Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.02.2018 în toate secţiunile
-
9 puncte
-
8 puncte
-
7 puncte
-
7 puncterulotisti! Nu-i nici iarna, nu-i nici vara, / Este naspa pe afara./ Iar la munte bunaoara / Nu ma trage nicio sfoara. / Ceata oare-o sa dispara??? @Catalin Tabacaru , tocmai am deschis in sectiunea de prezentare a masinii un subiect nou : Nemtoaica mea de vis . Urmareste postarile si poate gasesti ceva care sa te intereseze.
-
7 puncte
-
7 puncteBuna dimineata ! in Caransebes se anunta o zi cu soare ,...sa aveti o zi cu multe satisfactii .
-
7 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncteLike-uri si prietenie la toata lumeaaa Abia astept sa se mai incalzeasca sa pot incepe bricolatul la rulota :))))
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncteBine ai venit pe forumul oamenilor pasionati de Camperism si Rulotism, Cateva poze de la tine..
-
3 puncteDin pacate dupa prima mea ieseala am descoperit cateva defecte pe care trebuie sa le rezolv musai inainte de a mai ruloti Am dormit cu o craticioara in pat pentru ca ploaia care nu ne-a dat pace toata noaptea s-a infiltrat pe la trapa, am incalzit apa la aragaz pentru ca s- a blocat pompa de recirculare a centralei, am ramas fara apa pentru spalat pentru ca nu am avut o banala palnie cu sita, a fugit un capacel de la una din pozitiile laterale si cam atat, A fost o experienta placuta pana la urma si vom iesi din nou imediat ce vremea imi va permite sa izolez trapele cum trebuie (ploua putin si pe la baie). Bine ca copiii s-au simtit bine si de-abia asteapta sa mai mergem. Pana atunci va uram distractie placuta si vreme buna. Impresiile sotiei : - Cand ma intrebi de-acasa daca sa mai luam apa si eu zic ca mai sigur sa luam si tu nu iei....pai atunci ma apuca toti dracii cand imi spui sa nu folosesc prea multa apa ca nu avem, ca nu am pus de-acasa si apa este tulbure in rau si se strica nu stiu ce pompa....aha...daca nu m-ai ascultat sa pui de-acasa na!!! Ceva certuri. Of course razbunarea a venit cand a dormit cu craticioara in brate toata noaptea. Pentru toti incepatorii va rugam sa explicati nevestelor/prietenelor ca la WC rezervorul este foarte mic pentru ca noi avem o problema cu curatenia si eu tot trageam apa de fiecare data cand foloseam WC-ul....si cine s-a enervat si s-a luat de mine si eu de el....my dear husband care a fost pedepsit cu curatenia de la rezervor care daduse pe-afara. In rest funny cu o lampa care era cu senzor si dupa ce ne-am bagat in pat si am stins tot si nu se misca nimeni a naibii lampa se stingea, se aprindea, se stingea, se aprindea. Deci foarte important training inainte si in timpul primei escapade cu rulota, explicatii cat mai clare si blande, noi femeile suntem foarte delicate, nu suntem prea tehnice si nu trebuie sa ne tratati cu superioritate ca ne enervam. Acum tot eu: Ma bucur ca i-am cunoscut pe Stefan (multumim pentru primirea fierbinte cu piper), Mihai, Radu Ghita, si Ninel si sa ne revedem cu bine pe drumurile patriei
-
3 puncteSuper combinația @Stefan Adam Cu siguranță se merită, mai cu seamă că din 2000 în 2003 am deținut și condus un GSA, modelul de Citroen din imagine, numai ca era alb si nu era break ....
-
3 puncteCe am vazut si am condus la un test drive este Dacia Duster 1,5 diesel ! Prima impresie care mi-a lasat-o este ca este numai buna pentru mersul prin oras find fasneata, afara urca bine in ture si probabil buna la tras rulota! in cazul tau nu stiu daca se incadreaza la masa maxima de 1500kg! Merge la fel de confortabil ca Freelanderul meu, raspunde la accelaratie foarte bine,nu se mai aude vantul, trenul de rulare si nici motorul la viteze de peste 100km/h! Scaunele sunt mai confortabile!Consum mic! Singurul lucru ce l-am putut observa ca find in minus este ca nu exista difuzor de aer pentru partea de jos la locurile din spate,dar poate nu conteaza! Este un altfel de Duster! Mie mi-a placut !
