Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.08.2018 în toate secţiunile
-
5 puncteDin colectia o duminica muncita, a fost de parca n-ar fi fost, daca nu m-ar durea inca fundul, spatele si pielea arsa... Dupa aproape patru ani de tacere si neutilizare, cu o saptamana in urma am incercat sa iesim pe apa si Nissan-ul nostru marin a refuzat sa mai porneasca. L-am dus la "doctor" si i-au curatat carburatorul de rezidu-urile depuse. In ciuda temerilor, motorul a pornit duminica trecuta la "juma' de sfoara" de fiecare data, dar dupa ultima plimbare cu o barca de 9 m si 2 x 115 CP in Florida, gonflabila noastra, prin comparatie, parea sa se comporte ca un colac de plaja cu cap de ratzushca. Desi am bagat aer in cele 4 baloane si in podea pana n-a mai mers pompa, in sarcina continua sa flexeze buimacind turatia motorului cand incercam sa trec de jumatatea RPM-ului. Aerul "inghitit" pe dedesupt cand trecea/sarea peste valuri imi "alearga"elicea si motorul se cabra “rasufland” ciudat la fiecare "punga" de aer strecurata pe sub chila barcii. Rar am atins mai mult 11 noduri... In total, dus-intors, nu am parcurs decat aproape 27 de mile nautice, dar, ca si in plimbarile precedente, conducatorii de barci adevarate care catadicseau sa ne intrebe de sanatate, se aratau sceptici ca "our thing" poate strabate distanta respectiva... Cert este ca "the thing", asa "de jucarie" cum este, poate strabate distanta in cateva ore daca-i dai timp suficient si baletezi gingas cu valurile. Zona lagunara cu adancimi predominante relativ mici, intre 1 m si 3 m se aseamana foarte mult cu Lacul Razem. Acelasi tip de serii de 4-5 valuri naravase si abrupte care incalecau usor bordurile rotunjite ale barcii silindu-ma sa stau cu mana pe pompa cea mai mare parte a marsului. La intoarcere am avut parte de combinatia in care vantul impingea valurile intr-o directie si fluxul in cealalta, antrenand valuri "stationare" care pareau nedumerite pana ajungeau la baloanele barcii noastre cand pareau sa se hotarasca brusc sa vina cu noi in barca... Intr-o duminica de August aproape perfecta, traficul auto si traficul pe apa a fost sufocant. Daca pe sosea se respecta sensurile si benzile, pe apa fiecare trage cam pe unde ii vine in momentul respectiv si se ivesc permanent situatii in care doua barci gonind in directie opusa te incadreaza de o parte si de alta trecand pe ambele parti la distante de cel mult 10-15 m formand siaje ale caror valuri le poti supravietui doar daca te opresti... In larg nu se respecta vreo limita de viteza si "monstrii" treceau in tromba complet indiferenti la ce se intampla in urma lor... Pe de alta parte fiind singura gonflabila in mars si aflandu-ne la o viteza relativ foarte mica comparata cu traficul maritim de toate gabaritele din zona, de la barci supra-etajate cu 400-500 CP, la veliere si nave de pasageri ultra-rapide, nu se sinchisea nimeni sa ne acorde prioritatea cuvenita legal si trebuia sa invart capul in permanenta mai ceva ca radarul... Capitanii vaselor rapide de croaziera mai maraiau cate ceva pe canalul 16 cand cursurile ni se intersectau, dar nu pareau dispusi sa incetineasca chiar daca noi, cel putzin teoretic, aveam prioritate... E nasol sa fii mic si urat si toti copiii de pe maidan sa se impiedice de tine si probabil ca este motivul principal pentru care lumea pare sa se mire ca ne dam in zona cu gonflabila pe distante mari. Intr-o zi de vara in care ies pe apa sute de barci, traficul radio pe Ch. 16 este o distractie permanenta in care radio-ul nu tace nici o clipa. Avertismente, interpelari, garda de coasta, solicitari de ajutor relativ numeroase, de la barci care iau apa, sau li se opresc motoarele si intra in deriva (6 ieri), pana la sesizarile garzii de coasta pentru a lua masuri impotriva altor participanti la traficul maritim care au savarsit o nedreptate impotriva unui alt participant la trafic. Pana ieri nu m auzit niciodata atatea soliciteri radio la garda de coasta, gen "nenea, uie ce mi-a facut, sa ce face x"... Pana una alta, Ch. 16 este o cacofonie continua care continua si pe 22A si pe 71... Surpriza