Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.09.2018 în toate secţiunile
-
9 puncte
-
7 puncte
-
6 puncte
-
5 puncteIn cautarea "Cogneac-ului" ... ""Coniacul a fost dintotdeauna asociat cu eleganţa, dar şi cu luxul (oare?) avand in vedere ca exista sticle care au ajuns de-a lungul timpului sa se vanda (licitatie) chiar şi cu aproape doua milioane de dolari. Mai mult, acelaşi coniac a fost de-a lungul timpului atat de apreciat, incat se spune ca şi Napoleon Bonaparte a luat cateva butoaie din această licoare pe insula Elena, ...in exil."""
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncte
-
3 puncteCamping de la Cité d’Alet GPS: N 48.635951, W 2.028139 N 48°38'08", W 2°01'44" Adresa: Allée Gaston Buy 6 FR- 35400 Saint Malo De ce sa aleg acest camping ? Iata motivele: Cititi in prealabil istoria orasului Saint Malo , regiunea Bretania , Abatia Mont Saint Michele. Campingul orașului Alet este situat langa port cu vedere la mare. Toate magazinele din apropiere. Multe plaje de nisip (posibilitatea tuturor sporturilor de apa) , piscina interioara cu apa dulce in apropiere. In apropierea terminalelor de feribot pentru imbarcare in Insulele Canalului (Insula Guernsey si Insula Jersey- merita vazute) sau in Marea Britanie.Orasul vechi (Fortul sec. XVIII-lea) , turnul Solidor (sec XIV-lea) care merita vazute. Estuarul raului Rance … Fluxul si refluxul , ...culegatorii (practic adunatorii) de fructe de mare.... Cei care doresc luxul NU se vor simti „comod“ aici. Instalațiile sanitare „retro“ (anii ‚80 -90) dar sunt intotdeauna curate. Locatia Camping-ului este minunata; langa port, chiar langa buncarul din cel de- al doilea război mondial (recomand a vizita muzeul Memorial 39-45). Orașul vechi Saint Malo este la cativa pasi. Parcelele sunt putin inclinate (deal). Personalul este foarte dragut (nu ezitati sa le cereti ajutorul). Pret: 2 persoane + masina + curent = 22 € ! Am stat o singura zi ! O alta zi am stat direct in port (parcarea e cu plata de la 09:00 - 19:00) P.S. Va urma
-
3 puncteDragi colegi, a venit vremea sa-mi astern si eu pe hartia virtuala concediul acestui an, concediu pe care l-am petrecut intr-un mod inedit, o calatorie cu camperul proaspat cumparat, de la Dublin la Bucuresti si retur. Pentru cei care nu ma stiu (personal sau din postari), in acest an mi s-a facut dor de duca asa ca mi-am cautat un job in afara tarii iar la sfarsit de februarie am plecat din tara, fara familie insa. Sotia si baiatul au trebuit sa termine scoala la sfarsit de iunie (sotia fiind profesoara). Pentru a-i aduce si pe ei aici in Irlanda, aveam 2 variante: cea simpla, avion si doar 4 ore de drum sau cu camperul traversand Europa. Binenteles ca am ales a doua varianta Deci am achizitionat camper, m-am apucat sa-l pun la punct iar in data de 28 iunie seara m-am prezentat la imbarcare in portul Dublin cu destinatia Holyhead, UK. Mi-am facut calculele si planul ca durata totala a calatoriei sa fie de 16 zile din care 3 zile drumul catre Bucuresti pe ruta cea mai scurta: Pentru intoarcere mi-am propus sa vizitez Venetia (visul de o viata al sotiei), St.Tropez (am ramas cu nostalgie de la comediile cu Luis de Funes) si Parisul, alt vis al sotiei. Asa ca traseul de intoarcere a aratat astfel:
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteCalatoria catre tara a fost una cu putine surprize, totul a decurs asa cum mi-am planificat. Prima noapte am dormit intr-o parcare amenajata pentru noapte cu zone distincte de masini/TIR/rulote dotata cu toate serviciile: CCTV, toalete, lumina, magazine. Astfel de parcari amenajate am gasit in toata Europa mai putin cand am trecut de Austria. Drumul a fost unul fara peripetii dar am intampinat cateva probleme tehnice: - in parcarea de langa Viena cand sa plec dimineata, rasucesc cheia in contact si ... nimic. Electromotorul nu mai functiona. Din tinerete mi-am adus aminte ca asa pateam si la Dacie astfel ca am ciocanit usurel electromotorul pana au facut contact carbunii Camiloiul meu s-a nascut in 1991 - al doilea incident tehnic s-a petrecut pe autostrada in Ungaria, la cca 50 km de granita cu Romania cand, fara nici un avertisment, a "murit" motorul in mers. Trage pe dreapta, ridica capota, verifica.... nimic . Mi-am adus aminte ca colegul @Ninel are un camper asemanator asa ca l-am sunat sa ma ajute. Imediat a inteles unde era problema, m-a pus sa masor tensiunea de la electrovalva de pe pompa de injectie cu motorina ... lipsa tensiune . Trag un fir trecut printr-o siguranta direct de la baterie, dau la cheie, o ia din loc motorul Si eu lafel...
