Laurentiu Simion

Prezentare SFINX CAMPER & CONVERSION

8 postări în acest subiect de discuţie despre Prezentare SFINX CAMPER & CONVERSION

Prezentare SFINX CAMPER & CONVERSION

Laurentiu Simion

Salut,

Suntem o firma din Brasov specializata in producita de campere/autorulote/food truckuri si alte proiecte legate de platforme vehiculare.

Am obtinut o finantare pe fonduri europene si ne concentram pe dezvoltarea de servicii si produse pentru campere/rulote/autorulote.

Avem un CNC in 3 axe si scule de prelucrare lemn si echipamente de prelucrat metal. Oferim servicii de proiectare 3D interioare, mobilier, containere de expeditie, food trucuri, rulote tip teardrop.

Ne gasiti pe facebook : https://www.facebook.com/sfinxcamper/ sau pe site https://sfinx3c.eu/.

 

Pentru diverse proiecte sau colaborari ma puteti contacta direct : laurentiu.simion@sfinx3c.3u sau la telefon 0726233510.

 

Vrem sa construim lucruri in Romania cu romani si sa dezvoltam piata de rulote/campere/autorulote prin serviciile si produsele oferite de catre noi. Ne dorim sa construim nu sa importam lucruri.

 

Multumesc!

2019-05-07 13.40.07.jpg

2019-05-07 13.40.00.jpg

2019-05-07 13.38.07.jpg

2019-05-07 13.38.15.jpg

2019-05-07 13.38.21.jpg

2019-05-07 13.39.50.jpg

2019-05-07 13.42.08.jpg

2019-05-07 13.42.21.jpg

2019-05-07 13.42.26.jpg

2019-05-07 13.42.41.jpg

2019-05-08 11.50.49.jpg

2019-05-08 11.50.51.jpg

2019-05-08 11.51.04.jpg

2019-05-08 11.51.11.jpg

2018-10-24 08.47.13.jpg

2018-10-24 08.47.22.jpg

2018-10-24 08.47.28.jpg

2018-10-24 08.47.32.jpg

2018-10-24 08.47.34.jpg

2018-10-24 08.47.39.jpg

2018-10-24 08.47.48.jpg

2018-10-24 08.47.52.jpg

2018-10-24 08.47.54.jpg

2018-10-24 08.48.02.jpg

2018-10-24 08.48.07.jpg

2018-10-24 08.48.13.jpg

2018-10-24 08.48.20.jpg

2018-10-24 08.48.26.jpg

2018-10-24 08.48.40.jpg

36325626_401245487043443_1830984999696859136_o.jpg

42959646_474386969729294_1536140790521135104_o.jpg

51952970_545965525904771_6641201805457883136_o.jpg

52087648_545965325904791_2724986230520414208_n.jpg

52550212_555413278293329_61158521818841088_o.jpg

53465126_555209404980383_8176048724196196352_o.jpg

55875080_571978479970142_2204760644664688640_o.jpg

55942657_571978586636798_5057749643773870080_n.jpg

56208330_571978616636795_3268006169888686080_o.jpg

56209381_571978296636827_6316059801759514624_o.jpg

56476729_573128666521790_4242500611167223808_o.jpg

56624587_573128526521804_2425680855994204160_o.jpg

57446447_580086152492708_8450955287161995264_o.jpg

57462862_581912422310081_3546902160472014848_o.jpg

57471839_581912128976777_1772362531512254464_o.jpg

57485810_581914912309832_829064542238539776_o.jpg

57534148_581912402310083_585685109399617536_o.jpg

58033120_581912542310069_8916944296586772480_o.jpg

58377947_581914915643165_786833533271277568_o.jpg

58383667_582305085604148_535988266155900928_o.jpg

IMG_2382.jpg

IMG_2383.jpg

IMG_2385.jpg

IMG_2386.jpg

IMG_2387.jpg

  • Like 5
  • Upvote 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fejer Antal

:default_bun_venit: Frumoasa fabrica si utilaje moderne, intr-o poza vad si masina de sblat. Felicitari:OK::bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Va urez spor la treabă și comenzi cât mai multe

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu R.

un subiect care merita memorat, nu se stie niciodata.

daca preturile si calitatea vor satisface dorintele clientilor sigur succesul nu se va lasa asteptat.

Mult succes!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

Frumos atelier, puteți face multe cu routerul cnc.Eu sunt operator/programator cnc.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
La 8.5.2019 la 18:32, Laurentiu Simion a scris:

Salut,

Suntem o firma din Brasov specializata in producita de campere/autorulote/food truckuri si alte proiecte legate de platforme vehiculare.

Am obtinut o finantare pe fonduri europene si ne concentram pe dezvoltarea de servicii si produse pentru campere/rulote/autorulote.

Avem un CNC in 3 axe si scule de prelucrare lemn si echipamente de prelucrat metal.

