Catalin Eco

Ford Kuga 1.5 Ecoboost 120CP M6 2WD

15 postări în acest subiect de discuţie despre Ford Kuga 1.5 Ecoboost 120CP M6 2WD

Ford Kuga 1.5 Ecoboost 120CP M6 2WD

Catalin Eco

In 2016 ma trezesc cu una bucata rulota, Beyerland de 661 kg cu MMA 1000; de nicaieri, ca nu era programata achizitia. Zic "bine" si imediat fug si iau certificatul de inmatriculare al Loganului 1.4 MPI, emis in anul 2005, updatat la GPL din 2015. Rasuflu usurat...ma incadrez cumva, la limita.

Intru pe net, caut cui, montez, tractez. Duce mititica, dar oricum nu stiu cum e sa trag ceva dupa mine.

Merg la mare, merg la munte, pe sosea, autostrada, pe drumuri judetene grele, din acelea pe dealuri si cu criblura in loc de asfalt, ba chiar si la Dunarea, pe pamant, pe nisip.

Evident ca in cateva ipostaze i-am atins limitele, in special pe drumul spre Zanoaga si pe nisipul de la Dunare.

Dat fiindca incepand de anul trecut familia s-a marit si ea, se impunea un upgrade al loganului care devenise si neincapator.

Ugrade-ul era programat pentru 2019, dar, din nou, neprogramat, s-a realizat in aprilie anul acesta.

In sfarsit, ajung la subiectul topicului:

Ford Kuga 1.5 Ecoboost 120CP 2WD, model 2018. Adica, in termeni inteligibili, un motor cu turbocompresor, pe benzina, o putere de 120CP, cu un cuplu maxim de 240Nm atins de pe la 1700-1800rpm, viteza maxima 180 km/h si un 0-100 in 11, 5 secunde, conform informatiilor producatorului.

Mai mentionez ca are o greutate proprie de aproape 1600 kg, MMA de 2100 kg, masa maxima remorcabila de 1800 kg, maxim total ansamblu 3900kg, iar tractiunea este numai pe rotile din fata.

Consumul dat de producator este de 5, 3/7, 8/6, 2 (Extra Urban/Urban/Mixt), dar cel real, cum bine intuiti, este ceva de genul 7, 0/9, 5/8, 0, obtinut cu un stil de condus normal, adica nici prea-prea, nici foarte-foarte. Cel mai mic consum inregistrat a fost de 6, 2 (pe bord) cu un 6, 5 (la pompa) pe sosea, in mare parte DN2, fara AC, pe un traseu de aproape 500 km, dar desigur, mers moderat, fara sa depasesc 100km/h, doar punctual, in cateva situatii in care se impunea.

Cuiul urmeza sa-l montez in urmatoarea perioada, deci pentru moment nu pot da detalii despre cum trage rulota. Am vrut sa merg primii 3.000 km fara sa o fortez prea tare, in plus Ford chiar recomanda un rodaj moderat in aceasta perioada.

Despre alte dotari nu va mai spun pentru ca nu cred ca-si au locul pe un astfel de forum.

In schimb m-ar intersa parerile voastre in ceea ce priveste comportamentul unei astfel de masini la tractarea rulotei mentionate la inceput.

Detine careva dintre voi ceva asemanator? Astept pareri.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Eco

Pfiuuuu! Uitasem ce era mai important. :default_doh:

P80426-153700.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Bednar

Se va descurca de minune, datorita motorului turbo. Trage de jos, impinge bine si are electronica suficienta sa isi asigure tractiunea optima. Insa, consumul va fi mare cand trage fata de cand nu trage...asteapta-te la plus 3-5'litrii minim in plus. Oricum combinatia SUV si rulota este perfecta! Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Eco

Da, evident ca va depasi 10-12%, nu-mi fac iluzii in sensul asta. Cu Loganul ma duceam in 14-15% pe GPL cand tractam, dar era si fortat saracutul, mai ales la plecarile de pe loc.

Am pe cineva cu un Focus 1.5 TDCi 120 CP si cuplu de 270 Nm care trage lejer aceeasi rulota; ma gandesc ca diferenta de 30 Nm la cuplu, fata de Kuga, nu va fi prea sesizabila.

Si inca ceva. A tras cineva o rulota cu Dusterul de 1.2 TCe de 125CP? E doar o curiozitate de-a mea, pt ca initial pe aceasta o voiam, dar am fost "deturnat" de cei de la Ford cu o oferta, aproape la acelasi pret cu Dusterul, pentru acest Kuga. N-am putut refuza, evident :default_big_grin:. Oricum, vad ca motorizarea respectiva nu mai este disponibila pe Duster acum.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Frumoasa foc, sa o stăpânești sănătos și sa ai parte numai de drumuri bune cu ea.

Ma lasă un pic, dar doar un poc perplex cuplu. In combinatia actuala nu cred ca vei avea nici cea mai mică dificultate pentru ca ai volum și masa suficienata pentru a călătorii fără probleme.

