Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.10.2018 în toate secţiunile
-
6 puncte
-
6 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncteAcel stut are rol doar de centrare, el intrand in gaura din robinet, etansarea fiind asigurata doar de garnitura...la fel este si la cele romanesti, etansarea e asigurata doar de garnitura...constructia difera, robinetul si regulatorul fiind, cum spui tu, de tip "trompeta" iar garnitura de clingherit nu cauciuc cum pare sa fie la ce olandeza. Asa cum ti-a zis si Achim, pune garnitura de clingherit (cea de cauciuc nu permite strangeri prea mari, din cauza constructiei diferite "cazand" de pe "buza trompetei"!), strange si verifica etansarea! Nu face ca-n povestea cu "drobul de sare"...Spor!
-
4 puncte
-
3 puncteWeek-endul trecut am facut o scurta vizita la Vulcanii Noroiosi, Paclele Mari, jud. Buzau. 150 km, 2 ore de condus. Drumul este probabil cel mai prost drum al Romaniei, DN2... pana la Buzau, un drum cu risc mare de accidente datorita configuratiei idioate de o banda si jumatate de mers pe sens. Dupa Buzau, drumul are cateva serpentine, cu pante destul de abrupte, destul de rupt. Am vizitat Vulcanii imediat ce am ajuns, sambata pe la ora 12. Am prins vulcanii activi, s-au distrat copii explorand vagaunile de noroi uscate ramase prin zona. Peisajul absolut superb, culorile vegetatiei toamna intotdeauna m-au impresionat. Dupa vizita de la vulcani, ne-am mutat 3 km mai acana in campingul Muddy Land. Acolo am gasit o zona destul de mare de campat, destul de plana (are cateva denivelari dar te descurci sa parchezi fara inaltatoare la roti). Campingul foarte curat, apa, curent, grup sanitar, (subdimensionat pentru dimensiunea campingului) restaurant, magazin. Preturi mai mult decat decente. 25 lei camparea de echipaj, 20 lei curentul, 3.5 lei o bere, 25 lei o portie de 4 carnati plescoi + cartofi prajiti + salata muraturi. In camping s-au plimbat copiii cu bicicletele si s-au jucat cu ceilalti copii rulotisti. Noi am gatit, am stat la o bere, ne-am relaxat. Ca de obicei am fost cel mai galagios echipaj din cauza juniorilor Administratorul campingului mi-a spus ca la anul vor mai amenaja un grup sanitar (in momentul asta sunt 2 bude turcesti si un dus care costa 5 lei) si o piscina pt copii. Din punctul meu de vedere, merita o vizita pt un weekend pt cei din apropriere dar si pt Bucuresteni sau Prahoveni. Mai jos cateva fotografii.
-
3 puncte
-
2 puncte
-
2 puncteBuna seara si sanatate la toata lumea. Vremea se anunta frumoasa se poate iesi ori unde. Numai sa vrem.
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncteAmbele barci personaje principale in Delta (rulota fiind tangential acceptata in tura asta dar cu succes meritat mai ales pentru sobita) sunt productie proprie din lemn + tesatura de fibra de sticla + rasina epoxy, Broscuta verde de 3 metri din placaj marin in sistem "stitch&glue" cu 10 CP, si Bouboulaki de aproape 5 metri in "strip plank" cu 20 CP; le puteti gasi istoria de constructie si aventurile in calatorii pe forumurile dedicate barcaholic.ro si capcompas.ro. Ambele au ajuns departe, Bouboulaki, dupa cum numele o recomanda, pana in Peloponez.
-
2 puncteÎncerc să postez aici reportajele de care discutam, întrucât pe site-ul meu propriu nu le mai pot posta, din motive de drepturi de autor (textele mi-au fost plătite de un ziar, nu le mai pot folosi în scop comercial în altă parte). Pentru cei interesaţi, nişte poze am pus la subiectul dedicat călătoriei acelea. Însă mai pot posta şi altele, am vreo 2.000 de poze din aventura asta. Peste cca 30-40 min o să postez şi un fişier tehnic, cu date despre călătorie, care sper să poată fi de folos cui are de gând să meargă prin Laponia cu rulota. reportaj1.rtf reportaj2.rtf reportaj3.rtf
-
1 punctDezmembrez rulota englezeasca Fleetwood. Rulota a fost functionala pana alaltaieri, asa ca lista de piese este foarte lunga ,de la aragaz cu cuptor la robineti cu contact, roti, geamuri,etc. Cine are nevoie de piese ma poate contacta aici sau la tel 0741 056604.
-
1 punct
-
1 punctBuna seara. În weekend pe unde plecam? Ma gandesc la Magureni. A fost cineva de curând ?
