Viorel C.

Frigider rulota

41 postări în acest subiect de discuţie despre Frigider rulota

Frigider rulota

Viorel C.

Frigiderul dintr-o rulota, autorulota, este un aparat vital, avandu-se in vedere iesirea in aer liber sau excursie.

2gxljx2.jpg

Ca urmare, este foarte important ca frigiderul sa fie pastrat optim, sa functioneze bine si sa se profite de prezenta lui.

Se stie ca frigiderele dintr-o rulota difera de cele din apartament. deoarece acestea au marele avantal de a functiona cu propan.
Multi rulotisti poate nu cunosc faptul ca un frigider daca este 3 grade spre fata, sau 6 grade spre spate, fata de sol, nu va functiona la parametri.

Procesul de racire poate dura intre 20-40 minute.

In situatia ca frigiderul nu raceste, exista mai multe probleme ce duc catre aceasta cauza.

In primul rand mirosul de amoniac care se simte la deschiderea usi, amoniacul fiind un produs chimic puternic ce poate afecta ochii si poate produce dificultati in respiratie.

In situatia ca scurgerea amoniacului a avut loc in timp si nu s-a observat, cel mai la indemana mod de a descoperii aceasta scurgere, este zgomotul de "barbotare" ce vine din spatele frigiderului, imediat dupa pornire.

ivhamt.jpg

Esential, cred eu, ar fi bine ca atunci cand se programeaza o "iesire", frigiderul sa fie conectat cu 2 zile inainte la o sursa de curent, racirea fiind deja efectuata.

Exista multe situatii de acest fel si chiar multe altele, de acea va invit la comentarii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Bune sfaturi.

Cred ca multi au de invatat si de pus in practica din tot ce se discuta aici pe forum.

Numai bine!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Nik

Frigiderul din interiorul rulotei mele, incepe sa racesca dupa 2 ore atunci  cand este pornit pe gaz.

Care sa fie problema?

Multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai_r

Principiul este, din cate stiu eu, urmatorul : rezistenta incalzeste apa cu amoniacul din care se degaja amoniac gaz. Acesta se raceste in serpentina si apoi este difuzat in mediul de hidrogen. Aici se face racirea lui. Amoniacul racit trece prin serpentina din frigider, raceste spatiul din interior, apoi iese. Pentru a extrage amoniacul se foloseste apa care absoarbe amoniac si lasa hidrogenul dupa care apa aceasta ajunge iar la rezistenta si ciclul se reia. Este o explicatie fara termeni tehnici in care am incercat sa explic mai pe inteles principiul de functionare al frigiderului cu absorbtie. Ceea ce trebuie sa stiti despre el este ca are puterea absorbita de la retea, la aceeasi capacitate de transfer termic, de 2, 5 ori mai mare decat un frigider cu compresor. De aceea s-a renuntat la folosirea lor, fiind folosite doar in situatia in care exista o sursa de caldura disponibila.

Si acuma referitor la postul de mai sus: folosirea unui ventilator pus acolo unde trebuie duce la o racire fortata si mai buna a agentului de racire si de aceea temperatura din interiorul frigiderului ajunge la temperaturi joase mult mai repede decat fara ventilator. Despre consumul de curent.... insesizabil fata de ce se obtine.  pnc

Spor la treaba si beri multe in frigider.  xll

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florin Munteanu

Si eu am un frigider portabil MIDLAND, l-am folosit pe 220V, 24V si gaz cu rezultate bune - scrie si in carte cat poate el raci sub temperatura ambianta, deci minuni nu face. Pentru gaz i-am adaptat un regulator cu presiunea ceruta.

Am o intrebare la cine a folosit mai mult asa ceva - 'cica uneori ar trebui rasturnat intr-un anume fel ca sa se adune amoniacul unde trebuie ? In carte nu scrie, dar unii faceau asa si cu Framurile.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Am mai auzit de atsta cu rasturnatul , dar nu cred ca este o solutie fundamentata tehnic.

Daca se impunea rasturnarea frigiderului dupa un anumit timp cu siguranta era pus in asa fel incat sa fie usor de scos iar undeva avea un sticker cu atentionarea ca la un anumit numar de ore de functionare sau periodic in timp sa fie rasturnat.

Chiar faca vechile FRAM erau pe acelasi principiu , cele de acum sunt facute dupa o tehnologie mai noua si nu cred ca suporta comparatie. Ar fi cum ai compara Trabantul cu un BMW mai nou.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

La vechile Framuri functiona mai bine dupa rasturnare.

Ce se intampla nu stiu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

Adrian tot ce se este in rulota impune fixarea.

La frigider ca la orice produs ai o perioada de viata, dar cum romanul este inventiv a gasit solutia asta cu rasturnatul pentru a mai trage de el inca 2-5 ani.