-
2 puncteAcest Forum are cateva reguli de bun simt, pentru cei care doresc sa devina membri. Prima regula este cea de prezentare, avand in vedere ca rulotistii relationeaza activ atat pe Forum cat si in natura si este frumos sa ne punem si o poza pe Status, ca sa vedem, aprioric, cum arata interlocutorul nostru pana la prima intalnire. A doua regula este cea de prezentare a rulotei, pe care o alegem cu mare grija dupa nevoile si bugetul propriu si la care aducem permanent imbunatatiri pentru a ne face cat mai placute si confortabile iesirile in natura. Recomand consultarea in sectiunea de prezentare a rulotei, a subiectului: Rulota mea de vis si sfaturi utile pentru rulotisti”, unde incepatorii vor gasi lucruri interesante. A treia regula este prezentarea masinii si nu intamplator este pusa la urma, pentruca ea trebuie sa faca treaba cea mai grea, adica sa ne duca si sa ne aduca in conditii de maxima siguranta. A venit si la noi vremea sa facem un updaten, tinand cont ca “nemtoaica” din dotare are venerabila varsta de peste 15 ani si, si-a facut datoria cu varf si indesat pana acum. Intentionez sa imi permit sa dau si cateva sfaturi, colegilor mai tineri, avand in vedere si experienta pe care am capatat-o in acesti 3 ani de rulotism, dar si din efortul facut in ultima perioada, pentru a face o alegere buna pentru calutul care ne va purta prin tara si nu numai. Va urma!
-
2 puncteBuna ziua la toata lumea! Ma numesc Laurentiu Niculescu, nascut in Constanta si mutat in margine de Bucuresti (Popesti -Leordeni). Pina sa plecam (familia) din Romania am avut un Fiat Stilo 1.9 MJet inhamat la o rulota Beyerland Vitesse 380/2 de prin '87. Am fost cu ea prin tara si prin Bulgaria si a fost totul minunat, atit cit a durat. Am investit la momentul respectiv niste bani in modernizari (rezervor de apa suplimentar cu alimentare din exterior, cadita de dus, izolare baie cu autocolant rezistent la apa, etc.) dar a meritat. Din pacate in 2012 a trebuit sa o vindem si am dat-o unor prieteni care au mai tinut-o si ei vre-o 3 ani. Microbul oricum a ramas si la intoarcerea in tara (care nu stim cind va fi) o sa o luam de la capat cu alta masina si alta rulota. Unde locuim acum exista doar rulote americane de care nu te poti apropia (pretul este de la 150.000 $ in sus) si sincer nici nu ai unde sa te duci cu ea. Doar dune dintr-o zare in alta. Asa ca aici suntem doar cu admiratul. In rest toate cele bune si sa ne vedem sanatosi cind ne-om repatria. Pina atunci tinjesc dupa o iesire cu rulota, un mic si o bere. O zi buna sa aveti, drumuri bune si fara avarii la atelaje. Cu respect, Laurentiu Niculescu
-
2 puncteO seară frumoasă tuturor ! După o zi frumoasă ca cea de azi incep sa ma gandesc tot mai mult la prima iesire pe anul ăsta. @Flavius Ivan Ce zici merita pusă poza in rulota nouă ? Ca remember...
-
2 puncteMai este un aspect important la alegera unei masini noi: garantia ! Tipul si durata. La masinile asiatice Hyundai/ Kia ai de la 5 la 7 ani garantie. Din bara in bara! Tot ce am inlocuit la Hyundai a fost pe garantie (5 ani), cu exceptia placutelor si discurilor de frana. La Nissan am inlocuit pe garantie de cateva ori componentele suspensiilor, inclusiv amortizoarele pe spate care au explodat lla fortarea trecerii peste un trunchi de copac. La masinile nemtesti nu merge asa, nu ofera garantie nici la motor sau ambreiaj pentru motiv de condus necorespunzator, nu mai vorbesc de bucse, rotule, brate roti, suspensii etc. Detin in famile/ colegi firma auto din grupul VAG sau Mercedes.si garantia e foarte stricta.
