Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2018 în toate secţiunile

  1. 5 puncte
    rulotisti si sa aveti o zi frumoasa!
  2. 5 puncte
    prieteni și o zi minunată!
  3. 5 puncte
    Cateva si de la mine inceputul lui septembrie
  4. 4 puncte
    Imi pare rau ca nu am putut posta mai devreme acest topic. Am placerea de a va prezenta cateva imagini din ultimul loc in care am fost luna trecuta mai precis de pe 20-09 pana pe 29-09. 43°39'14.45"N 28°34'2.72"E acestea sunt coordonatele, exista si o fantana pe plaja cu apa NEPOTABILA, marcata cu o cruce usor de reperat. Aprovizionarea se poate face din sat cca 4 km de locul unde am stat eu, sunt 2 minimarketuri, locatia se afla la 20 km de Vama Veche, drumul foarte bun pina la plaja, mai putin cel paralel cu plaja, dar se poate merge cu rulota usor. Daca aveti intrebari referitoare locatiei astept cu drag sa va raspund.
  5. 4 puncte
  6. 4 puncte
    colegi O zi frumoasă vă doresc!
  7. 3 puncte
    Nu prea este in regula @Mihai A.. Legal nu ai voie sa tractezi o rulota cu MMA-ul mai mare decat masa maxima tractabila (cu sau fara dispozitiv de franare) a masinii. Nu se folosesc masele proprii, ci masele maxime admisibile. Pur si simplu, masina si rulota din acesta speta, nu sunt compatibile din punct de vedere legal.
  8. 3 puncte
    Buna dimineata colegi. O zi usoara sa aveti
  9. 2 puncte
    Incep acest post prin a spune ca m-am saturat M-am saturat sa cumpar vechiturile altora si sa repar la ele. M-am saturat de cautat motorhome in stare acceptabila dar sa fie o poala de bani M-am saturat de bagat bani in reparatii. Vreau ceva nou Binenteles ca nu am cele cateva zeci de mii de euro pentru achizitia a ceva nou dar, daca faci cu mana ta cu lucruri noi, iese ceva nou, nu? Sa incepem.... Am scos la vanzare motorhome-ul din dotare prezentat aici pentru a ma dedica in aceasta iarna conversiei de la van la motorhome. Am mers pe aceasta varianta deoarece un van este destul de spatios in zona cargo, poti merge pe autostrada cu 120 km/h, are turbo si servo (ce nu am la actualul motorhome), nu ai probleme cu infiltratii/lemn putrezit, etc. Aici in Irlanda si in UK iti poti transforma un van in motorhome si sa ramana van in acte fara a avea probleme la ITP. Binenteles ca il poti modifica in acte, e destul de simplu, caz in care castigi la asigurare si motor tax (mai mici). Am luat-o cu inceputul, mi-am facut un tabel xls cu dimensiunile van-urilor de pe piata pentru a gasi modelul care imi convine cel mai bine, Fiat/Citroen/Mercedes/Iveco/Peugeot/etc. M-am oprit la Ducato maxi L4H3 si Sprinter L4H3. Cum Ducato bun nu am prea gasit, m-am orientat la Sprinter. Am citit din scoarta in scoarta forumuri de aici din Irlanda si din Ro, am inteles din experienta altora ca 315 si 316 sunt problematice la motor si ca cele mai durabile ar fi 311 si 313. Ca sa o iau pe scurtatura, am achizitionat ieri un 311 CDI din 2008, 170k mile, se prezinta in conditie buna spre foarte buna. Modelul extra lung, are zona cargo care se va transforma lunga de 4.8 m! Momentan cateva poze facute la achizitie. Vor urma altele dupa ce voi lucra la cele cateva puncte de rugina (acolo unde a fost zgariat/atins) si in special la usile din spate unde este ceva mai serioasa problema.
  10. 2 puncte
    Ma numesc Bianca si sunt la inceput de drum in ceea ce priveste calatoria cu autorulota. M-am alaturat acestei comunitati deoarece Imi doresc sa "fur" cat mai multe informatii de pe acest forum interesant plin de oameni experimentati.
  11. 2 puncte
    „Viata cunoaste scene si se spune ca este impartita in acte, dar cortina se lasa o singură data.” Mircea Eliade Regrete. Dumnezeu să-l ierte! A plecat dintre noi un mare OM , ILIE BALACI Drum luminat in marea-ti calatorie. Dumnezeu sa te aseze la dreapta Lui...
  12. 2 puncte
    Daca nu ai un cantar special pt protap folosesti un cantar de baie. pui pe cantar un suport, sprijini protapul pe el si citesti greutatea. Ai grija sa scazi greutatea suportului. Sau, daca poti ridica cu mana protapul rulotei ai pana in 40 kg apasare.