Cunosc doua persoane care trag cu “Gusterul”  1.2T rulote 400 unul și o 390 al doilea cu mma in jur de 1200, spun ca nu au probleme, dar amândoi au varianta 4X4 și tracțiunea ii ajuta.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Eco

Multumesc @Cristian Bednar si @Raul G pentru aprecieri si comentarii.

"Gusterul" de 1.2 avea si el cuplu pe undeva pe la 210Nm, daca imi aduc eu bine aminte. Intr-adevar, tractiunea integrala il ajuta, dar la vremea cand am analizat eu ofertele, Dusterul 1.2 TCe 4x4 depasea ca pret pe Kuga ce l-am prezentat mai sus :default_109:. Pur si simplu nu merita efortul; motor mai mic, masina de clasa mai mica si multe alte inconveniente in ceea ce priveste dotarile.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G
în urmă cu 1 oră, Catalin Eco a scris:

Multumesc @Cristian Bednar si @Raul G pentru aprecieri si comentarii.

"Gusterul" de 1.2 avea si el cuplu pe undeva pe la 210Nm, daca imi aduc eu bine aminte. Intr-adevar, tractiunea integrala il ajuta, dar la vremea cand am analizat eu ofertele, Dusterul 1.2 TCe 4x4 depasea ca pret pe Kuga ce l-am prezentat mai sus :default_109:. Pur si simplu nu merita efortul; motor mai mic, masina de clasa mai mica si multe alte inconveniente in ceea ce priveste dotarile.

Nu numai, are masa și volum mai mic decât Fordul tău, sincer îmi place “Gusterul”, dar as fii făcut aceasi alegere ca și tine fără sa ma gândesc de doaua ori chiar și numai pentru 4 frâne pe disc și nu tambur pe spate.

Cum spuneam persoanele care cunosc trag fără probleme, deci tu cu Fordul nici nu îți vei da seama ca ai rulota in soațe dacă nu te mai uiți in oglinda din când in când.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Bednar

Plus noi am inchiriat exact acest model in Germania si am fost foarte incantati de el si de sistemele lui. Il comparam cu BMW X3 si tot ne placea. Si cand am dat de sistemul care te tine pe mijlocul benzii automat... am bufnit si eu si sotia intr-un ras isteric... pe vremea aceea optiune disponibila la BMW doar la seria 7!!! Nu ai cum sa il compari cu Dusterul. Si plus daca imi aduc bine aminte, tot la o Kuga da' pe firma cumparam garantie extinsa in fiecare an cu un pret super ok. Sustinem alegerea ta! ?

Modificat de Cristian Bednar

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalin Eco
57 minute în urmă, Raul G a scris:

Cum spuneam persoanele care cunosc trag fără probleme, deci tu cu Fordul nici nu îți vei da seama ca ai rulota in soațe dacă nu te mai uiți in oglinda din când in când.

Ma bucur ca sunt multumiti de el. Si mie mi-a placut noul Duster, iar daca nu aparea oferta pe Kuga, cu siguranta ca acum numele topicului era diferit. In schimb sotiei nu i-a placut. I s-a parut prea inalt (a coborat destul de greu din el), garda la sol fiind cu vreo 4 cm peste Kuga. Evident spatiul la interior si portbagaj sunt mai mici decat la Ford.

 

54 minute în urmă, Cristian Bednar a scris:

Si cand am dat de sistemul care te tine pe mijlocul benzii automat... am bufnit si eu si sotia intr-un ras isteric... pe vremea aceea optiune disponibila la BMW doar la seria 7!!! Nu ai cum sa il compari cu Dusterul. Si plus daca imi aduc bine aminte, tot la o Kuga da' pe firma cumparam garantie extinsa in fiecare an cu un pret super ok. Sustinem alegerea ta! ?

LKS (parca asa se numeste sistemul de mentinere a benzii) nu-l am. E totusi o varianta la pret de Duster si nu dispune de mai multe optionale, dar oricum are mai multe decat ar fi avut Dusterul.

Extragarantia pana la 5 ani m-a costat 225 euro in plus. Pretul normal era de 450 euro, dar am beneficiat de o promotie cu 50% reducere.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Felicitări pentru noua achiziție @Catalin Eco:OK:

S-o stăpâniți cu drag, drumuri bune și fara evenimente neplacute în continuare! :salutare!:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adiciordas

S-o stapaniti cu drag si sa aveti parte de lucruri bune cu ea!!!!:OK:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Frumoasa tare:OK:, sa o stăpânești sănătos și sa ai parte numai de drumuri bune cu ea .Felicitari:noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Prodan

Sa o stapaniti sanatosi si multe drumuri bune cu rulota :cu-rulota::default_sun33:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anunt !
XGO Autorulote - unic importator in Romania pentru XGO Dynamic model 2020 - Fiat/Rimor si NOBEL ART, modele 2020 - Ford/Roller Team.
Preturi incepand de la 30.000€
www.xgoautorulote.ro,

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.