Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2018 în toate secţiunile
-
10 puncte
-
8 puncte
-
8 puncte
-
7 puncte
-
7 puncteAm fost să meșteresc pe la rulota ....... și o mică gustare la fața locului ...... Poftă bună vă doresc!
-
7 puncteO zi frumoasa cu salutari carasene !...din lipsa de preocupari exterioare umplu peretii cu ,,vopsea,,...economie la zugravit....
-
7 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
5 puncteSe lasa seara la oras, ploua marunt peste ,,Daneza,, ...astept sezonul rulotist ..seara buna dragi rulotisti !
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncte
-
4 puncteBuna ziua,frumoasa economie.,o zi frumoasa doresc tuturor ! Speram sa treaca si Doamna Iarna,oricum "noi" am demonstrat ca nu ne este frica de anotimpuri,(de fapt voi) . Asta pentru ca suntem destui si uniti.Daca pana sa am rulota eram oarecum rezervat iesirilor de iarna,acum sunt fan. Toti sunteti minunati,as vrea totusi sa amintesc cativa dintre cei pe care i-am cunoscut in acest scurt timp, Radu Ghita, Ionel Uruc,Daniel P,Armenii(tata si fiu),Alin Opran,Mihai Ciprian,Ciprienii (nu stiam ca sunt atat de multi),Cornel,Robert si nu in ultimul rand Sibiceanu.Mai sunt destui,deci data viitoare inca o noua lista.
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncteAzi am profitat de vremea frumoasa si am inceput lucrul la campervan. Toata iarna am cumparat materiale si acum gata, incepe transformarea autoutilitarei. Desi la inceput nu era in plan, am ajuns la concluzia ca este necesara insonorizarea, fiind prea mare suprafata de tabla a peretilor si usilor. Am comandat la Carsound 30 de placi de 1,5 mm ( 50x70cm) de material bituminos placat cu aluminiu, special conceput pentru asa ceva. Am preferat sa adaug 40 kg, dar sa nu vibreze caroseria. Am rezolvat peretii laterali si usile din lateral si spate, folosind 21 de placi. Ca mod de lucru, am numerotat si masurat fiecare panou in parte, apoi am croit placile la dimensiune. Am curatat bine cu alcool suprafetele, este necesar sa fie bine degresate pentru aderenta materialului. Am lipit placile autoadezive, fiecare la locul ei si le-am presat foarte bine cu o scula home-made ( 8 cm din coada unei maturi, 2 holzsuruburi si un cadru in forma de U dintr-un platband de aluminiu). La sfarsit am acoperit si oalele rotilor din spate.
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteSeara buna prieteni! Dupa o zi frumoasa tocmai buna de mestereala, m-am retras si eu in rulota...unde e cald si bine Sa vina primavara mai repede !!!!
-
3 puncte
-
2 puncteBuna seara.Pt. Dom. STANCIU C.si desigur si pt.ceilanti colegi de suferinta. Asa arata cu geamul din Plexic. Va doresc o seara buna. A.A
-
2 puncteEu merg pe mana voastra... si ca drept dovada in scurt timp o sa-mi iau si eu o jucarie 4×4 pentru rulota...ieftina, pana-n 4000 €, ca buzunarul meu e rupt demult ...
-
2 puncteUrmeaza izolarea peretilor. Initial am dorit sa folosesc Reflectix lipit pe tabla cu adeziv spray Bison, am cumparat de la Dedeman o rola de 30 ml de Reflectix. Desi am vazut multe conversii de autoutilitare unde s-a folosit acest material, aseara am citit pe cateva site-uri din SUA informatii noi despre acest material. Este conceput pentru a reflecta caldura, dar are nevoie de un strat de aer de minim 20 mm intre el si peretele ce trebuie izolat. Daca se lipeste pe perete conduce caldura destul de mult si se comporta ca un slab material izolant ( coeficient 1 fata de 3,7 daca are strat de aer). Deci am renuntat la aceasta solutie, il voi folosi numai la izolarea podelei. Pentru pereti voi folosi polistiren extrudat fixat cu spuma poliuretanica si apoi vata bazaltica . Toate traversele le voi umple cu spuma poliuretanica. La final voi vedea ce bariera de vapori voi folosi. Va urma !!!