  13. 2 puncte
    La @Dragos Harjoaba creste consumul ca nu iese cu prietenii! ?
  14. 2 puncte
  15. 2 puncte
    Mulțumesc pentru efortul de a-mi explica în detaliu ! Evidend (cel puțin pentru unii care m-au cunoscut) mesajul meu,se dorea a fii unul ironic, din moment ce autorulota subsemnatului, nu cunoaște pauză, fie vară, fie iarnă. ☺
  16. 2 puncte
  17. 2 puncte
    si sa aveti o saptamana excelenta!
  18. 2 puncte
    O seară frumoasă colegi
  19. 2 puncte
    Asta-i una dintre cele mai frumoase plaje pe care am vazut-o....pina-n 2018 ! Pozitionarea pe harta o gasesti aici ! Detalii despre prezentarea gasesti cu un simplu "search - Beautiful Beaches Bretagnia/Crozon". Prezentat de The Guardian /2016 (Locul 14)
  20. 1 punct
    Numele meu este Daniel Bucur , sint din Călărași ,rulotist din 2008, prima rulota a fost un Avento Royal 395 de luxe , an 1990, pe care am vandut-o acum 2 luni deoarece s-a mărit familia ,după două săptămâni de căutări am gasit ceea ce căutam ( in Bulgaria) Caravelair El dorado 490,an 2005
  21. 1 punct
    In urma cu cateva luni am achiziționat aceasta rulota in ideea de a o duce pe un teren pe malul lacului Colibita. Rulota statea de 4 ani, era plina de praf, avea patul din dormitor rupt si avea si un stop spate spart. M-am bagat in ea si am luat-o la puricat cap coada. Am scos tot din ea si am spalat, am reparat patul, am cumparat de pe exis tripla spate dar nu am gasit si ornamentul. Am luat închizatori pentru dulapuri, chedere pt protectie ornamente exterioare, am resigilat o trapa, mi-am prins urechile in perdelele atermice, in final cu mici exceptii am rezolvat cam tot ce puteam rezolva eu. Rulota are aer conditionat electrolux, boiler apa calda truma, eu i-am pus 2 panouri solare sharp de 180w si 2 acumulatori de 400ah, un invertor de 3000w unda sinusoidala pura. Cum acumulatorii au 100kg bucata am modificat masuta de la intrare sa imi intre in ea si in acest fel greutatea sta pe osii. Ce nu am reusit sa rezolv sunt urmatoarele: Ornament tripla spate Armare perdele pe geamul mare de langa protap, inlocuire 2 perdele rupte Lampa lumina exterioara de langa usa, lipsea din start Ceva sistem de tinere a usii de langa protap. E rupt si nu stiu de unde sa il iau. Un fermoar de 3 metri pentru cort. Un cheder geam exterior bucatarie si un telescop geam. La prima iesire am constatat ca rulota sta un pic aplecata in spate din cauza faptului ca la mine carligul e mai sus. Am vazut ca mai e pozitie de înclinare a carligului care i-ar permite coborarea cu 5 cm dar ar sta un pic in unghi. Nu stiu daca e bine. In alta ordine de idei, oglinzile laterale care se prind pe aripa nu sunt vizibile iar cele care se pun direct pe oglinzi nu le pot agata deoarece am oglinzile foarte foarte mari. Exista si alte solutii? Consumul la masina de la 9,2% a crescut la 14,3%. Ma gandesc ca si datorita greutatii, 1700 kg dar si datorita faptului ca rulota imi tragea in sus masina. La prima iesire am rupt talpile de plastic, 2 la trecerea unei denivelari inclinate, mi-a atins un pic spatele, si 2 pt ca am calat direct pe pamant . Pe urma am rezolvat cu bucati de lemn, am comandat alt set de talpi de plastic. Mai revin cu amanunte. Daca are cineva solutii sau sugestii le primesc cu mare drag.
  22. 1 punct
  23. 1 punct
    Problema a fost electrovalva(cea din poza).a fost usor de rezolvat si ieftin( 50 lei)
  24. 1 punct
    O seara minunata va dorim colegi.
  25. 1 punct
    @Cristian Popa, de pe eBay. 20 euro au costat si au venit in trei zile din Polonia. Un link aici... Am vazut ca are si pentru alte modele...
  26. 1 punct
    Exista niste cantare speciale, dar cel mai usor cu un cantar de persoane si un bat. Te lamuresti simplu de aici.
  27. 1 punct
    Nu au de ce sa fie interminabile, poți tracta o rulota care are MMA mai mic decât MMT a mașini in acte, stop. Nu cât crede cineva ca ar putea, dacă îmi este permis un exemplu este Fiat Freemont are o MMT de 1000kg, cineva ar putea fii îndreptățit sa creadă ca fiind mare pate face fata, legal nu. Linkul Towcar nu tine loc de legislație este doar informativ. Atata timp cât cineva circula pe șosele unde nu este singur și poate pune in pericol viața altora nu poate face cum ii taie capul.
