Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2018 în toate secţiunile
-
6 puncteNeața bună tuturor ! La Tg. Mureș -2° C se simt -4° C și a ieșit . Să aveți o duminică liniștită !
-
6 puncte
-
6 puncte
-
5 puncteSeara buna prieteni! Letca Noua ieri dimineata... Am pescuit si ceva la copca azi-noapte....
-
5 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncteSubiectul topicului parca avea legatura cu ITP-ul si noutatile calde... Vad ca discutiile au luat-o razna si dupa parerea unora, unii romani sunt mai romani decat altii, care nu-si pot permite o masina noua... Va rog sa reveniti la subiectul topicului si sa-i respectati si pe cei care nu-si pot permite o masina noua, chiar daca sunt romani!
-
3 puncte
-
2 puncteSau ,de ultima ora,trotineta,care are viteza de aproximativ 25-30km/h si 30km autonomie.
-
2 puncte
-
2 puncte@Draghiciu Dumitru ce spui tu este irelevant, cum ai putea sa pui pe protap un scuter de 130 kg ? Plus greutatea rulotei..., eu tractez cu un jeep rulota si greutatea maxima pe protap este de 130 kg (nerecomandata), dar rulota are minim cateva zeci de kg, deci clar pe protap nu se poate... ! Textul de mai sus luat cu copy / paste de aici fara a preciza sursa nu ajuta cu nimic...
-
2 puncteDaca ai masina de gaurit, de orice tip, iti cumperi cu 10 lei un disc de slefuit cu arici, pe care pui discuri abrazive de ce rugozitate doresti; costa aproximativ 50 bani bucata.
-
2 puncte
-
2 puncteIata si cireasa de pe tort : LITORALUL MARII NEGRE Am planificat plecarea pe litoral cu multa minutiozitate, avand in vedere si specificul zonei unde urma sa ne campam. Initial am ales Corbul, dar am preferat Vadul unde plaja e ceva mai linistita. Drumul de la Constanta, prin Mamaia si Navodari este acceptabil, dar odata ajuns in Corbu, pentru a accede pe plaja, trebuie parcurs un traseu infiorator de greu, asa ca ne-am indreptat catre Vadu in speranta unei infrastructuri rutiere mai bune si asa a si fost. Am avut o aprovizionare pentru o saptamana, adica exact atat cat am stat si nu a fost necesar sa ne deplasam cei 5 km pana in sat pe un drum destul de dificil. Cateva poze :
-
1 punctDaca vrei o deplasare mai comoda,in locul scuterului,poti folosi biciclete cu motor cu benzina sau electric,pe care o poti pune ca pe o simpla bicicleta pe suport normal.Cu ea pot sa faci cam acelasi lucru,ca si cu scuterul.
-
1 punct
-
1 punctCum ai putut sa cumperi o rulota numai in baza unor copii dupa acte? Originalele nu au cum sa fie la serviciul inmatriculari, acolo se face programare online pentru o anumita data si atunci mergi cu actele, si in cateva zile mergi sa ridici numerele cu certificatul de inmatriculare si cartea de identitate completata pe numele tau. Ce anexa la cetificat de inmatriculare ai, daca ea nu a fost inca inmatriculata? Sincer cred ca ti-ai luat o mare teapa.
-
1 punctDragi colegi participanți la traseul din vara anului trecut mie personal nu-mi ramane decat sa va felicit si sa va doresc alte iesiri pentru viitor la fel de reusite!
-
1 punctLa Ploiești se depune și fără să ai originalul sau copie după chitanță de plată .... în baza unei alte cereri pe care o faci pe loc și care se adaugă la dosarul respectiv, caută ei în arhiva (sistemul) lor dovada plății ....
-
1 punctBuna dimineata tuturor! Pentru cei care nu vor sa iasa din casa, recomand filmul RV Trip--Excursie cu peripetii de pe Pro Tv care a inceput la ora 11.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctAlo moderatorii! Mi-ati sters textul initial din post si ati comentat voi in el ce ati vrut in numele meu. Nu puteati sa citati postul meu? Care e problema, s-au ati incurcat butoanele?
-
1 punct
-
1 punctAcum am picat si eu acasa si nu puteam sa ma fara sa va salut si sa va urez o noapte linistita Nu-i frig la Braila...-2 grade , dar s-a facut polei pe jos si asta cam incurca lucrurile stimati colegi !
