Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2018 în toate secţiunile
-
5 puncteRevin cu noutăți...10 echipaje și- l așteptăm și pe @Ovidiu-Betty care urmează să ajungă...
-
4 puncteAm fost aici week end ul trecut. Ce mi-a placut: - relativ spatios, zone cu umbra, plaja f.aproape, parcele cu iarba; - personalul de la receptie f afabil, serviciu de paza, bariera de acces, bratara, etc. - in zona de rulote exista cateva locuri amenanjate pt spalat vasele, fosa septica. Ce nu mi-a placut: - grupuri sanitare si dusuri neingrijite, cu un miros neplacut pronuntat; - nu am gasit furtune de apa pt alimentat rulote; - zgomotul de la “carciumile “ din apropiere; - se pare ca e locul de socializare la gratar al oamenilor din zona. Duminica cand am plecat era o pacla groasa de fum deasupra campingului! Pretul a fost undeva pe la 68 ron/ noapte fara curent electric.( rulota, masina, 2 adulti, copil). In concluzie, eu voi evita pe viitor.
-
4 puncteBine v-am gasit. Mā numesc Dinu,sunt dinTurda judetul Cluj si pentru ca,eu si familia mea,sotia si fetita noastra de 13 ani,iubim natura,muntele si pescuitul,ne-am hotarat sā cumparam o rulotā second hand,prima noastrā rulota,pe care noi sperām sā o cumpārām pânā în aprilie 2019,asa cā suntem începatori si fārā experientā.Ne-am înscris în acest forum sā cerem pāreri si informatii de la rulotistii cu experienta din acest forum. Vā multumim!
-
4 puncte
-
3 puncteSalutare rulotisti, Pe baza neglijenței mele am reusit sa stric o baterie cu gel in jumătate de an asa ca o sa va dau cateva sfaturi simple pentru a prelungi viata acumulatorului cu cativa ani. 1. Bateria ar trebui scoasă din rulota cand nu ieșiți cu rulota mai ales daca rulota sta in soare. Este valabila si reciproca, nu lasati bateria gel iarna in frig. Temperatura ideala pentru o baterie cu gel este de 15-25 grade celsius(am atasat o poza). Temperatura este cel mai important factor. Mare atentie: întâi se deconectează panoul solar, apoi se scoate acumulatorul. 2. Nu alegeți cel mai ieftin tip de acumulator. Cu cat acumulatorul este mai greu, cu atat este mai bun. 3. Nu descarcati acumulatorul complet. Unele controlere au o protectie care "taie" curentul atunci cand tensiunea scade sub nivelul critic, altele nu. 4. Daca este posibil montați acumulatorul într-un spatiu cu aerisire. Se poate monta si un ventilator micuț (2-20w). La 3 dolari puteti pune chiar si un controller automat cu termostat. Link aici: http//s.aliexpress.com/VJrmy6jm Sper sa va fie de folos aceste sfaturi si greselile mele sa va ajute.
-
3 puncte
-
3 puncteDacă tot e weekend și tot se spune despre Iași ca nu are locații de campare, iată ca am găsit o locație numita La poalele codrului. Locația este la 3 km de Iași, este o locație de pescuit, dar, este perfecta pentru campare, adica: acces la curent electric, apa, platou cu copaci, loc de pescuit. În urma discuțiilor cu dl Iosif, acesta și-a exprimat deschiderea cu privire la a primi rulote aici. Dl Iosif poate fi contactat la tel: 0742345131 Încă ceva : accesul este foarte facil, de la asfalt sunt cca 600 metri drum pietruit pana la locatie. Încerc sa atașez și ceva imagini cu locația.
-
3 puncte
-
3 puncte
-
2 punctePrezenti si noi, fam. Vasiliu, de joi la pranz. O seara buna!
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncteSuper frumos cand vezi asa ceva. Felicitari si va dorim din suflet distractie la maxim si timp frumos. Ne intalnim vineri seara la Campul Cetatii
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte@Sabin Purcar intalnirea nu se anuleaza...si noi suntem incepatori si n.am mai participat la intalnirile comunitatii, dar abia astept sa ne cunoastem cu totii...noi doar in Grecia, anul acesta, am cunoscut 3 echipaje de membri forumrulote si iti pot confirma ca a devenit un concediu foarteee fain alaturi de acesti oameni minunati!!!