  28. 1 punct
    Felicitari pentru achiziție și pentru munca depusă, Sta aplecata pe spate din cauza greutăți rău distribuite, ansamblul trebuie sa aibă o anumită greutate verticala pe protap, aceasta se caută intre cea mai mică dintre cea admisă pe cârligul mașinii și cea a rulotei, de exemplu mașina are 80 kg, iar rulota 100 kg, in acest caz greutatea care tu trebuie sa o ai in verticala este cât mai aproape de 80 kg fără sa ii depășești. Consumul creste din cauza mai multor factori, in cazul tău este anormal sa se dubleze, deci ori ai circulat cu peste 80 km/h ori aerodinamică este compromisa datorită înclinației pe spate. Mașinile mici dublează consumul, nu cele mari. Eu fac 11% fără rulota făcând multă strada de munte zilnic, sub 9% in autostrada la viteza legală și cam 15% la 160-180 hm/h, cu rulota la 80 km/h fac 11,5%.
  29. 1 punct
    Corect George, de exemplu in cazul meu rulota in catalog este data la 1360 kg, eu știind cum stau lucrurile și vrând sa fiu cât mai in regula am Înmatriculat-o la 1900 kg cu șasiu mărit. In mai când a venit am pus-o pe cântar cu: moover, butelie Bayfin de 10 kg, atc și avea 1510 kg ( surprize surprize), apoi tot ce am pus înăuntru a trecut pe la cântar, fiind acum la 1600 kg cu rezervoarele goale. Acestea fiind insirate ( mai mult am complicat), chiar dacă rulota are 1600 kg, o pot tracta doar cu o mașina care in acte are masa de tractare minim 1900. Este important sa știi cât cântărește, dar asta nu înseamnă ca poți sa o tractezi cu o mașina care poate masa ei, ci cât are MMA in acte. Din punct de vedere legal nu ești in regula, in caz de vreun eveniment neplăcut asigurarea nu despăgubește.
  30. 1 punct
    Cu toate ca sunt multe topicuri in care s-a dezbatut problema conservarii, am sa incerc, pentru tine si alti colegi tineri sa repetam cateva sfaturi utile. 1. In primul rand golim instalatia de apa si evident rezervorul in care este pompa submersibila. Daca temperatura coboara sub zero si apa ingheata pe instalatie si in rezervorul cu pompita, cred ca nu trebuie amintit ce probleme avem. 2. Golim rezervorul cu fecale de la wc si il spalam bine. 3. Bateria rulotei o scoatem si o mutam undeva unde sa nu fie temperaturi negative. Eu personal o pun in baia de la etaj, iar panoul voltaic pe balcon spre sud si totul cuplez la o instalatie de iluminare a curtii pe timp de noapte. In acest fel, mentin permanent bateria incarcata si in functiune. 4. Chederile de la ferestre , usi si trape, le ungem cu glicerina boraxata procurata de la farmacie, pentru a nu se lipi de toc in zilele foarte friguroase. Cred ca sunt si alte metode, dar eu pe asta o folosesc. 5. O curatenie generala in rulota si sprayuri cu subsante anteinsecte este indicata. 6. Daca exista posibilitatea de a suspenda rulota pe capre pentru a nu deteriora cauciucurile, nu este rau deloc. Eu am caprele, dar recunosc ca nu am suspendat rulota in iernile trecute. 7. O protectie cu o prelata, dar cu lasarea unui strat de aer intre prelata si rulota, nu este rea. PS. Sunt convins ca aceste masuri vor fi completate si de alti colegi.
  31. 1 punct
    Salutare. Felicitari pentru munca depusa in rulota, ai avut cate ceva de mesterit acolo dar cred ca rezultatul e la ce ai asteptat tu.. Am un prieten cine tot cu un Land Cruiser trage rulota, si la el consumul e intre 12-13l/100km Va dorim multe vacante placuta
  32. 1 punct
    ,o zi buna si o saptamana linistita va doresc!
  33. 1 punct
  34. 1 punct
    Înainte de asta, poate că ar trebui să dai "Bună ziua" și să ne spui căteva cuvinte despre tine in secțiunea "Prezentare membru", așa cum e normal și cum prevede și regulamentul acestui forum...
  35. 1 punct
    Fiecare intelege distractia in felul sau. Am fost dumnica la Cabana Voina, cu motocicleta. Zona de rulote era la vreo 100 de metri de cabana. Stand pe terasa cabanei, nu ne puteam intelege intre noi din cauza muzicii populare de o calitate dubioasa, care urla din zona de rulote. Din punctul meu de vedere, este inca o confirmare a faptului ca trebuie sa plec la drum numai cu oameni pe care ii cunosc.