Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2018 în toate secţiunile
-
9 puncteVa salut ! Mi-a fact placere sa re -intalnesc prieteni mai vechi sau mai noi . Felicitari celor care au curajul sa iasa iarna.. ! Astetam de la nea MIrcea si o cantare data viitoare si sa stapaneasca masina sanatosi asta le dorim ! Ciprian si Irina. Salutari tuturor !
-
9 puncte
-
8 puncte
-
8 puncte
-
7 puncteSalut! Am ajuns cu bine acasa si ma gândeam sa pun cateva poze sa vada si ceilalti colegi ce peisaj frumos si ce atmosfera deosebita am avut. Ma bucur foarte mult ca @Daniel P a organizat această vacanță, a iesit de minune, ca de obicei. Ne-am simtit super, am avut parte de vreme buna si dispozitie excelenta. Le multumesc tuturor colegilor care au fost prezenti.
-
7 puncteprieteni si bine v-am regasit! Am ajuns si noi aseara dupa 7 zile frumoase petrecute pe Valea Cerbului, petrecute in compania unor oameni minunati... Voi reveni cu detalii in topicul respectiv si va urez o saptamana frumoasa!
-
6 puncte
-
6 puncteParerea mea este ca nu merita sa te complici cu transformarea, poti gasi un Camper bun de pe la 5000 Euro, important este sa fie configurarea dorita de tine , anul de fabricatie nu este important, toate merg cu 110km pe ora
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
4 puncteVa salut ! Am calatorit in mai multe tari folosind aceasta aplicatie park4night buna pt Europa unde aveti si locatii off camping de asemenea locatii on camping gratuite sau contra cost si multe camperstop-uri . Camperstop este loc de popas pt RV cu facilitati nu e doar o parcare ..... RV= vehicul recreational Pt cei ce nu vor sa consume net afar din Ro unde nu e valabil roaming ( ex Serbia ) ...... recomand " here we go " ca si aplicate de navigatie fara net.. Ai harta pe tel de acasa pt cateva tari care te intereseaza... asta pt cine n are un GPS dedicat . Am sa pun si poze si astfel de locatii camper stop ... Nu stiu daca e buna ramura aceasta a forumului pt o astfel de postare aplicatie... o muta moderatorii daca e cazul .... O zi buna ! Revin cu foto
-
4 puncte
-
4 puncteĂla e fost gardian public, actualmente poliţist local ...... ei şi-au luat denumirea de "poliţişti" ca să dea bine la imagine ...... @Mircea, eu vă rog să nu picaţi în capcana celor din presă, pentru care toţi aşa zişii poliţiştii sunt POLIŢIŞTI
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncteO intalnire foarte frumoasa alaturi de colegi minunati. Multumim tuturor celor prezenti pentru atmosfera creata.
-
4 puncteCu cercuri, fără cercuri dar dati-mi voie sa continui! Cum spuneam, consumul la Tucson nu prea este mic, se vede pe poze 8.8% acum dar dupa circa 1400 de km de autostradă si 8,9% in vara dupa "tras de rulota si de platforma"! Asa ca am hotarat sa cumpăram o altă masina, ceva mai mic! Practic este masina soției! Am avut inainte si VW Polo, Opel Corsa, Ford Fiesta, deci cam tot una din asta vroiam, benzinar ori diesel nu conta! Tot "rasfoind" pe OLX dar si pe afara Mobile, Auto Scout, Subito...intr-o zi "mi-a sarit in ochi" un anunt cu un Hyundai i10! Deși era ora 21.30 am sunat, a 2-a zi am mers sa-l vad, l-am plătit si cealaltă zi am împrumutat fosta platformă si l-am adus acasa! Încă nu este înscris, numerele sunt cele ce vor fi pe el! Numere provizorii nu cred ca o sa iau, am masina cu ce sa circul! Am optat pentru Hyundai-ul i10 din cateva considerente si anume; in primul rand poziția comodă pe banchetele fata si nu numai! Fata de cele in care trebuie să ai picioarele întinse, aici stai "ca-n autobus"! Motor mic, 1086 cc, 4 usi, consum acceptabil dupa cum da cartea, 5% mixt, 6,1% urban si 4,4% extraurban! Si peste tot, ne place aspectul, atât mie cat si soției! Masina are af 2010, are 2 randuri de roti, aliaj si tabla, geamurile fata acționate electric, aer conditionat, închidere centralizată cu acționare de la distanta din cheie, radiocd original, banchete spate rabatabile... A fost echipată cu rotile de vara, de alina, asa ca le-am pus pe cele de iarna! Cateva poze a "buburuzei", ca asa am numit-o!