-
2 puncteFaimoasa pompa, asa-zisa "pompulica" ... care ne alimenta cu tuica sau palinca si pe care aveam grija s-o umplem la randul nostru ... Lemnele de foc pe care le-am cumparat si pentru care ii multumim colegului si prietenului @Radu Ghita pentru ajutor... Alarmele noastre contra ursului... Si o poza de grup...
-
2 punctePreparate traditionale si autoservire... Socializare in jurul focului...
-
2 puncte@Drinovan Ovidiu Doresc sa fac acest campervan pentru mine, sper sa-l folosesc mai multi ani de acum inainte. Vreau sa folosesc numai echipamente noi si sper sa iasa cel putin la fel de frumos ca si rulota pe care acum am scos-o la vanzare.
-
1 punctCum se masoara dimensiunea potrivita pentru cort de rulota masurarea sau cautarea dimensiuni dupa model rulota si an Locati de campare in partea de vest a europei:die-camping Masina electrica - masina viitorului Radio Antena Satelor - un radio care imi este la suflet si care il pot asculta oriunde cu placere Radio - Shine music sau Nature Relaxation - muzica placuta insotita de peisaje frumoase Bucuria de a calatori - un topic in care sunt prezente locati cu peisaje de vis, insoatite in unele cazuri de o muzica pe masura - Andra Visan si George Mihai in frumoasele lor calatori - ROventura - Povestea casutei Gabrielei - Casuta plimbareata - O adevarata poveste de aventura de la cei Doi Nomazi - Seasick & Grumpy. Calatoria plina de aventura si frumos prezentata de @Matei Angelescu la trcerea dintre ani 2018 si 2019 in Te Pito o Te Henua / The Navel of the World O a doua calatorie intr-un tinut indepartat si rece facuta de cei doi nomazi se poate vedea in Ecourile unui sarut 2018 O calatorie mai lunga (5000km) prin Argentina si Chile facuta la trcerea dintre ani 2017 si 2018 Ragi Pañi Mo ( Al Rayo Del Sol ) - 2017 Lectura si filmarea Yiwarra Kuju - 2017 Tot ei intr-o frumoasa calatorie printre ghetari Qivittoq-2016 - Un mare pasionat al calatoriilor,Ioan Stoenica cu frumoasele filmari surprinse in natura Pe poteci spre inima ta - Un alt personaj ce iubeste aventura este Jorj din Wildstate - Paul & Liz UK - Paulchen on tour - Surse care mi-au fost de ajutor si din care m-am inspirat pentru unele calatori Natura si aventura o emisiune pe care o urmaresc de cate ori am ocazia cu Dan Pavaloiu Natura si anentura Pasi in 2 pe munte un blog a lui Gianina si Alin gianinalin Blogul de calatorii al Alexandrei bloguldecalatorii Vertical Adventure si Equilibrium TEAM O sursa de informati pentru campare in Romania Take the long way home Hoinarii un blog a lui Elena si Alexandru hoinarii Fun Bike cu frumoasele iesiri facute alaturi de bicicleta de catre Marcel Savu Fun bike Pentru adevarati iubitori ai naturii romanianatura24 Frumasele povesti din La povestile mele Povesti amuzante: Povestirile pline de umor ale lui Flavius Baican Minunatele povestiri ale navetistului banatean Alte bloguri utile: Medicina: Vasi Radulescu Calatori - familie: Romania travel guide Cu cortul Dana Rogoz Alexandra Cristian Jurnal de rulota Lavinia si Alex Calatorii de weekend Anca Pavel Aventurescu Vlog 5 copii Ce sa vezi Familia hai hui Kindertrips Parinti calatori Lipa-lipa Mihai Jurca Taraba cu amintiri Tiptrip Travel with a smile Travelship Tuktuk mariuscucu.ro Umblu teleleu Vacantele lui Mircea Visator prin lume Valiza cu calatorii Whisper wanderlust Travel holyc Imperator travel Diva in bocanci Sa calatorim Smiley traveler motorcyclingTO Prin lume prin ganduri Cristina Badea740 vacantape6roti die-camper akela.world morpheusreisen Calator in bascheti SunChase Journey rotravel.info blogulmeudecalator Dulciuri: Atelier de ciocolata Magazine online: Exis Camping-spareparts Peti Lidort Camping wagner- Germania Camping plus- Germania Caravans Olanda Camping-lager -Germania