-
3 puncteCu multa placere! Daca te hotarasti sa cumperi ceva diesel, putem avea o discutie mai ampla. Am un Freelander 2, 2009, 2.2 TD4, pentru tras rulota si este de vis. Nu sunt adeptul benzinei cand vine vorba de tras rulota, indiferent de motorizare. Am trecut prin asta si nu mai vreau!! Numai bine!
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteBuna seara, colegi rulotisti. Este un castig reciproc faptul ca ne impartasim pe acest forum locurile pe unde calatorim.Ca variatie, este interesant sa stim ca exista locuri in lume unde nu este permis sa calcam. Preluare de pe descopera.ro: "Orice loc din lume poate fi vizitat dacă ai bani şi dorinţa de a-l vedea, dar sunt anumite locuri pe Pământ în care niciun om nu are voie. Insula Surtsey În 1963, în apele Islandei un vulcan subacvatic a erupt. În scurt timp o nouă insulă de 2,7km pătraţi s-a format. Imediat a atras atenţia multor cercetători din diferite ţări, fiind un exemplu excepţional al unei noi formaţiuni insulare. De atunci insula Surtsey, denumită după personajul mitologic Surtr (liderul giganţilor focului) a fost utilizată doar în scopuri ştiinţifice, zona fiind restricţionată turiştilor. Ilha de Queimada Grande Zona este localizată la 35 de kilometri de coasta Braziliei, insula arată ca un colţ de paradis. Pentru o vizită pe această insulă turiştii ar putea plăti cu propria lor viaţă, deoarece este plină de şerpi veninoşi. Populaţia de şerpi a fost estimată la 4.000 de specii. Cea mai periculoasă este vipera vârf de lance aurie, veninul ei este de trei ori mai puternic decât al viperelor normale. Muşcătura sa provoacă moarte instantanee. Autorităţile braziliene au interzis vizitarea Ilha da Queimada Grande, cunoscută cu porecla de Insula Şarpelui. North Sentinel Island Una dintre insulele Adaman din Golful Bengal este casa unor triburi periculoase. Nativi Sentinelese evită orice contact cu civilizaţia şi rezistă oricărei încercări de intruziune. Conform cercetătorilor, aborigenii au petrecut peste 60.000 de ani izolaţi de restul civilizaţiei. Această populaţie îşi apără activ teritoriul, de exemplu în 2004 au tras într-un elicopter al guvernului indian cu săgeţi. Acesta survola zona după un tsunami, pentru a fi siguri că locuitori sunt în siguranţă. Ultimele victime au fost un grup de pescari rătăciţi, după moartea acestora autorităţile au restricţionat zona. Marele altar Ise, Japonia În Japonia cel mai important altar din ţară este templul din Ise Jingu. Templul este înconjurat de un gard înalt din lemn, doar preoţii cu rang înalt şi membri familiei imperiale au acces. până în 1945 templul era mult mai greu de accesat. Altarul era separat de restul lumii de către fluviul Miyagawa. Călugărilor le era strict interzis să traverseze râul. Aceştia considerau că străinii ar putea viola sacralitatea altarului. Insula Gruinard În 1942, guvernul britanic a cumpărat insula Scoţiană Gruinard pentru testarea armelor biologice, în mod special antraxul. În timpul experimentelor, antraxul a poluat teritoriul pentru o lungă perioadă de timp crescând mortalitatea cu 95%. Până în 1980 insula era cel mai mortal loc de pe Pământ. După 1986, cercetătorii au ,,curăţat” insula, în 1990 fiind considerată sigură. Însă nimeni nu a încercat să locuiască aici. Experţii avertizează că sporii de antrax au rămas în solul insulei, ceea ce înseamnă că nu este un mediu propice pentru oameni. Sursa: descopera.ro" Va doresc o seara frumoasa si linistita!
