Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.12.2018 în toate secţiunile
-
7 puncte
-
7 puncte
-
5 puncteLocronan ... un sat de vis ! Recomand cu caldura acest superb sat (celor care au posibilitatea).
-
5 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncte
-
2 puncteSalutare tutoror! Ma numesc Eduard, am 26 de ani si locuiesc in Manchester, UK. Dorect sa-mi achizitionez o rulota de aici, cu gandul ca ma voi intorce in Romania impreuna cu noua rulota, peste ceva timp. M-am inscris in aceasta comunitate cu gandul de a invata cat mai multe despre ce inseamna a detine o rulota, dar si pentru a ajuta pe ceilalti membri in masura cunostintelor mele. Multumesc pentru accept!
-
2 puncte
-
2 puncteFoarte frumoasa lucrarea. Daca ai nevoie de vreo piesa din inox pe care nu o gasesti in comert , trimite-mi un desen si o voi executa.l
-
2 puncteInca un weekend de munca la conversie Fiindca a fost un weekend cu vreme in general frumoasa, 12 grade cu soare, am profitat sa continui cu tavanul. Am incheiat izolarea tavanului cu placa rigida izolatoare de 30mm si am trecut la partea de finisaj cu placaj mdf alb de 3mm. Am realizat ca fiind foarte flexibil nu se poate monta direct pe structura nervurilor de metal astfel ca am montat o caroiaj din placaj gros de 12mm si lat de 10cm: Am achizitionat si un scaun pentru locul pasagerului impreuna cu baza (box) de metal, a fost si el montat in weekend. Scaunul dublu original va fi montat in interior ca loc de stat pentru luat masa si va intra in componenta patului de o persoana.
-
1 punctBuna ziua Am fost contactat de mai multe persoane care nu au fost la Gura Dobrogei de 1 Decembrie si sunt interesati de Revelion la Gura Dobrogei. Pentru cei interesati din judetul Constanta si judetele limitrofe in functie de starea vremii dorim organizarea revelionului la Gura Dobrogei in perioada 28.12.2018- 02.01.2019. Am primit informatia ca sunt deja 4 echipaje care doresc. Eu nu pot sa vin la aceasta intalnire dar m-au rugat pe mine sa postez si toti cei care doresc sa vina sa exprime dorinta in scris. Va rog sa lasati nr. de telefon pentru contact.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctMultumesc pentru oferta! Ieri au venit si LED-urile pentru iluminat interior. Am cautat/scormonit destul de mult sa aleg ceva de calitate si cu lumina puternica. M-am oprit la cele facute de firma FACON, dimmable, lumina rece 4k, 3W. Lumineaza f.puternic, va trebui sa montez neaparat dimmer. Am ales modelul care se monteza aplicat pe tavan si nu ingropat. Deasemenea am cautat sa suprim intrerupatoarele asa ca le-am luat cu push buton incorporat (in mijloc) astfel ca am scutit 4 intrerupatoare cu firele aferente. Mi se pare mai practic asa. Pret £10.99 per bucata.
-
1 punctNu stiu cum e cu italienii,dar va zic cum a fost cu al meu. A vrut transfer bancar.( am platit cu tranfer go prin 3 tranferuri rapide in 30 min de 2600 euro si restul cash ,banii au intrat in 4 ore) . am fost la ACI (birou de acte) .aici e o problema : mi-a lasat omul asigurarea si masina neradiata si am facut o hartie cu timbru ACI prin care el spune ca mi-a vandut camperul. Dupa ce o inmatriculez (daca pot asa) ii trimit copii dupa actele mele sa o radieze el. Daca nu pot o sa ii trimit actele si numerele sa imi faca hartii de export si o inmatriculez dupa. Eu am luat de la un om de incredere (am folst la el in casa) fost politist. daca ii faceam inainte actele de export nu o mai puteam conduce pana acasa sau riscam si mergeam cu ea radiata. Limba engleza e un impediment pentru ei (batranii nu prea vorbesc engleza,dar te intelegi cu copii lor). Rezervarea: dupa ce am gasit-o si am negociat-o in bugetul avut am rugat o ruda din italia sa sune si sa vorbeasca daca mi-o retine 2 saptamani) Pe langa asta am mai gasit 2 in zona ca back-up. PS : incercati sa luati din nord. Dupa Roma in jos cam au faima de tepari.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSalutare, colegi! In sfârșit, dupa lungi căutări, a sosit si rulota mea. O rulota mica, simpla, cu doua spatii de relaxare, bucatarie, baie, truma s3002p. Nu este pregatita pt off camping, dar pana la primavara sper sa o adaptez. Incerc sa atasez cateva poze.