-
1 punct
-
1 punctCa un contribuabil serios ce sunt, m-am prezentat vineri la Primarie inca de dimineata, ca sa termin repede Iau bon si stau la rand vreo jumatate de ora. Cand ajung la ghiseu, functionara imi cere Certificat fiscal de la vanzator , precum ca nu are datorii la impozitele pe anul acesta si nr. REMTII de inregistrare pe factura de vanzare cumparare a masinii. Degeaba ii explic eu ca obiectul de activitate a firmei este vanzarea de masini aduse din Germania. A scos femeia legea si m-a lamurit. A trebuit sa merg in Otopeni si, cu un reprezentant de la firma, la Primaria de acolo sa obtin certificatul fiscal si numar de inregistrare REMTII pe factura de vanzare a masinii catre mine. S-au dus pe usurel doua ore. Problema e ca nu toate primariile de sector cer acest certificat fiscal si nr. REMTII, iar firma vanzatoare nu s-a mai obosit sa il scoata pentru mine. Partea buna e ca nu am platit nimic la Primarie si pana si cererea de impunere la impozit a fost gratuita. Fisa de inmatriculare auto, pe care Primaria pune viza de luare in evidenta, este bine sa o aveti din timp completata, adica dupa ce ati efectuar RAR-ul. Eu am completat-o vis-a-vis de Politia din Pipera si a costat 10lei, Dupa revenirea si depunerea actelor la ghiseul Primariei, in 10 minute eram cu fisa de inmatriculare vizata in mana si am plecat bucuros ca totul s-a terminat cu bine. Urmeaza inmatricularea la Politie, dar autorizatia de circulatie provizorie imi expira la finele lunii februarie si nu e nici o graba. Am trecut pe la ei si un functionar amabil s-a uitat peste acte, si-a ales ce trebuie sa contina dosarul si totul e ok. Mai trebuie sa fac RCA-ul pentru un an. Va tin la curent.
-
1 punct@Traian M salut, cred ca aici poti sa vezi cel mai bine despre ce este vorba...
-
1 punctVa salut,dragi colegi! Am participat si noi la aceasta intalnire deosebita,alaturi de oameni minunati,intr-un cadru natural de vis...Ar mai fi multe de povestit!A fost loc pentru fiecare sa se relaxeze,pentru copii sa se bucure de zapada,pentru doamne sa socializeze.iar pentru noi baietii...sa ne tratam contra gripei...Super,in concluzie!!!
-
1 punctEu am scris ce facilitati are un camperstop, asta nu inseamna ca e cineva obligat sa apeleze la ele. "Parchez rulota si masina o trag deoparte, intr-un loc amenajat" - adica pe langa camperstop ar mai trebui sa aiba respectivii si o parcare amenajata pt vehiculele tractoare. Pacat, nu s-au gandit. :)) "principiul de baza e acelasi" da, dar dimensiunea nu mai este aceeasi. Si in loc de un vehicul, vorbim de doua.
-
1 punctNu am nevoie de grup sanitar, are rulota, am nevoie doar de: deversare apa gri, golire wc, alimentare cu apa potabila. Nici macar alimentare cu curent. Parchez rulota si masina o trag deoparte, intr-un loc amenajat. Stau o noapte si plec mai departe. Credeam ca diferenta intre o rulota si autorulota e doar in felul in care este tractata, adica se deplaseaza singura sau este trase de un alt vehicul, principiul de baza e acelasi.