-
2 puncte
-
2 puncteMultumesc @Mihai-Arad Din punctul meu de vedere a fost poate cel mai frumos concediu din ultimii ani, a fost inedit, am vizitat locatii pe care mi le doream a le vedea de mult timp... In acelasi timp a fost cel mai scump Voi continua povestea cu detalii despre calatorie si cele 3 camping-uri in care am stat, Camping Venetia din localitatea cu acelasi nume , Camping Pampelonne de langa St. Tropez si Camping de Jablines, mai aproape de Disneyland decat de Paris
-
2 puncte
-
2 puncteImi cer si eu scuze pentru off-topic dar as vrea sa adaug urmatoarele: Cand am decis sa imi cumpar Tiguan, am avut la alegere ambele modele de cutie, manuala in 6 trepte si DSG2 cu 7 trepte. Ambele masini identice ca greutate, CP si Nm. Exista totusi o diferenta la capacitatea de tractare, cu manuala 2.000kg cu automata 2.200kg. Nu am putut pricepe de unde acesta diferenta la doua masini identice pana cand m-a lamurit un inginer auto (nu mecanic, inginer cu studii): in calculul sarcinii de tractare nu este luat in calcul doar forta motorului, lucrurile sunt mai complexe iar un factor important este capacitate de franare a masinii! In cazul celor doua Tiguan-uri, desi erau identice, discurile de frana ale celei cu DSG era cu 2 cm mai mari in diametru ceea ce se traduce printr-o capacitate mai buna la franare. Asa cum mi s-a spus, poti trage cu Loganul si 5 tone pe drum drept pana la 40km/h dar sa incerci sa franezi cele 5 tone e o alta isprava
-
2 puncte
-
2 puncteInserez aceasta poza fiindca coordonatele GPS sunt vizibile. Eu am stat o noapte (gratis) in Parcarea Le Naye (nr 10). Ziua am platit parcarea, seara...gratis. Memorialul 39-45 (buncare naziste ; Bătălia pentru Normandia ) Vedere din Parcarea Le Naye Turnul Solidor (sec XIV) Parcarea Le Naye (noaptea). Eu sunt cu cea albastra (stanga).
-
2 puncteSimplu, foarte simplu. Il scoti pe cel de 220 v si-l montezi pe cel de 12 v. Interventia se face prin interiorul dulapului, fara sa dai soba jos, nici macar capacul de care se prinde ventilatorul. Corpul ventilatorului are (aproape) acelasi gabarit, sistemul de prindere in trei puncte este acelasi. Trebuie vazut ce modul de comanda are, cu montaj pe peretele de mobilier sau pe soba la partea superioara. Daca cel anterior a fost cu modul pe soba si acesta la fel, este simplu, le inlocuiesti intre ele precum ventilatoarele. Daca este cu montaj pe perete, stabilesti un loc in imediata apropiere si-l montezi pe peretele dulapului. Daca cel nou prevede montaj pe soba si cel vechi nu, atunci scoti acel capac fals de la partea superioara a sobei si montezi modulul. Spor !