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte6 echipaje în prezent și-l mai așteptăm pe @Eugen David care urmează să sosească...
-
2 punctePrezenți la datorie și o binemeritată pauză de bere...
-
1 punctNumele meu este Dragos si sunt din Iasi . Am ales sa achizitionez o rulota deoarece imi place mult sa calatoresc si imi doresc sa fac acest lucru si in afara tarii. Anul acesta datorita “cozii” infernale de la RAR, ma voi multumi sa vizitez tara deoarece am programare pentru carte abia in octombrie . Am ales rulota gandindu-ma la confort si initial am cautat un Tabbert dar nu am avut noroc sa gasesc ceva ok si am ales pana la urma Fendt. Rulota este un Fendt Platin din 2006 pe doua axe , de 2,4 latime si 5,9 lungime , masa proprie 1400 kg, iar mma 1800. Pana acum am facut cu ea vreo 5000 km , cam jumatate din ei pe autostrada si restul pe drumuri europene si nationale . E o experienta interesanta. Cand am legat-o prima data de masina , nu am fost foart fericit..... dar pana la urma m-am obisnuit ... E drept ca la inceput n-am avut oglinzi suplimentare. Sincer , nici cu oglinzile suplimentare nu e foarte mare diferenta ,dar e mai bine. Cel mai stresant e momentul cand iesi din benzinarie.... ca am vreo 12 m lungime per ansamblu....dar m-am obisnuit sa conduc TIR-ul. Prima iesire a fost la Vadu , am stat cam 2 saptamani jumatate . Cred ca v-am prins si pe voi prin zona , iar apoi prin zona Sinaia-Bran , unde am campat in camping la Vampire Camping si inca unul prin Busteni ( nu-i mai stiu numele dar nu e un loc unde as reveni). Am mai facut o iesire la Durau dar nu am stat la Leon ci mai jos la camping Ursulet. Rulota am dotat-o cu a doua butelie , i-am luat cale de roti pentru campare , i-am facut o revizie la arzatorul de la frigider pentru ca la Vadu cat l-am folosit mi-a fumegat . As vrea sa cumpar panouri solare ca sa pot folosi rulota in off camping .Anul acesta la Vadu am avut un generatosr dar nu e foarte facila aceasta varianta. Rulota o tractez in prezent cu o Skoda Superb. In viitor vreau sa dotez rulota cu o marchiza, daca aveti vreo sugestie , va rog sa-mi spuneti. Ca dotari : dormitor separat cu pat fix , incalzire cu ventilatie , aer conditionat , boiler pe 220v, apa calda , rezervor apa 45 l. Planuri de viitor, dupa ce inmatriculez rulota definitiv: sa fac cat mai multe iesiri si anul viitor si sa ajung cu rulota in Grecia.
-
1 punctAcest camping inchiriaza gratare, mese si scaune pt diferite petreceri, asa ca in week-end se aglomereaza mult , iar fumul cuprinde tot. Nu stiu cum mai este zgomotul de la cluburile din zona, dar in anii trecuti era foarte deranjant.
-
1 punct@Ovidiu-Betty multumesc ! Sper sa am noroc,mai este ceva pânā atunci,am sa folosesc timpul sa ma documentez.
-
1 punct@Pasca Octavian Dinu Bun venit in aceasta familie a rulotistilor. Dupa ce vei citi topicurile dedicate, vei putea sa-ti conturezi cateva caracteristici ale rulotei dorite, cautarea devenind mai usoara si selectiva. Cel mai important este sa verifici MMA-ul rulotei. Acesta este bine sa fie cam 75-80% din masa tractabila maxima a masinii. De aici incepi cautarile. Nu ezita sa intrebi daca ai nevoie de informatii suplimentare, sigur vei primi raspunsuri pertinente din partea colegilor. Mult succes in cautarile tale!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctAm ales sa mai facem o ultima ieșire la mare și ne-am oprit la Ena. Deși vremea încă e calda, apa la fel, camping urile sunt cam pustii, multe deja inchise (Pirati, Pirivoli). Camping Ena e o.k., destul de curat, 2-3 rulote in tot campingul. Am făcut loc la plecare unui grup de 18 campere nemțești de "tineri", niciunul sub 70 de ani. Campingul e ok, adminul, nea Enache e ok, revenim. P. S. Cred ca deseară aparem la Observator, s-a filmat un reportaj de cei de la Antenă.