-
1 punctVa fi bine daca vei avea si un CD cu o baza de date nu doar catalogul ... Imi fac imp si prezin exact sa se inteleaga ce ese exac un camperstop pt. ca in unele nu e lasa deca daca ai auorulota... in altele e lasa cu orice... RV Rv= vehicul recreational ... Iata cateva poze din camperstop Zampetas Grecia langa Salonic. Aici aveau si service si magazin de piese si rulote ...
-
1 punctSalut! Am ajuns cu bine acasa si ma gândeam sa pun cateva poze sa vada si ceilalti colegi ce peisaj frumos si ce atmosfera deosebita am avut. Ma bucur foarte mult ca @Daniel P a organizat această vacanță, a iesit de minune, ca de obicei. Ne-am simtit super, am avut parte de vreme buna si dispozitie excelenta. Le multumesc tuturor colegilor care au fost prezenti.
-
1 punctAzi am mai confectionat ceva. Dintr-un proiector care il aveam si o talpa magnetica de la o antena de emisie/receptie, am luat o tabla din aluminiu in forma de U, un surub cu piulita si m-am gandit ca se portiveste bine pe la rulota si chiar la masina. O pot prinde pe masina ca are magnet super tare si o pot pune si pe masa undeva pe la rulota si ii pot regla unghiul de lumina mai in sus sau jos.
-
1 punctSalut. Eu nu sunt pasionat de pescuit, dar camarada mea de drum este foarte incantata sa mai scoata cate un peste proaspat din adancuri... A fost amuzant in timpul ultimei vizite in Florida keys ca s-au molipsit si maica-mea si soacra-mea de pasiunea pescuitului si stateau toate trei pe cheul casei animate de entuziasmul incepatorului. N-a prins nici una din ele vreun pestisor, iar eu doar am privit amuzat. Din pacate, nu apar fazele cu pescuitul in video jurnalul de atunci, dar e pe apa...
-
1 puncthttps://www.banggood.com/Combination-Carbon-Monoxide-And-Smoke-Alarm-CO-andE-Smoke-Detector-Home-Security-p-1116286.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN
-
1 punctCat mi-am facut de lucru in bucatarie a aparut si Postasul, a doua oara pe ziua de azi ..... super de treaba tipul, imi aduce coletele din China, acasa .... P.s. acum sa nu credeti ca o face pentru ca ii place de mine ...... sunt atent cu el de fiecare data
-
1 punctSi eu intentionez sa-mi mai adaug 2 panouri de 50W in primavara, pentru a folosi si spatiul liber care a mai ramas disponibil pe acoperis...
-
1 punct@Serdean Claudiu, ar fi fost frumos si politicos, ca prima postare sa fi fost in sectiunea Prezentare membru, in care sa ne spui cateva cuvinte despre tine si noi la randul nostru, sa-ti uram "Bun venit"... Asa vad eu ordinea fireasca a lucrurilor, sa dai intai buna ziua si apoi sa ceri sfaturi colegilor, care sunt oameni de calitate cu siguranta te vor ajuta...O seara buna!
-
1 punctAs prefera sa nu intru in polemici inutile pe sute de cai putere. Omul a intrebat daca se descurca sa vina cu un opelas acasa. Nu cred ca il ajuta prea tare daca il punem sa isi ia un suv.
