5 postări în acest subiect de discuţie despre Campervan

Campervan

Ionut C.

Pentru cei interesati de o vacanta speciala, ofer campervan de trei locuri, doi adulti si un copil. Incepand din mai, va mai fi disponibil un campervan pentru patru persoane.

Autorulotele sunt compacte, usoare, necesita permis de conducere categoria B. Autonomie totala, panouri fotovoltaice, caldura si apa calda produse cu motorina. Frigider cu compresor la 12V. statie emisie-receptie in CB.

Rezerva apa curata minim 100 litri, apa gri minim 50 litri. Toaleta chimica, cu acces la caseta prin exterior. Aer conditionat (pe motor), motoare fiabile si economice, consum mediu cca 9 l / 100 km. Maisna se ofera complet utillata: masa si scaune pliante, aragaz extern, umbrar si multe altele incluse. La cerere se pot oferi orice accesorii (cuptor cu microunde, gratar, ceaun, pirostrii etc)

Ofer gratuit consultanta pentru calatorie: locuri de campare in camping si in natura, traseu prestabilit pe navigator cu obiective de vizitat.

Se poate inchiria si barca Laguna 480 cu motor 15 CP si peridoc, pentru excursii in Delta Dunarii sau alte lacuri (rauri) din tara.

Rezervari si detalii suplimentare: 0722120120

 

_DSC6827.jpg

20170901_062909.jpg

20170904_081154.jpg

20160804_163427.jpg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Conditii de inchiriere

  • Vârsta minima a conducatorului auto: 25 ani;
  • Garantie: 500 €. Pentru clientii sub 25 ani garantia se majoreaza cu 500 euro;
  • Conducator auto aditional: 10 € / zi;
  • Permis auto valabil pentru categoria B, minim 2 ani vechime;
  • Perioada minima de închiriere 5 zile;
  • Mijloace de plata: numerar, transfer bancar;
  • Taxele si amenzile de circulatie sunt in sarcina persoanei care închiriaza autorulota;
  • îmi rezerv dreptul de a schimba autorulota, din motive obiective, cu alta din aceeasi clasa;
  • Autoturulota se preda si se returneaza cu rezervorulde combustiubil plin, cu inventarul complet.
  • Autorulota este oferita cu solutii pentru toaleta chimica pentru intreaga perioada inchiriata, sapun lichid, detergent de vase, un set de lenjerie de pat, doua prosoape, vesela din INOX pentru prepararea si servirea hranei, mobilier de camping, butelie gaz pentru incarcata. Gratuit internet mobil pe toata perioada inchirierii, limitat la teritoriul României.
  • Autoturulota este echipata cu anvelope de iarna din noiembrie pana la martie, inclusiv. 
  • Preluarea/predarea autorulotei se face gratuit între 09.00-18.00 la sediul nostru sau la Aeroportul Otopeni.
  • La cerere se poate prelua/returna autorulota în alta locatie decât sediul nostru contra unei taxe suplimentare, in functie de distanta;
  • La încheierea contractului se va achita în avans contravaloarea închirierii precum si garantia;
  • Este interzisa conducerea autorulotei dupa consumarea bauturilor alcoolice sau a drogurilor;
  • Autorulotele sunt asigurate CASCO cu limita pe teritoriul RomânieI

 

Relatii si rezervari: 0785 CAMPER (0785 226373)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu B

Si pretul ? Am vazut conditiile, garantia etc.

Care este pretul de inchiriere / zi / week-end ?

Multumim pentru oferta dar trebuie specificat si cel mai dureros lucru : pretul :default_109: .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Pretul variaza in functie de perioada rezervarii, durata inchirierii. Tariful maxim este de 95 EUR / zi, include tot, mai putin combustibilul: asigurare, rovinieta, igienizare inainte si dupa inchiriere, solutii pentru toaleta chimica, asternuturi si prosoape, vesela, gaz pentru gatit, mobilier internet mobil si multe alte surprize. Vrem sa oferim conditiile unui concediu fara griji. Aici gasiti periodic oferte speciale.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Ce-ai zice sa incerci ceva diferit in vara asta? Imagineaza-ti ca faci ce vrei, cand vrei, fara llimite, fara hoteluri, aeroporturi, doar voi doi.

Cu autorulota noasta, acest vis poate deveni realitate. Poti incepe oricand aventura personala bucurandu-te de libertate si flexibilitate.