cea mai mare a fost cand am ajuns la destinatie... micul nostru golfuletz in care ne retrageam acum cativa ani "la cartofi prajiti" era intesat de barci si zeci de barci ce ancorasera in micul port si in apa mica din jurul golfului... Era greu de gasit un curs printre paramele de ancora intinse de vant. Sufocant si mizerabil... Am ajuns tarziu inapoi unde parcasem masina si am avut noroc ca am spalat si am strans la lumina frontalelor cand se mai rarise parcarea... evident, le-am pus in masina toate inca ude si am ajuns inapoi acasa pe la 01:12 hours... gata de plecare, am asteptat pana s-a eliberat pontonul suficient cat sa iesim rapid. nu puteam decat sa speram ca va porni la "prima sfoara" si ca va merge multe ore bune fara sa "tuseasca"... si a pornit si a mers impecabil. Au existat si barcagii cu bun simt care au incercat sa nu creeze un suaj prea mare pentru bordurile noastre joase. Exista inca sperante pentru umanitate... Trafic permanent din toate directiile... Cei mai linistiti si politicosi/sociabili raman velistii... Dupa aproape 14 nm am ajuns in sfarsit si la "cartofi prajiti"... dar e "bara la bara" si nu se poate acosta nicaieri... Sa incercam si noi sa ancoram "in rada" si sa montam o operatiune amfibie pentru a gasi cartofii prajiti? Am gasit un petec de nisip la est de "cartofi prajiti". Eu stau la barca si Seasick pleaca in recunoastere. Un "anchior de tractorist" aproape perfect... Si au sosit si cartofii prajiti, cu shrimpi cu tot... Cum sa te bage in seama cei cu care nu te poti compara?... "Hai inapoi, spre casa, mate..." Ne prinde noaptea si maine trebuie sa fim la servici de dimineata...
-
3 puncteWeek-endul trecut, de joi seara pana duminca, am mers in Cheile Rasnoavei. Un loc superb! Cu foisoare si locuri frumoase de campat. Noi am fost cu rulota si cativa prieteni cu corturile. Pentru apa, exista un izvor acolo. De asemenea, sunt si toalete. In rest, toate utilitatile le-am folosit pe cele de la rulota. In una din zile am facut si un traseu foarte usor, pana la Cabana Poiana Secuilor si la Trei Brazi. Minunat! Atasez cateva fotografii.
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteDupă Gardaland a urmat Sea Life Aquarium, un acvariu dragut ce poate fi vizitat in 3-4 ore. E foarte atractiv pentru copii intrucat aici au parte de activitati interesante cum ar fi hranirea rechinilor, dar pot urmari si un show al leilor de mare.
-
3 puncteCred ca ai uitat sa povestesti de catelusul simpatic, prietenul rulotistilor. Multumim Emil pentru ajutorul oferit pentru a gasi loc de campare!
-
2 puncte
-
2 puncteBuna seara colegi. Unii stau la umbra cu berea in mana, altii ca mine la ora asta ajung acasa de la service. Dar peste cateva saptamani o sa vina si randul nostru O seara minunata va doresc oriunde va aflati
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 punctePongo e vedeta aici. Face inspectia la fiecare nou sosit. ? si eu sunt campat pe drum cum mergi catre bisericuta, rulota de TM. Multumesc domnilor Emil si Misu pentru ajutorul dat cu indicatii pt locatie si ajutor la campare cand am ramas impotmolit in nisip.
-
2 puncteCe-i in neregula cu raspunsul "colegului" vizat? "Colegul" vizat de tine nu a pomenit de vreo gresala! Poate putin "nepotrivita" atitudinea ta ca nimeni nu ti-a raspuns la intrebare! Dar aici pe forum nu exista un "dispecer" permanent si atotstiutor care sa raspunda imediat la doleantele membrilor...insa exista cu siguranta colegi care doresc, in cunostinta de cauza, sa ajute colegii, sa raspunda la intrebarile lor, dar dupa ce intra si citesc mesajele postate...tu ai postat in doar cateva minute nu mai putin de 4 mesaje legate de "doleanta" ta...nu te-ai gandit ca poate cei care ar fi in masura sa-ti raspunda poate nu sunt activi in acele cateva minute? Sau, asa cum zicea si colegul Flavius, puteai sa citesti pe-aci despre ce te interesa pe tine si cu siguranta ai fi gasit unele "posibilitati" de petrecerea a timpului liber. Ti-a fost mai usor sa "clasifici" ca "poate asa se procedeaza in comunitate cu cei noi"! Imi pare rau dar mie nu mi se pare normala aceasta atitudine!