-
2 puncteDecat Tucson mai bine kia sportage cu aceeasi motorizare si echipare e mai ieftina cu 3000 de euro si daca te mai tiganesti un pic mai fac si alte discounturi sau iti dau cauciucuri de iarna gratis etc. La Hyundai preturile sunt cam batute in cuie. Am avut 2 hyundaiuri pana sa trec la Jeep. Motorul de 2.0 Diesel 185 de cai de la Hyundai/Kia are cutie automata clasica in 6 trepte cu convertizor, este fiabila doar ca consuma mai mult decat o skoda octavia 2.0 diesel 4x4 cu DSG. Eu zic ca poti scoate o kia sportage 2.0 diesel 185 de cai cutie automata la 25.000 de euro. La fel si o scoda octavia 4x4. 2.0 diesel cu cutie DSG. Sa te astepti la Hyundai/Kia la un consum de 13-14l/100 cu rulota si la skoda octavia vreo 9-10l la suta La kia te duci direct la importator in baneasa ca acolo poti obtine cel mai mult discount. La hyundai te duci la tiriac pt ca ei sunt importatori. La Skoda te duci la porsche.
-
2 puncteUn mod de a elimina umiditatea din interiorul rulotei , mai ales cand afara e un grad mare de umiditate in aer . Eu il folosesc pt al doilea an si e satisfacator rezultatul, adica absoarbe umiditatea din aer si adauga parca un miros proaspat in interiorul rulotei. O pastila de sare din dotarea dispozitivului tine cam 3 luni (in cazul meu).
-
2 puncteiar montata de mine impreuna cu un voltmetru intr-o cutie de la instalatia de interfon dezafectata de pe scara blocului arata cam asa
-
2 puncte
-
2 puncteAtunci cand intentionam sa ne cumparam o masina pe care sa o folosim si la tractarea ruloticai, primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne stabilim bugetul alocat acestei investitii. In al doilea rand, ne concentram atentia pe cateva aspecte esentiale: a.- capacitatea cilindrica a motorului. Eu m-am orientat catre 1968 cmc, pentru a plati un impozit anual de 180 lei – 18 lei bonificatie(daca platim pana la 31 martie) = 162lei. Nu vreti sa stiti cat platiti pentru o capacitate cilindrica peste 2000cmc, iar peste 3000cmc: “Sa traiti Domn patron! b.- masa remorcabila cu dispozitiv de franare (inscrisa in talonul masinii), trebuie sa fie mai mare decat MMA –ul rulotei (masa maxima autorizata a rulotei). c.- masa ansablului (masa maxima autorizata a masinii(inscrisa in talon) + MMA rulota) sa nu depaseasca 4250 kg (conform prevederilor din Noul cod Rutier, Anexa1.), pentru a putea conduce masina cu categ. B. d.- a nu se neglija cuplul motor care este bine sa fie undeva pe la 3500Nm. e.- garda la sol sa fie cat mai mare pentru a putea intra si pe teren denivelat. In caz contrar, ne vom uita de doua ori, inainte de a parasi asfaltul si nu ne putem bucura de susurul apei care sa curga pe langa rulota. Alte aspecte le las in seama colegilor experimentati pentru a a le completa. Va urma.
-
2 puncte
-
2 puncteas zice mai degraba ca aia e urma de ceva caine mare. Urma de urs arata cam asa:
-
2 puncte
-
1 punctObservam ca s-a lasat linistea pe Valea Cerbului! Va dorim : "Noapte buna soare sfant/ Pana maine, noapte buna, / Maine iar vom fi-mpreununa / Tu sa razi si eu sa cant!'
-
1 punct@Cristian A Eu am codus timp de o luna Ix35 2.0 diesel 184 de cai automata din 2013(practic acelasi motor aproape) data de service pt cat timp am avut IX55-ul meu in reparatii si in Bucuresti sub 13,5 nu am vazut consum pe bord, am avut intr-o zi aglomerata 21% pe 100 de km facuti. SantaFe-ul tau era cu cutie manuala si rulota ta nu are 1500 de kg si mai conteaza si stilul de codus al fiecaruia acum.
-
1 punctMă numesc,"CĂRĂBUȘ" m.am născut în 1993 și fac parte din familia BEYERLAND VITESSE 400 și îmi doresc sa îmi plimb noii proprietari și prieteni peste tot în siguranță.