-
1 punctA fost super, ne-am simtit minunat si speram sa ne reintalnim cat mai curand sa o facem lata din nou
-
1 punctBun venit! Intreaba , invata si ia cu tine pe cineva care se pricepe ca riscul e mare sa iei teapa . Ti-o zice Stan Patitu
-
1 punct
-
1 punctSalut colegi! Aici in Irlanda se discuta pe forumul de resort (camperisti) despre o noua jucarie, o geanta termica care nu necesita energie pentru racire, ci numai apa. Detalii in link-ul de mai jos:
-
1 punct
-
1 punctEu zic ca iti faci prea multe griji. Adaugi garnitura suplimentara, strangi bine, verifici cu apa si sapun. Daca nu scapa gaz, e-n regula. Altfel, daca vrei sa stai absolut linistit, cumpara o butelie din Olanda sau Germania.
-
1 punctCorectă observaţia, felicitări. Aşa e, e chiar telegrafică de-a binelea descrierea. Asta pentru că, la un ziar tipărit, ţi se alocă o "parcelă" în care trebuie să te încadrezi, un anumit nr de semne. Musai să fii concis. La următoarele călătorii o să scriu mai mult, pentru că pe un sait oarecare poţi să scrii, nu sunt constrângerile de spaţiu din ziarele tipărite.
-
1 punctAveţi aici şi fişierul cu traseu, cheltuieli pe drum şi alte chestii tehnice. Sper să fie utile cui planifică distracţii de acest gen. Drumuri bune vă doresc, domnilor! Date tehnice excursie Cercul Polar de Nord.docx
-
1 punctValabil 6000 euro discutabil Exista posibilitatea sa demontez panourile solare, controlerul si bateria (montate de mine de noi anul trecut) si sa fac un discount de 500 euro. Pe mine m-a costat (inclusiv manopera) 700 euro.
-
1 punct
-
1 punctPot confirma si eu ca acumulatorii Jarrett au o calitate slaba. Spun din experienta. Am avut achizitionati 4 buc de 100Ah noi montati in serie la "mosia" de la Letca Noua. Instalatie fotovoltaica cu controler mppt, invertor sinus. In comparatie cu alt tip de acumulatori m-au "tinut" la jumatate, adica si-au pierdut capacitatea de stocare in cca 1 an.
-
1 punctEste importanta temperatura acumulatorului, dar cel mai important este sa mentii acumulatorul incarcat cat mai mult timp, sa descarci cat mai lent si, cel mai important, sa nu descarci des in profunzime un acumulator. O instalatie cu panouri fotovoltaice va lungi foarte mult viata unui acumulator. O folosire optima a instalatiei, adica alegerea unui acumulator pe masura consumului, astfel incat sa nu consumam mai mult decat putem pune la loc. Asta inseamna o capacitate a acumulatorului suficient de mare incat sa nu scada tensiunea sub 11.9V dimineata, cand va incepe din nou incarcarea. Daca se descarca des sub 11.9V, ceea ce reprezinta 30% din capacitatea unei baterii, sunt sanse foarte mari sa distrugi un acumulator foarte repede. Spun asta deoarece majoritatea producatorilor "umfla" datele despre acumulatorii vanduti, fara sa explica si parametrii. Deci, daca se intampla des sa intre un convertor de tensiune in protectie, inseamna ca instalatia e subdimensionata, respectiv capacitatea acumulatorului este prea mica. In lipsa panourilor solare se folosesc redresoare pentru incarcarea acumulatorlor. Atentie la curentul de incarcare. Cu cat este mai mare, cu atat scurteaza viata acumulatorului. Se va incarca cu un curent maxim de 10% din valoarea capacitatii acumulatorului. De exemplu, un acumulator de 55 Ah va putea fi incarcat cu maximum 5,5 A. Ideal este sa folositi un curent mai mic, chiar daca timpul de incarcare va creste pe masura. Astfel, veti evita si incalzirea acumulatorului.
-
1 punctMultumesc pentru lamuriri. Eu insa procedez in felul urmator: golesc toata instalatia de apa si o reumplu cu lichid de parbriz de iarna inclusiv boilerul. Dupa ce curge doar lichid de parbriz la robineti (si calda si rece) golesc iar toata instalatia, inclusiv boilerul. Lichidul il plimb apoi si in rezervoul toaletei, iar primavara, apa cu otet si este ca noua...
-
1 punct
-
1 punctSeara bună prieteni! Am ajuns și noi acasă, după 14 zile de hoinăreală... Dar nu pentru mult timp ...
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctCel mai rezonabil traseu, de la Hamburg la Stockholm, e să mergeţi pe podul Oresund (Oresundsbron). Daţi câteva sute de coroane, dar scutiţi traversarea cu feribotul. Una peste alta, e şi mai ieftin un pic peste acel pod, şi mai spectaculos. Drumuri bune vă urez.
-
1 punctVă cer scuze că mai întârzii cu relatările de călătorie din Nordul Europei. Am început, cum spuneam, un site propriu de ştiri, de la zero. Dacă aveam habar de cât de mult e de muncă, cred că mă lipseam. Ăsta e singurul motiv pentru care încă nu am ajuns la reportajele respective. Mă străduiesc, însă, ca weekend-ul ăsta să apuc să postez ceva. Vă mulţumesc pentru înţelegere.
-
1 punctDragi colegi, a venit vremea sa-mi astern si eu pe hartia virtuala concediul acestui an, concediu pe care l-am petrecut intr-un mod inedit, o calatorie cu camperul proaspat cumparat, de la Dublin la Bucuresti si retur. Pentru cei care nu ma stiu (personal sau din postari), in acest an mi s-a facut dor de duca asa ca mi-am cautat un job in afara tarii iar la sfarsit de februarie am plecat din tara, fara familie insa. Sotia si baiatul au trebuit sa termine scoala la sfarsit de iunie (sotia fiind profesoara). Pentru a-i aduce si pe ei aici in Irlanda, aveam 2 variante: cea simpla, avion si doar 4 ore de drum sau cu camperul traversand Europa. Binenteles ca am ales a doua varianta Deci am achizitionat camper, m-am apucat sa-l pun la punct iar in data de 28 iunie seara m-am prezentat la imbarcare in portul Dublin cu destinatia Holyhead, UK. Mi-am facut calculele si planul ca durata totala a calatoriei sa fie de 16 zile din care 3 zile drumul catre Bucuresti pe ruta cea mai scurta: Pentru intoarcere mi-am propus sa vizitez Venetia (visul de o viata al sotiei), St.Tropez (am ramas cu nostalgie de la comediile cu Luis de Funes) si Parisul, alt vis al sotiei. Asa ca traseul de intoarcere a aratat astfel:
-
1 punctLegat de cheltuieli: Trecerea cu Ferry: 1. Irlanda-UK, cca 400 euro la care s-a adaugat taxa de 80 euro ca am schimbat data 2. UK-FR, 135 euro la dus ca am luat bilet din port, 85 la intoarcere luat online + 80 euro taxa ca am schimbat data Ulterior mi-am dat seama ca puteam sa plec din Irlanda pe la Rosslare direct in Franta, acelasi cost ca si catre UK . Acum stiu Taxe de autostrada: - Nu am platit nimic in bucata de drum Calais catre Belgia, nici o taxa in Belgia si Germania. In Austria vignieta 9 euro pentru 10 zile, in Ungaria vignieta 25 euro pentru o saptamana. Scump... In Romania RO-vigneta pentru o saptamana. - Din cate imi aduc aminte, taxele pana la intrarea in Italia au fost mici, platite in conversie euro/moneda locala. In Italia taxa de autostrada este in functie de distanta, am achitat cca 70 euro pentru cam 700 km. Motorina pe autostrada f.scumpa, 1.85-1.9 euro/litru - Aceeasi taxa de autostrada si in Franta, functie de distanta. cred ca in jur de 100 euro per total. Motorina ceva mai accesibila, 1.5 euro. Camiloiul mi-a consumat in medie cam 10l/100km in conditiile in care drumurile au fost in proportie de 95% autostrada mergand 100-110km/h.
-
1 punctUltima etapa de drum, Paris-Calais-Dover-Holyhead-Dublin trebuie sa fie una fara peripetii, facuta in 2 zile. Au fost pana la urma 3 Cine nu stie, plateste. Asa am facut si eu Mai concret, la plecarea din tara am facut pasaport catelului si l-am vaccinat. Veterinarul ne-a spus ca vaccinul anti-tenie are valabilitate de 5 zile, eu am crezut/inteles ca e valabil pentru plecarea din tara. Am inteles gresit, trebuie sa fie max 5 zile la intrarea in tara de destinatia, in cazul nostru UK. Asa ca la Calais, cand sa ne urcam pe ferry, ne-au intors din cauza ca trecusera 10 zile de la vaccin Era duminica dupa amiaza, la TV se juca finala Franta-Croatia, gaseste veterinar in Calais daca poti. Mi s-a indicat o clinica care raspunde la urgente non-stop. Am sunat dar pana nu s-a terminat meciul (cu victoria Frantei) nu mi-a raspuns nimeni La vaccinul asta mai este o capcana, trebuie sa treaca 24 ore de la administrare ca sa poti trece granita. M-am gandit ca, romaneste, aranjez cu doctorul sa treaca in pasaport ca l-a facut cu o zi inainte astfel incat sa ma pot intoarce in port sa prind ferry. Ce credeti? Nu a vrut, s-a uita urat la mine si a trecut fix ora la care l-a facut, 19:12 si mi-a luat 120 euro. Asa ca am mai stat 24 ore in Calais asteptand sa treaca timpul... binenteles ca biletele s-au dus, a trebuit sa platesc o taxa de 80 euro ca am schimbat data, lafel si la trecerea din UK in Irlanda. O greseala care m-a costat aproape 300 euro si inca o zi in plus.