-
1 punct
-
1 punctDin cauza unor probleme la servici nu putem pleca departe de casă, cu parere de rau nu mai putem ajunge. Multumesc pt intelegere. Distractie plăcută tuturor.
-
1 punct
-
1 punctSalut, Suna foarte interesant , am vazut pe site ul campingului o rubrica fara nici o informatie “ posibilitati de tura” - la ce se refera, e vorba de trasee off road, mountain bike ? Pentru noi perioada este buna deoarece mai pot scoate doar un singur rand de numere pana la inamatricularea definitiva .Echipajul este format din 2 adulti si 2 copii. Multumesc.
-
1 punct
-
1 punctNe place ideea ,noi suntem rulotisti începători, nu am participat până acum la întâlnirea membrilor acestei comunități, dar dorim ca în acest an să ne întâlnim. Noi suntem din Alba Iulia ,venim 2 persoane cu un camper, mai vin încă 2 persoane cu un camper din Craiova și 2 persoane cu o rulota din Râmnicu Vâlcea. Dacă rămâne valabila întâlnirea va rugam sa ne confirmați.
-
1 punctLocația GPS este asta : La poalele Codrului - Balta Ciurea Ciurea 0742 345 131 https://goo.gl/maps/8JLinqpQDZo
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctGata, pregătit pentru o nouă aventură...la ora 04.00 se-nvărte roata
-
1 punctImi cer si eu scuze pentru off-topic dar as vrea sa adaug urmatoarele: Cand am decis sa imi cumpar Tiguan, am avut la alegere ambele modele de cutie, manuala in 6 trepte si DSG2 cu 7 trepte. Ambele masini identice ca greutate, CP si Nm. Exista totusi o diferenta la capacitatea de tractare, cu manuala 2.000kg cu automata 2.200kg. Nu am putut pricepe de unde acesta diferenta la doua masini identice pana cand m-a lamurit un inginer auto (nu mecanic, inginer cu studii): in calculul sarcinii de tractare nu este luat in calcul doar forta motorului, lucrurile sunt mai complexe iar un factor important este capacitate de franare a masinii! In cazul celor doua Tiguan-uri, desi erau identice, discurile de frana ale celei cu DSG era cu 2 cm mai mari in diametru ceea ce se traduce printr-o capacitate mai buna la franare. Asa cum mi s-a spus, poti trage cu Loganul si 5 tone pe drum drept pana la 40km/h dar sa incerci sa franezi cele 5 tone e o alta isprava
-
1 punct
-
1 punct@Drinovan Ovidiu a picat la fix prezentarea ta. Discutam azi cu un amic din Resita despre cele 3 "lacuri" . Acum am inteles la ce anume facea referire. Frumos peisajul. Multumesc!
-
1 punctFoarte frumos! Multumim si felicitari pentru ieseala @Drinovan Ovidiu !