 

Fie că sunteți un calator experimentat sau intenționați să vă aventurați pentru prima oara intr-o calatorie de acest gen, autorulota noastra, complet echipata, este conceputa pentru a satisface și a depăși așteptări inalte. Cabina de duș mare, frigider cu compresor, spații de depozitare ample, mobilier placut și sistem de navigație GPS, iata doar câteva dintre atractiile oferite.Pe scurt, toate conditiile pentru o vacanță in doi, plăcută și memorabilă.

 

One life. Live it!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

  • Conţinut similar

    • Liviu Crisan
      de Liviu Crisan
      Salutare. Am nevoie de ceva informatii.
      Detin un camion cu incinta izoterma si vreau  sa il transform in autorulota. Spatiul e foarte mare si  montarea geamurilor e foarte usoara.
      Vreau sa stiu daca e cineva care a mai facut asa ceva.
      Ma intereseaza din punct de vedere legal ce trebuie sa urmaresc cand fac conversia, sau orice alte aspecte importante.
    • Cosmin S
      de Cosmin S
      Salutare comunitate !
       
      Mă interesează mai multe informații, strict despre modelele pe care le voi enumera mai jos. Dacă are, a avut cineva sau stie mai multe decât Google.
       
      1. Mercedes 308D 
      2. Iveco până în 90, cel cu faruri rotunde, , 2.5 54kw aspirat
       
      Ambele cu tracțiune pe spate. Din câte am aflat până acum, ambele au prima treaptă redusă, pentru sarcină sau teren accidentat, exact ca la Bus-ul pe care îl conduc acum.
      Ambele aspirate. 
      Avantaj Iveco modelul mai vechi, este mult mai înalt decât Mercedes, ceea ce ar putea ajuta în anumite situații.
      Care ar fi mai fiabil și ușor de întreținut ?
      Nu luați în considerare vechituri pline de rugină. Teoretic, ambele ar trebui să fie în stare aproape impecabilă pentru vârsta lor. Dacă este posibil, chiar sub 80.000 - 50.000 km originali. 
      Vor vedea destule drumuri grele, chiar dacă nu sunt 4x4. 
      Pro/contra între cele două ?
       
      A 3-a opțiune de luat in considerare, Sprinter din 2010 in sus, are cineva ? Chiar sunt un dezastru, sau doar legende ?
       
      Vă rog dacă se poate, fără polemici sau chestii de genul "da de ce nu aia, de ce nu cealaltă" diverse comparații , cu alte modele. 
       
    • Baltateanu Traian
      de Baltateanu Traian
      Autorulota Elnagh, motorizare Ford transit 2500cmc turbo diesel, fabricatie 1998
      Inmatriculata RO, taxa platita si nerecuperata, 151000km la bord. ITP in Aprilie 2017.
      Masina este preparat pentru a sta of-camping oricat, datorita alimentarii proprii cu 220V cu panouri fotovoltaice si invertor.
      A fost folosita in ultimii 5 ani cate 4-5 saptamani in Grecia, Croatia, Turcia, Italia, mai ales of camping.
      Dotari
      6 locuri pe sacune, 5 locuri de dormit (Noi am mers  4 adulti si 3 copii sau 2 adulti si 5 copii)
      Pat dublu deasupra cabinei (alcov) 210x210cm
      Pat fix o persoana langa baie, Acest pat se poate desfiinta si in locul lui exista o masa de 3 persoane, dar este foarte util pentru o persoana ponderala.
      Pat dublu montabil in locul mesei mari.
      Frigider pe gaz, 12V, 220V, mare (80litri), cu congelator separat in interior. Umplut cu carne, acest congelator ne-a asigurat carne pe 2-3 saptamani de la plecare. Merge excelent pe gaz, 4 saptamani cu o buleie.
      Cuptor pe gaz . Pizza, paine, friptura la cuptor ajuta mult diversificarea meselor.
      Chiuveta, aragaz 3 ochiuri, Boiler pe gaz.
      Soba incalzire pe gaz Truma
      Numeroase sertare si dulapuri speciale pentru vase, tacamuri.
      Sifonier cu 4 rafturi, si 5 dulapuri suspendate pentru haine
      Baie complet dotata cu dus, separat cu perdea si cadita proprie.
      Treapta de urcare in campar, electrica.
      Antena parabolica automata, OISTER, diametru 80cm, cu care am prins perfect si in Turcia unde colegii cu Glomex nu prindeau nimic.
      Panouri solare fotovoltaice, 3x 245W=735W
      6 baterii gel de cate 100A
      Invertor 1500-3000W
      Aer conditionat 220V Truma Saphir, care functioneaza pe invertor maxim 6 ore cu curentul inmagazinat in baterii. Bateriile se incarca pe zile insorite cu 8-16 A pe ora.
      Frigider exterior 50 litri, racit de instalatia de aer conditionat (excelent vara pentru bere, fructe, legume).
      Carlig de remorcare special legat pe prelungitoarele lonjeroanelor din fata.
      Suport de biciclete sau moped care se poate prinde in locul carligului, pe prelungirea de lonjeroane.
      Anvelope de vara noi montate in 2017, circulate 6000km, 6 la numar.
      Punte spate dubla (foarte utila pe strazi cu gropi sau neasfaltate)
      Plasa tantari si draperii opturatoare de soare, metalizate, la toate ferestrele.
      Plasa de tantari cu magneti la usa de intrare.
      Parasolar, veranda, OMNISTOR 450 (4, 50m)
      Lumina exterioara banda LED 3m
      Masina consuma intre 10 si 11 litri la 100km in functie de regimul de viteza si de directia vantului pe sosea.
      Clima pe motor, nefunctionala din motive electrice.







    • Daniel P
      de Daniel P
       
       
      Asteptam degeaba...
      S-a deschis topic separat, de parca n-ar fi vorba de aceiasi locatie sau de membrii aceleiasi comunitati...
      Nu ma mai surprinde nimic vis-a-vis de atitudinea si egoismul unora dintre colegii nostri, care nu inteleg ideea de comunitate si ma opresc aici cu comentariile ...deocamdata 
      Nici-o problema...AMR  mai putin de 2 zile si vin baietii mari, carora le pasa...
    • Dragos Dumitru Ioan
      de Dragos Dumitru Ioan
      Buna ziua,  
       
      In Decembrie am reusit sa imi iau microbuzul. Mi l-am dorit de cativa ani buni, iar acum i-a sosit vremea. Am apucat sa il inmatriculez zilele trecute, si acum e ready to hit the offroads. E un VW T4 Multivan din 1994 (m.a.c. 1.9 TD) dar a avut cam tot ce cautam la un bus. Deci a fost love at first sight. Tabla e intr-o stare acceptabila spre buna (big issue la Transportere pana in 2000 cand nu au folosit tabla galvanizata), motorul de 1.9 l-am ales intentionat din motive de costuri, iar masina are geamuri termopane in lateral (ambele culisante) si luneta, 5+1 locuri, scaunul pasagerului se roteste, in spatele soferului e un scaun cu cool-box sub el, masa, pat, trapa electrica mare in jumatatea masinii, standheizung...Cauciucuri bune, ce sa mai...Cam tot ce imi doream.  Doar ca nu a fost chiar asa simplu. 
       
      Am luat masina in 4 Decembrie iar in 5 sau 6 mi-am facut programare la inmatriculari in Sibiu, si m-au programat in 31 ianuarie. Am un noroc urias sa fiu intr-o comunitate de oameni pasionati si dedicati Transporterelor aici in Sibiu, asa ca am bagat-o direct la reparatii in timpul asta mort pana la inmatriculare. Am schimbat toate lichidele masinii, discuri de frana, saboti de frana, placute, rulemnti fata, amortizoare, pivoti, bielete, semibielete, bare de directie, kit timonerie, am pus un ambreiaj cu volanta de Golf 4 TDI, garnituri la capacul de chiuloasa, termostat, vas de expansiune, coolant (de 2 ori), termoswitch pentru ventilatoare, toate becurile, suport cutie de viteza, kit de reparatie al timoneriei, relee, sigurante, am curatat si reaparat eberpacher-ul, am luat baterie noua (bateria auxiliara de sub scaunul soferului - acum am 2 x 75 A 12 V instalate) si am schibat si grila radiatorului, pentru ca era rupta. Si rectificat alternatorul (dupa ce mi-a cazut).  Overall cred eu ca am schimbat cam tot ce trebuia schimbat la masina, acum e inmatriculata si e ready to hit the road. 
       
      Mai trebuie doar sa ma apuc sa fac un sertar/portbagaj, iar pentru cei interesati de asa ceva (pentru T4 Multivan) va las linkul acesta : http://www.t4-wiki.de/wiki/Heckschublade 
       
      Sunt doar eu si prietena mea care folosim campervan-ul asta. Este mic si compact, de iesit in weekend-uri sau pierdut vremea la mare si in Delta. Ne orientam mai mult spre off-camping. 

      See you on the side of the roads  !

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.