Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.04.2018 în toate secţiunile
-
3 puncte@Daniel P Mesi! Nu am putut dormi deloc prima noapte in rulotă O zi frumoasă tuturor!
-
2 puncteȘi cele de comparație. Nu am stat să caut foarte mult, însă de pe un site de genul Compară.ro de la noi, asta am găsit la o primă căutare.
-
2 puncteBuna Cris, Ma bucur ca am gasit intrebarea ta (am dat peste ea aseara, intamplator) iar de atunci mi-am facut cont pe forum ca sa pot sa iti raspund. Sadu, Raul Sadului si Valea Sadului sunt locuri foarte frumoase, in care clar merita sa mergi ! Depinde ce vrei sa faci si cum ajungi acolo. Cort, rulota sau 4x4. Dupa ce iesi din Raul Sadului, valea se deschide si gasesti un drum care isi pierde asfaltul la un momement dat. In zona de drum asfaltat sunt izvoare, si e raul si pajisiti langa rau unde lumea face gratare (e o destinatie foarte convenabila pentru sibieni, de iesit la iarba verde). Acolo o sa gasesti si muzeul Hidroenergetic Sadu 1 (pe parte stanga). Este una din primele hidrocentrale din tara inaugurata in 1896, iar curentul produs de turbinele ei a fost folosit sa ilumineze prima localitate din Romania - Sadu. E foarte frumos de vizitat. In rest, daca iti continui drumul....Asfaltul o sa se termine. Dar zona continua. Drumul neasfaltat e foarte bun (un logan cu o rulota merge linistit pe el) si mai sus pe el o sa gasesti statia de transformare. Acolo e conducta de aductiune de la Lacul Negoveanu. Prin zona asta valea se mai ingusteaza. Eu nu m-as aventura cu o rulota de exemplu, pentru ca ar insemana sa o las parcata pe marginea drumului si ar fi dificil de intors. Dar cu masina, poti merge linistit, o parchezi, treci raul descult, si ajungi la marginea padurii. Acolo poti sta cu cortul (eu asa am facut). Daca vrei sa mergi mai departe, aici incepe sa devina de basm. Daca ajuni pana la Lacul Negoveanu, acolo e superb. Poti sa iesi de pe drum in poienite langa padure sau langa lac. Si lacul e imens. Problema e ca nu cred ca poti sa mergi cu o masina normala pana aici. Te-ar ajuta un Syncro, un 4x4 sau o masina cu o garda la sol mai generoasa. De la Lacul Negoveanu nu prea mai e mare lucru, e un canton silvic, si daca mergi tot inainte pe drumul ala, prin muntii cindrel, ajungi la Paltinis in cele din urma (dar eu zic ca e drum de 4x4 ala). Dar altfel...Daca ramai in zona de asfalt (cand eram eu copil nu era asflat acolo), poti opri oriunde si e loc pentru toata lumea si zona e frumoasa. E ok si cu rulota acolo. E si un lac mic de acumulare acolo pentru apa potabila din Sibiu (o parte). Depinde ce zona iti prieste mai mult, poti sa te plimbi sus si jos pe drum (nu e mare, cred ca cativa km 3-4-5 maxim) si iti alegi ce loc iti place mai mult. Am cauta o poza de cand am fost la muzeul energetic si una de la campin site-ul nostru. Noi am iesit de pe asfalt, am mai mers cateva minute, am lasat masina in drum si am trecut raul intr-o poienita. E superb acolo. Spor si poate ne vedem pe acolo !
-
1 punctAutorulota Campervan Globecar-Dethleffs · An fabricatie 2008 (achizitionata de noua din Germania, unic proprietar) · Motor: 2198 cc TDCI; șasiu: Ford Transit · Putere: 103 kw ó 140 CP · Km. parcursi: 61.460 km · Transmisie manuala: 6 + 1 trepte · Tracțiune: față · Combustibil: Motorina · Dimensiuni exterioare: (L x l x H) 5651 x 1974 x 2695 mm · Masa maxima autorizata: 3500 kg · Nr. locuri cu centura: 4 · Nr. locuri de dormit: 2+1 · ABS + ASR + Hill Holder · Cruise control (Tempomat) · Airbag șofer și pasager · Aer condiționat cabină · Geamuri electrice cabină · Oglinzi electrice · Închidere centralizată · Comenzi pe volan · Iluminare interioara Led · Antena digitala terestra · Antena satelit manuala + trepied · TV Led · Încălzire Truma Combi 4 · Frigider cu compresor · Aragaz 2 arzătoare, · Butelii Gaz - 2 x 11 kg · Rezervor apă curată 96 l · Rezervor apa uzata 85 l · Marchiză Omnistor 3,5 m · Kit parasolar cabină (parbriz + uși) · Suport doua biciclete Preț: 26.500 euro
-
1 punct
-
1 punctMultumesc mult. Acum a venit vremea buna si sper sa incep treaba. Simularea cu carton este buna mai ales pentru a vedea proportiile, prefer ca sotia sa vada “pe viu” cat de “inghesuiti” vom sta si apoi sa finalizez lucrarea. In rest desen tehnic si multa rabdare, fara graba. Imi place sa fac lucrurile cu mana mea, ma deconecteaza. Am lucrat si la o barca de lemn, asa ca aceasta conversie va veni in completarea experientei anterioare. Nu imi place plasticul, nu imi plac materialele compozite, asa ca voi folosi cat mai mult lemn si eventual placaj. Vreau sa ma simt ca intr-o mica cabana de lemn, in mijlocul naturii. De aceea vreau sa fac aceasta conversie. Daca nu era asa, bagam mana in buzunar si acum aveam o masina de serie in curte si mergeam intr-un camping unde eram unul din “ cei multi”. Va voi tine la curent cu evolutia lucrarii, oricum vreau sa pozez toate etapele, sau chiar sa fac mici clipuri care vor folosi poate si altora.