-
2 puncte@IONUT FATAILA P.s. cred că era mai indicat să ne spui câteva cuvinte despre tine aici .... fiind un topic de prezentare Ne-ai luat prea direct cu "doleanța" ta, așa cum a numit-o colegul @Vana Petre .... cred că dacă răsfoiai un pic forumul în secțiunea - Ieșiri ocazionale, îți puteai alege un loc din cele descrise acolo, în care să ieși în weekend, cu familia ....
-
2 puncteIn fundul nişei unde sta colectorul de "lichide", este un senzor - o mica placuta electronica. Apropie un magnet de aceasta placuta si vezi daca se aprinde becul de umplere (cineva sa fie in toaleta rulotei sa confirme). Detalii privind rezolvarea problemei gasesti aici.
-
2 puncte
-
1 punct“Lady Marry” Azi, este vorba despre ea, “Merry”, Lady Marry si povestea ei de viata.Totul a inceput prin anii 1980,in inima Ardealului, la Cluj, cu un proiect la cerere, de realizare a unei rulote pentru romani.Proiectul a fost incredintat Uniunii Judetene a Cooperativelor Mestesugaresti din Cluj.S-a dorit o rulota usoara sa poata fi tractata de ‘masina nationala”.Astfel la incepututul anului 1981, prototipul a fost realizat si prezentat conducerii de partid din accea vreme.Au numit-o REMA si este o rulota usoara, integrala din fibra de sticla cu o greutate proprie de 600 kg si MMA 750 kg cu sistem propriu de franare. “Factorii decizionali” din aceea perioada nu au aprobat construirea in masa a acestei rulote , motivand ca nu are baie si astfel nu raspunde ‘asteptarilor” si dispun realizarea unui prototip care sa aibe si baie.(Prototipul respectiv s-a realizat in 1989,avea osie dubla, dar nu a mai fost produs in serie , ca urmare a evenimentelor ce au venit la finalul anului 1989) Dar sa revenim la “Merry” si povestea ei. Astfel, proiectul fiind abandonat, rulota a fost cumparata de directorul Uniunii Judetene a Cooperativelor Mestesugaresti ,sotul doamnei “Merry” si i-a insotit in lungul si latul tarii si chiar si in afara ei, timp de 3 decenii, pana cand cel care i-a dat nastere, a parasit aceasta lume, acum 3 ani.Asa ca dupa ce si-a facut cu brio treaba mii de km in anii de zile,rulota era in cautare, acum de un nou proprietar alaturi de care sa inghita in continuare alti mii de km. Sotia domnului, acum in varsta de 80 de ani, o doamna respectabila a carei amintirii inca ii umeazeau ochii, cand la o cafea la care m-a invitat imi povestea despre momentele petrecute in natura alaturi de cel ce ia fost alaturi atata timp si cu care a impartit spatiul si bucuriile in aceasta rulota, mi-a vandut-o mie, la “pachet” cu aceasta poveste legata de nasterea rulotei si cu multe povesti frumoase de prin tara adunate. Asa ca, primul lucru care l-am facut dupa ce mi-au fost incredintate cheiile a fost sa ii gasesc un nume potrivit si “Lady Marry” mi s-a parut ceea mai buna alegere in amintirea celei ce mi-a incredintat-o cu inima impacata, doamna Maria (“Merry mama” cum o strigau nepotii). Doamna Merry mi-a mai spus ca in final s-au mai construit inca 4 rulote identice cu ceea care a detinut-o dansa, pentru 4 persoane din cooperatie si conducere. Un lucru care m-a miscat putin cand am intrat in rulota prima data a fost momentul in care am simtit ca ma intorc in timp.Toate lucrurile erau aranjate la locul lor, complete si neatinse de ani de zile de la ultima iesire.Rulota, parca astepta, sa plece din nou la drum. Acum sa va zic, cum am inceput eu relatia cu “Lady Marry” (rulota ?). Se facea ca dupa ce m-am inregistrat pe forumul acesta, de ceva timp gandul de a achizitiona o rulota nu imi mai dadea pace.Asa ca am inceput usor sa ma documentez cam ce mi s-ar potrivi, tinand cont si de performantele slabe ale masinii cu care urma sa o trag si la ce voiam sa o folosesc : iesiri de maxim 2-3 zile off-camping si poate si pescuit, o zi doua.Cum schimbarea masinii nu era in plan si neputand sa tractez decat maxim 750kg MMA cu dispozitiv de franare , cautarile imi erau limitate.Urmaream de ceva timp un model anume (Niewiadow N126) aceea rulota mica, usoara de fibra facuta de polonezi