Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2018 în toate secţiunile
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncte
-
2 puncteIn aceasta perioada anumiți versanți ai Masivului Iezer se ,, înroșesc''datorita bujorului de munte.Am făcut o ieșire cu scuterele împreună cu un prieten urmând traseul care începe din Lerești spre Cabana Voina,am trecut barajul Râușor,am mers pe valea Râușor ului,apoi am urcat spre Portăreasa și punctul final Danciu- Cernatul din masivul Iezer Papusa.Aveam in obiectiv sa ajungem la Lacul Iezer insa conditiile meteo ne-a stricat planul.Drumul continua spre Lacul Iezer,fiind mai înalt decât Transalpina și Transfăgărășanul, atingând 2350metri altitudine la Vf.Rosu.Mentionez că acest traseu este offroad putând fi străbătut cu auto 4*4 sau moto enduro.Pozele spun totul...
-
2 puncte
-
2 puncte! Vreme inchisa la Braila ,asa ca voi desfasura activitati casnice Prima miscare o sau doua ,musafirii sunt bineveniti
-
2 puncte
-
1 punctSalut tuturor, Dupa ce am vandut ultima rulota din dotare in februarie la plecarea din Romania, a venit vremea sa-mi iau "ceva" din nou aici in Irlanda. Am cochetat cu ideea de rulota dar aici in Dublin problema parcarii este mai spinoasa, chiar daca o parchezi pe proprietatea ta din fara casei. Tot cautand pe net m-am gandit ca poate ar fi mai indicat un camper, am vazut ca aici se poarta mai mult ca rulota Acum cca o saptamana m-am decis sa merg pe ideea de camper astfel ca am inceput sa caut. Pentru acest lucru am batut cu drumuri o jumatate de tara, inclusiv in Irlanda de nord care este defapt UK. Destul de ieftine dar trebuie achitata taxa de import, CVRT (ITP de autorulote/comerciale), taxa drum, etc. Te duce la niste banuti destul de multi si timp pierdut. Dupa multe campere vazute am dat de cel care mi-a facut cu ochiul, un model Fiat din 1991, carosat Dethleffs, motor 2.5 diesel, 5 viteze, 5 locuri de dormit si 6 pe scaune (cu centuri de siguranta). Factor important la decizie a fost ca este cu volan normal pe stanga (ca in toata Europa) putand sa circul cu el in IRL si UK fara probleme. Culmea este ca l-am gasit la doar 9 km de unde stau Proprietarul il are din 2009, fiind al doilea. Nu a fost foarte ingrijit, necesita multa munca de curatenie in el in schimb este bine inchegat, nu are infiltratii/lovituri/lipsuri. Un camper sanatos bun de luat la plimbare. Din dotari pot enumera pe cele clasice: - Truma model 3002 cu vent pe 12V, lipsa tija pentru robinetul de gaz - Frigider de 88l - Boiler Truma 15l pe gaz - Baie cu wc cu flush electric si cadita dus - 2 butelii mari - a doua baterie de 12v/120Ah cu invertor de 300w - aragaz cu 2 ochiuri - marchiza omnistore de 3m - inmatriculat in Irlanda Ca minusuri as putea spune ca este geamul de pe partea stanga, a fost spart iar proprietarul l-a inlocuit cu un plexiglass transparent montat fix . Cred ca voi cauta modelul de geam pentru a-l inlocui. Mai jos pozele facute in momentul vizionarii acestuia, vor urma altele dupa ce il voi pune la punct
-
1 punctVă salutăm și din locul unde se agață harta României pe perete... de lângă cuiul cu pricina. Am lăsat la urmă această prezentare a unui loc pe care l-am "călcat" în periplul nostru prin Maramureș, un loc, cum spunea cineva, unde "moartea s-a jucat cu oamenii". Este vorba, cum poate mulți bine v-ați dat seama despre Memorialul Durerii de la Sighet, care a fost amenajat începând cu anul 1993 la propunerea scriitoarei Ana Blandiana, a cărei voce (înregistrată) te întâmpină din primele momente după ce ai pătruns pe vechea poartă a fostei închisori politice, construită în anul 1897 de administrația austro-ungară și care între 1918 și 1945 a funcționat ca loc de detenție comun iar între 1945 și 1950 va funcționa ca un lagăr de exterminare a celor ce se opuneau regimului comunist, respectiv de eliminare și reducere la tăcere a elitelor culturale, naționale și religioase ale României. Memorialul Durerii de la Sighet, din 1995 se află sub egida Consiliului Europei, la fel ca și Memorialul de la Auschwitz din Polonia și Memorialul Păcii de la Caen din Franța, fiind printre principalele locuri de păstrare a memoriei continentului. Ce ne-a frapat este că Memorialul este situat/amenajat în fosta închisoare politică din Sighet aflată chiar în centrul orașului și faptul că s-au putut petrece asemenea grozăvii după doar un metru de ziduri, păzite, ce-i drept cu strășnicie la acea vreme. Memorialul e amenajat pe mai multe secțiuni , în câte una sau mai multe foste celule, singurele păstrate și amenajate ca la vremea funcționarii ca lagăr de exterminare fiind cele în care au fost încarcerați și au și murit Gheorghe I. Brătianu, Iuliu Maniu, două celule de pedeapsă, câte una pe fiecare etaj și una în care se desfășura interogatoriul sub tortură. Pentru a parcurge în liniște și a asimila atât de multă informație, e bine să vă rezervați cel puțin două ore pentru vizitarea acestui Memorial. Merită din plin să ne cunoaștem istoria așa cum a fost într-adevăr și nu cum am fost învățați (intoxicați) la vremea respectivă. Secțiunile sunt dedicate tuturor păturilor sociale care au pătimit în urmă instaurării comunismului, foști demnitari, academicieni, profesori, clerici, militari de carieră, țăranilor care s-au opus colectivizării, mișcării de rezistență, regalității, perioadei naziste, mișcărilor sociale din Cehia, Ungaria, Polonia și țărilor foste membre ale Pactului de la Varșovia. poeților, scriitorilor și pieselor de teatru și filmelor interzise, radiourilor interzise în perioada Ceaușescu, Europa Libera, Vocea Americii, BBC, etc, etc. Dacă vă gândiți să vizitați Maramureșul, făceți-vă drum și la Sighet, chiar și doar pentru a călca pragul acestui loc îmbibat de istorie adevărată. Ca o paranteză, din cauza că am fost suspectat că ascult Vocea Americii (în anul 1987, în armată fiind pe aeroportul Otopeni), am fost mutat în mai puțin de două săptămâni la o unitate de munci din Galați. Ascultam ce e drept Vocea Americii dar nici vorbă în armată. Acasă înainte și după armată. Nu ratam în nici o seară de marți de la ora 22:30, jumătatea de oră de emisiune dedicată muzicii rock. Dar asta este o poveste, de spus în totalitatea ei între prieteni, seara în jurul focului de tabăra la o ieșire cu rulotele. Voi mai reveni cu seturi de poze cu informații care mie mi-au părut interesante și de reținut. Dați o mărire și citiți. Merită până veți fi acolo !