-
1 punctOau, cata dreptate ai @Radu Ghita, tocmai ce ma uitai pe conditiile generale ale asigurarii mele Casco la Generali si zice fix la fel: "În cazul furtului autovehiculului, în acelaşi timp cu înregistrarea la Societate sau Poliţie a reclamaţiei, Asiguratul trebuie să predea seturile de chei/telecomenzi inclusiv cheia master cu care a fost dotat autovehiculul, cartea de identitate şi certificatul de înmatriculare (ambele in original), în caz contrar acesta decade din dreptul la despăgubire." Eu tin in torpedou toate actele care ti le poate cere politia la o oprire(certificat, asigurare,hartia ITP, rovigneta) si pt autoturism si pt rulota si inca pt o remorcuta usoara de 750kg. Mi se pare de la sine inteles ca trebuie sa stea in masina aceste acte, clauza asta e cam abuziva in ceea ce priveste certificatul de inmatriculare, in toata Europa de Vest am inchiriat masini si veneau cu certificatul de inamtriculare original in torpedou, nu cred ca o firma de inchirieri ar risca sa nu i se plateasca despagubirea in caz ca i se fura masina cu certificatul in original in masina. Cred ca o sa fac o reclamatie la ASF pe aceasta tema. Trebuie sa gasesc o modalitate acum sa car 3 certificate tot timpul cu mine, doar la masina am Casco, macar pe ala sa-l car. Ce bine ca nu am vreun model care se cauta la furat, gen bmw, audi, mercedes pentru ca mai era un paragraf de data aceasta in conditiile speciale al asigurarii in care spunea, "in cazul in care masina este de tipul BMW seria 5,6,7,X3,X4,X5,X6, audi A6,A8,Q5,Q7, mercedes clasa E,S,G,GL,ML, fraciza de furt creste de la standardul de 10% la 20% si inca un paragraf in cazul in care masina e furata in una din tarile Bulgaria, Ucraina, Belarus, Italia, Moldova se mai adauga inca 10% franciza, deci daca as fi avut bmw si mi s-ar fura in Bulgaria franciza totala ar ajunge la 30%.
-
1 punctImi pare rau pentru paguba suferita! Eu cred ca prietenul tau si paznicii de la RAR sunt implicati, au o manarie si simt ca ei sunt faptasii in grup. Daca a facut plangere, politia poate verifica pe camere, asta in cazul in care nu au umblat la camere, sters, luat curent...etc. ai mai avea o sansa ca daca ar verifica camerele atunci ar vedea cine a iesit cu rulota pe poarta si ar putea merge pe fir. Un alt caz ar fi sa nu fie si politia in manarie cu ei...mai stiu cazuri. Sper totusi sa recuperezi paguba!
-
1 punct@Dobrea Florin imi pare rau pentru pierderea ta. La fel de rau imi pare sa spun ca nu cred ca vei mai recupera ceva! Impotriva celui caruia i-ai incredintat rulota te poti indrepta cu pretentii intr-un proces civil, doar daca ai ceva inscrisuri care sa dovedeasca asta. Altfel slabe sperante!
-
1 punctAm terminat cu pregatirea masinii, revizie completa : discuri si placute frana noi pe fata, ulei,antigel si toate filtrele noi, un pivot nou si pistonasele de etrier dreapta noi. A urmat ITP-ul , trecut fara probleme. Acum sunt linistit, masina merge impecabil si pot sa incep treaba la conversie. Am inceput achizitionarea de echipamente: Un WC Thetford C 200 S nou, nefolosit, demontat de pe o rulota in Germania. De pe ebay.com am comandat fitinguri de alama de 10 mm pentru instalatia de apa( teuri, coturi 90 grade, Y-uri, conectori drepti, reductii la 1/2"), spoturi incastrate 12V cu LED, robineti pentru furtun de 10 mm din alama, coliere furtun, pompa cu trei membrane cu presostat incorporat. Furtun rosu si albastru si rezervoarele de apa le voi lua din tara, Motorhome sau Exis. Trapele le-am gasit in Germania, urmeaza sa le comand. Materialele pentru izolatie le-am gasit la Dedeman si Hornbach ( reflectix, vata bazaltica,spuma si adeziv Bisson spray), iar K-flex am gasit la un pret bun in Otopeni. Va urma...