si care le trageau cu fiaturile lor.Am vazut numeroase clipuri pe youtube cu restaurarea si modificarea lor si imi doream una la fel, la care sa mesteresc si eu in timpul liber. Intamplarea a fost sa dau de aceasta rulota, accidental si vazand ca se incadreaza la ce cautam eu, nu am mai stat pe ganduri si am plecat sa o iau.Ma interesa ca “carcasa” , si sasiul sa fie in ordine, restul urmand sa faca parte din “proiectul” meu de mesterit.Faptul ca avea ITP-ul valabil si instalatia electrica functiona fara probleme , am adus-o de la Cluj la Bucuresti in conditii bune, inmatricularea pe numele meu realizandu-se incredibil de repede.(de pe o zi pe alta). Mi-am propus ca target “imbracarea in haine noi a rulotei”, sa se realizeze pana la data de 01.05.2019, cand sper, sa fie prezenta la taierea panglicii, in Vama Veche. Și apoi... rulota "Lady Mary" va porni din nou la drum, primind în brațele ei visele altor suflete, care au adus-o la viață, oferindu-i puterea tinereții lor... The end. Voi demara operatiunile cu : Faza 1. 1.verificarea sistemului de franare si a puntii, roti, bucse, rulmenti etc 2.ridicarea pe elevator si curatare , grunduirea si vopsirea șasiului 3.schimbarea tuturor chederelor (geamuri,usa,trapa) 4.chituirea si vopsirea exterioara. Faza 2. 1.interiorul cu tot ce presupune, instalatie electrica, apa,frigider, caldura etc. (necesita documentare serioasa si buget pe masura.) Povestea va continua.........
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSalut @IONUT FATAILA și bun venit in această comunitate! Nu mai reiau observațiile colegilor @Flavius Ivan și @Vana Petre de mai sus cu care sunt total de acord, iar pentru viitor te rog să citești regulamentul acestui forum și să postezi în secțiunile dedicate!
-
1 punctDin fericire, cei mai multi au radar si (probabil) se mai si uita pe el, dar temerea mea a fost, ca intodeauna cand iesim cu gonflabila sau kayak-ul, ca suntem prea mici si "intunecati" si daca cumva nu au radar, nu ne vor distinge printre onduleuri... asa ca, era responsabilitatea mea sa raman atent la traficul din jur si sa evit o potentiala coliziune, indiferent de cine avea prioritate... Principiul asta poate fi util si pe sosea de multe ori.
-
1 punctBine v-am gasit! Si bine ca v-am gasit! Sincer sa fiu despre autorulote nici nu stiam ca exista,. Iar rulotele erau niste chestii mari si incomode pe care le zaream pe sosele agatate de unele masini. Asta pana anul acesta, cand am aflat de la niste prieteni cum o familie cunoscuta lor au plecat cu tot cu copii prin Europa cu o autorulota timp de vreo 2 luni si jumatate. Tot intreband ce si cum parca mi s-a luat un val de pe ochi si mi s-au deschis noi perspective. Cu atat mai mult cu cat familia mea se aseamana oarecum celei in cauza. Apoi am descoperit forumul. Nu pot spune decat .... ce bine ca existati! In plus, sa aflu ca exista o adevarata comunitate a rulotistilor, asta a fost chiar o surpriza. Ce mai, dupa ce am tot citit, am zis ca e cazul sa ma inregimentez. Deocamdata pe forum. Sper ca in curand si in comunitate. Nadajduiesc ca si cu ajutorul vostru.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctin weekend am tras si eu o fuga la Meduza, in vizita la cineva. Pentru o noapte, masina si doua persoane am platit 30 lei. A fost foarte aglomerat, dar cum spune si @Cris romanul este cel mai mare animal. Din ora in ora femeile de serviciu spala wc-urile si golesc tomberoanele de gunoi, dar imediat ce fac curat gasesti peretii improscati cu tot felul de mizerii. Asta este gradul de civilizatie din Romania la ora actuala. Daca erau in alta tara sa vezi ce civilizati erau si ce frumos se comportau. In schimb foarte multa liniste, in ciuda aglomeratiei, si foarte multa umbra, lucru pe care nu prea il intalnesti prin campingurile noastre. Una peste alta eu recomand aceasta locatie, celor care nu sunt asa pretentiosi, cu mentiunea ca pot folosi cu succes wc-ul din rulota daca la cel comun li se pare ca este mizerie. Multa sanatate tuturor!!
