Gabriel Iofciulescu

Ford Ranger

57 postări în acest subiect de discuţie despre Ford Ranger

Ford Ranger

Gabriel Iofciulescu

Bag seama cu bucurie ca nu sunt singurul "camionagiu" de pe aici. 

Nu stiu inca cum se comporta cu o rulota dupa ea, dar pot sa spun cu mana pe inima ca , pt. mine , e masina ideala de drumetie si...vanatoare.

Ford Ranger Limited 2014.

052.JPG

903.JPG

878.JPG

Modificat de Gabriel Iofciulescu
  • Like 5
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Drinovan Ovidiu

Wow ! Arata superb mai ales ca e intr-un cadru ce o caracterizeaza !

Sa o stapanesti sanatos!:)

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin  Leitoiu

E super masina :OK: sa o stapanesti sanatos:noroc:

Sa fi avut eu o asemenea masina acum 15 ani.....EEEEEE..ce mai plimbam fetele cu ea:default_big_grin::default_big_grin:

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Iofciulescu

Multumesc .

Mai am cateva poze 😀

PS. Si eu plimb “fetele” cu ea dar nu le pot convinge cu cortul pe masina si am ajuns la compromisul de a inchiria o rulota sa vedem ce si cum.

D9BA1F1C-037C-4E41-B33A-83159518CFC0.jpeg

BDF2B7B1-1C5B-4649-ACEE-164FA58427D2.jpeg

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

S-o stapanesti cu aceeasi placere in continuare! :salutare!:

Drumuri bune! :OK:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Flavius Ivan

Sa o stapanesti sanatos ..... si sa plimbi in continuare fetele cu ea! :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Daca nu vor cu roof tent poate ai buget de o carapace(Tisher) !!!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Iofciulescu

M-am tot gandit la variante Tischer, Bimobil , Gazell.

Cred ca este destul de ciudat de condus un "agregat" de genul asta. 

 image.png.8922ebb0720b0e120f359f313584425e.png

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Iofciulescu

Cam asa as vedea eu lucrurile :OK:

image.png.96641463b4d6ae056c1ed25e994fe121.png

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Am inteles eu ce vrei matale dar daca doamna nu vrea ce faci?

Doamnele vor ceva confort ce rooftent-ul nu-l ofera !

In ceea ce priveste carapacea ai grija ca trebuie moficate amortizoarele cu heavy duty !

Iar ca tinuta de drum : mai usor la inclinatii laterale si inaltime , , tunele, , trecute prin paduri !

Dar macar o sa ai confort si pace in familie!

Succes oricum !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Faina masina. Sa ai parte de cat mai multe iesiri in natura cu ea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Militoiu Ciprian

Cu o asemenea masina nu trebuie sa ai griji(rulota pt.ea reprezinta carucior de nou nascuti)cu oricare varianta poti face OFFFF, OFFFF detoate.

Iti urez drumuri cum or fi pt.nu conteaza te vei descurca sigur.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Iofciulescu

M-ati facut curios si am intrat pe un calculator online https://towcar.info/GB/outfitmatch.php.

Acolo recomanda un MMA al remorcii de 1760 kg.

In CIV specifica masa remorcabila cu dispozitiv de franare 3500KG dar limiteaza MMA a ansamblului la 6000 KG deci mi-ar ramane vreo 2800KG pt remorca.

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emil Vinteler

Orice variantă ai alege îti doresc sa te bucuri multi ani alături de cei dragi:cu-rulota::salutare!:.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Da, MMA la Ford e 3200 kg, , ramane 2.800 pentru remorca/ rulota. Daca nu pui o tona in masina, poti tracta si 3500 kg, atata vreme cat per total ansamblu  nu depasesti 6 t.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Iofciulescu

Ai dreptate Cristi , nu ma gandisem :D .

Oricum nu cred ca am nevoie de o rulota atat de mare.

Mi-a placut cea din semnatura ta , am vazut-o intr-un showroom la Otopeni.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

De acolo am si luat-o, dar o gasesti si mai ieftin In Dej. Eu am aflat mai tarziu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Imi place noul motor de pe noul Ranger (lansat de curand , deocamdata in SUA), de 2, 3 l,  258 cp, 10 viteze, cutie automata, chiar daca are un cuplu putin mai mic (ca cel de 3, 2 cum am si eu).

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M
în urmă cu 20 ore, Cristian A a scris:

Imi place noul motor de pe noul Ranger (lansat de curand , deocamdata in SUA), de 2, 3 l,  258 cp, 10 viteze, cutie automata, chiar daca are un cuplu putin mai mic (ca cel de 3, 2 cum am si eu).

l-am vazut si eu la tv intr-o emisiune despre salonul de la Detroit, arata foarte bine noul Ranger. Sunt curios cu ce motor si cutie o sa ajunga la noi.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Cu acelasi motor si cutie ca si in SUA. Si cutia de pe modelele actuale e de pe F 150 ( cutie si restul, care pe modelel actuale oricat le-ai forja ajungi la capacitate de 30-40% din potentialul lor, ca sunt aceleasi si pe motoarele mai mari de pana la 400 -450 cp si 600 nm). E mai ieftin sa produci un motor pentru toate pietele (mai ales unul diesel, de 2, 3 l, 258 cp, 420 nm, euro 6), decat sa proiectezi mai multe... Mai ales pentru europeni, daca le-ai dat pana acum motoare de 3, 2 litri si le-au luat, cand le oferi unul de 2, 3 si mai puternic, n-ai probleme. Mai este si concurenta, tot 2.3 l, dar la 190 cp ofera moul Mercedes X Clase (motorul mai puternic).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M
3 minute în urmă, Cristian A a scris:

Cu acelasi motor si cutie ca si in SUA. Si cutia de pe modelele actuale e de pe F 150 ( cutie si restul, care pe modelel actuale oricat le-ai forja ajungi la capacitate de 30-40% din potentialul lor, ca sunt aceleasi si pe motoarele mai mari de pana la 400 -450 cp si 600 nm). E mai ieftin sa produci un motor pentru toate pietele (mai ales unul diesel, de 2, 3 l, 258 cp, 420 nm, euro 6), decat sa proiectezi mai multe... Mai ales pentru europeni, daca le-ai dat pana acum motoare de 3, 2 litri si le-au luat, cand le oferi unul de 2, 3 si mai puternic, n-ai probleme. Mai este si concurenta, tot 2.3 l, dar la 190 cp ofera moul Mercedes X Clase (motorul mai puternic).

cel de 2, 3l si 258 de cai cred ca e pe benzina, e acelasi de pe mustang sau focus RS dar altfel configurat ca putere si cuplu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Da, ai dreptate. E pe benzina, motorul de pe Mustang. Citeam si despre noul diesel de pe F150 si am presupus ca si pe Ranger e tot diesel.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Da

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Iofciulescu

Cred ca au avut ceva vanzari "pe afara" de s-au indurat sa il faca si la ei. 

Se pare ca va avea numai varianta de motor pe benzina.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.