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctEu nu te inteleg sincer. De ce bati drumul pana in Grecia sa stai 13 nopti intr-un camping fix langa un oras maricel aglomerat si populat si care mai e si langa autostrada, ce are o plaje cu o apa similara cu cea de la marea neagra, pentru ca in zona respectiva apa e chiar inchisa la culoare, esti fix ca la Mamaia in GPM Camping sau la Eforie. Daca tot bati drumul pana in Grecia du-te si tu intro locatie exotica cu plaje misto si apa turcoaz cristalina. E mai misto plaja si apa din campingul de la Keramoti de 1000 de ori, daca e sa faci o mica comparatie cu ceva foarte aproape care e la indemana. Desi plaje misto sunt pe Thasos, pe Halkidiki bratul Sithonia si mai gasesti si pe continent intre cele doua locatii. Asta e ce poti gasii cel mai aproape. Daca vrei ceva chiar misto dute pe coasta de vest de la marea Ionica, De la Igoumenitsa in jos spre Praga si Lefkada, sau chiar cu directia fix Lefkada care e de vis, uite aici niste detalii:
-
1 punctZiua bună. N-am mai scris pe-un forum de rulote de 2 ani... Noroc cu forumrulote.ro că postează chestiile interesante pe facebook și așa am văzut și eu acest subiect. Vă spun părerea mea, în calitate de fost cortist, fost rulotist și actual camperist... Există excursii care merg mănușă pe camper sau rulotă, în rest se poate face orice cu orice. Excepțiile astea ar fi cam așa: 2 săptămâni de concediu pe an la mare, în rest muncă: pensiune sau hotel. Rulota și autorulota necesită întreținere și înțelegere, și ambele presupun timp. Excursia perfectă pentru rulotă: Deplasare de-acasă în camping, pe urmă 3 săptămâni în respectivul camping și vizitat zona. Se poate merge în respectivul camping cu un camper dar se va simți lipsa unui mijloc de transport în zonă. Scuter/motocicletă nu merge la familie cu copii, vara daca-i cald nu se poate merge cu bicicleta că te coci. În funcție de zonă transportul în comun poate fi sau nu o soluție. Excursia perfectă pentru camper: Circuit de 3 săptămâni, stat maxim 2 nopți în fiecare loc, dormit în parcări, camper-stopuri etc. Asta pur și simplu nu se poate cu rulota, indiferent de ambițiile unuia sau altuia. Dacă nu suntem în aceste extreme atunci ține de buget și preferințe, cu mențiunea că eu tot autorulota aș alege-o. Motivul: se parchează mai ușor la benzinărie sau la magazin, se întoarce mai ușor, se vizitează toaleta infinit mai ușor. Noi pe autostradă folosim toaleta chiar și în mers. Pentru copii opresc, dar una-i să găsești un loc în care să poți opri mașină+rulotă în siguranță, să ai și spațiu să poți coborî în siguranță, alta-i să parchezi un camper din care nu trebuie să cobori ca să mergi la toaletă. Aceste mici avantaje se adună, într-atât încât la un drum de mai mult de 3-4 ori parcă prefer să merg cu camper-ul chiar și în detrimentul mașinii mici! Situații și comparații: Deplasare: Rulota: scaunele mașinii sunt ceva mai confortabile, mașina este mai bine izolată fonic, sigur are mai multe airbag-uri și centuri de siguranță mai bine poziționate (din cauză că nu te poți mișca - sic) Camper: un oarecare disconfort fonic, spațiu mai aerisit, mai ușor de umbrit geamurile (au jaluzele!) deci soarele deranjează mai puțin. Acces facil la toaletă. Posibilitatea legală de a merge cu viteză mai mare, siguranță sporită la viteze mari (auto + rulotă poate intra în balans la viteză), în cazul meu (camper modern) posibilitatea tehnică de a merge cu viteză mai mare. Deși rulota o trăgeam cu un SUV 4x4 cu 183 cai putere și nici o dată puterea motorului nu mi-a limitat viteza de deplasare, cu camper-ul obțin viteze medii mai mari! Camper-ul meu are 134 cai putere. Aprovizionare la destinație: Rulota: ai la dispoziție mașina Camper: folosești camper-ul pentru aprovizionare. Înainte de camping oprești în Lidl și alimentezi să ajungă, nu-i greu și din experiență nu constituie o mare problemă. Vizitarea zonei la destinație: Rulota: ai la dispoziție mașina. Camper: de regulă excursiile cu camper-ul sunt organizate astfel încât să poți vizita ce-ți propui să vizitezi direct cu camper-ul. Dacă-i vorba de vizitat muzee sau alte chestii urbane atunci e de mers cu transportul în comun (asta-i adevarat și la mașină+rulotă, mai ales în vest unde nu găsești parcare, și dacă găsești costă mai mult decât tramvaiul). În rest biciclete, scuter pentru maxim 2 persoane, mașină închiriată. Pentru mine deplasarea în zonă la destinație a fost foarte rar o problemă, și atunci am închiriat o mașină. Sanitare: Rulota: are toaletă, unele modele au și duș, după părerea mea dușul la rulotă nu-i utilizabil decât dacă ești în camping conectat la utilități. Camper: are toaletă mai ușor accesibilă decât la rulotă, rezervor de apă curată și uzată mult mai mare decât la rulotă. Exemplu: noi, familie de 4 persoane putem face FIECARE câte 2 dușuri cu un singur rezervor de apă. Dacă nu suntem în camping și nu facem duș în rulotă atunci un rezervor ajunge... ce să mai, nu am terminat nici o dată un rezervor de apă în camping cu spălat pe mâini. Criterii de selecție și puterea motorului: rulota și autorulota se aleg în primul rând după gabarit și aranjamentul interior, motorul e secundar DAR este criteriu eliminatoriu. Motorul trebuie să fie suficient, dar suficient înseamnă lucruri diferite pentru fiecare. Cred că cel mai greu de înțeles pentru un rulotist care trage cu ochiul la campere este că excursia cu camper-ul se organizează altfel. Abia după ce ai făcut o excursie corect organizată cu camper-ul poți aprecia cu adevărat diferențele.