-
1 punctSalutare, am fost ieri la Tuzla, se poate campa fara probleme, un pic probleme cu tantarii, apa este curata dar atentie la copii, intrarea in apa este un pic abrupta, sunt pietre pe fundul apei dar daca daca mergeti mai in dreapta este ok.
-
1 punctFelicitari pentru achiziție, ma alătur celorlalți colegi care au spus ca ar fii super sa readuci la starea ei originala, iar dacă ii mai pui in fata și o Dacia 1300 sau un Aro e devine un tren superb.
-
1 punctDaca instalatia electrica, becul si microcontactul sunt bune, clateste bine cu apa calda si ceva detartrant vasul de jos ca este blocat flotorul...astfel o sa se desprinda ceva "coji" si se deblocheaza acel flotor...asta presupunand ca totul e complet si functional nu cu lipsuri sau defectiuni. Mie mi s-a intamplat de la un an la altul, cat rulota nu a functionat, mai ales daca nu este bine spalat la golirea finala din toamna-iarna.
-
1 punctFelicitari pentru achizitie. Este un model interesant la fel si prezentarea scrisa. Mult succes in derularea proiectului.
-
1 punctMultumim pentru prezentare. Din poze arata frumos, si cea ce e important pentru multi, ca nu este aglomerat. Daca poti sa ne comunici niste preturi.
-
1 punct
-
1 punctBuna tuturor...noi plecam miercuri 8.08...daca mai sunt doritori, poate reusim sa ne intalnim....va spun daca am putut intra sau nu ?....Zi buna!
-
1 punctFoarte frumoasa si ingrijita pentru varsta ei. O singura remarca... 110-120 km/h e mult si pentru ea si pentru masina care trage. Nu vreau sa dezvolt ca nu aici e locul, dar 80-90 e viteza recomandata pentru siguranta voastra si concedii reusite. Drumuri bune si sa ne vedem cu bine prin campinguri. Sa o stapaniti sanatosi si fericiti.
-
1 punctAm promis ca revin dupa ce sunt gata imbunatatirile: -panou solar, regulator, baterie si UPS. -pe langa astea, asistat super profi de cel care le-a instalat am mai montat: rezervor de apa de 100 litrii, sonda de nivel apa, capace noi la prizele exterioare (unul era crapat si unul fff galben), iluminat complet cu LED (unele corpuri noi, altele adaptate becuri LED la lample originale), ventilatoare suplimentare frigider cu controller, prize suplimentare de 12v cu 2x usb pe fiecare priza si prize suplimentare pe 220v, set refresh toaleta (capac si rezervor nou). Atasez cateva fotografii cu noutatiile instalate (acum sunt multumit de echipare ?):
-
1 punctBună ! In opinia mea, cel mai bine este să experimentezi fie împrumutând fie închiriind. Cu toată familia: cred sincer ca trebuie să vă placă tuturor pentru a avea vacanțe de care să vă bucurați cu toții. Noi așa am făcut. By the way, noi am fost și iarna trecută la ski dar la SportCamp Woferlgut în Zell Am See. Un camping diferit, care începând cu acest an va avea și piscină interioară și exterioară încălzită (și iarna). Costul nu e principalul motiv pentru care ne-am luat rulotă. Sunt altele și poate nu le voi putea enunța pe toate (fie nu îmi vin în minte acum fie sunt personale): - te forțează să stai afară - împachetezi și despachetezi doar acasă la tine - aproprierea (care poate fi sufocantă pentru unii), credem noi, ne face să fim mai apropriați ca familie. - ne putem lua după noi muuult mai multe lucruri personale - călătorim in mai multe locații in aceeași vacanță. Vezi și împachetatul/despachetat - ne place mobilitatea: nu ne place - plecăm! Ne place - stăm! - etc. Am observat că în campinguri sunt oameni cu rulote și autorulote de peste 25000 de EUR. Cred eu ca oamenii aceștia nu caută doar eficiența financiară. Eu personal nu am căutat pensiuni. Deci nu știu ce să zic referitor la comparația ta. Noi alegem campinguri de 4 și 5 stele care de obicei au foarte multe facilitați: camere de joaca copii (cu TVuri și XBoxuri), locuri de joaca exterioare, săli de Fitness, etc. Aceate facilitați nu le găsești in pensiuni de 60-80 EUR pe noapte camera. Deci pentru o comparație corectă trebuie comparat mere cu mere și pere cu pere. După cum ziceam. E o alegere personală. Foarte personală! Iarna asta de exemplu noi plănuim să mergem 2 săptămâni la Woferlgut peste Revelion. Acesta va fi al 3lea an. Camping <> Pensiune Și noi - ne bucurăm de pensiuni și city breakuri chiar dacă avem rulotă
-
1 punctFelicitari ptr iesire, locul pare mirific, urmatoarea mea destinatie de off la mare. Multam fain si la multe iesiri de genul asta!!!