-
1 punctSi cateva imagini... Un Land Rover Defender usor modificat de armata australiana, care facea parte dintr-un convoi cu care ne-am intersectat, din fericire, intr-o zona deschisa. Din cate am inteles avea probleme la unul din cauciucuri si era tocmai masina "de asistenta" pe care ceilati din convoi se bazau. Proprietarul, un australian la vreo 60 de ani facut tot din muschi si tendoane parea imbatranit prin boscheti si chiar stia ce face cu sculele. Avea de toate, inclusiv o osie completa de schimb... In fiecare dimineata ne-am trezit inaintea rasaritului... Inspectia motorului se intampla in fiecare dimineatza, intre pipi si spalatul pe dintzi... In dreapta, pe suportul rosu, se observa filtrul de motorina aditional adaptat pentru conditiile calitatii indoielnice a matorinei de urgenta (apa) din comunitatea aborigena de la mijlocul traseului... La pranz fiecare strop de umbra devenea paradis... Serpi, scorpioni, paianjeni? Pai, nu e casa lor? Noi suntem musafirii... Uneori, cand si daca se ivea ocazia unui spatiu mai larg, mai lasam si motorul sa rasufle... Nisipul blond de pe ghetele de apa ne amintea ca suntem undeva intre doua oceane... Hrana pentru oameni si cea pentru masina sunt la fel de importante... Si ce daca sunt la a doua conserva? Cine sta sa mi le numere?... Perioada de tragere a sufletului dintre dune succesive. Unele se treceau usor in viteza a doua 4x4 hi, cu altele trebuia sa dansam strategic in functie de consistenta nisipului si mai ales de fagasurile create peste ani de alte 4x4. Se spune ca sunt in jur de 440 de dune rasfirate pe distanta de 1,800 Km. Noi am trecut cam doua treimi din ele... Si cateva imagini ale unora dintre masinile ce n-au mai iesit de pe Canning Stock Route... Asta parea sora geamana cu a noastra... Cu singura diferenta ca a noastra a iesit de acolo pe propriile roti... Asta fusese un mandru Jeep cu putzin timp in urma. Cand am trecut noi inca mirosea puternic a ars... Nissan-ul asta era o alta masina al carei sasiu nu a rezistat socurilor si s-a fisurat apoi s-a indoit... Acolo ramane pana o topeste timpul in rugina din care provine... Un alt Land Cruiser ars anul asta, mai la inceputul sezonului... Pe undeva prin nord, inainte de putzul 47 sau 48, nici Fordul asta n-a terminat "cursa"... Pe asta am intalnit-o imediat la iesirea din mica comunitate de aborigeni de la Bililuna si parea sa fi apartinut unui aborigen localnic pentru ca nu era 4x4... N-am reusit sa inteleg cu ce a avut loc coliziunea acestei masini pentru ca nu exista nici un copac cu diametrul ala si absolut nici o structura, stalp sau altceva... Gata sa ne luam la revedere de la civilizatie in Bililuna, dupa ce am umplut rezervoarele si canistrele de motorina si apa de la unicul "magazin satesc" pe o raza de 200 Km pe vest, 800 Km pe sud si 700 Km pe est. Spre nord nu exista nici o ruta de acces. Din pacate magazinul nu avea nici un strop de bere datorita prohibitiei impuse in comunitatile de aborigeni. Una calda... Unde-i crocodilu'?... Si una mai rece, matinala, inaintea verificarii masinii pentru drum... In ordine, de la stanga spre dreapta, ministerul constructiilor, ministerul apararii si ministerul transporturilor... Am arborat si noi ce am avut la indemana... Putzul 51, cel mai din nord pe CSR, nu mai are apa de multa vreme... Morisca rotita de vant are un zgomot foarte trist. "Stai cu ochii pe motorina de rezerva si vezi daca respira (linistit) canistrele, mate..." "Chiar trebuie s-o urcam si pe asta?..." "Dormim aici, mate, ca imi place cum se vede "in gradina"..." Locul unde am apucat sa filmez un singur clip cu drona inainte sa-i intre nisipul in suflet... :( "I am rolling (the camera)... Copy that, I'm driving toward you... Roger..." conversatie pentru realizare unei filmari de la distanta menita sa faca ce nu mai putea face drona... Din pacate, nu prea au iesit cum speram... Este un desert frumos, cu vegetatie... Inceputul unei noi zile ce va aluneca treptat in afara timpului... Si cateva imagini... Un Land Rover Defender usor