Oferim servicii de proiectare 3D interioare, mobilier, containere de expeditie, food trucuri, rulote tip teardrop.

Ne gasiti pe facebook : https://www.facebook.com/sfinxcamper/ sau pe site https://sfinx3c.eu/.

 

Pentru diverse proiecte sau colaborari ma puteti contacta direct : laurentiu.simion@sfinx3c.3u sau la telefon 0726233510.

 

Vrem sa construim lucruri in Romania cu romani si sa dezvoltam piata de rulote/campere/autorulote prin serviciile si produsele oferite de catre noi.

Ne dorim sa construim nu sa importam lucruri.

 

Felicitari ! :bravo:

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu-Betty

Salutare "SFINX" și multă baftă în activitatea voastră !:OK:

Iau serios în considerare și această opțiune pentru viitoarea noastră căsuță mobilă. 

Succes !!!  :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

Felicitari pentru initiativa. Este timpul sa cream , sa producem si nu sa fim doar simpli cumparatori. BRAVO  !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anunt !
XGO Autorulote - unic importator in Romania pentru XGO Dynamic model 2020 - Fiat/Rimor si NOBEL ART, modele 2020 - Ford/Roller Team.
Preturi incepand de la 30.000€
www.xgoautorulote.ro,

  • Conţinut similar

    • Adam Adrian
      de Adam Adrian
      Salutare! A venit momentul sa fac și eu o conversie. Visul meu înainte să am rulotă și să cunosc acest forum. Deci:
      Renault Master motor 3.0, 100 kw, l2 h2. Primit la schimb cu Citroen C-Crosser.
      Autoutilitara N1 cu 6 locuri(avantaj fiind geamurile laterale). O mașina din 2005 fără pic de rugina cu aer condiționat, închidere centralizată, niste senzori de parcare...., 200000 km(cică), omul chiar a insistat că sunt reali și după schimb(eu spunandu-i că eu nu garantez pentru C-Crosser).Adusa din Spania.
      Câteva poze cu inceputul...și multe cereri de ajutor! Mulțumesc!
    • Popescu Ionut
      de Popescu Ionut
      Salutare.
      De curand mi-am cumparat autorulota Renault Master cu urmatoarele dotari:
      Mobilier nou, modern, cu accesorii de calitate. 
      Izolatie speciala, atat pe pereti cat si pe plafon.
      Rezervor apa curata 100 litri, pompa cu presostat (instalatie sub presiune). Rezervor de apa gri, cca 50l. Incalzire: aeroterma Webasto, pe motorina, distributie uniforma a aerului, inclusiv spre pat.
      Apa calda menajera: Webasto Thermotop 5kW, pe motorina plus rezervor acumulare (boiler) inox de 24 litri.
      Baie cu dus multijet, hidromasaj, WC Thetford cu caseta, evcuare din exterior, cadita de dus rigida.
      Trapa de sticla heliomat, actionata electric, plasa antiinsecte si obturator de lumina.
      Instalatie electrica rulota cu baterie separata, panouri solare 200W.
      Frigider cu compresor la 12V.
      Iluminat interior + exterior pe LED.
      Marchiza Fiamma F45 - lungime 3, 5 m
      Multiple spatii de depozitare.
      Carlig de remorcare si priza cu 7 poli.
       
      Urmeaza si pozele in curand.
    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
       
      Laurențiu Simion, managerul Sfinx Camper & Conversion ne explică în emisiunea de azi despre conversia unei dube în camper van, ce costuri implică
      În zona de conversii de dube în camper van prețurile nu sunt mici având în vedere că acestea se fac pe comandă.
      “În următorii ani urmează să dezvoltăm un produs al nostru, să facem serie, astfel încât să micșorăm prețurile, dar momentan facem pe comandă. Pe comandă totul este scump, și un costum sau o mobilă făcută pe comandă este scumpă, pentru că de fiecare dată este un proiect unic. Fie că mașina e mai lungă sau mai scurtă, unghiurile diferă, mobilierul este diferit, unul vrea dulapul mai mare, altul îl vrea mai mic. Se plătește prima dată designul.”
      “Avem mari probleme cu a defini cerințete din partea clienților – nu știu ce vor. De multe ori vin și ne spun: vreau un pat, vreau un dulap…  Cerința trebuie să fie specifică, să fie măsulabilă: vreau un dulap cu volumul de 1mc, vreau un pat de 2 x 1, 8 m etc…”
      “Ar trebui să nu se folosească cuvântul „ieftin”. În industria asta nimic nu este ieftin. Ca să îți faci un camper van decent… ar trebui să fie cam de la 20.000 euro minim, pe comandă. Nu vorbim de serie vs comandă.” – Laurențiu Simion
       
