Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.01.2019 în toate secţiunile
-
6 puncteInainte de a ma apuca de munca zilei de astazi, mi-am zis sa postez ceea ce am lucrat ieri. Ca tot stau la o , deci e timp Am inceput ziua de ieri cu o vizita la un magazin de componente de rulota/camper/conversii si am cumparat cele necesare circuitului de gaze si de apa. Am luat teava de cupru de 8mm, teuri, clips-uri, etc. Pentru apa cate 6ml de furtun ranforsat albastru/rece, teuri, coliere, etc. Am mai luat si un Sika521UV pentru a monta usa toaletei (golirea casetei) si a busonului de apa fresh. Dupa aceste cumparaturi am mers la un magazin de bricolaj unde am luat parchet culoare stejar (ceva mai inchis decat culoarea mobilierului), 6mp. La ora 12 m-am apucat de treaba, la ora 19 am incheiat. Desi pare o lucrare simpla, montarea parchetului intr-un spatiu restrans ia ceva timp, au fost necesare multe taieturi de facut, masuratori peste masuratori dar pana la urma mi-a iesit. Lucrarea am inceput-o prin punerea peste OSB a unui strat izolator de 4mm autoadeziv, cel folosit pentru izolarea caroseriei montat prin lipire de tabla: ... dupa care am inceput efectiv montarea parchetului: ... ca la sfarsit sa arate asa: Ziua am incheiat-o cu taierea/fasonarea/montarea usii de la baie: Mai am de asteptat cateva zile sa-mi soseasca accesoriile pentru finisaj, butoanele push lock, balamalele, garnisajul de cauciuc pentru cantul usii baii .... Deasemenea trebuie sa soseasca unitatea bucatariei chiuveta/aragaz/baterie apa ce imi va permite sa montez blatul precum si piesa care va permite scaunului soferului sa se roteasca 180 grade Astazi am in plan sa execut si sa montez pe pozitie cutia pe care se va aseza bancheta de 2 persoane. Poze si detalii pe seara sau maine dimineata Acum la treaba
-
5 puncteBuna dimineata tuturor In sfarsit acasa, am in patul meu. Ne asteapta doua saptamani foarte nasoale, pana cand obtinem rezultatele de la ungaria. Multumim la toate lumea cei care sau gandit la noi si au fost cu cu gandul alaturi. Sunteti oameni minunati si ma bucur ca fac parte in aceasta comunitate. va doresc tuturor o duminica minunata ori unde va aflati.
-
5 puncteNeața bună tuturor ! Frumos din nou la Tg. Mureș, cu zăpadă proaspătă și un grad cu minus rătăcit pe-afară. Și dacă e duminică, atunci e piață de vechituri și având în vedere vremea frumoasă, pare că vă fi una destul de mare, așadar vom merge să vedem ce mai "pică" la prețuri bune pentru pasiunea noastră... și a voastră dragi prieteni și colegi, că doar de aceea există acest minunat liant, forumrulote.ro, pentru a ne împărtăși cele bune dar și cele mai puțin bune legate de rulote și rulotism. Vă dorim o zi de duminică minunată !
-
5 puncte
-
5 puncteAstazi rulota a primit un cadou... Un radio la care ascultam cand eram, chiar si tata a ascultat in perioada copilariei. In plus, am aflat anul de fabricatie al radioului anul in care a fost fabricata si rulota (1974). Cred ca se potriveste perfect in rulota.
-
4 puncte
-
3 puncte
-
2 puncteprieteni S-a lasat seara si m-am lasat si eu de treaba ca mi-a cam ajuns Stau la un pahar de vin rose spaniol si descarc pozele facute astazi. Am reusit sa termin ce mi-am propus chiar daca nu a fost usor. Am facut un postament "teapan" pentru bancheta pe care l-am fixat de podea: A urmat imbracarea cu placaj furniruit de 18mm pentru estetica In final arata asa: Va trebui sa ma apuc de conectica electrica, gaz si apa. Ma bucur ca toate aceste lucrari le pot face in interior la caldurica seara cand vin de la munca. Putin azi, putin maine ...