-
1 punctO rulota Adria cu dotările acestea și anul 96, nu ar trebui sa depășească 2600-2800 euro. Părerea mea.
-
1 punctiata, asa functioneaza selectia naturala. Exemplarele mai putin inzestrate ba lasa o plita in priza si pleaca la plimbare, ba toarna benzina in tigaie... E drept, in cazul asta s-a selectat doar biata rulota.
-
1 punctMotivul pentru care rulota a luat foc este o plita lasata in priza cu cartofi la copt. Proprietarii nu erau la rulota.
-
1 punctAcum daca reusim sa aflam si cauza! @Radu Ionescu.ar trebui sa fie camping Maslinu cel de langa Lebada, Navodari!
-
1 punct
-
1 punctDacă arată bine nu are infiltrații și nu s-a umplut prea mult la ea cred ca este OK. Mica și ușoară, o tragi aproape cu orice, dar ar fi bine sa ne spui cu ce o vei trage, cât poate trage și cât are mma rulota. Nu cunosc modelul, dar așa mică o puteți folosi doar la dormit ca spațiu vital la acea măsura nu cred ca are. Orice informații poze sunt utile pt a te putea îndruma.
-
1 punct
-
1 punctEu azi am parte de un soare timid din câte se pare, voi sa aveți parte de o zi minunata și soarele sa va zâmbească.
-
1 punctBuna dimineata Din nou asta noapte a plouat "zdravan", acum se-ntampla același lucru, ploua, ploua...asa ca vom "avea program de voie pe camera"! M-as bucura ca voi sa aveti parte de vreme faina! Dar Numai de bine tuturor!
-
1 punct
-
1 punctPe Facebook am gasit comentariu lui "Caravan comander" vis-a-vis de calitatea serviciilor lui Dumitru de la Ploiesti. Caravan Comander a adăugat 25 de fotografii noi în albumulReparatie panou frontal rulota.15 octombrie la 16:16 · A fost adusa din Anglia si a avut reparatie facuta acolo dar am decis sa intervin suplimentar pentru ca reparatia se vedea si am dorit sa fie impecabila, drept pentru care am schimbat si peretele interior frontal cu panou adus la culoare si model din Anglia. La jumatatea lunii august am anuntat meseriasul despre ce s-a intamplat si din glasul lui a reiesit ca nu ar fi vina lui, rulota e "coapta", m-a rugat sa astept dupa 1 septembrie pentru ca avea un eveniment in familie si sa vedem...acum 4 saptamani i-am dat mesaj pe FB si nu a citit mesajul decat azi, acum 2 saptamani l-am sunat si nu mi-a raspuns, imediat am luat decizia sa o desfac in alta parte si bine am facut, cu toate ca la vreo ora m-a sunat el si nu i-am mai raspuns eu, decizia era luata ca sa fie desfacuta. Ce vedeti in imagini este starea in care a ajuns rulota si despre cum a fost reparata : panoul frontal nu a fost dat jos, la fisuri le-a facut santuri in V si le-a dat cu chit auto, iar marginile fisurilor le-a prins cu holsuruburi de lemnul interior (toate astea cu o plata pe masura) ... modalitate de reparatie fatala, dezastruoasa !!! mi s-au marit fisurile dupa reparatie. Meseriasul a fost anuntat ca nu doresc o reparatie "pentru vanzare", dar dupa cum se observa cam la asta s-a ajuns. Mi-am dorit sa-mi recuperez banii pentru a doua reparatie dar am fost refuzat pe motiv ca trebuia sa vin la el sa o faca. Rabdarea mea are si ea niste limite, nu pot sta cu rulota pentru o "garantie" cateva luni pana imi face el loc sa intru, faptul ca a incercat din prima convorbire telefonica sa ma convinga ca e coapta si nu e vina lui m-a facut sa o desfac si bine am facut, pentru ca acum pot demasca cum meseriasul "arde" un prieten si modul cum trateaza lucrari mai grele intr-un timp scurt doar pentru faptul ca e coada de asteptare pemanent la el si ca sa nu-i piarda, lucrari grele le trateaza cu simplitate. Va rog sa va da-ti cu parerea despre ce constatati in poze si de cum ar fi trebuit sa fie reparata aceasta rulota . Rulota a fost reparata initial de Dumitru Liviu , reparatii rulote si autorulote de la Ploiesti
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