       
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      De ceva vreme mă frământa gândul construirii unui camper cu tracțiune integrală. De când am construit primul camper, mi-am petrecut cele mai multe vacanțe pe plaja sălbatică de la Vadu. Cum în ultimii ani s-a aglomerat exagerat în zonă, am simtit din ce in ce mai des lipsa unui 4x4 cu care să mă pot așeza mai izolat. Aceeași nevoi am simțit-o și în zone cu iarba udă și rampe nu tocmai abrupte. Pe sol uscat n-am avut niciodată probleme cu tracțiunea față. 
      Am găsit un Sprinter 518 4x4 într-o stare tehnica foarte bună și n-am vrut sa pierd ocazia unui nou proiect. Motor impecabil V6 de 3 litri, 184 CP, 265000 km reali, transmisia integrală funcționează perfect, după ce am remediat cablajul unui senzor ABS. Am testat-o doar pe iarbă udă în rampă destul de abruptă, am fost placut surprins de abilitatea cu care blochează diferențiale pentru a menține aderență maximă, cu toate ca are anvelope bune în circuite de formula unu.
      Inițial ma gândeam sa trec pe super single pe spate, în locul rotilor jumelate (duble). Ar arăta mai bine,   însă două roti vor face mult mai mult decât una...
      E un șasiu cu cabina dublă, are 7 locuri din card voi folosi doar 4. Intenționez să-i construiesc o cutie de 330 cm lungime totală pe 200 cm lățime interioară. 
      Înainte de toate ma voi ocupa de curățarea și vopsirea șasiului, stiută fiind meteahna sprinterelor. Arată destul de bine caroseria, mă așteptam să fie mai afectat de coroziune. 
      Voi reveni cu imagini.
    • Viorel C.
      de Viorel C.
      Deschid acest topic despre actele necesare inmatricularii unei rulote, avand in vedere ca exista destule persoane care doresc sa afle despre acest aspect.
      Incerc sa fac o lista, lista care este deschisa tuturor cu completarile de rigoare, cu principalele tari din care se procura o rulota.
      Pentru o rulota adusa din Olanda, actele necesare inmatricularii in Romania sunt urmatoarele:
      -cele trei file din totalul de patru al actului de indentitate al rulotei (o fila ramanand la cel care a vandut-o in Olanda), cunoscute sub numele de DELL 1, 2, 3;
      -actul de radiere cunoscut sub numele de RDW, act ce trebuie sa aiba stampila cu data radierii din Olanda si cu numarul de inmatriculare pentru export si in care sa fie trecute datele celui care a cumparat rulota;
      -factura de vanzare-cumparare;
      -numarul de inmatriculare trecut in RDW;
      Se pare ca nu se mai cere in toate orasele tarii traducerea acestor acte, un fapt imbucurator pentru multi.
      Pentru rulota adusa din Germania, actele necesare sunt cele ca si la autoturisme:
      -cartea de origine a rulotei (Brief-ul mare);
      -certificatul de inmatriculare (Brief-ul mic)
      -contractul de vanzare-cumparare;
      -numarul de inmatriculare cu care a ajuns rulota in tara;
      La o rulota adusa din Anglia, stiindu-se faptul ca rulota, remorca, sunt considerate un accesoriu si nu au un numar de inmatriculare dedicat, numarul fiind cel al masinei care tracteaza, nu este nevoie decat de:
      -factura rulotei, asta in cazul ca exista un asemenea document (daca nu exista, se poate face o declaratie notariala la noi in tara);
      -contract de vanzare-cumparare;
      Un fapt asemanator, referitor la numarul de inmatriculare identic cu al vehicolului care tracteaza, exista si in Belgia sau Olanda, in situatia in care rulota nu depaseste greutatea de 750 kg.
      Ce trebuie retinut, in majoritatea cazurilor, fara exceptie, atunci cand se intra in posesia unei rulote, consta in verificarea seriei de sasiu aflata pe cadrul rulotei, nu doar verificarea acelei etichete ce este atasata pe caroserie (acea eticheta se poate monta/demonta), eticheta in care este trecuta seria de sasiu, greutate maxima a rulotei si in unele cazuri si anul de fabricatie.
      Actele realizarii cartii de identitate pe Romania, identificarea si I.T.P-ul, costa in jur de 620 lei. De ce asa de mult, nu pot stii, cand la un autoturism este 410 lei si cu totii stim cate operatiuni sunt atunci cand se verifica o masina.
      Eu va pot spune ca la RAR-UL din Craiova, verificarea unei rulote a durat nici doua minute. O poza a seriei de indentificare de pe sasiu si atat.
      Daca am facut ceva galagie la pretul care mi s-a parut enorm, au zis ca sa telefonez si sa intreb la Bucuresti de ce s-a fixat un astfel de pret.
      Astept alte comentarii, completari, din partea voastra, referitor la acest subiect.
      Mult succes!
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.