-
1 punctMomentan nu. As lua una mai mica cu 2 locuri de dormit. Simpla de tot întrucât soția nu agreează acest gen de excursie și s-o folosesc numai la pescuit. Dar nu se știe niciodată ce rezerva viitorul!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSa-mi aduc si eu contributia la discutie desi as putea sa stau pe gard si sa privesc doar, ca sunt in Irlanda nu in RO. Si totusi ... Am pornit proiectul meu de conversie in baza faptului ca aici in Irlanda am vazut si discutat cu multi proprietari de campervan-uri convertite de la van. Unii le aveau tot van (autoutilitara) in acte, altii le aveau motorhome. DECI SE POATE. Cum/cat timp/cati bani, asta este alta poveste Momentan sunt in faza de constructie, deci nu am ce sa spun despre acte. Am de facut ITP-ul in 20 februarie, sunt curios daca va trece fara acel panou despartitor (bulkhead) si cu modificarile facute prin adaugarea trapelor si ferestrelor. Am speranta ca va trece avand in vedere ca am vazut multe van-uri facute motorhome si care aveau ITP, se circula cu ele, deci probabil nu este o problema la ITP. Despre modificarea actelor, am mai spus pe undeva ca aici se aplica corect legislatia in sensul ca daca respecti punctele trecute in documentul ref. la conversie adica sa ai minimul necesar (pat fix, masa, aragaz, wc) si dovedesti cu poze si facturi restul este simplu, trimiti toate documentele la Ministerul Transporturilor si iti vine inapoi certificatul de inmatriculare fiind specificat motorhome. Legislatia europeana este doar una, ar trebui sa fie lafel si in RO. Voi vedea si posta la vremea respectiva
-
1 punctDomnule @Chircu Florin, iti atrag atentia ca ai o atitudine gresita care dauneaza celorlalti. Citindu-ti toate postarile, concluzionez ca nu cunosti legislatia referitoare la omologarea unei autorulote in urma transformarii in regie proprie a unei autoutilitare. Ma intreb cum poti pretinde schimbarea unei legi pe care nu o cunosti? Ai niste prejudecati (partial explicabile) vizavi de modul in care se rezolva problemele in Romania. Acest mod de rezolvare se datoreaza in mare masura celor care accepta, celor care "stiu ei" ca nu se poate altfel, celor care aleg pasivitatea in loc sa lupte pentru drepturile personale. Din nefericire, multi altii se descurajeaza, ba, mai mult, refuza sa lupte gandind ca o fac (si) pentru altii, carora oricum nu le pasa. Eu ti-am prezentat mai sus copia CIV a autorulotei pe care am transformat-o personal, omologata ca transformare in regie proprie. Crezi sau nu, afla ca nu am dat un leu spaga celor de la RAR. Am intampinat cateva piedici, unele justificate, altele mai putin... Am avut rabdare, m-am supus regulilor si am reusit sa finalizez omologarea. Reusita a fost rezultatul unei idei initiale, urmate de sperante, de munca si de perseverenta. Sunt convis ca daca as fi gandit ca tine, azi nu as fi avut autorulota. Sfatul meu pentru cei tineri: incercati sa nu va dati batuti in ceea ce va propuneti! Documentati-va cu atentie atunci cand va apucati de ceva! Luptati pana la ultima picatura de energie pentru dreptate! Nimic durabil nu se obtine usor, nimic nu este mai placut decat bucuria finalizarii unui lucru muncit din greu. Nu va descurajati de reprezentantii autoritatilor, cuvintele lor nu sunt lege! Oameni fiind, se inseala uneori. Sau va inseala...
