasager) - Centuri de siguranta pentru locurile din spate - Inchidere centralizata & telecomanda - Imobilizator motor - Diferential spate normal - Cruise Control Echipare ulterioara: - Sistem inchidere bena din fibra de sticla cu bullbar cromat si capac la nivelul caroseriei cu dubla deschidere (cel mai practic sistem de inchidere a benei la nivelul caroseriei) montat de pick-up.ro - Capitonare bena cu mocheta super rezistenta Bedrug (accesoriu original Toyota) - Chedere cauciuc pentru bena (protectie la praf) (accesoriu original Toyota) - Carlig remorcare - Folie 3M geamuri laterale si luneta - Paravanturi portiere fata/spate - Deflector capota (accesoriu original Toyota) Alte specificatii: - Autoutilitara - impozit foarte mic, cheltuieli de intretinere foarte suportabile. - Masina utilizata numai in traficul urban si deplasari lungi, in special concedii. - Aspect interior si exterior impecabil. - Tinuta de drum si stare tehnica impecabila. - Nu s-a utilizat in off-road, in praf sau alte conditii grele. - Nu s-au transportat incarcaturi grele cu exceptia bagajelor personale. Bonus: - Set anvelope de iarna Nokian (maxim 1000 km, iarna 2015) Pret achizitie (masina + accesorii): 37.000 + 3.000 = 40.000 EUR. Pret vanzare: 27.500 EUR (fix) Contact: Iulian 0745-392-166 Foto:
-
1 punctDa, dar sunt totusi 270 hp, Inaintea barcii Yamaha am avut un skijet Bombardier de 215hp, adevarat avea 315 kg si trei locuri, dar consuma 20 l/ora. Senzatia la 270 hp este de nedescris.....chiar si cu 7 persoane la bord
-
1 punctFiind un mare amator de pescuit, pe langa rulota am in dotare si o salupa de 6 persoane (cred ca deja sunt maniac cu pescuitul ) cu motor de 50 cp in patru timpi, insa fara spatiu de dormit. Am avut ocazia sa petrec o noapte pe o salupa mai mare cu spatiu de dormit si am ramas foarte impresionat cat de frumos poate fi. In principiu cam aceleasi dotari ca in rulota insa utilitatile gen apa calda, autonomia de curent din baterie, invertorul etc nu mai necesita modificari ca la unele rulote, ci vin standard ca echipare. Personal consider mult mai romantic o iesire pe apa decat una cu rulota . Problema e cu berica, ca baietii astia rai de la capitanii, cateodata umbla mai ceva ca politia rutiera si parca o iesire cu barca la pescuit fara o bere,doua navete, e ca nunta fara lautari. Ca punct comun, atat o barca cat si rulota iti dau senzatia aceea de evadare, liniste in mijlocul naturii si explorare a unor locuri mai putin accesibile plus independenta de ceea ce inseamna minimul de comfort. Din punct de vedere al intretinerii e mare diferenta, tot ce inseamna barca este foarte scump, mai putin consumabilele dar pana la urma si la o rulota sunt unele piese nejustificat de scumpe de exemplu un geam, trapa etc In general inainte de a achizitiona un lucru intotdeauna ma uit si la disposibilitate, pret piese de schimb si intretinere. Sunt destul de importante, degeaba ie-i un lucru si la prima defectiune il tragi pe dreapta ca nu ai piese sau nu ti permiti sa-l intretii, desi la romani in general predomina snobismul si avem tendinta de a cumpara lucruri care cu greu ni le permitem.
-
1 punctDespre ce vorbim? barca mea Yamaha Ls 2000 270 hp, 2 motoare 2*135 hp, 40 litri/ora consum. Bestie! O iesire in weekend ...doar distractie ...minim 1000 ron. Vin in completare : 7 locuri , colac 3 persoane, sistem audio Clarion marine cu statie JBL, 8 boxe, sunbed. Totul costa : intretinere(inclusiv pt iarna), cazare ambarcatiune club nautic, combustibil, revizii, consumabile.... impozit nu mai zic. Dar la fel ca si rulotismul....este un microb.....placut
-
1 punctAm spus destul de clar salupa intradevar consta ca intretinere, acum depinde si zona in care locuiti, eu fiind la mare am multe pe aproape. Delta e la 140 de km, lacul Sudghiol e la 20 de minute( unde de fapt o si tin pe timpul verii),Dunarea la maxim o oara. Cat despre lansare la apa, eu mi am ales o salupa Glastron din fibra, dublu fund plin, peridoc telescopic si troliu, deci lansarea si ridicarea de la apa se face destul de usor si in multe locuri la Dunare si n Delta. Dar senzatia care ti o da o salupa e vis! mai ales libertatea in Delta de a nu depinde de barcile de la pensiune si de cei de acolo care sunt mereu solicitati. Eu daca lucrez in domeniul naval intretinerea mi o fac singur si reparatiile, practic scap de o corvoada. Taxele nu sunt mari pentru o salupa normala, cat despre permis depinde de zona in care vrei sa navigi, asa cum spunea colegul mai sus,motor pana in 5 cp nu ai nevoie, ce depaseste pt ape interioare ai nevoie de categoria D, se da un examen cu 3 probe marinarie, RND si conducerea si manevra ambarcatiunii -toate detaliile se gasesc pe site ul capitaniei zonale. Cat despre amortizat investitia , ma rog si o masina o cumperi azi cu un pret si maine n o mai dai la banii aia clar! eu un lucru cand il cumpar, il cumpar pentru placerea mea si niciodata nu m am gandit ca pot sa l revand la acelasi pret.
-
1 punct@CIPROSCA , @cornelsavu ati atins foarte bine punctele esentiale in analiza comparativa, din punctul meu de vedere. Se mai adauga la o salupa costurile de scos/dat la apa, iernare si de ce nu, transportul in diferite locuri cu peridocul. Eu am barca de inainte sa iau rulota, ambele fiind luate pt pescuit. Intre timp am schimbat rulota cu una mai mare, deci exclus intratul pe anumite balti. Barca o folosesc la Dunare vara si primavara/toamna pe diferite lacuri la rapitor. In rest ocupa loc in curte, peridocul trebuie asigurat RCA, inmatriculat, platit impozitul, deci la final costa. Plus ca , in lipsa timpului liber, le folosesc tot mai rar , din pacate.Si rulota si barca au costuri ce trebuie asumate, dar dau si satisfactii care nu pot fi masurate in bani ....
-
1 punctLLE: m-ati putea ajuta cu o idee, sfat, cum sa fac sa anulez ceata de pe masina cand am remorca cuplata? aici as avea ceva nevoie de idei. documentatie utilizata: mergand pe ideea informatia dublata nu e problema, informatia lipsa DA, mai atasez de ici de colo niste poze adunate si le postez aici, poate or fi cuiva utile, fiind toate intr-un loc(desi cica nu se tin toate oualele la un loc). Priza 7pini, iso1724: priza cu 13pini ISO11446, culori fire(daca se poate), sectiuni fire(OBLIGATORIU se vor respecta!!!). varianta englezeasca: tabelul urmator se refera la Densitate de curent vs sectiune cablu, desi se va tine cont si de vorba din batrani, limita densitatii de curent este pentru cupru: 4A/mm patrat (pe portiuni scurte ca sa nu apara caderi de tensiune), 1,5A maxim 2A/mm patrat pentru Aluminiu...si obligatoriu se va testa caderea de tensiune, ca sa fie bine sa nu fie rau. consumatorii din rulota:
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