-
1 punctMultumim, distractie frumoasa si voua, Ovidiu, Betty, Larisa, Levi, Ramona si Cristina.
-
1 punctSalutari cu mult soare din Tasnad ( jud.Satu-Mare)...o zi plina cu f.f.multi turisti..aceeasi locatie bine gospodarita si f.curata..trebuie s-o vizitati macar odata...restul vine de la sine( vizite ulterioare)..
-
1 punctDragi colegi rulotisti, donez o antena satelit provenita de pe rulota mea. Banuiesc ca merge, cand am luat rulota avea si televizor insa eu vreau sa fug de televizor nu sa il iau cu mine off camping. Deci, daca cineva are nevoie, donez cu mare drag instalatia de antena satelit proaspat demontata. Ma puteti gasi la 0723346855. Atasez cateva poze:
-
1 punctDe aicea , Mamaia Nord pin-la Gura Portitei, sigur NU ! Dar pina la Jurilovca ,DA ! Pe E 87 sau D226 (Navodari - Corbu - Sacele)= 70 -80 km La Gura Portitei se poate ajunge pe calea apei... Cu barca, salupa sau...inot (ceea ce nu-i cazul) = ~ 10 km ( nu stiu exact) Bafta ! P.S. Recomand JURILOVCA *** !
-
1 punctRevin cu cateva poze facute acum de dimineata. Am uitat sa va spun ca este 3G aici insa merge foarte greu (incarc 4 poze in 10 minute)...?
-
1 punctBuna ziua, Noi am facut aici pe valea Doftanei prima iesire cu rulota. Locatia este ok, in natura pe malul raului. Voi incerca sa explic traseul pana aici, nefiind iscusit cu coordonatele gps ?. Bucurest-Ploiesti-Campina, apoi spre localitatea Valea Doftanei, am trecut de ea si am mers cu drumul principal catre ceea ce ne spuneau localnicii ca e loc bun de pus cortul sau rulota, adica Valea Neagra. Am cautat-o pe google maps sau waze, nici vorba de ea prin imprrejurimi, asa ca am mai intrebat pe drum, si toti ne spuneau identic... mergeti inaninte cu drumul, treceti podul si cand se termina asfaltul mai aveti un pic. Chiar asa a fost, s-a terminat asfaltul si apoi pe drum pietruit tot inainte inca aprox 4 km pana cand am gasit o poienita frumoasa de campat, cu rampa de acces auto si cu acces lejer la raul Doftana. Foarte curat, foarte aerisit, si cerul noaptea, o minunatie! Drumul insa din Campina spre baraj si localitatea Valea Doftanei... catastrofa! Taieturi pentru reasfaltari de gropi si lasate asa,..., off... mers usor in schimb, ajungi. Iata si cateva poze din locatie:
-
1 punctVa salut! Acum ceva vreme va ceream sfatul cu privire la o “mică plimbare “In îndepărtata Sicilia .Si iată ca prin voia lui D-zeu și cu sfaturile d-voastră am ajuns sa vedem frumoasele meleaguri siciliene și sa revenim cu bine înapoi acasă . Am plecat sâmbătă dimineața pe la ora 10:00 pe o ploaie mocănească de îți pierea tot cheful de plimbare,având ca destinația Iegumenitsa ,Grecia pt a trece cu feribotul in Italia . Drumul pana acolo a fost super ,bineînțeles ca pe drum a apărut soarele Iar in Iegumenitsa am ajuns pe la 03:00 noaptea ,când tocmai