-
3 puncteSalutare tuturor, sunt fericitul posesor al unei rulote LMC dominant cu un an de fabricatie destul de inaintat, 1993. Am achizitionat-o in toamna anului trecut si bineinteles ca am fost nerabdator sa o scot la plimbare. 2 spatii de dormit, baie, incalzire, aragar + frigider (cam mic). Am facut o revizie la soba truma pentru ca aprindea cam greu si am schimbat becurile cu unele pe led, urmeaza un panou fotovoltaic... Auto folosit la inceput a fost masina sotiei golf 6 break 1.6 diesel automat care din pacate la deal se simte; apoi am decis sa folosesc vechiul meu golf 4 1.9 4motion.
-
3 puncteSi ca o paranteza... Luna viitoare se implinesc 2 ani de cand sunt administrator pe acest forum si in tot acest timp n-am aplicat nimanui nici macar un avertisment... Voi trage linie atunci si voi lua o decizie daca voi mai ramane sau nu in echipa administrativa, pentru ca am obosit sa-mi bat capul, sa ma stresez, sa ma enervez si sa-mi pierd timpul liber cu astfel de oameni si comportamente... Poate ca e timpul sa sa ma dau la o parte si sa le dau ocazia altor colegi sa faca mult mai multe lucruri frumoase decat am reusit eu sa realizez in acest forum... O seara buna tuturor!
-
3 punctePOLIŢIŞTI sunt cei care fac parte din I.G.P.R. şi, cu siguranţă, au altă imagine în faţa acelor/acelui "poliţişti" din reportajul celor de la PRO tv
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 punctePe marginea subiectului au fost discutii si in alt topic. Totul depinde de categoria de drum, masina si dorinta de a conduce. Personal am facut 2300 km in 48 de ore cu 8 ore de somn, condus 80% pe autostrada. Nu a fost greu dar nici usor avand in vedere ca de la Budapesta am venit pe zapada si viscol. P.S. Se pare ca nu ati citit postarile din celalalt topic inainte de a fi STERSE pe motiv ca ar fi offtopic!