modificat de armata australiana, care facea parte dintr-un convoi cu care ne-am intersectat, din fericire, intr-o zona deschisa. Din cate am inteles avea probleme la unul din cauciucuri si era tocmai masina "de asistenta" pe care ceilati din convoi se bazau. Proprietarul, un australian la vreo 60 de ani facut tot din muschi si tendoane parea imbatranit prin boscheti si chiar stia ce face cu sculele. Avea de toate, inclusiv o osie completa de schimb... In fiecare dimineata ne-am trezit inaintea rasaritului... Inspectia motorului se intampla in fiecare dimineatza, intre pipi si spalatul pe dintzi... In dreapta, pe suportul rosu, se observa filtrul de motorina aditional adaptat pentru conditiile calitatii indoielnice a matorinei de urgenta (apa) din comunitatea aborigena de la mijlocul traseului... La pranz fiecare strop de umbra devenea paradis... Serpi, scorpioni, paianjeni? Pai, nu e casa lor? Noi suntem musafirii... Uneori, cand si daca se ivea ocazia unui spatiu mai larg, mai lasam si motorul sa rasufle... Nisipul blond de pe ghetele de apa ne amintea ca suntem undeva intre doua oceane... Hrana pentru oameni si cea pentru masina sunt la fel de importante... Si ce daca sunt la a doua conserva? Cine sta sa mi le numere?... Perioada de tragere a sufletului dintre dune succesive. Unele se treceau usor in viteza a doua 4x4 hi, cu altele trebuia sa dansam strategic in functie de consistenta nisipului si mai ales de fagasurile create peste ani de alte 4x4. Se spune ca sunt in jur de 440 de dune rasfirate pe distanta de 1,800 Km. Noi am trecut cam doua treimi din ele... Si cateva imagini ale unora dintre masinile ce n-au mai iesit de pe Canning Stock Route... Asta parea sora geamana cu a noastra... Cu singura diferenta ca a noastra a iesit de acolo pe propriile roti... Asta fusese un mandru Jeep cu putzin timp in urma. Cand am trecut noi inca mirosea puternic a ars... Nissan-ul asta era o alta masina al carei sasiu nu a rezistat socurilor si s-a fisurat apoi s-a indoit... Acolo ramane pana o topeste timpul in rugina din care provine... Un alt Land Cruiser ars anul asta, mai la inceputul sezonului... Pe undeva prin nord, inainte de putzul 47 sau 48, nici Fordul asta n-a terminat "cursa"... Pe asta am intalnit-o imediat la iesirea din mica comunitate de aborigeni de la Bililuna si parea sa fi apartinut unui aborigen localnic pentru ca nu era 4x4... N-am reusit sa inteleg cu ce a avut loc coliziunea acestei masini pentru ca nu exista nici un copac cu diametrul ala si absolut nici o structura, stalp sau altceva... Gata sa ne luam la revedere de la civilizatie in Bililuna, dupa ce am umplut rezervoarele si canistrele de motorina si apa de la unicul "magazin satesc" pe o raza de 200 Km pe vest, 800 Km pe sud si 700 Km pe est. Spre nord nu exista nici o ruta de acces. Din pacate magazinul nu avea nici un strop de bere datorita prohibitiei impuse in comunitatile de aborigeni. Una calda... Unde-i crocodilu'?... Si una mai rece, matinala, inaintea verificarii masinii pentru drum... In ordine, de la stanga spre dreapta, ministerul constructiilor, ministerul apararii si ministerul transporturilor... Am arborat si noi ce am avut la indemana... Putzul 51, cel mai din nord pe CSR, nu mai are apa de multa vreme... Morisca rotita de vant are un zgomot foarte trist. "Stai cu ochii pe motorina de rezerva si vezi daca respira (linistit) canistrele, mate..." "Chiar trebuie s-o urcam si pe asta?..." "Dormim aici, mate, ca imi place cum se vede "in gradina"..." Locul unde am apucat sa filmez un singur clip cu drona inainte sa-i intre nisipul in suflet... :( "I am rolling (the camera)... Copy that, I'm driving toward you... Roger..." conversatie pentru realizare unei filmari de la distanta menita sa faca ce nu mai putea face drona... Din pacate, nu prea au iesit cum speram... Este un desert frumos, cu vegetatie... Inceputul unei noi zile ce va aluneca treptat in afara timpului... [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img]
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

