Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.01.2018 în toate secţiunile
-
7 puncte
-
7 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte@Dan Tudorache Nu te intreaba nimeni de unde esti si cu ce te ocupi, insa frumos este ca tu din proprie initiativa sa spui cateva cuvinte despre tine..., aici este o cumunitate in care ne cam cunoastem..., nu suntem pe facebook sau pe mai stiu eu ce alte grupuri..., deci nu te obliga nimeni sa te prezinti... Incearca sa te "integrezi" in aceasta comunitate si sa respecti regulile Multumesc pentru intelegere !
-
6 puncte
-
6 puncteSa petreceti frumos de Boboteaza si de Sf Ion ! La multi ani pentru colegii ce-si serbeaza ziua numelui
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncteIa uitati-va, colegilor, ce harnici au fost astazi prietenii nostri @Levi Nsi @Cristian A!
-
4 puncteSalutari tuturor si sa ne bucuram de un sfarsit de saptamana exceptional! Sa nu uitam ca iarna nu a fost inca mancata de lup. Vine ea cat de curand!
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
3 puncteea este rulota mea swift azzura o englezoaica din '93 cu cinci locuri de dormit cu baie si bucatarie. la interior miam pus amprenta pe ici pe colo si arata foarte bine din punctul meu de vedere( cand am cumparat-o arata groaznic )
-
3 puncte@Dan Tudorache sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea mult timp de acum incolo Indiferent cum ai luat-o ,cu munca si dragoste orice broscuta devine o printesa frumoasa
-
3 puncteSeara buna dragi rulotisti, sa aveti o noapte linistita pentru a fi maine apti de a sarbatori pe cei cu numele de Ion, Ioana,
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteNu e nici o probema din partea noastra. Sper ca o sa ne vedem personal la intalnirile organizate de comunitate si atunci o sa intelegi de ce vrem sa avem mai multe informatii despre fiecare.Noi ne cunoastem intre noi si ne sprijinim reciproc. Iti uram bun venit in grup si sa ne vedem cu bine!
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 punctePentru (Ion si Ioana),La multi ani! Pentru cei care nu-i cunosc.Daca tot a-ti atins subiectul. Sper sa nu deranjez pe nimeni. In mod special pentru Nelu din Fetesti. Asa se numeau parintii mei (care nu mai sunt). O seara buna .
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteSeara buna prieteni! Eu o intind spre Letca Noua, unde vom petrece Boboteaza si Sf. Ion... Va doresc week-end placut, distractie si vreme frumoasa! Sa ne-auzim cu bine!
-
2 punctesa aveti o seara buna !! Sunt dupa ziua de azi si cred ca maine voi fi nu de la cum ar crede majoritatea ci de la . avand in vedere ca maine de Sf.Ion am trei invitatii pe care le voi onora pe rand incepand cu ora 12 Colegii ce-si serbeaza ziua numelui le urez toate cele bune .banii,masini,rulote,autorulote,vile,excursii,femei,banii,femei femei ma rog ,fiecare sa-si aleaga,urarile sunt din inima si asta conteaza
-
2 punctePrieteni am reusit.Sunt posesorul unei rulote SIR Liberty 350 din anul 2000 de fabricatie Olandeza si-mi place la nebunie.Masina mea un Opel Zafira 125 cp,benzina o trage foarte bine.Nu ma asteptam sa mearga asa bine.Abia astept sa vina primavara.
-
2 puncteStai linistit, ti-am mutat eu postarea, nu securitatea... S-o stapaniti cu drag si sa va ofere vacante minunate!
-
2 puncteBuna seara! Am intrat cu stangul in acest forum imi cer scuze tuturor celor care m-au "atacat" si multumesc celor care mi-au luat apararea! Mie personal mi se pare putin cam complicat prea multe reguli. trebuie sa fi atent unde postezi ce postezi ........... te ia la bani marunti Exemplu : "apropo cine esti si de unde esti " cand mi-am facut profilul am pus acolo numele de unde sunt .... suntem la securitate aici ? In Anglia sunt membru-prieten pe o pagina de facebook tot cu posesori de rulote si nimeni nu te intreaba cine esti de unde esti si mai stiu eu ce, postezi ce vrei si cine vrea iti raspunde cine nu isi vede de ziua lui toate bune si frumoase..... eu unu cred ca este mult mai practic. sper ca de data asta am scri unde trebuie
-
2 puncteIata ca am ajuns si la partea superioara grilajul de protectie , platband 14mm aproape 4m si tijele de 4 mm pentru fixarea zabrelelor
-
2 puncteSEARA BUNA va doresc, ganduri frumoase si-o noapte linistita.(o pictura la sugestia @Eugen David)
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
1 punctCampingul este situat la aproximativ 4 km de Lacul Rosu si la 14 km de Cheile Bicazului. Este dotat cu bai si dusuri cu apa calda. Este un camping OK, cu doua minusuri: nu are curent electric, iar intrarea (si mai ales iesirea) se face dificil, rulotelele mai lungi sau autorulotele dau cu partea din spate de pamant, valabil si pentru mine. Pretul este de 12 lei/ persoana/ zi.
-
1 punct@Dragos M imi cer scuze insa nu am la ce sa fac poza,am receiver ca cel din poza si telecomanda cu ajutorul careia fac setarile in meniu. Nu imi dau seama exact cum ai tu, in poza pare sa mearga direct pe televizor care este echipat cu CI+ sau separat receiver insa fara telecomanda mai greu
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctUshuaia, Argentina 22:21 hours. Dupa 4,823 Km, sfarsit de sosea, sfarsit de continent, sfarsit de “lume”, sfarsit de vacanta si un nou dor de duca... Boala grea, cronicizata.
-
1 punctSigur ca ma pricep. PDF-ul nu ne prezinta prea multe date. Este si firesc, fiind un manual de intrebuintare. Oricum, ceea ce doresti se poate realiza. Eu as pastra numai bateria moverului (in ideea ca este cea cu capacitatea cea mai mare, probabil are cca. 100Ah). Prima sursa de incarcare va fi de la reteaua 230V AC. Inverterul original AC - 12,7V DC cred ca este de tipul in comutatie (data fiind fabricatia recenta a rulotei). Tensiunea de iesire trebuie modificata si adusa la 13,8 - 14,4 V DC pentru a face posibila incarcarea bateriei (modificarea nu este dificila; s-ar putea chiar sa fie nevoie numai de actionarea unui trimer). A doua sursa va fi generatorul masinii tractoare. A treia va fi (daca doresti) panoul fotovoltaic. Toate cele 3 cai vor fi separate galvanic, adica distributia se va face unisens, prin diode adecvate. Trebuie sa te gandesti si daca vei folosi un invertor 12 V DC - 230 V AC. Putem sa-i "venim de hac" dar mai spre primavara, cand este mai caldut si nu ingheata mainile (asta este problema mea). Pana atunci va trebui mai intai sa o vizionez pentru a vedea exact ce trebuie, care sunt punctele mai "delicate" de acces in rulota. Cred ca este o bijuterie. Sa o stapanesti sanatos !
-
1 punctDin punctul meu de vedere, rabdarea si permanenta ajustare a presiunii din cauciucuri sporesc sansele unei reusite. Altffel, corugatiile pe sute si sute de km, iti dezintegreaza suspensia si au fost cazuri cand au fost fisuri iremediabile de sasiu. Sunt destul de multe masini ramase definitiv acolo pentru ca o extractie ar fi fost cvasi-imposibila ca logistica si cost. De exemplu cei care s-au grabit cu Geolander-ele, au termnat amortizoarle la 5 din 7 masini, in timp ce noi am scapat fara o pana de cauciuc. Evident, ei iisi puteau asuma un risc mai mare pentru ca aveau mecanici de la reprezentanta in echipa si scule potrivite. Cand au avut nevoie de amortizoare noi au chemat un avion sa le aduca... In timp ce noi nu aveam nici o piesa de schimb si doar doua surubelnitze, trei tubulare, un patent si un ciocan... si inca 5,500 de km in plus de pus pe masina noastra...
-
1 punctAsa mi-l aminteam si eu destul de vag (satelit) si am primit confirmarea acum cateva zile intr-o alta discutie. Multumesc, De vreo 30 de ani le-am tot zis hubs.... stiu ce sunt si cum functioneaza... La o luna dupa ce mi-am adus masina acasa, spre mirarea multora care nu intelegeau de ce duc o masina cu mai putzin de 100 de mile la bord la atelier, am dus-o sa-i inlocuiesc sarelitii automati cu Warn-urile manuale fara moarte. I-am schimbat atunci si arcurile si amortizoarele noi noutze de fabrica cu altele mai robuste si am si inaltzat-o cu doi inci,. Decuplarea satelitilor oferea nu numai un consum, cel putzin teoretic mai bun, dar ameliora si uzura cauzata de schimbarea unghiului produs de inaltarea cu 2 inch. In general vorbind, in orice masina unde pot face asta, imi place sa merg in 4x2 si cu satelitii decuplati. Ca economisesc un litru/100 e bine, dar mai importanta este prevenirea uzurii angrenajelor in miscare.... Consumul la acel 4,5 V8 cu 360k la bord incarcata a oscilat intre 14 l/100 asfalt/80-90 kmh si 15-16 l/100 asfalt/120+ kmh, Dincolo de carosabil, mai ales in sectoarele de dune dese consumul a oscilat intre 20-24 l/100 pe cauciucuri coborate la mai putzin de jumatate din presiunea nominala, incarcati cu echipament de campare (cort de acoperis si cort suplimentar de sol), recovery (troliu nou de 10,000 lbs cu cablu de otel, palan, lopata, topor, fierastrau), hrana pentru 15 zile, 280 litri de motorina, 5 litri ulei motor, 5 litri lichid de racire, 1/2 litri de lichid de frana, 1/2 litri de lichid de ambreiaj/servodirectie, 1 litru aditivi de curatarea injectoarelor, 2 roti de rezerva si alte maruntisuri. Am utilizat unele motoare de 4,2 In Africa si America Latina. Modelul de 4.5 utilizat de noi se fabrica in Australia pentru piata lor. Noi am pus doat 7,457 Km pe el si concluzia directa nu poate fi la fel de pertinenta ca a cuiva care a pus pe 300-400 mii de km, dar pentru noi a fost un motor excelent care si-a indeplinit misiunea fara probleme. Motorultorcea cu acelasi dor de duca in curtea in care a trebuit sa-l intoarcem ca in prima zi cand am pornit la drum.
-
1 punctAm mutat topicul in sectiunea corecta. @Vriscu Mihai te rog sa ne spui si noua cateva cuvinte despre tine in sectiunea "Prezentare membru" asa incat colegii care doresc, sa te poata felicita pentru decizia de inscriere pe acest forum! Asa am facut noi toti, asa ar fi frumos sa faci si tu!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctDa, am fost zilele trecute, in Lebăda, am ales pt.umbra, 80 lei. Mai ieftin lângă, la Măslinul, cam 55 lei. La Ena 100, cu card fidelitate 80. La Pirivoli la mal 100, la Hanul Piraților 110 parcă, dar pomii sunt mai mici, dar e și mai curat. A fost ok la Lebăda, cat de cât curat la baie, nu foarte aglomerat, și mai ales umbră. Un pic de chiuituri vineri seara și un cuplu care exersa in cort niste poziții noi sâmbătă seara, per total nu foarte deranjant.
-
1 punctUn videoclip in care se pot observa multe comportamente pe care le are o rulota in momentul deplasarii si ce este interesant, este si un test cu persoane in habitaclu in timpul mersului. Cred ca trebuie vizionat
-
1 punct
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