-
1 punctNu-i problema, la mine a devenit o pasiune, un hobby. Gabriel, va fi foarte complicat cu machetele. Desenul la scara este infailibil, se poate mima si in 3D. Vis-a-vis de configurarea ta, sa ai in vedere aerisirea la frigiderul cu compresor, este posibil ca acolo sa fie prea inghesuit. Al meu spre exemplu are aerisirea pe peretele lateral stanga, privit din fata. Daca e nevoie de spatiu mai mult pe langa el, se mai pot obtine 10 cm prin scurtarea patului de pe acea parte sau a intregului ansamblu de module de pe acea laterala. Bafta multa la conversie si tine-ne la curent cu ce ai mai realizat. Pentru orice dubiu care poate aparea nu ezita sa intrebi pe forum. Sunt destui colegi cu experienta care vor putea veni cu solutii.
-
1 punctCam asa ar arata varianta facuta de tine, la scara, pe Fiat Ducato cu lungimea spatiului de marfa de 4070 mm. Lungimea ambelor paturi este de 1.90 m, pot fi si de 2 m pe aceasta caroserie. Importanta este latimea acestora.
-
1 punctSalut, As vrea sa campez in aceasta zona Sadu- Raul Sadului. Este cineva in zona dispus sa-mi dea ceva detalii? Am vazut ca pe drumul spre Raul Sadului sunt cateva poienite si chiar izvoare de unde localnicii se aprovizioneaza cu apa . Am vazut si cateva corturi instalate dar le numeri pe degete. Vrem sa campam doar pe week-end.
-
1 punctCa si semnificatie a culorilor: - patratele roz sunt trape 40*40, cel putin una din ele cu ventilator. -hasurat cu negru sunt pasajele rotilor din spate si usa laterala. - cu maron sunt paturile ( 70*200cm) cu o noptiera ( cu saltea ) intre ele si o treapta pentru catelusa. -in continuarea patului din stanga este baia, cu o cadita 70*70 cm si WC cu cap rotativ. - in continuarea baii pe stanga este frigiderul cu compresor la 12V . - pe dreapta , in continuarea patului, este modulul de bucatarie cu chiuveta inox si un aragaz portabil sau unul fix cu doua ochiuri. - cu verde deschis sunt desenate dulapurile suspendate. - pentru masa am doua variante : intre paturi o masa demontabila cu picior sau scaunele rotative in fata cu o masa demontabila cu picior. - toata zona din spate pana la pasajele rotilor va fi zona de depozitare. - sub patul din stanga zona de apa( rezervor 90 l, boiler 30l, pompa si vas expansiune). - sub patul din dreapta zona de electricitate ( baterie/ baterii, panou electric, etc) - deasupra usii vor fi indicatoarele de nivel apa, tensiune, incarcare baterie si panoul de sigurante. -rezervorul de apa gri 100 l va fi sub masina, cu o electrovana de golire. - incalzitorul tip Webasto va fi sub scaunul soferului. Pe scurt, cam asa va fi . Pentru inceput nu va avea ferestre, voi vedea pe parcurs daca le voi monta.
-
1 punctDiferența de tensiune între bornele bateriei și cele ale consumatorului este normală. În condiții ideale, cabluri de aur răcite la -273°C, ai fi avut (aproape) aceeași valoare. În realitate fiecare conductor se comportă ca un rezistor înseriat cu consumatorul, astfel doar o parte din tensiune cade pe bornele acestuia. Frigiderul consumă doar energie, iar tensiunea și intensitatea (implicit puterea) scad din motivele explicate mai sus. In afară de asta, puterea de răcire mai slabă pe 12V se datorează puterii mai mici (de incalzire) a rezistentei de 12V față de cea la 220V. Pentru cei cu puteri solare peste 300W și capacitatede stocare peste 150Ah recomand trecerea la frigider pe compresor, cu un mic un efort financiar. Rezultatul va fi peste așteptări ?.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctDeja au aparut pe DN1 primele rulote. Drum bun tuturor celor care "invart rotile" atelajelor din dotare. Vreme frumoasa, teren drept si tare si mai ales jar in gratare !!!
-
1 punct@Ilie Minea Pe olx, la Piatra Neamt este cineva care are o multime de piese SH si noi pentru rulote.
-
1 punct@Eugen David Vesti bune inainte de Sarbatorile Pascale. Doamne' ajuta! Multa sanatate!
-
1 punct
-
1 punctoameni buni! Drum bun @Flavius Ivan si sa petreceti frumos sarbatorile Pastelui, mai ales ca aceasta sarbatoare coincide cu prima iesire a casutei voastre mobile! O zi frumoasa tuturor!
-
1 punctE normal ca sa se reduca poluarea, mai ales in marile orase, dar nu folosind tot felul de metode de a te obliga sa-ti schimbi masina cu una mai putin poluanta pentru ca nu toti isi pot permite sa cumpere una noua, nu mai zic de una electrica! Avem cumva nivelul de castig ca a celor din vest sau stabilitate politico-economica si infrastructura drumurilor pusa la punct? Singuru lucru acum care polueaza cel mai mult este considerat ca venind din partea masinilor si nu aminteste nimeni de taierea padurilor, care sunt puse la pamant cu o viteza uimitoare ! Datorita lor stim ca putem avea aerul mai curat, apa curata, deci sanatate ,animalele pot trai in mediul lor, stopeaza alunecarile de teren, impiedica inundatiile sau seceta etc., dar cel mai important pentru ei este cum sa faca sa scapam de cele vechi ! Programul Rabla 2018 Stire
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