pleca feribotul. Asta e..... Acum se punea problema sa găsim o parcare sa ne odihnim.La nici 2 minute de la sosirea in parcarea vamei din Iegumenitsa de niciunde au apărut vreo 3 emigranți care au început sa ne dea târcoale . Puțin îngrijorați de situație ,cu copii foarte obosiți ,dar resuscitați de situație am găsit o parcare plină de romani (aveau Autocarul stricat),unde pana duminica pe la 9 am dormit buștean.Duminica am avut feribot tocmai la 24:00 și ca sa nu pierdem ziua degeaba ne am întors vreo 400 km și am vizitat SF. Mănăstiri de la Meteora.Un loc superb ,plin de spiritualiatate ,unde simți cu adevărat prezenta lui Dumnezeu. Am revenit in Iegumenitsa pe la orele 18:00 ,am făcut check-inul și in timp ce așteptăm sa intram in port ,lângă noi parchează 3 campere cu numere de Germania . Nimic neobișnuit ! Dar in timp ce trec pe lângă ele ,scap una din sticlele de apa din mâna iar când ma aplec sa o ridic îmi arunc ochii sub unul din campere ;ce sa vezi , un emigrant era agățat de șasiul mașinii ,m-a văzut ca l-am văzut și a ieșit de acolo.(imi povesteau câțiva șoferi de tir ca săracii oameni in disperarea lor de a ajunge cât mai repede in vest intra sub tir iar când șoferul scoate aerul din pernele de la remorca ii prinde acolo , unii chiar pierzându-și viața). Drumul cu ferry pana la Brindisi fost super .Am avut cușeta și am dormit toată noaptea ! Super! Am debarcat pe la ora 9 dimineața și am pornit spre Regio de Calabria -Villa San Giovanni (de aici se ia alt feribot pana in Sicilia)parcurgand încă vreo 700 km cu niște peisaje superbe .Am ajuns in Sicilia pe seara iar la destinație Vilagio San Leonardo pe la 22:00. De aici încep 2 săptămâni de super concediu in care am vizitat aproape toate orașe mai importante și Sicilia. După 2 săptămâni in Sicilia am revenit in Iegumenitsa dar de data aceasta drumul cu ferry a fost groaznic . In cursul săptămânii feribotul este mai mic și are putine cabine de dormit ,pe care cei din staff le vindeau pe”sub mâna”. A trebuit sa stam 7 ore pe puntea restaurantului ,cei care știau aveau la ei saltele , paturi ...data viitoare stim. Am ajuns pe le 3 noaptea ,am parcat in aceeași parcate și pana dimineața somn de voie! Dupa micul dejun am plecat spre Parga distanță de vreo 40 km și am rămas 3 zile in Lichnos Camping . Un camping super pe malul marii ,foarte curat ,cu taverna, magazin și foarte aproape de Parga! Aceasta a fost prima noastră aventura ca și rulotisti in afara țării , și cu gândul la multe astfel de ieșiri va salut și va multumesc pt sfaturi!
-
1 punctPentru @Ilie Minea Salutare Am inteles de la Focussat ca nu mai vand separat cartele de activare ci la pachet cu receiverul. Eu am luat de la un reprezentant focussat din Navodari pachetul complet cu 315lei fara antena , cu cartela incarcata 2 luni.