-
2 puncteSalut Florin, Eu sunt posesor de Burstner 3702, e drept, nu asa de noua. A mea e din 93, iar eu o detin din 2010. Nu stiu cum sunt cele mai noi, dar eu nu am avut probleme. Sunt foarte multumit de alegerea facuta si sta saraca in frig, cu zapada pe ea etc... . Am ales-o pentru greutate (MMA900 kg). Ca si compartimentare e foarte bine prezentata de colegul NLaurentiu. Sper sa te ajute si parerea mea. Cu stima, mdascalu
-
2 puncte@Daniel P , @Drinovan Ovidiu , @Ovidiu-Betty , @Fejer Antal , @Radu Ghita si toti colegii care vor citit si vor aprecia postarile noastre, Noi credem ca este foarte important sa facem cunoscut rulotistilor experientele prin care am trecut. Realitatea este ca rulotismul nu este promovat si incurajat in Romania, iar locurile de campare, de cele mai multe ori sunt ascunse si daca nu esti informat, treci pe langa ele si nu stii ce sa faci si unde sa te instalezi, pentru o zi sau mai multe, in natura. Sa nu mai vorbim de obiectivele cu valorare istorica, culturala, artistica pe langa care trecem si nu le bagam in seama. Noi cititm cu atentie postarile colegilor si ar fi binevenita o harta in care aceste locuri de cazare sa fie insemnate, pentruca atunci cand ne aflam in zona sa fim informati. M-am gandit la o asemenea harta interactiva si poate vom gasi persoanele care sa realizeze acest lucru. Incurajez cu toata taria, sa postati cat mai mult despre locurile vazute si cele unde ati campat, ca sa putem toti sa ne bucuram, ca si voi, de frumusetile ascunse, uneori, ale naturii.
-
2 puncteCetatea Sighisoara este in fapt centrul vechi al municipiului, construit in sec.XII de colonistii sasi si care si-a pastrat aproape neschimbat pana astazi aspectul, fiind locuit si in prezent. Cetatea este inconjurata de un zid de 930 m cu 14 turnuri din care 9 se pastreaza pana in ziua de azi. Aceste turnuri functionau ca sedii ale diferitelor bresle mestesugaresti( Turnul cu Ceas- turnul poarta, Turnul franghierilor, Turnul Macelarilor, Turnul Cojocarilor, Turnul Tesatorilor, etc.) Pentru colegii care nu au trecut niciodata pe aici, va asigur ca in cetate veti gasi magazine, terase cu mancare si bautura si va veti simti excelent. Nu ratati acest obiectiv unic. Dimineata, am servit cafeluta si, din nou la drum cu destinatia Saratel, de care ne-am indragostit. Am plecat pe DN13 pana la Tg. Mures, apoi pe DN15 pana la Reghin si in continuare pe DN15A pana la Saratel. Date despre coordonatele si orientarea pana la Campigul Saratel le gasiti in Ghidul de calatorie prin Romania – iulie 2017. Acelasi tarif neimpus de 10 lei /zi si 5 lei/zi acces la strand. Grup sanitar, apa izvor, fara energie electrica.
-
1 punctBuna ziua, anul acesta doresc sa-mi duc copii intr-un tur al Romaniei prin cele mai mari orase ( vizitam centrul, muzee, etc). Deschid acest subiect pentru a strange experientele voastre in off-camping in orase ( supermarket-uri unde se poate campa pt o noapte, parcari, strazi, zone industriale, benzinarii, etc). Multumesc pentru orice informati. ( intentionat nu mentionez un traseu astfel incat sa adunam info despre intreaga tara). Mihai
-
1 punctAsa am inteles din reactia celor care au vazut fotografia pe Facebook. Nu imi este familiara caroseria unui Duster si atunci, la fata locului, n-am remarcat decat un SUV mic care parea vioi dar nu foarte puternic. E drept ca n-am mers decat ca pasager intr-o cursa relativ scurta, de la hotel la aeroport, exclusiv pe asfalt, dar asta este impresia de care imi aduc aminte. Incerc sa-mi amintesc daca portabgajul a necesitat oarece aranjament al valizelor pentru a le incape. Nu mai stiu, dar cert este ca au ajuns toate la aeroport... Daca ma intrebi daca as fi inchiriat acel SUV, fara a sti/remarca ca este Duster, ti-as raspunde ca, in masura in care as fi avut si alte optiuni, nu m-ar fi interesat SUV-ul respectiv. Banuiesc ca isi face treaba bine pentru categoria ei de utilizari, altfel nu s-ar vinde si taxi-ul ala din Bogota ar fi fost o alta marca. Am intalnit "Duster" si in /islanda, dar n-am vazut niciodata Dacia Duster, doar Renault Duster.