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncte
-
2 puncteTot timpul am trăit cu impresia ca am scris in acest topic despre mașinile mele, fosta Audi A4 1,9 TDi si Hyundai Tucson 2.0 CRDi! Ei bine acum ca am mai cumpărat una si voi d sa scriu despre ea, am vazut ca nu le am prexentate: așadar Audi A4 ce l-am adus personal din Germania in noiembrie 2009 si inmatriculat cu o taxa de 824 de euro l-am vandut dupa achiziționarea Hyundai-ului Tucson! Am circulat cu numere de CT un an de zile, având contract de comodat, masina neavând taxa plătită. A fost înscrisă cu hotărâre judecătorească! "A căzut taxa" februarie trecut, am trecut-o pe mine, dar nu înainte de a recupera numerele! Si Audi a fost trecut pe noul proprietar! Am circulat cu ea "solo, imperechiat cu rulota dar si cu platforma!" In noiembrie 2017 am vandut Platforma, am recuperat numarul HD-58-DEV, numar ce-l avusesem reținut, dar am plătit din nou taxa de retinere! Multumit am fost de Audi, multumit sunt si de Tucson! Un pic consumul este mai mare, in rest este ok! Este din 2006 luna iunie si ca sa zic asa, full, dar fără tapiterie de piele, asa am dorit, dar si fără navigație! Dotări, CRDi de 140 cp, 1991 cc, 4x4, toate geamurile cu actionare electrica, incalzire-n scaune fata, CD+ cass+ radio, alarma si închidere centralizată... Jantele de aliaj model pana-n 2006, dar cum folosesc de vara si iarna separat am mai cumpărat un set, model după 2006! Am schimbat distribuția dupa ce am cuparat-o, iar ulterior placutele de frana fata + spate! Cum "imi bătea un pic in talpa" pedala de frana am schimbat si dis urile pe fata! De atunci este ok! Discul pe dreapta avea un pic uzura neuniforma! Cum spuneam sunt multumit, asta pentru banii mei si banii platiti pentru ea! Nu ca nu mi-ar place ceva "mai tare", dar asta e, ne-ni dem cat ne este pătura! Drumuri bune tuturor! S-auzim numai de bine! Cateva poze:
-
2 puncteBuna seara.Flavius are dreptate,sa nu generalizam.Padure fara uscaturi... Apa spala intotdeauna noroiul.Sunt multi oameni capabili printre ei , nu este o meserie usoara . Noapte buna,somn usor!
-
2 puncteEu tocmai am montat o astfel de usa de vizitare la rulota si cu multa rabdare a iesit ca din fabrica Am facut exact ca in acest videoclip daca peretele nu este drept in totalitate acolo unde vine montata usa eu cred ca e o problema, usa vine perfect etansa pe rulota... Aceasta am montat-o eu: https://www.campingshopwagner.de/product_info.php/info/p6561_Serviceklappe-Thetford-5-weiss--785x340mm.html Poate cei din domeniu iti poate da o solutie, eu nu am montat decat la mine pentru prima data... offtopic: @Florin Smolnicki Am rugamintea sa nu mai scri cu litere mari, decat la inceputul frazelor si acolo unde trebuie... Multumesc !
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncteAm avut o butelie de propan la iesirea de pe Valea Cerbului. Am montat-o cand am avut noaptea -11 grade. Trebuie tinut cont ca soba mea este model 5002 (2 corpuri/2 arzatoare) si necesita volum de gaz dublu. Dupa aceasta experienta as putea spune ca: - a tinut cu putin mai putin decat o butelie cu GPL (aproape 48 ore) dar pun acest lucru pe seama faptului ca butelia are 10 kg de propan (conform celor trecute pe site) pe cand butelia cu GPL o umplu pana sare pistolul (si golesc putin dupa), deci cca 11-12 kg. - nu am avut nici o problema, a mers bine si a scos tot gazul din ea Concluzia mea personala este ca se merita o asemenea butelie in cazul temperaturilor sub -15/16 grade acolo unde te scuteste de grija inghetarii. Pentru temperaturi peste cele mentionate e ok si cea de gpl pe care o incalzesti cu husa electrica in momentul in care nu mai are presiune gazul.