-
1 punctO seara cu multa caldura, e frig tare si pe la noi , cam 11 sub 0, azi am pregatit o sticla de palinca pentru o prima ruloteala..
-
1 punct
-
1 punctDupa ce ne-am incarcat bateriile in Vatra Dornei, am pornit la drum pe DN17 spre Bistrita- Nasaud. Drumul a fost superb, imaginile exceptionale si vremea buna. Am trecut prin Dorna Candrenilor, Poiana Stampei, Piatra Fantanele. In Muresenii Bargaului am intentionat sa facem stanga spre Colibita, dar drumul era in lucru si informatiile primite, cu privire la locurile de campare, ne-au facut sa ne razgandim. Am continuat drumul pana la Bistrita. Am traversat orasul si la iesire, am intrat pe DN15A , apoi am virat dreapta spre Saratel (DJ172G). Dupa circa 5km am gasit campingul pe dreapta, destul de usor caci se vede din drum. Aici am ramas o saptamana si veti vedea si citi in cele ce urmeaza, de ce. In timpul circuitului prin Romania, vine o zi cand gasesti o locatie pe care o poti numi fara echivoc: colt de Rai. Campingul dispune de o balta cu apa sarata si namol unde, contra unei sume modice poti sa te balacesti toata ziua. O terasa unde poti servi ceva rece si in weekend specialitatea casei, un grup sanitar decent si apa rece si buna captata de la un izvor din munte. O oaza de liniste si relaxare, peisaj de vis. Priviti :
-
1 punctNoi mergem acolo in fiecare an cu cortul ..... cateva poze si de la noi .....
-
1 punctMai departe spre Cetatea Argamum ..... Albastru = intrarea in amenajarea piscicola Lunca 3, din poza precedenta Galben = Lacul Razelm, sunt acolo pescari mai tot timpul, chiar si cu rulote, campere, corturi ..... se pescuieste cu permis ARBDD (gratis)
-
1 punctFara suparare, dar observ ca avem un " carcotas de serviciu " in persoana domnului Draghiciu Dumitru. Tinand cont de intelepciunea care o are datorita varstei, ar fi buna mai multa retinere.
-
1 punctPlimbarea cu salupa pe cazanele Dunarii si scurt popas la Grota Veterani....
-
1 punctN-o lipesti cu nimic... O decupezi dupa forma mobilierului si nu va fugi nicaieri...Numai ca trebuie festonata pe margine, altfel se cam destrama in timp,..
-
1 punctExista un topic dedicat pregatiri rulotei pentru iarna in care s-a discutat si despre acest aspect, dar am decis sa postam aici doar aceasta problema privind suspendarea rulotei iarna, cu pareri pro sau contra si bineinteles cu argumente. Din cate cunosc si patite de-a lungul timpului, datorita eroziunii solului din cauza apei de la ploaie, exista posibilitatea ca atat rotile, cat si picioarele de sprijin, sa se afunde in pamant. Asta in situatia ca rulota va ramane nemiscata multa vreme. O solutie buna de aplicat in astfel de situatie, este cea din imagine Ceva de genul, se intampla atunci cand aveam, sau aduceam rulote pe timpul iernii si o, sau, le tineam parcate intr-o curte unde solul era destul de afanat. Acum acea curte este betonata si pica procedeul din imagine Gandirea actuala este ca majoritatea celor care detin o rulota, au mereu grija ca ea sa nu fie parcata direct pe pamant, varianta suspendarii, fie pe capre dedicate, sau pe picioarele de sprijin, nu cred ca trebuie luata in calcul. Este doar o parere
-
1 punctDa, ideia era sa nu lasam greutatea rulotei exclusiv pe calele stabilizatoare...
-
1 punct@Florin Smolnicki dupa parerea mea este foarte bine ca ai suspendat-o, singura conditie ar fi ca acele obiecte pe care suspenzi rulota, sa le bagi sub sasiu sau punte, NU sub picioarele de sprijin... Si da, asa cum sugereaza mai sus @Cornel C Mihailescu , pentru scurgerea apei, inclin-o putin spre fata si nu lateral...Pe mine unul m-ar zgaria pe creier, s-o vad inclinata asa, spre lateral...
-
1 punctDepinde de la model la model Radu ,am văzut rulotă care avea foaie de arc și amortizor ca la autoturism cu arc circular ,acum fiecare alege ce este mai bun pentru rulota lui !
