Kapolnai Denis

Salutare tuturor

12 postări în acest subiect de discuţie despre Salutare tuturor

Salutare tuturor

Kapolnai Denis

Salut. Ma numesc Denis si sunt incepator in ceea ce priveste a detine o autorulota. Sper sa ma descurc si sa imi placă deoarece mi-am dorit mereu una...

  Trebe sa o pun putin in ordine estetic. In rest e totul ok chiar daca este cam veche ( din 85) dar are doar 46000 km.  

A stat f mult timp oprita.....

 Astept sugestii din partea voastra la ceea ce trebuie sa fiu atent pt o pregatire optima. Va multumesc!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare

Ovidiu-Betty

:default_bun_venit:@Kapolnai Denis şi spor la şurubărit şi finisat. Ai o iarnă la dispoziţie după care... drumuri bune cu :autorulota: ta !

Dacă a stat mult pe dreapta nu e chiar un punct pozitiv, depinde cum şi unde a fost ţinută la păstrare.

Însă indiferent de condiţiile de păstrare trebuie obligatoriu să verifici sistemu de frânare, respectiv furtunele de cauciuc care oricum îmbătrânesc cu trecerea timpului. La fel şi racordul pentru gaz.

Dar pentru toate cele spre ştiinţă poţi lua la "răsfoit" acest forum (timp ai berechet, cum am spus, e o iarnă în faţă) şi vei găsi răspuns la toate. :noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Daniel P

Salutare si bun venit in aceasta comunitate! :noroc:

:default_bun_venit:

Distribuie această postare


Link către postare
Eugen David

:default_bun_venit:   :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Radu Ghita

:default_bun_venit:

Distribuie această postare


Link către postare
Robert Patrick

Salutari tuturor colegilor!!!

Distribuie această postare


Link către postare
Marius Dan

Bun venit in comunitate! :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Mihnea Stoenescu

:default_bun_venit:

Distribuie această postare


Link către postare

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea