Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.10.2018 în toate secţiunile

  1. 6 puncte
    prieteni și o zi minunată, chiar dacă se răcește puțin vremea ! În week-end va fi din nou frumos...
  2. 5 puncte
    rulotisti si sa aveti o zi asa cum v-o doriti!
  3. 5 puncte
  4. 5 puncte
  5. 5 puncte
    O zi usoara sa aveti
  6. 4 puncte
    Salut @Eugen David Atentie ! Fac lucrarea numai cu compresor de la mine care costa 500 lei (cu modul electronic inclus evident) si manopera 200 lei plus 50 lei termostatul electronic pentru un control mai exact al frigiderului si vizualizarea temperaturii pe displayul termostatului. Faza cu freonul ( ''creionul'' pana m-am dumerit despre ce este vorba ) si compatibilitatea , sunt testate si functioneaza perfect. Aveti aici si datele tehnice ale compresorului : bd35f_101z0204_r134a_12-24vdc_05-2016_desd100p522.pdf Si cateva frigidere facute de mine pentru niste colegi rulotisti care sunt foarte multumiti : Nr. 1 Vitrina frigorifica Arctic 120 litri Nr. 2 Vitrina frigorifica 84 litri Nr.3 era congelator pe 220v si dupa modificare tot congelator dar cu motor pe 12v ,este volum mai mic (gen minibar)
  7. 3 puncte
    O seară frumoasă colegi
  8. 3 puncte
    O zi frumoasa voua, ca la mine ploua !
  9. 3 puncte
    Salut. Va multumesc pentru comentarii - imi sunt tare utile. E posibil sa-mi reconsider ansamblul :). Dpdv tehnic, am vazut pe traseu/drum ca masina poate trage rulota, insa partea legala si mai ales de responsabilitate in trafic e mai relevanta, ca argument.
  10. 3 puncte
    Nu au de ce sa fie interminabile, poți tracta o rulota care are MMA mai mic decât MMT a mașini in acte, stop. Nu cât crede cineva ca ar putea, dacă îmi este permis un exemplu este Fiat Freemont are o MMT de 1000kg, cineva ar putea fii îndreptățit sa creadă ca fiind mare pate face fata, legal nu. Linkul Towcar nu tine loc de legislație este doar informativ. Atata timp cât cineva circula pe șosele unde nu este singur și poate pune in pericol viața altora nu poate face cum ii taie capul.
  11. 3 puncte
    Cateva si de la mine inceputul lui septembrie
  12. 2 puncte
    Incep acest post prin a spune ca m-am saturat M-am saturat sa cumpar vechiturile altora si sa repar la ele. M-am saturat de cautat motorhome in stare acceptabila dar sa fie o poala de bani M-am saturat de bagat bani in reparatii. Vreau ceva nou Binenteles ca nu am cele cateva zeci de mii de euro pentru achizitia a ceva nou dar, daca faci cu mana ta cu lucruri noi, iese ceva nou, nu? Sa incepem.... Am scos la vanzare motorhome-ul din dotare prezentat aici pentru a ma dedica in aceasta iarna conversiei de la van la motorhome. Am mers pe aceasta varianta deoarece un van este destul de spatios in zona cargo, poti merge pe autostrada cu 120 km/h, are turbo si servo (ce nu am la actualul motorhome), nu ai probleme cu infiltratii/lemn putrezit, etc. Aici in Irlanda si in UK iti poti transforma un van in motorhome si sa ramana van in acte fara a avea probleme la ITP. Binenteles ca il poti modifica in acte, e destul de simplu, caz in care castigi la asigurare si motor tax (mai mici). Am luat-o cu inceputul, mi-am facut un tabel xls cu dimensiunile van-urilor de pe piata pentru a gasi modelul care imi convine cel mai bine, Fiat/Citroen/Mercedes/Iveco/Peugeot/etc. M-am oprit la Ducato maxi L4H3 si Sprinter L4H3. Cum Ducato bun nu am prea gasit, m-am orientat la Sprinter. Am citit din scoarta in scoarta forumuri de aici din Irlanda si din Ro, am inteles din experienta altora ca 315 si 316 sunt problematice la motor si ca cele mai durabile ar fi 311 si 313. Ca sa o iau pe scurtatura, am achizitionat ieri un 311 CDI din 2008, 170k mile, se prezinta in conditie buna spre foarte buna. Modelul extra lung, are zona cargo care se va transforma lunga de 4.8 m! Momentan cateva poze facute la achizitie. Vor urma altele dupa ce voi lucra la cele cateva puncte de rugina (acolo unde a fost zgariat/atins) si in special la usile din spate unde este ceva mai serioasa problema.
  13. 2 puncte
    Buna seara Azi am primit coletul expediat de colegul @Vlad Carciumaru, coletul ce conținea "lada frigo" comandată anterior! Ce pot să zic? Asa cum a spus/scris arată impecabil, nu are urme de uzura, pentru transport a fost ambalată super! Este ceva ce nu am avut dar aveam nevoie pentru iesiri off camping! Nu am facut incă proba, nici nu aveam cum dar am incredere in colegul nostru! Efectiv recomand colaborarea cu @Vlad Carciumaru Câteva poze: Intr-un cuvant, sunt multumit! Vanzare bună in continuare sa ai colegule! Numai de bine!
  14. 2 puncte
  15. 2 puncte
    @Alin Opran Bun venit in “club”! Daca vrei informatii despre conversie Sprinter van, uita-te in Pinterest! 90% din conversiile americane si australiene sunt pe Sprinter. Eu am adunat informatii de acolo timp de un an pana sa incep treaba. Spor la treaba si tine-ne la curent cu evolutia lucrarii!
  16. 2 puncte
    Buna seara, Da, este o locatie mai mult decat senzationala. Din cate am inteles, anul acesta au aparut cateva panouri care interziceau campatul in zona. Pun un link cu un video filmat acolo.
  17. 2 puncte
    Politistul ,cind te opreste nu-ti pune masina si rulota pe cintar ci se uita in acte .Tu poti si sa mai scoti din rulota si sa o faci mai usoara ca el tot dupa acte o sa se orienteze.Te poti duce la RAR sa detarezi rulota.
  18. 1 punct
    Întreb pentru un prieten. Dacă am ca bază de plecare, un șasiu, platformă sau remorcă (toate cu acte în regulă, înmatriculate) și doresc să atașez ceva pe ele, cum vreau eu, în funcție de cum mă trezesc în dimineața respectivă, mai există contestări, comentarii din punct de vedere legal, mai ales dacă respectivele oarece, se dovedesc a fi detașabile ? Discutabil pe remorcă sau șasiu, dar cel puțin teoretic, pe platformă pot cara orice, cât timp nu depășesc limitele de greutate. Zic bine ? Nu omologări, nu birocrații, nu întâlniri de gradul zero cu incompetenți... și probabil, viață mai lungă cu 5 zile. Eventual, dacă utilizez șuruburi, se consideră structură detașabilă, respectiv încărcătură, sau trebuie să folosesc doar curele de la pantaloni ?
  19. 1 punct
    La rugămintea unui coleg de pe forum rulote @Slobodan, prin amabilitatea mea postez anuntul unei rulote de vanzare! Rulota este înmatriculata in RO jud TM! Rulota înmatriculata pe numele lui, se oferă fiscal fără probleme! Se poate vedea si "ridica" de la locuința lui din Sanicolaul Mare/Timis! Locuind la curte, rulota dupa cum se vede intr-una din poze a fost ținută sub acoperis, nu a plouat-o nu a nins-o nu a fost roua de dimineata pe ea, vorbind la stationar la domiciliu! A fost folosită ocazional la iesiri pentru pescuit pe Dunăre cateva iesiri 1, 2 pe an la Herculane, cate "un Felix" si mai rar vorbind de ani, la mare! Acum unde sa si folosesti rulota? După o vârstă nu-ti mai permiți să "faci o Grecie, o Turcie" ci doar asa pe langa casa! Deci rulota se afla-ntro stare foarte buna, n-are infiltrați ori ceva de genul, o vinde pur si simplu ca "i s-a pus pata si basta!" Ca si dotari, ce sa mai vorbim la rulotei englezești, au cam de toate, nu găsești vreuna fără dotările clasice si uzuale, dar are mult mai multe si anume, incerc sa enumăr câteva! In primul rand dispune de cauciucuri foarte bune, astea nu sunt dotari dar asta-i altă discuție, roata de rezerva, cablu de alimentare la 220v. La interior dispune de cele 2 banchete in partea din fata ce incadreza o noptiera specific rulotelor din UK, banchete ce se pot transforma intr-un pat matrimonial! Aragaz cu 3 ochiuri, cuptor, grill, frigider mare cu congelator mare functional pe toate cele 3 cai(220v, 12 v, si gaz). De asemenea dispunând de o baie cu wc fix având golire exterioara are si boiler pe gaz, deci apa calda la baie si la bucatarie distribuita cu pompa de apa la 12v! Încălzirea rulotei este asigurată de o soba pe gaz model Turma! Iluminatul interior si exterior la 12 v, asigurat de o baterie in stare buna! Dispune si de instalație electrica (lumină si prize) la 220 v pentru cazul in cate este racordarea la rețeaua electrică! No ca era sa uit, dispune si de un cort frumos pe toată lungimea rulotei, cort ce se vede montat intr-una dintre poze! De asemenea o scara de acces în rulota! Normal că dispune si de o butelie de gaz, astfel cum? Poi sunt destui ca nu dau butelie, normal sa nu poata face proba funcționarii "agregatelor", deci rulota nu se vinde fata a fi făcută proba si demonstrată funcționarea dotărilor! Este in curte, are curent la 220 v, are gaz in butelie, are curent in baterie, deci cina va oprește să nu faceti proba, sa nu cereți să vi se facă proba? Nu este adusa acum si nu este sigur că merge ori nu! Pur si simplu functioneaza totul! Apropo, geamurile rabatabile cu plase(rulouri) pentru insecte! Uite v-am omis se-ntreb, despre trapă, în mod sigur are una dar in mod cert trebuie să dispună si de de-a de-a dou-a in baie, asta si ne-am mai omis eu întrebați-l pe proprietar! Proprietar ce răspunde la tel: 0722 157 256 ori 0730 224 277. Este colegul nostru, după cum am mai spus, @Slobodan Pretul de vanzare este de 2300 de euro usor discutabil! Deci mult mai multe detalii si informatii aflati sunând la numerele afisate! Colegului îi doresc vanzare rapida, "marfa este buna" ,iar cumpărătorului îi doresc drumuri bune cu vânt din spate! Câteva poze acum, dar mai revenim! Numai de bine si toate cele bune!
  20. 1 punct
    Noua mea achiziție Caravelair Eldorado 490 ,an fabricație 08.2005,1000 kg/1300 kg mma
  21. 1 punct
    Rulota am cumparat-o de la un dealer din Ruse,Bulgaria.M-am documentat înainte ce costuri suplimentare ar fi trebuit plătite la înmatricularea in Romania ( 500 euro amenda pentru ca rulota a fost adusă din afara u.e.si nu a fost declarată la vamă in nr de....zile,taxe vamale cam 18-25% din prețul de catalog al rulotei ,nu mai rețin exact cit, oricum nu prețul declarat in contractul de vanzare- cumpărare), la serviciul inmatriculari au zis ca trebuie o declaratie notariala ca rulota a fost adusă in spatiul u.e de bulgar si apoi vîndută mie...)La sfatul unor prieteni de la vamă si de la înmatriculari am cazut de acord cu dealerul din Bulgaria ( tot in prețul vînzari- 5000 euro)să inmatriculeze el rulota pe numele lui in Bulgaria,apoi sa îmi vîndă mie rulota astfel ca eu am cumparat o rulota înmatriculata intr- o țară membră u.e. Toata treabă a fost facuta in cca 5 ore, acte, rar- ul lor si actele la politie( carte- talon- asigurare)+numere bulgărești de tranzit valabile 30 zile.Am făcut rar- ul la noi,am luat numar de romania, nu a mai fost nici o problemă....la bulgari se poate( am inteles ca a trecut in contractul de vanzare o suma mica 600-1000leva )si la suma asta a platit taxa vamală in Bulgaria....statul bulgar a încasat ceva ( chiar dacă mai puțin), in Romania statul ar fi vrut sa fac jumate- jumate cu el
  22. 1 punct
    Pana ieri 6-8grade azi așa arată vremea pe aici: ?
  23. 1 punct
    O dupamasa placuta va dorim tuturor
  24. 1 punct
    Salut tuturor. Va urmaresc pe Facebook de ceva vreme si ma bucur sa vad oameni care petrec timpul liber in natura. De cateva zile am achizitionat o rulota si m-am gandit sa ma alatur unor oameni cu aceeasi pasiune. Acum astept sa imi iasa numerele rosii sa o pot aduce acasa. Va doresc numai drumuri bune!
  25. 1 punct
    Multumesc tuturor,stimă
  26. 1 punct
    In urma cu cateva luni am achiziționat aceasta rulota in ideea de a o duce pe un teren pe malul lacului Colibita. Rulota statea de 4 ani, era plina de praf, avea patul din dormitor rupt si avea si un stop spate spart. M-am bagat in ea si am luat-o la puricat cap coada. Am scos tot din ea si am spalat, am reparat patul, am cumparat de pe exis tripla spate dar nu am gasit si ornamentul. Am luat închizatori pentru dulapuri, chedere pt protectie ornamente exterioare, am resigilat o trapa, mi-am prins urechile in perdelele atermice, in final cu mici exceptii am rezolvat cam tot ce puteam rezolva eu. Rulota are aer conditionat electrolux, boiler apa calda truma, eu i-am pus 2 panouri solare sharp de 180w si 2 acumulatori de 400ah, un invertor de 3000w unda sinusoidala pura. Cum acumulatorii au 100kg bucata am modificat masuta de la intrare sa imi intre in ea si in acest fel greutatea sta pe osii. Ce nu am reusit sa rezolv sunt urmatoarele: Ornament tripla spate Armare perdele pe geamul mare de langa protap, inlocuire 2 perdele rupte Lampa lumina exterioara de langa usa, lipsea din start Ceva sistem de tinere a usii de langa protap. E rupt si nu stiu de unde sa il iau. Un fermoar de 3 metri pentru cort. Un cheder geam exterior bucatarie si un telescop geam. La prima iesire am constatat ca rulota sta un pic aplecata in spate din cauza faptului ca la mine carligul e mai sus. Am vazut ca mai e pozitie de înclinare a carligului care i-ar permite coborarea cu 5 cm dar ar sta un pic in unghi. Nu stiu daca e bine. In alta ordine de idei, oglinzile laterale care se prind pe aripa nu sunt vizibile iar cele care se pun direct pe oglinzi nu le pot agata deoarece am oglinzile foarte foarte mari. Exista si alte solutii? Consumul la masina de la 9,2% a crescut la 14,3%. Ma gandesc ca si datorita greutatii, 1700 kg dar si datorita faptului ca rulota imi tragea in sus masina. La prima iesire am rupt talpile de plastic, 2 la trecerea unei denivelari inclinate, mi-a atins un pic spatele, si 2 pt ca am calat direct pe pamant . Pe urma am rezolvat cu bucati de lemn, am comandat alt set de talpi de plastic. Mai revin cu amanunte. Daca are cineva solutii sau sugestii le primesc cu mare drag.
  27. 1 punct
    Salut @CristianG Cred ca ar fi binevenite si ceva detalii despre puterea agregatului, consumul de curent... Apropo cat costa la tine compresorul la 12v cu modulul aferent si cat costa manopera? Am si un frigider cu compresor la 220 v de 50 l, dar si unul de 88 l si nu-s hotarat încă pe care dintre ele sa l-a convertesc la 12 v! Tocmai in acest scop si nu numai am achiziționat o baterie noua de 150 Ah! Ce se-ntâmplă cu compatibilitatea creionului, "nu sunt de aceleiași mama"? Sunt niste detalii care lămuresc problema, este altceva cand omul deține informatia, cand asa pur si simplu spun că fac si vand, pur si simplu se trece cu vederea! Chiar am avut discuții cu colegii la întâlnirea de la Rimetea si multi nu agreați ideea spunând că vreau să-mi înlocuiesc un agregat cu unul la 12v! Am mai vorbit la Craiova, la Focșani cu persoane ce fac/vand asa ceva, stiu si pretul la piesele lor, la manoperă lor dar ar fi bine sa stim si pretul tau, esti dintre rulotisti si as prefera sa fac lucrarea la tine nu la terțe persoane! Stiu caci un agregat cu compresor la 12v are o putere de cca 45 w cu un consum de 3,5-4 Ah!!! Fac fata la un volum de 50 l, dar la 80-90? Ei bine tu spui ca montezi si pe frigidere cu volum de 120 l!!! Cat de bine-ai face treaba? Fac referire strict la 12 v, nu la 24 v! Sper ca nu esti deranjat de comentariul meu, "lumineaza-ne" ca sa putem face comanda! Numai de bine si vanzare buna!
  28. 1 punct
  29. 1 punct
    Eu astept in vama comfirmarea ca se poate campa sa nu platesc vinieta de pomana din nou !
  30. 1 punct
  31. 1 punct
    Problema a fost electrovalva(cea din poza).a fost usor de rezolvat si ieftin( 50 lei)
  32. 1 punct
    O seara minunata va dorim colegi.
  33. 1 punct
    „Viata cunoaste scene si se spune ca este impartita in acte, dar cortina se lasa o singură data.” Mircea Eliade Regrete. Dumnezeu să-l ierte! A plecat dintre noi un mare OM , ILIE BALACI Drum luminat in marea-ti calatorie. Dumnezeu sa te aseze la dreapta Lui...
  34. 1 punct
    Corect George, de exemplu in cazul meu rulota in catalog este data la 1360 kg, eu știind cum stau lucrurile și vrând sa fiu cât mai in regula am Înmatriculat-o la 1900 kg cu șasiu mărit. In mai când a venit am pus-o pe cântar cu: moover, butelie Bayfin de 10 kg, atc și avea 1510 kg ( surprize surprize), apoi tot ce am pus înăuntru a trecut pe la cântar, fiind acum la 1600 kg cu rezervoarele goale. Acestea fiind insirate ( mai mult am complicat), chiar dacă rulota are 1600 kg, o pot tracta doar cu o mașina care in acte are masa de tractare minim 1900. Este important sa știi cât cântărește, dar asta nu înseamnă ca poți sa o tractezi cu o mașina care poate masa ei, ci cât are MMA in acte. Din punct de vedere legal nu ești in regula, in caz de vreun eveniment neplăcut asigurarea nu despăgubește.
  35. 1 punct
    rulotisti si sa aveti o zi frumoasa!
  36. 1 punct
  37. 1 punct
    colegi O zi frumoasă vă doresc!
  38. 1 punct
    Va multumesc tuturor pentru gandurile bune. Intrucat aveam o indoiala daca sa pastram rulota sau s-o vindem (eram in indoiala daca auto-ul nostru o poate tracta), pana la urma - dupa un research mai amanuntit in specificatiile masinii (masa maxima ansamblu, masa maxima permisa pentru tractare, etc), am decis sa ne pastram rulota :)) Comentariul complet este aici:
  39. 1 punct
    Salutari. Postez pt. cine poate are nevoie ulterior de informatia asta. De principiu pana la urma mi-am cumparat un carlig de la AutoGedal (acest model, 600 RON pret: Aici: L-am montat la o firma recomandata de ei (acesti domni, pe soseaua de centura, langa autostrada Buc-Ploiesti), pret 200 RON si mi-am pus cumparat & instalat kitul electric original/de la Suzuki (de 13 pini) la reprezentanta Suzuki (DAB AutoServ, Splaiul Unirii, nr. 355-369) unde kitul + manopera au fost 900 RON. Asa ca per ansamblu un sistem functional & care sa nu aiba impact asupra garantiei m-a costat 1700 RON (600 carlig, 200 montaj carlig, 900 kit electric Suzuki +manopera instalare kit) @Ovidiu Cica: nu stiu daca masina are reductor, cred ca nu. Are o rotita disponibila care cupleaza din mod oras/sport in mod offroad (all-road/4WD).
  40. 1 punct
  41. 1 punct
    A venit Mos Craciun mai devreme cu un nou dispozitiv de franare de 1600kg
  42. 1 punct
    Am facut update la poza de coperta pe facebook a paginii ForumRulote.ro O puteti vedea aici https://www.facebook.com/ForumRulote Puteti da si like daca nu ati facut-o deja pana acum...
  43. 1 punct
    Baloane... VID_20180928_191708.mp4 VID_20180928_191513.mp4
  44. 1 punct
    Impresii ? S-a cam spus totul de fiecare în parte. Concluzia ? La fel. Ca urmare, cu toate că vocabularul limbii române e bogat în superlative, nu mă voi aventura să mai enumăr și eu pentru că deja pe baza a ce s-a scris până acum, concluzia e clară. Țin însă să mulțumesc tuturor colegilor care au participat la această reușită întâlnire și în special celor care au avut ceva drum de bătut până la Câmpul Cetății și promitem ca la următoarea întâlnire, indiferent unde se va ține, vom fi prezenți, pentru că e o adevărată plăcere compania unor oameni în adevăratul sens al cuvântului. Punem și noi câteva poze din Camping Mustang...
  45. 1 punct
    Bună dimineața tuturor! După ce am petrecut de joia seara pana miercurea la Rimetea apoi pana ieri dimineață (luni) la Campu Cetății in compania colegilor ce au participat la aceste întâlniri, ajungând acasa totul mi se pare monoton si banal, imi lipseste compania colegilor, "forfota", zbenguiala, din jurul nostru! Probabil va trece un timp sa ma obisnuiesc cu atmosfera de acasa!!! Am întâlnit și cunoscut colegi/rulotisti minunați, oameni langa cate-ti doresti oricand sa le fi alaturi! Vom încerca pe viitor sa fim mai des prezenți la întâlniri! Nu pot nominaliza pe nimeni in mod special, toti colegii sunt amabili, serviabili, respectosi...cei drept, am petrecut cel mai mult timp in compania colegilor @Daniel P si @Flavius Ivan care împreună cu familiile lor sunt colegi minunați! Cinste lor, dar si celorlalti! Câteva poze a celor ce am ramas pana luni dimineata, înainte de a n-a lua la revedere! Sa ne vedem cu bine!
  46. 1 punct
    In primul rand vrem sa multumim tuturor celor care ne-au primit alaturi de ei la aceasta frumoasa adunare. Ne-am simtit ca intr-o mare familie. A fost super frumos, si speram ca aceste intalniri se vor repeta. Totodata , speram ca toti sa fii ajuns acasa cu bine. Si acum cate ceva de la Campu Cetatii
  47. 1 punct
  48. 1 punct