-
1 punctDomnule Florin, am intervenit in discutie vazand cat de pornit si vehement sunteti impotriva celor de la RAR. Sa ne lamentam este cel mai usor lucru, sa schimbam cu adevarat lucrurile reprezinta o mare provocare. Aceste lucruri vi le spune unul care a incercat si a si realizat schimbarea unor lucruri ce pareau batute-n cuie. La momentul la care mi-am expus intentiile de modificare a legislatiei si aliniere a ei la cea europeana multi colegi mi-au spus: "Nelule, nu ai nici o sansa!" ; "traim in Romania, nu poti reusi asa ceva". In septembrie 2010 precizarile din cartile de identitate ale rulotelor si autorulotelor starneau rasul. Acelasi vehicul figura sub denumiri diferite de la judet la judet. Am intalnit la acel moment si urmatoarea denumire data unei rulote: "remorca speciala cu o usa" - atunci am avut primul contact cu cei de la RAR. Pana si autorulota mea era incadrata ca vehicul special N1 in loc de M1. M-am prezentat si le-am mentionat ce imi doream (alinierea legislatiei Romaniei la cea europeana). In prima faza am stabilit un program al viitoarelor intalniri cu obiective diferite. Pentru inceput ne-am propus uniformizarea inmatricularilor de rulote si autorulote la nivel national in conformitate cu prevederile normativelor europene. Intr-o singura saptamana acest punct a fost rezolvat. Cu acea ocazie a fost pentru prima data introdus termmenul de "autorulota" la pct.2 din CIV (tipul caroseriei) pana la acel moment la tipul caroseriei scria "rulota". Vreau sa va zic ca nu este deloc usor sa convingi niste profesionisti in domeniu sa-si schimbe parerile. Pentru aceasta modificare am prezentat si definitia din DEX a autorulotei si am mentionat ca este vorba de o denumire proprie limbii romane, nu este vorba de "camper" sau "motorhome". Pe parcursul tuturor intalnirilor mi-am dat seama ca am cu adevarat cu cine sta de vorba. Niste profesionisti in adevaratul sens al cuvantului, foarte deschisi la orice lucru prezentat si argumentat. Dati-va seama domnule Florin, cam cum si cat s-a discutat cu cei de la RAR cand a venit vorba de periodicitatea ITP-ului la rulote si autorulote. Cam cat de documentat trebuia eu sa fiu cu nenumarate exemple favorabile punctelor sustinute de mine din legislatia tarilor membre ale UE si nu numai. Baza legala in care faceam solicitarea avea ca suport... - Directiva 96/96/CE de apropiere a legislatiei tarilor membre UE referitoare la inspectia tehnica auto pentru autovehicule si remorcile acestora, [modificata prin M1-Directiva 1999/52/CE, M2-Directiva 2001/9/CE, M3-Directiva 2001/11/CE, M4-Directiva 2003/27/CE, M5- Regulamentul (CE) nr. 1882/2003 al Parlamentului European si rectificata prin C1-Rectificare JO L 67/12.03.2009.p95 (96/96/CE)], anexa 1, respectiv conform categoriei 6 din anexa 1 care spune asa: "6. Autovehicule cu cel putin patru roti, utilizate pentru transportul de pasageri si care nu au mai mult de opt locuri, exclusiv scaunul conducatorului auto - La patru ani de la data la care vehiculul a fost folosit prima data; ulterior, la fiecare doi ani" - (valabil in cazul autorulotelor) Eu sustineam ITP-ul la rulote la 3 ani datorita duratei medii anuale de folosinta si nu numai, iar ei (cei de la RAR) imi veneau cu exemple ale Germaniei si Belgiei in care ITP-ul se face la 2 ani PLUS verificarea obligatorie a instalatiei de gaz. Totodata ei imi dadeau exemplul pertinent al parcului roman de rulote si autorulote ca fiind un parc batran (romanul isi ia ce-i mai ieftin de Germania si Olanda), iar eu pe de alta parte le argumentam ca Franta si Anglia nu au impus legislativ ITP obligatoriu. Dupa mai multe intrevederi intr-un final, mi-au dat dreptate si mi-au spus: "Pe noi ne-ati convins, insa, pentru a obtine aceasta periodicitate ITP va trebui sa modificati o lege emisa de Ministerul Transporturilor - OG 81/2000" Avand mereu in minte... "Nelule, nu ai nici o sansa!"... dupa alte cateva demersuri la MT am reusit intr-un final sa obtin ITP la 3 ani la rulote si ITP la 4 ani la autorulota de noua dupa care din 2 in 2 ani ... cu sprijinul si tot concursul oamenilor de la RAR. Daca stii cum sa pui problemele, un potential adversar ti-l poti face partener in cauza pe care o sustii.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctAsta-i una dintre cele mai frumoase plaje pe care am vazut-o....pina-n 2018 ! Pozitionarea pe harta o gasesti aici ! Detalii despre prezentarea gasesti cu un simplu "search - Beautiful Beaches Bretagnia/Crozon". Prezentat de The Guardian /2016 (Locul 14)
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