-
1 punctMultumesc ! Si din partea mea un La multi ani ! sincer si calduros tuturor membrilor sarbatoriti astazi !
-
1 punctDaca ajungi prin Targoviste ai doua parcari destul de mari in zona centrala a orasului : in parcarea stadionului de fotbal (44.930804, 25.462105), foarte aproape de Ansamblul Curtea Domneasca, si mai este o parcare care desi pe internet apare cu plata de fapt nu se plateste (44.929097, 25.461032), aproape de Parcul Mitropoliei. In afara orasului este o zona pentru gratare, dar se poate campa la marginea padurii, insa nu exista sursa de apa : 44.928036, 25.352773. Invit si pe ceilalti colegi de pe forum sa posteze diferite locatii unde se poate campa/parca in orasele de domiciliu.
-
1 punctBuna ziua, Va prezentam rulota noastra. Am primit-o de la un prieten in schimbul unor discount-uri oferite pentru niste produse mai scumpe. Rulota cand am luat-o avea probleme cu infiltratiile. Avea tavanul lasat in dreptul trapelor deoarece proprietarul dinainte de amicul meu le daduse cu silicon universal, lemnele de sustinere a trapelor putrezise si se rupsese, mai avea podeaua umflata la intrare. Totul era functional pe ea, frigider pe cele 3 surse, aragaz si soba, lampa pe gaz nu am incercat-o ca nu prea aveam de gand sa o folosesc. Eu si sotia ne-am hotarat sa o luam acasa si incet incet sa o readucem la viata. Am facut actele, am inmatriculat-o iar apoi am inceput curatenia si mesteritul la ea Dupa curatenie am remasticat trapele si am pus mocheta Rulota am primit-o si cu toaleta si cu usita de vizitare. Am folosit-o un an asa iar apoi am demontat baia, tavanul si podeaua pentru a rezolva infiltratiile si pentru a mari cu 5 cm baia pentru a putea fi fixata toaleta si pentru a putea fi golita din exterior. S-a pus tapet pe tavan si peretii laterali, s-a modificat electrica, s-a modificat lampa de pe gaz pe led, s-a schimbat miniblatul de la bucatarie, s-a montat alta baterie de apa. La baie urmeaza sa se puna si chiuveta pe colt. o am dar ne-am grabit sa plecam din nou pe Cheia :P Urmeaza acum remasticarea sinilor, schimbare chedere geamuri fixe, garnitura cos truma, palarie cos truma, si schimbare tabla usita thetford, si am gasit sa imi cloneze cei de la knott osia deoarece este foarte veche si nu gasesc piese pentru ea.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctFlorin , nu te baga la Burstner au problema mare cu geamurile și cu etanșarea . Bogdan S a avut o așa rulota și a vândut-o in 3 luni , proasta rău , daca vrei un sfat de la mine caută Adria model după 2002 citește despre ea și de sistemul de etanșare și sistemul de pereți sandwich . Caută Fendt sau LMC TEC , Swift după 2003 , Eriba Nova ridicam ștafeta la Kabe, Tabertt . Bafta la căutare ..