-
2 puncteȘi ca un fapt divers, s-a mărit și echipajul @Ovidiu-Betty cu un nou membru , un mini toy Yorkie. Așadar pe lângă membrii canini ai rulotiștilor din Ardeal, Happy, Klasy, Luly, Sașa, King, Hera, tata Yorkie, etc, etc, va mai fi de-acum încolo și Chilly bucuria lui Larisa. Mulțumim lui Cristi, Laurei și Ioanei pentru insistențe (știu ei de ce ) și de-asemenea Corinei și lui Adi.
-
1 punctNe bucuram nespus pentru decizia luata, cu siguranta nu o sa va para rau. Sa va traiasca si sa va bucurati impreuna de cat mai multe clipe si vacante!
-
1 punctMultumesc , @Alin Opran ! Mda, pentru anul viitor "ma gandesc " tot la o vacanta in Franta. Iubesc aceasta tarisoara (?) ! Si, tot la Atlantic , pe langa Bordeaux. Imi sunt cunoscute pacarile special amenajate pentru autorulote (nu si rulote).... Vezi postarea mea din 2017 despre Carcassonne , Adge , Le Puy en Valey...
-
1 punct
-
1 punctMultumesc mult, dar am eu ce am cu motorizarea diesel, e poluanta si am multi prieteni care au avut probleme... Cat despre benzina, eu am Logan de 1,6 benzina cu GPL si am facut toata tara cu rulota fara probleme, in afara de Transfagarasan si Transalpina!
-
1 punctEu am inceput planurile si pregatirea pentru prima saptamana din octombrie, sper sa mai fie valabil la ferma caci mi se pare, logistic, locul cel mai convenabil fata de malul in amonte sau aval. Daca are cineva informatii noi va rog scrieti, eu voi raporta de la fata locului (eventual daca are cineva un fir scurt/cunostinta la ferma sa ne ajute cu un telefon acolo?).
-
1 punct@Damian Bogdan salutare. cel de la care am luat rulota m-a invatat sa pun un plic de cafea deschis in frigider si unul in congelator ca sa nu mai miroase dupa perioade de nefolosire - dezavantaj este ca si acum imi miroase frigiderul usor a cafea ?. Sotia m-a invatat sa pun bicarbonat de sodiu alimentar. Mai sunt si solutii de curatare frigider (spalat si frecat bine de cateva ori) care cica elimina si mirosul. Eu am spalat si curatat frigiderul de 2-3 ori.
-
1 punctExclus sa cumperi LRF 1, cu motorul de 1.8! Bafta la achizitie!
-
1 punctFreelander 1( 2002-2006) 1,8 i - NU!!! ( are cel mai prost motor ever!!) Freelander 1 (2002-2006) 2,5 i V6 DA!!! ( Trage grav si cu gpl ) atentie la impozit ! Tucson ....? Nu am suficiente date pt o parere obiectiva, dar daca 2,5 -ul nu este ok pt tine, atunci mergi catre Tucson. Nici sa nu te gandesti sa iei 1,8-ul de la Freelander 1. PS: Ma refer doar la motoarele pe benzina. Spor !
-
1 punct
-
1 punctNoi am optat în urmă cu două luni pentru Tucson. Am mai avut în vedere înainte de achiziție Sportage de la Kia și Rav 4 de la Toyota, motorizare pe motorină, minim euro 4 și maxim 2 litri, între anii 2005-2008 și obligatoriu 4x4 (altfel de ce să iei un SUV). Din păcate Rav 4 din 2005 e euro 3 iar din 2006 are 2.2 litri așa că am ales Hyundai-ul. Un motiv în plus a fost acela că a fost luat prin licitație (nu de noi), din Belgia, asta chiar dacă am dat cu vreo 900 € mai mult peste prețul pieței din țară. Consumul e mărișor, dar în acest concediu și-a făcut pe deplin datoria fără probleme. Noroi până-n genunchi la Ezeretz (tracțiunea integrală și-a făcut pe deplin datoria), traversat Transfăgărășan-ul la întoarcere (parcă nici nu aveam rulotă-n spate) și în miniconcediul de 15 august Bucovina cu întoarcere prin pasul Tihuța. Piesele incomparabil mai ieftine comparativ cu Frelander-ul. Kia Sportage este fratele "aproape" geamăn al Tucson-ului. Totuși de ce vrei benzină dacă o vrei pentru tractare ?