-
1 punctDaca rotile nu ating solul este foarte bine. Amortizoarele extinse pana la limitare nu sunt in pericol de a se defecta. Limitarea la extindere se face, de obicei, printr-o bucsa interpusa dintr-un material plastic semielastic (aflata in interiorul tubului). Suspensia este aproape destinsa. Forta "importanta" care trage de amortizor este, aproape exclusiv, componenta greutatii ansamblului fuzeta - roata pe axa amortizorului.
-
1 punctFlorin seara bună, important este să nu stea zăpada pe rulota ,să nu plouă și faptul că ai distanțat-o de prelată e bine ca circulă aerul ; treaba cu suspendatul eu o văd bună ,sunt alții care zic că nu e bine fiindcă stă amortizorul întins la maxim si se deteriorează ,dar nu am văzut unul să pună poze că s-a dus amortizoarele după o suspendare ! Asta este părerea mea ,dar tu trebuie să faci cum crezi ca-i mai bine !
-
1 punctDaca roata din partea laterala (de langa casa) nu este pe pamant, nu are niciun fel de problema. De altfel nu este o rulota veche la care sa-i fie afectata structura caroseriei in acea pozitie. Doar ca, parca nu da bine la ochi cand o vezi ca "sta intr-o parte"
-
1 punctEu tin rulota la teren, la Letca Noua si in primavara asta am turnat 2 alei scurte din beton, tocmai ca sa nu stea anvelopele pe pamantul plouat, inghetat, dezghetat, asa cum se poate vedea mai jos... Dar noi iesim si iarna cu rulota, asa ca nu prea au timp sa stea rotile nemiscate mult timp si sa strice anvelopele ... Iar pentru cei care nu ies cu rulota o perioada mai lunga de timp ( 5-6 luni ), eu cred ca e bine sa se foloseasca niste capre, butuci de lemn, borduri, etc. sub axa sau sasiu si sa susupende rulota astfel incat contactul anvelopelor cu solul sa fie cat mai mic sau egal cu zero...parerea mea
-
1 punctPentru anvelopele tip "C" nu este nevoie de protejare ( capre, cale rotunjite specializate, etc). Teoretic, este util pentru anvelopele normale, care, in anumite conditii ( dezumflare, stationare indelungata, sarcina mare ) se pot deforma, cu influente negative asupra sigurantei rularii. Aceasta este opinia mea.
-
1 punctSalutare tuturor Eu cobor picioare de sprijin pentru a putea umbla în rulota nu din alt motiv,în schimb pe perioada iernii cel puțin o dată pe lună ridic rulota si rotesc rotile să nu stea în aceeași poziție pe perioada iernii.
-
1 punctdani, trebuia sa fie un linoleu, peste placaj. Probabil ca la un moment dat s-a umblat si s-a pus tego. Normal ar fi sa pui la fel pe toata suprafata ca sa nu fie diferente de temperatura si sa apara umezeala (condens).
-
1 punctDaca ai sasiu cu dispozitiv de franare Alko poti comanda un amortizor la domnul Barbu Alexandru din Deva ( sau click pe Piese rulote 0725659807) care vinde piese Alko - pe baza seriei dispozitivului de franare inertiala ce se afla inscrisa pe sasiu pe langa cupla (dupa semnul unei chei franceze). Eu am cumparat de la dansul amortizor cupla (205 lei), burduf cupla (15-16 lei), amortizoare suplimentare cu dispozitivele de prindere pentru GB a mea si altele... piesele s-au potrivit perfect. Nu fac reclama, sunt patit in sensul ca cei de pe alte site-uri te pun sa masori mai multe dimensiuni ale amortizorului vechi pentru a comanda un amortizor de protap potrivit ... chestia asta da emotii oricui are un pic de simt practic/ tehnic, adica nu pare prea profesiunista treaba care se face asa. Bafta!
-
1 punctSi cablul de satelit poate fi o problema! Cablul de satelit este mai special, dublu ecranat si cu pierderi minime! Firul cald este mai gros decat la un cablu coaxial de duzina! In plus conteaza foarte mult si conectica...mufe oxidate, etc.
-
1 punctDepinde pe ce satelit esti. Am observat ca unii sateliti nu-i pot prinde satisfacator si obosit fiind deja, ma las pagubas. Nu mica mi-a fost mirarea sa vad a doua zi ca pozitia de aseara, acum are semnal "pe verde". Am patit-o in special cu semnalul de pe Thor/Intelsat 0,8W. Cel mai usor se pot prinde satelitii Astra. Oare, ca-s nemtesti...?
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