-
1 punct
-
1 punctSalut, Florin! Nu stiu cat iti va fi de folos ceea ce iti voi impartasi, dar sper sa te ajute in a face alegerea potrivita: In perioada in care am cautat rulota, am dat de un Burstner Club (model 360?) din... 1988! Ca marime, ar fi varianta clasica cu bucataria pe stanga cum intri, baia, pe latime in continuarea bucatariei, iar pe lungimea ei continuata de dulapul cu soba dedesubt; in fata avea clasica bancheta in forma de "U". Cred ca era modelul clasic de rulota cu caroseria de 3,5 m cu un singur spatiu de dormit/luat masa. Ceea ce m-a impresionat la acea rulota era calitatea mobilierului si a finisajelor de la pereti si tavan. Desi rulota era intr-o stare deplorabila (geamuri sparte, infiltratii pe la colturi si trapa), atentia pentru detaliile de finisare a interiorului de care a dat dovada fabricantul este ceea ce m-a impresionat. La rulota mea nu am intalnit acea atentie pentru detalii, ba din contra, am gasit multe dovezi ale stilului "las' ca merge si asa"... De atunci n-am mai vazut o alta rulota Burstner, asa ca nu pot sa spun ca a ramas la acelasi nivel atentia pentru detaliile de finisare. Ce pot sa spun este ca la sfarsitul anilor '80, chiar daca era o rulota entry level, Burstner-ul era facut cu spirit de raspundere pentru banii ceruti.
-
1 punctCred ca o sa aveti un membru pe care nu l-ati vazut niciodata... Dar pentru toate exista un inceput......
-
1 punct(utima parte) Ne-a prins înserarea pe drum căutând un loc de înnoptat. Am intrat la un hotel din Bahia Ingles și am închiriat două camere. Se lăsase răcoarea odată cu întunericul și piscina mi-a adus un zâmbet greu de oprit Era chiar răcoare... A doua zi dimineață după micul dejun am făcut plinul cu motorină și ne-am așternut la drum continuând coborârea spre sud, de-a lungul coastei. Și eu și Seasick am fost cu telefoanele în rețea în această tură și a rezervat ușor două camere online, la un hotel din Valparaiso. Trebuia să ne grăbim pentru a ajunge pe lumină pentru a ne bucura puțin de oraș. Înainte de a ne apropia de La Serena am mutat “rezerva strategică” de motorină din canistră in rezervor și am dăruit cadou canistra goală unuia de la o stație de alimentare. Părea foarte fericit de acest cadou neașteptat. Dacă tot am oprit într-un loc unde se putea spăla mașina, am hotărât să-i redăm lustrul inițial. Probabil din plictiseală, și recrutul și Seasick s-au înghesuit s-o spele până i-au tocit vopseaua... Orașul La Serena mi s-a părut urât și sufocant. Am încercat să trecem prin el și să ieșim cât mai repede. Alunecarea apusului în apele Pacificului ne-a prins la intrarea în traficul de sfârșit de săptămână din Valparaiso. “Where is this hotel?”, am întrebat încercând să-mi protejez ochii de razele roșiatice ale soarelui pe cale să dispară în adâncuri. Indicațiile ambelor GPS-uri păreau să contrazică realitatea din teren și an bâjbâit puțin până am nimerit dealul abrupt pr care se afla cocoțat hotelul. Strazile înguste de acces se avântau in pante care păreau greu de urcat chiar și la pas. Noroc ca era uscat și roțile din spate au patinat mai puțin la urcat. Intrarea în micul garaj al hotelului era in mod cât se poate de clar proiectată pentru mașini mai mici decât troaca noastră... A urmat puțin “circ” cu o intrare în garaj “din bucăți” și cu treceri de muchii de perete la o “foiță de țigare”... Recepționerul nu mai părea convins că făcuse o afacere închiriindu-ne cele două camere... Cum am scăpat de mașină am pornit ca din oușcă spre funicularul din apropierea hotelului, care avea să ne coboare direct în centru. Era vineri seara și tocmsi începea forfota... Pe la 23:00 am pornit inapoi spre hotel pe străzi laturalnice și am intrat intr-un excelent amplasat restaurant “de cartier” chiar la închidere. Ne-au primit ospitalieri și ne-au îmbiat cu bere “Nomad”... Mâncarea a fost delicioasă. Puțin după miezul nopții ne-am retras la hotel. Recrutul s-a dus la culcare in camera ei în timp ce eu cu Seasick am mai întins o Coronita admirând de pe acoperișul hotelului salba de lumini a orașului. Muzica unui club din apropiere s-a auzit până pe la 04:15. A doua zi de dimineața ne-am anuzat puțin cu scoaterea Nissan-ului din garaj, reușind neintenționat să sculăm toate clădirile din jur cu diesel-ul nostru “strâns în căpăstru” în timpul manevrelor de doar câțiva țoli înainte și înapoi... Undeva la jumatatea drumului intre Valparaiso