-
1 punctLa multi ani si din partea noastra, colegilor care isi sarbatoresc azi ziua de nastere!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSugestive poze....ca de fiecare data! Pacat ca topicul asta a nascut polemici. Succes pe mai departe @Stefan P!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct@Dragos Dumitru Ioan , sunt posesorul unui T4 - Multivan 2 (ACV/102 CP) ; sunt foarte-foarte multumit de "cat poate duce" ! La cate drumuri am facut cu el , .... mama-mia ! Are 330.000 km si nu-i obosit deloc !
-
1 punctCea mai buna varianta, pe care o folosesc cu succes in fiecare iarna, este ventul pozitionat CEL MULT pe treapta 2...eu il tin intre 1 si 2, pe la 1, 5 Am mai scris asta si o spun din experienta personala, pentru ca spre deosebire de altii, eu petrec aproape fiecare week-end la rulota...fie vara, fie iarna... Ventul dat mai tare de 2, nu produce nimic bun...decat un suierat care pe mine m-ar deranja cand dorm si pe deasupra mai raceste si soba... Fara vent iar nu e bine... pentru ca se acumuleaza o cantitate mare de caldura in apropierea sobei, iar spre extremitati unde sunt paturile, e mult mai rece decat in centrul rulotei, acolo unde de obicei se afla soba... Eu procedez in felul urmator si va sfatuiesc sa incercati si voi, ca n-aveti ce pierde...Pornesc soba, o tin pe 6-7 cca. 30 minute, abia apoi pornesc ventul pe treapta 1- 1, 5...nu mai devreme de a se incalzi bine soba, nu mai tare de 2 si nu se aude deloc, iar aerul care iese pe tubulatura, va fi cu siguranta cald... Ulterior, in functie de temperatura din rulota, reglez caldura mai tare sau mai incet, NUMAI din butonul care actioneaza robinetul de gaz... Repet, ventul dat la maxim nu are decat efecte negative asupra caldurii...poate o fi mai bun vara pentru ventilatie, nu stiu... Numai bine tuturor si caldura-n rulote! P.S. Si sa revenim la subiect, ca suntem cam off-topic
-
1 punct@Eugen David pe principiul politicienilor de una zic si alt fac si ce se mai speculeaza prin presa eu personal cred ca vor fi mult mai mari decat 200 de euro pe an si nu m-as risca sa fac o achizitie inainte de apariria noii taxe.
-
1 punctPe lângă oglinzi am mai găsit și cumpărat aceasta scară de acces în rulotă cu picioare rabatabile, nouă nouță (după cum se poate vedea de pe capetele din plastic ale picioarelor) la prețul de 20 de lei. Ca și oglinzile care sunt Hella nici scara nu e "no name", e Berger.
-
1 punct
-
1 punctBuna seara colegi ! Dupa un eveniment mai putin placut, petrecut in urma cu un an la Murighiol, am decis sa desfac peretele spate al rulotei pentru reconditionare. Totul s a intamplat dupa o noapte ploioasa, cand la urcarea in rampa, am fost nevoit sa execut manevra cu ceva viteza altfel riscand sa raman acolo, blocat in noroi. Urmarea....am agatat cu coltul dreapta spate de sol, ce a desprins complet peretele de podeaua rulotei. Dupa demontare am descoperit si alte defecte inclusiv lemnaria de sustinere de la peretii laterati, de care se prinde panoul spate plus terminatia podelei. Intrucat nu mi place sa lucrez cu lemnul, cadrul l-am facut la o tamplarie, am schimbat polistirenul cu unul extrudat , inlocuit placajul vechi de interior cu HDF de culoare gri, reparat terminatia podelei, revizuit instalatia electrica de semnalizare. Cu aceasta ocazie am schimbat si toata sina de imbinare de la caroserie pe pare am confectionat-o din coltare de aluminiu de la Dedeman, arcuirea am facut o practicand taieturi din 3 in 3 cm cu polizor unghiular . Pentru izolatia caroseriei, la imbinarea peretilor am utilizat Sikaflex 11fc iar peste, banda izolare cauciucata cu aluminiu pe exterior, tot de la Sika. Atasez cateva poze cu lucrarea
-
1 punctPentru cei interesati in reconditionarea unei rulote, filmuletul atasat poate raspunde la multe intrebari.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