-
1 punct
-
1 punctLa multi ani si din partea noastra, colegilor care azi isi sarbatoresc ziua de nastere!
-
1 punct
-
1 punctcolegilor care astăzi, 11 septembrie, își sărbătoresc ziua de naștere @Nelu Viorel @NIC RODUT @Mariusb11 @Gabriel Iofciulescu @Criss Surlea @Alexandru Chiritoiu @Viovio700
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctLA MULTI ANI @Cristina Dascultu , @StefanCornel Gabor, @CIUCA Liviu, @Jitaru Vasile si @Wrumflo!
-
1 punctLA MULȚI ANI, sănătate, bucurii și vacanțe minunate cu , tuturor colegilor sărbătoriți!
-
1 punctToată masa necesita reparație. Si piciorul si sistemul de prindere. Daca era doar băiatul il făceam eu undeva...
-
1 punctBuna dimineata dragi colegi. Cum am povestit in alt post, am primit o harta cu toate campingurile din Bulgaria. Cum rulotistii nu tin informatia sub perna ?, atasez pozele cu brosura:
-
1 punctInainte statea pe suruburi dar si pe flansa aceia metalica. Parerea mea este ca trebuie intarit cu o piesa intre talpa lonjeronului si flansa piesei care tine roata. Suruburile nu sunt proiectate la forfecare...
-
1 punct
-
1 punctȘi a fost Iernut și în 2018, în acest week-end cu vreme numai bună și pentru o baie bună în Mureș. Am fost 7+1 echipaje, +1 fiind noul nostru prieten din Franța Joel, sosit și el de vineri după amiază și care a rezistat cot la cot la a birui sticla de pălincă și cognac alături de noi. A fost un week-end minunat alături de oameni minunați și într-atât de bine ne-am simțit, încât primul echipaj a ridicat ancora duminică în jurul orelor 19:30. L-am lăsat pe Joel cu @Cristisanda71 care a plecat ultimul, puțin după ora 21. Am fost: @Cristisanda71, @Levi N, @Ovidiu-Betty, proaspeții însurăței Cristi și Andreea (care și-au unit destinele într-un minunat decor, în atât de binecunoscuta de-acum Valea Ierii, alăturea fiindu-le 23 de echipaje, dacă bine am numărat), István cu a s-a autorulota WV home made, fam. Bungărdean și Adi cu Corina.
-
1 punctDe ce nu incerci zona Mahmudia - Balteni? Zona e mai frumoasa acolo, umbrita de padure si mai tine si ceva peste (in agataturi). Cum intri pe dig dinspre Balteni ai 2-3km de brat cu o sumedenie de locuri, te opresti unde crezi de cuviinta. Eu am intrat anul trecut dinspre Mahmudia cu rulota si un Jetta sport, am fost singurul care a venit din directia aia timp de 7zile cat am stat in zona, toti veneau dinspre Balteni drumul de N ori ma bun comparativ cu cel dinspre Mahmudia. Anul asta prin septembrie tot pe acolo o sa-mi fac concediul, doar ca acum am schimbat asamblul si trebuie neaparat sa iau drumul dinspre Balteni. Si cateva poze de anul trecut.
-
1 punctAici asi preciza si eu ceva in legatura cu statiile de alimentare din strainatate. Si mentionez ca in Italia , Luxemburg si Cehia iti alimenteaza angajatul statiei si mie nu mi-a incarcat butelia. In schimb in Franta alimentezi singur si...nu vad un incovenient in a-ti incarca singur o butelie. PS. reductia de mai sus postata de colegul nostru @Cristian Popa nu merge in Luxemburg si Germania in aceste tari au un incarcator ACME. In Spania este Euroconector. Postez aici o lista cu tari si sisteme de alimentare.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