și Santiago am oprit pentru un ultim delicios mic dejun. Am predat cu bine Nissan-ul la aeroport, dar am decolat cu mai bine de o oră întârziere datorită unei defecțiuni tehnice. Din păcate, întârzierea ne-a plasat e aeroportul din Bogota, Columbia, după ce legătura noastră spre New York decolase. Ceea ce a implicat un nou val de formalități de vamă pentru a intra pe teritoriul Columbiei. Pană s-au dezmeticit și cei de la compania aeriană să ne ducă la un hotel potrivit, după ce inițial ne-au eliberat vouchers pentru un alt hotel unde nu mai existau camere libere, a trecut de 01:00 dimineața. Ironia era că am fost repartizați în camere de 5 stele pentru aproape 3 ore de somn pentru că la 4:30 dimineață trebuia să fim înapoi în vama aeroportului pentru a ne îmbarca in prima cursă spre New York. Si cei de la hotel au fost extrem de amabili și la 01:45 dimineața ne-au adus la camere o cină cu niște porții imense imposibil de consumat... Practic am avut timp să ne scăldăm puțin la duș și să atingem în treacăt pernele... La 04:30 eram înapoi în vamă gata să plecăm spre casă. Era deja dumincă dimineață și a doua zi urma prima luni de servici a noului an. (sfârșit) Ne-am trezit devreme la Bahia Ingles pentru ca stiam ca aveam inca un drum lung pana la Valparaiso. Evident, nu aveam timp de piscina... Continuam "marshul" spre sud de-a lungul coastei Pacificului. La o statie de alimentare ne-am decis sa transferam motorina din canistra in rezervor. Nu mai consideram necesara "rezerva strategica"... Dorinta recrutului sa ajute "la motorina" era de neclintit.. Nici Seasick n-a vrut sa ramana cu mainile in san... Au "tocit" vopseaua Nissan-ului... Traficul de sfarsit de sapatamana la intrarea in Valparaiso. Undeva sus pe unul din dealuri, am gasit si intrarea pe alea care conducea la intrarea garajului hotelului... Urma trecerea prin "poarta, apoi pe trotuar pe langa masina parcata pe dreapta, apoi intoarcere ingusta de 90 de grade unde se infunda aleea, urmata de alta intoarcere de 90 la dreapta pe ingusta poarta a garajului hotelului... Acea ultima intoarcere a necesitat cele mai multe manevre pentru a nu zgaraia Nissan-ul... distractie.. Portiune din poarta (inchisa) a hotelului si fatzada hotelului... Video jurnalul va curpinde si o secventa alocata acestei manevre... Vedere a portii garajului din interior.. Receptia hotelului purta inca "vesmintele" de sarbatoare... Scara interioara care conducea din garaj la camere. Balconul camerei noastre avea deschiderea spre piata centrala, faleza si port... Recrutul a primit o camera la un etaj mai jos, dar privelistea era aproape aceeasi. Peretele cladirii vecine, adiacenta hotelului... Nissan-ul a ramas parcat in garaj. Plecam la pas. Coboram panta abrupta pana in centru cu funicularul din apropierea hotelului. La pas spre piata centrala... N-am mai vazut troleibuze de multi ani... Valparaiso, zona centrala Cine poate rezista acestor cirese?... Se innopteaza... Ne intoarcem spre hotel pe strazi laturalnice sa prindem si cealalta fatza a orasului. Un tip in stare de ebrietate s-a bagat singur in seama si m-a interpelat. I-am vorbit ca la NY... Chiar nu cred ca ar fi trebuit sa ne temem de ceva... Seasick si recrutul merg in fata si eu le supraveghez din ariergarda.. Funicularul inchide la ora 23:00... noroc ca am prins un restaurant sus in deal tocmai cand se pregateau sa inchida. Au fost amabili si ne-au primit. Nu-i rea nici berea asta... Recrutul se retrage la culcare in camera ei si eu cu seasick mergem pe acoperisul hotelului sa mai intindem o Coronita dupa miezul noptii... cum le sta bine calatorilor plecati pe un drum fara sfarsit... Noapte buna, Valparaiso... Buna dimineata, Valparaiso.. Ultimul desert in Chile, undeva pe marginea soselei intre Valparaiso si Santiago. Am predat Nissan-ul si am luat autobuzul pana la terminal... Plecam din Santiago cu mai mult de o ora intarziere si pierdem legatura de NY din Bogota... In autobuzul care ne duce de la avion la terminal in aeroportul din Bogota, Columbia. iar ne apropiem de miezul noptii... Ajungem la hotel in Bogota, dupa ora 01:00 dimineata. La 04:00 dimineata vine o masina sa ne ia inpaoi la aeroport. Am ajuns in sfarsit n taxiul care ne duce de la JFK in NY, acasa... Nu stiu daca va mai avea cineva chef sa vizioneze si jurnalul video dupa aceasta prezentare, dar pricum sper sa fie gata in cel mult doua luni...