-
2 puncteIn mod normal, la toate conexiunile gasite pe net, confirmate si de schema rulotei mele (englezeasca, cu a 2-a priza numita 12S): 12S 12N Euro Continental (Jaeger) 6 10 Frigider (+15) 7 11 Masa frigider 4 9 Incarcare (+30) 3 13 Masa generala 1 8 Lumini mers inapoi 5; 2 12 Neconectate 1 1 Semnalizare dir. stg. 2 2 Lampi ceata 3 3 Masa iluminare si semnalizare rutiera 4 4 Semnalizare dir. dr. 5 5 Lampi pozitie dr. 6 6 Lampi semnalizare franare 7 7 Lampi pozitie stg. si iluminare placuta inmatriculare Deci, cei de la Fendt sunt cel putin atipici sau "originali". Pot sa mentionez ca, personal, am montat la rulota unui coleg priza (male) cu 13 pini in locul celor doua (12N si 12S), masina sa fiind dotata din fabrica cu priza Jaeger. Schema pe care am folosit-o este cea de mai sus si totul functioneaza "ca la carte". Inainte folosea o reductie 13 la 2x7 din a carei cauza cablurile au atins pe sosea si s-au ros. Foarte buna si sigura aceasta solutie (cam costisitoare, ce-i drept). Ca atare dispozitivul http://prowatt.ro/argodiode-802ac-2-batteries-80a-p-272 montat in rulota nu avea nici un rost. Siguranta nu se monteaza in orice caz in rulota intrucat isi pierde utilitatea in cazul unui scurt-circ. pe traseu. Ea ar trebui sa existe in tabloul cu sigurantele "de forta" aflat in incinta compartimentului motorului masinii (si sunt sigur ca a fost prevazut din constructie un sistem de protectie catre priza). Protectia in priza rulotei se realizeaza prin dispozitivul de incarcare. Este foarte bine asa cum scrii. In mod normal nu este nevoie sa mai intercalezi o siguranta intre baterie si panou intrucat acesta are sigurante pentru fiecare circuit din rulota. Optional, daca panoul nu are un intrerupator general (in rulota mea exista asa ceva), poti monta asa ceva. In lipsa lui, atunci cand ai nevoie, se poate scoate borna bateriei (de obicei masa). Deci, in afara de firele acelea cu adresa "dubioasa" catre priza, totul pare a fi ok.
-
2 puncte@Draghiciu Dumitru, ai gresit destinatia, este vorba despre Parga ( Grecia ) si eu am spus ca am plecat la 5 dimineata si am ajuns la 7 seara? Sunt curios cum ai calculat doar 10 ore Cu rulota merg maxim 100 km/h in functie de drum. Au fost portiuni pe care am mers si cu 50-60km. Cand am venit cu prima rulota am mers aproape 2400 km pe care i-am strabatut cam in 48 ore, dar am dormit de 2 ori. Eu prefer sa trag sa ajung cat mai repede la locatie, nu imi place sa pierd timp din concediu pe drum dormind, dar daca este cazul si nu mai pot conduce ma opresc si dorm. Referitor la intrebarile puse, nu cred ca exista un numar maxim sau minim de km pe care sa ii faci intr-o zi, fiecare merge cum vrea si cat vrea. In concediul respectiv am plecat de la Brasov la ora 18:00 am ajuns la Giurgiu in jur de ora 00:30 din cauza aglomeratiei de pe DN1, muncisem pana la ora 17:30 sinde aceea am hotarat sa dorm cateva ore la Giurgiu in benzinarie, de unde am plecat la ora 5:00 dimineata. La postarea din topicul in care am inceput discutia cred ca ati gresit putin estimarea numarului de km pe care i-am facut eu cu masina. Doar in ultimii 3 ani aproape am atins 150000km, dar nu coteaza asta, va felicit pentru cei 1500000 de km pe care ati reusit dvs sa ii faceti.
-
2 puncteUn mers normal cu rulota este in jur de 70 -75-80 km/h,depinde in primul rand pe ce fel de drum mergi. Daca ai merge pe autostrada poti merge 80-90km/h asa consider eu ca ai avea siguranta drumului DAR cum drumurile sunt asa cum sunt ,si la un traseu mai lung ar fi corect sa mergi 200km,mai stai la o cafea ...ma rog Eu am facut Braila -Lintz ,Austria in 14 ore, cu vama cu tot,dar am mers ca la concurs cu masina fara rulota In esenta eu la drum cu rulota merg cam cu 70-80km/h mai mult nu
-
2 puncteIntr-adevar, ce tara minunata avem.... Nu stim (poate) noi sa o promovam la adevarata ei valoare ? In schimb o face Printul Charles incl. cativa mari operatori turistici. Zilele trecute , am vazut o reclama la Lidl (pe yahoo) despre vacanta (turul) in Romania... 10 zile - 599 € / de persoana cu plecare din Munchen si Viena. Multumim celui , celor care ne incanta cu povesti & poze din minunata noastra tarisoara !