-
1 punct
-
1 punctFelicitari ! Ma gandeam si eu zilele trecute la o scurta iesire, dar din pacate nu am putut.
-
1 punctFoarte frumos! Multumim pentru postare si imagini @Drinovan Ovidiu !
-
1 punctProiectul l-am numit Corda Pilot. Am sa revin alta data asupra motivului, deocamdata incerc sa rezum lucrarea: Vara trecuta am intrat in posesia unei autoutilitare Renault Master L3H3, adica varianta cea mai lunga si cea mai inalta. La prima vedere mi-a venit ideea sa o transform in autorulota. Am inceput sa ma documentez, sa ma inspir, sa vad ce mi-ar putea oferi o autorulota si ce mi-ar trebui mie. Apoi am inceput sa visez, sa proiectez, sa modific, etc. La inceput in minte, apoi in practica. Primele operatiuni au fost de curatare amanuntita a masinii. Intrucat fusese folosita la transportul marfurilor, era plina de praf si alte resturi. Avea si o usoara lovitura in usa glisanta si in panoul lateral dreapta. Le-am remediat cu grija maxima la protectia anticoroziva, intrucat nu intentionez sa mai umblu vreodata pe sub izolatie... Apoi am inceput cu izolatia termica a peretilor si plafonului. O parte din instalatia electrica am ingropat-o aici. Decuparea pentru ferestre s-a efectuat tot atunci, in prima faza. Dupa indelungi analiza, am hotarat ca doua ferestre sunt suficiente, avand in vedere ca am instalat si o trapa destul de generoasa in plafon. Aceasta are sticla cu filtru UV si deschidere, apoi plasa antiinsecte si un stor pentru intuneric total. Initial vroiam sa montez inca o fereastra in zona patului, apoi m-am razgandit. S-ar putea sa o montez vreodata pe usa dreapta spate, insa nu sunt convins deocamdata. Dupa terminarea izolatiei, am inceput sa trasez impartirea zonelor: bucataria, baia, masa, patul. Chiar daca e cea mai lunga si cea mai inalta de la Renault, nu e deloc usor sa gasesti loc pentru fiecare. Trebuei sa spun ca de la bun inceput mi-am dorit sa am o baie de dimensiuni decente. Dupa masuratori si probe am ajuns la concluzia ca am nevoie de cel putin 70 x 70 cm. Ca o paranteza, am reusit sa o scot la 100 x 100 cm . Am dat o importanta mare izolatiei, constient fiind ca asta va ajuta la nivelul confortului. Din start am hotarat sa nu folosesc GPL la incalzirea rulotei sau la incalzirea apei. Am folosit echipamente pe motorina (Webasto). E foarte mult de spus despre aceasta lucrare, iar eu inca nu m-am hotarat sa astern pe hartie povestea ei. Voi incerca sa continui in zilele urmatoare. Cu multa placere voi raspunde intrebarilor, daca sunt persoane interesate de ceva anume.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