-
1 punctDaca cineva isi imagineaza ca odata ajuns la Saratel dai o tura- doua , stai cateva zile si pleci, va spun eu ca se inseala. Noi am stat 10 zile si am lasat in urma acest colt de rai, cu parere de rau, avand de rezolvat niste lucruri care nu suportau amanare. Am plecat de la Saratel cu gandul sincer ca vom reveni si la anul . Am luat-o spre nord pe DN15A , am trecut pusca prin Bistrita si de aici pe DN17 pana la Vatra Dornei unde ne-am cazat la Runc. Despre acest OFF Camping am relatat in Ghidul de calatorie prin Romania – iulie 2017, asa ca nu mai revin. La Suceava , am rezolvat niste probleme si zilele ce au urmat am ramas acolo. In sfarsit , pe E85 pana la Ploiesti. Zilele viitoare, voi povesti despre excursia la Vama Veche.
-
1 punctsi La Multi Ani Romani Un scurt update legat de progresul transformarii. Ieri am montat definitiv pe pozitie dulapul suspendat. Astept sa-mi soseasca azi-maine (sper) balamalele pentru toate usile sa le pot monta. Maine ma duc sa cumpar parchetul si 3 placi taiate la dimensiuni din placaj furniruit ca sa termin partea de mobilier. Mai trebuie usa de la baie, masuta din fata canapelei duble si pentru cutia de sub canapele. Resturile ramase de la taiarea celor 5 placi de placaj furniruit sunt mult prea mici, voi mai folosi probabil pe la spatiul de depozitare. Momentan renunt la instalatia de incalzire in pardoseala deoarece am in intentie sa vand camperul undeva in vara (cand cererea este mare) si sa ma apuc de altul, probabil tot pe Sprinter sau pe Ducato Maxi. Am mai comandat pe un site din UK (cu livrare free in IRL) prize de 230V si doze de ramificatie. Dozele de pe aici (si UK) sunt mult mai "inteligente" ca cele care se gasesc la noi, au deja locuri prevazute pentru conectarea firelor Deasemenea am gasit la un pret decent profil de aluminiu cu dispersor alb pentru banda LED de montat sub dulapul suspendat, in baie si in compartimentul de depozitare de sub pat, packet de 4buc x 1m la pretul de £16.19 toate patru. Deci in weekend ordinea de bataie este: - montat parchet ca sa: - execut si montat cutie de sub bancheta ca sa: - montez bancheta Daca vremea va tine cu mine (vor fi 10 grade dar se anunta si ceva ploaie) voi putea taia si fasona si monta usile dulapului suspendat. Dupa operatiunile astea pot spune ca am terminat cu munca de conversie, vor urma lucruri de finisaj, instalatie gaz si apa, etc
-
1 punctDin Herculane in drum spre Azuga! De la Sebes spre Sibiu Valea Azugii Sosirea si camparea la Azuga langa partia Cazacu La -14,5 grade in 10 minute au inghetat si muraturile! Azugaaa Pe drum... La plecare pe 5. 01.am facut un mic popas pe Valea Cerbului
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