-
2 puncte
-
2 puncteLumeee, Lumeee.....!!! Azi, sambata, 10 februarie, o vreme exceptionala pe Valea Cerbului, cu oameni deosebiti, care ne-au facut o primire calda, pentru care le multumim. Am prezentat bijuteria noastra 4x4. Ne-am simtit ca la Salonul Auto 2018 Pe Valea Cerbului este iarna, dar vestitorii primaverii ne promit un an bun si cu pace. Cei mai buni prieteni ai omului sunt alaturi de noi . O plimbare cu sania, ne-a facut sa ne simtim ca la 20 de ani. Am privit cu multa admiratie noile achizitii ale colegilor, dar casuta lui Marius si calutul lui, Land Rover, ne-au impresionat. Buna dispozitie si discutiile despre masini si nu numai, ne-au facut sa ne simtim bine, intre prietenii rulotisti. Speram sa ne reantalnim sanatosi si voiosi.
-
2 puncteVacanta placuta in continuare si nu bagati in seama carcotelile unora!!!!
-
2 puncte
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctDepinde de ce iti doresti. Primele doua realizeaza incarcarea unei baterii la tensiune stabilizata (14,4V) atunci cand potentialul sursei este situat intr-un anumit interval (1 = 12 - 15v; 2 = 9 - 14,5v). Neajunsul amandurora este ca incarcarea bateriei rulotei va continua si dupa oprirea motorului, deci bateria masinii va continua sa debiteze (prin acest dispozitiv) pana cand potentialul acesteia va ajunge la valoarea minima de intrare (1 = 12v; 2 = 9v !!!). De aceea consider ca varianta 2 este fara utilitate, ba chiar contraindicata (poate descarca profund bateria masinii, cu consecintele asupra durabilitatii cunoscute). Bineinteles ca exista posibilitatea inlaturarii acestui neajuns prin montarea unui releu comandat de pozitia ACC a contactului cu cheie al masinii (deci tot trebuie adaugat un "ceva"). Insa, am inteles ca nu doresti nici un fel de "complicatie" in implementare. Aceasta fiind situatia, as recomanda ceea ce a ramas - dispozitivul al treilea. El realizeaza separarea galvanica intre bateriile supuse incarcarii de la o sursa unica. Acest dispozitiv, daca este sa respactam fisa sa tehnica, va fi instalat cel mai corect in compartimentul motorului. As recomanda modelul 80-2AC intrucat este compatibil cu majoritatea generatoarelor (alternatoarelor) existente astazi pe automobile. Daca doresti incarcarea ambelor baterii din rulota, ar trebui ca acest dispozitiv sa-l achizitionezi in dublu exemplar, al doilea fiind situat in rulota ca separator intre acestea doua. Alta varianta pentru acest din urma deziderat, evident fara costuri sesizabile, ar fi separarea bateriilor rulotei cu doua diode Schottky. Caderea de tensiune pe dioda (cca. 0,3v) exista de altfel si in dispozitivul mentionat intrucat si acesta este construit tot cu diode bazate pe tehnologia fenomenului avalansei. Toate cele bune !
-
1 punctBuna dimineata. Matinal Radule si cu o poza faina. In Bucuresti a inceput sa ninga ca-n povesti.
-
1 punctDimineata, m-am dezmortit in fata unei cafele si am plecat spre Italia, unde am facut o pauza de o zi (Alesso di Trasaghis)... In Italia pe autostrada motorina era intre 1.63 - 1.86 Euro/litru Dupa o zi pe pauza, din Alesso (Friuli-Venezia Giulia ) am traversat Italia de nord pana la Sanremo ( Imperia ) unde am ramas doua zile ... Am oprit la San Lorenzo Al Mare la aria di sosta camper Il Pozzo
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