-
1 punct14 iulie, ziua nationala a Frantei, ne-a prins in camping. A fost ziua cand mi-am zis ca este de vizitat Parisul. Greseala Dispozitive de securitate peste tot, zone interzise circulatiei, imprejurimile Turnului Eiffel interzise, l-am vazut doar de la distanta.
-
1 punctCamping International de Jablines, un camping tot de 5*, aproape plin. Frumos, curat, cu utilitati, umbra. Tot 45 eur pe zi. Am stat 2 zile.
-
1 punctInitial am vrut sa campez intre St. Maxime si St. Tropez in "Camping De la Plaje" dar era f. aglomerat asa ca am preferat sa merg la 5 km de St. Tropez intr-un alt camping, Pampelonne. Pret 35 eur/zi. Foarte frumos, langa plaja:
-
1 punctUrmatoarea etapa de drum Venetia - St.tropez, 680km. Facuti dintr-o bucata. Un traseu prin munti de iti taie rasuflarea, sute de tuneluri si viaducte. Principatul Monaco si Monte Carlo vazute de pe drumul din Monaco catre autostrada:
-
1 punct
-
1 punctDimineata am luat-o din loc catre Camping Venetia, Via Orlanda, N45.481513, E12.274007. Un camping de 5*, cu facilitati excelente, pozitionat la doar 200m de statia de autobuz care mergea catre laguna, cost bilet 2 euro/pers dus-intors. Cost per zi 45 euro. Locuri individuale, cu umbra, curent electric si apa la fiecare loc. Grup sanitar cu dusuri, apa calda non-stop, foarte curat. Zona de deversare si curatare tancuri si caseta wc. Piscina interioara, restaurant, loc de joaca. Am stat 2 zile. A meritat fiecare banut! Pret pe zi
-
1 punctRevenim la poveste Dupa 3 zile petrecute in tara, intr-o vineri pe dupa amiaza (6.07.18) am suit nevasta, baiatul si catelul in camper si am plecat in concediul propriu zis. Prima etapa de drum Bucuresti - Belgrad, cu trecere pe la Portile de Fier. Nu am reusit sa fac decat 470 km, am plecat tarziu din Bucuresti. Am oprit pe la 2 noaptea pe malul apei, vis-a-vis de Moldova-Veche unde Dunarea face un golf foarte frumos: Ce pot spune despre Serbia: drumuri inguste si prost intretinute, cred ca au fost cele mai proaste drumuri din toata aceasta calatorie. Nu necesita vignieta si nici alte taxe din cate imi aduc aminte
-
1 punct
-
1 punctCochetez si eu de mult timp cu ideea de a-mi fabrica un Teardrop si tot datorita problemelor pe care le le poti intampina la omologare, m-am gandit la aceiasi solutie expusa de colegul @Adrian Maier, mai sus, o platforma ...
-
1 punctDin nou ! Azi am reusit facut revizia generala la sobita Truma. Demontat, curatat, gresat, montat si probe de functionare. Urmeaza foto Pentru degresare si indepartarea calaminei am folosit acest spray special Imediat dupa, le-am suflat cu jet de aer Curiozitatea ma mana mai departe Proba dupa remontare WP_20170911_11_53_24_Pro.mp4 Observatii: Atat flacara de veghe cat si cea de lucru au dimensiuni prea mari. Asta pentru ca regulatorul de pe butelie este unul italian, reglabil, cu domeniul intre 20 si 60 mbar. In proba filmata am mers cu 60 mbar. Am facut proba si cu reductorul la 20 mbar, functioneaza si asa, insa ambele flacari isi reduc inaltimea cam la jumatate. Totusi, raman cu nemultumirea ca la flacara de veghe, partea de sus ramane galbena. Asta arata un amestec prea bogat in gaz. Ori, cum niciun reglaj nu e disponibil, nu pot decat sa trag concluzia ca orificiul duzei pentru aceasta flacara este prea mare si va trebui sa comand unul nou de la Exis. Niciunul din reperele arzatorului sau robinetului n-a fost curatat mecanic. Doar pelicula de degresant si suflat cu aer sub presiune.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