-
1 punctGata vacanta... si acum descrierea cum ii sta bine oricarui rulotist. Am plecat din Romania conform programarii, adica sambata 07.07, in jur de ora 03 cu destinatia Camping Zasavica. Usor, usor acest camping devine un punct fix in itinerariile noastre, conditiile fiind excelente. Traseul pana acolo il stie toata lumea, cred: Vama Drobeta-Turnu Severin, Defileul Dunarii cu oprire la Cetatea Golubac, iesire pe autostrada, trecere prin Belgrad, autostrada fiind urbana, iar dupa aproximativ 70-80 km se iese catre Sremska Mitrovica, orasul din apropierea campingului, dar drumul pana acolo l-am mai descris in cadrul prezentarii campingului. Fiind un traseu destul de uzitat de catre colegii rulotisti, prea multe nu se pot spune, poate doar la capitolul evenimente, gen can-can-uri rulotistice as mai putea prezenta una, alta. Așadar pentru iubitorii de senzational... Dupa cum ati vazut vremea anul asta a fost oarecum ciudata in toata Europa, iar noi, astia din Sud-Est am tras batul cel mai umed, adica ploi nene. Eu unul nu-mi amintesc de o vara atat de ploiasa, dar asta e alt subiect. Cum va spuneam in Serbia, cam de la intrarea pe autostrada a inceput ploaia, dar nu ploaie d-aia contrafacuta, ploaie in toata regula, torentiala si mai ales sustinuta. Cam cu 30 de km inainte de iesirea de pe autostrada, am intrat intr-o depasire, aveam in jur de 80 km/h, cu toate ca ploua torential. Nici n-am reusit sa finalizez bine depasirea (depaseam o dubita) ca primesc flash-uri din partea celui depasit. Dupa vreo 50 m, o masina intra aproape pe banda mea facându-mi semne disperate sa opresc. Initial m-am gandit ca e vreun tertip de tip balcanic pentru mai stiu eu ce... In acelasi timp m-am gandit ca ar fi putut fi o problema cu suportul de biciclete din spate, dar... N-am oprit, dar dupa vreo 5-600 m am gasit o parcare si am tras acolo. Ploaia se oprise! M-am dus tinta in spate, bicicletele la locul lor, am mai dat o tura in jurul atelajului, nimic... M-am urcat in masina cu gandul sa plec, dar in acelasi timp gandindu-ma la semnele celui care ma atentionase. Si atunci mi-a zburat gandul la trapa... Am deschis usa la rulota, iar temerile mi-au fost confirmate, trapa cea mare (600x900) zburase izbindu-se probabil de masina celui pe care-l depasisem. Uffff... Prima zi de concediu... M-am urcat in masina si am luat-o usor spre camping cu gandul ca voi rezolva acolo problema intr-un fel sau altul. Dar ce sa vezi, cu aproape 10 km inainte de a ajunge la destinatie s-a dezlantuit o ploaie... Am oprit la o benzinarie pentru a fi protejat, m-am urcat pe rulota si am astupat golul cu saci de gunoi lipiti cu banda izolier... Asta am avut, asta am pus, ulterior am cumparat si eu banda tip Duck Tape, folie pentru solar (am luat din Italia un sul intreg, n-aveau bucati mai mici), in fine. Ajunsi in camping... Aaaaa, era si ziua mea de nastere, de care am uitat total... Asa, ajunsi in camping, l-am rugat pe proprietar sa ne ajute cumva sa remediem problema. Am primit ajutor din partea unui alt rulotist (sarb), prieten al proprietarului, in sensul ca am primit din partea acestuia o rola de banda duck tape si un sac rezistent de plastic pentru a astupa golul lasat de trapa zburatoare... M-am revansat si eu mai tarziu cu un coniac de casa .
-
1 punctAm simțit transpirație rece pe șira spinării când am citit in ce hal aveai cauciucurile. Primul lucru este siguranța, apoi tot restul, îți dai seama ce însemna sa faci o pana la rulota? Este inconștientă pura sa mergi cu așa cauciucuri. Stii cât au durat ale mele? 1 km de la reprezentanta pana la cel mai apropiat dealer de cauciucuri, am măsura 205/75 15C, se știe ca cele de prim montaj in fabrica sunt sub orice critica, iar cu 300€ am pus 2 Michelin Agilis+ . Nu se țin niciodată cauciucurile mai mult de 4 ani, indiferent de km parcurși Eu am roti de 21 pe Infiniti și ma costa cam 1200€ un tren, iar pe Opel de 20 și aici cam 900€, iar acestea sunt cele de vara pentru cele de iarna mai adăugăm cca 25%. Nu am ajuns niciodată cu ele la semnul de uzura. Am spus toate acestea din experiența profesională, nu vreau sa par un profesor sau altceva, dar in 18 de munca pe salvare , automedica, pompieri și transport organe credeți-mă ca am văzut atâtea lucruri și am căpătat o experiența destul de mare in siguranța circulației. SINGURUL CONTACT CU STRADA SUNT CAUCIUCURILE.
-
1 punctSi noi am visat pana am prins curaj și am ordinat-o in fabrica așa cum o visasem.
-
1 punctcolegilor are astăzi, 2 iulie, își sărbătoresc ziua de naștere @Gelu Andries @Nicusor Lupu @Daniel Radu @Marius Bogdan Caprariu @Dragos-Mihai @Toody
-
1 punctUnditza si momeala au fost gata de actiune, dar pestele parea sa fie invitat la alta masa, de fiecare data... Unii oameni nu sunt facuti pentru pescuit, oricat s-ar stradui.
-
1 punct
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