Orice producator ar recomanda schimbare daca nu mai merge decat sa iti ofere solutii simple si gratuite.

De aceea nu are si nu o sa vezi un stiker lipit in care sa iti recomande rasturnarea la x luni.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Nu m-ai convins deloc. Din ceea ce spui tu frigiderul ar trebui considerat "consumabil".

Chiar si "consumabil" fiind trebuia sa aibe niste sisteme de montare-demontare simple.

Ai dat jos vreun frigider de rulota ca sa vezi cat muncesti la el ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

Nu vreau sa te conving de nimic.

Toate sunt consumabile, nimic nu este facut sa tina la infinit.

Sa iti raspund si la intrebare, nu am avut ocazia sa fac asta.

hi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Niky Radu

  Frigiderul rulotei este cea mai mare bataie de cap a unora care nu-i inteleg functionarea, unii ajungand sa-si procure frigidere cu compresor si sa le foloseasca in detrimentul celui pe absortie...eu unul sunt adeptul offcamping si sunt interesat in primul rand de functionarea pe gaz si pe 12v sa ajung cu frigiderul rece la destinatie, adica sa functioneze in timpul mersului. Cel mai important aspect, este cum zicea si Adrian, punerea rulotei la boloboc, cu cat se ignora cu atat nu functioneaza optim. Am avut rulote care trebuiau putin ajutate cu niste coolere dar majoritatea functionau impecabil si fara coolere, Pe timpul verii sunt temperaturi de 35-40 de grade iar deschiderea usii de 10 ori pe zi ca sa iei berea de la rece este dusmanul frigiderului, drept pentru care sfatuiesc ca in frigider sa se pastreze doar mancarea iar numai pentru acest lucru, faptul ca este deschis de 3 ori pe zi functioneaza exceptional si raman 5-7 grade in el.

  Rezolvarea racirii bauturilor am rezolvat-o cu o lada frigorifica cu functionare pe 3 cai, gaz, 12v si 220v, am ales una luata din Anglia care difera de cele europene prin faptul care are in plus level/ indicator gaz, boloboc incorporat si cooler 12v montat pe serpentine in cazul functionarii la 12v, un aspect foarte important...de aceea unii declara ca pe 12v merge cel mai prost, merg prost pentru ca nu are o alimentare corespunzatoare si aici conteaza foarte mult grosimea sarmei de alimentare, in nici un caz iesirea de ceata pe mufa de 7 pini , care este cea mai proasta idee!!...Deci in lada eu racesc toate bauturile si o parte din mancare...o sa postez o poza cu temperaturi in interiorul lazii la aproape 40 grade afara.

  Am sarit de la una la alta adica de la frigider la lada frigorifica intrucat functionarea si cum mentinem rece in interior sunt identice.Lada suporta mai bine deschideri multiple in cursul zilei decat frigiderul din rulota.

  Candva un coleg m-a chemat sa-i dau un sfat deoarece nu-i racea bine frigiderul la 220v, statea la bloc, rulota parcata la scara , avea alimentat rulota cu un prelungitor ordinar cu sarme prea subtiri, saracul frigider ar fi mers daca ii dai curent pe teava, dar cu sarme de 0.5mm mai greu, daca este alimentat cu sarme de 2.5 mm v-a functiona impecabil la 220v, dar si aici cu o conditie sa ai 220v pe teava, daca ai 180-190v nu raceste deloc, mi s-a intamplat acest lucru la Laguna albastra, Fagaras anul trecut, ma miram ca nu racea frigiderul dupa 6 ore de bagat in priza, (locatia avea o instalatie cu pompe si topogane la piscina si sugea tot curentul de pe teava) i-am dat drumul pe gaz si a rrrupt.

  Deci la functionarea pe 220v trebuie sa retinem cu ce cablu alimentam rulota si daca avem 220v la priza din camping.

  La functionarea pe 12v cel mai important aspect este grosimea cablului de alimentare luat direct de la bateria masinii (4mm) releul special care sesizeaza diferenta de curent de 1.5v cand masina este stationata si cand este pornita (eu am un kit de alimentare frigider in timpul mersului montat pe masina si flirtez cu englezoaice, deci am 2 prize si pe masina, daca doresc alimentarea frigiderului din rulota il pornesc sau daca doresc, alimentez lada frigorifica, pe care o tin in masina si pentru care am facut o priza 12v speciala pentru ea direct dupa acel releu, nu alimentez pe ambele simultan niciodata!!...lada functioneaza impecabil pe 12v datorita acelui cooler montat de fabrica la serpentine, fiind intr-un spatiu inchis, necesita ventilatie)

  La functionarea pe gaz cel mai important lucru este punerea la boloboc a rulotei, nu se tine usa deschisa a congelatorului pentru a raci mai bine, congelatorul are si el rolul lui, de a face cuburi de gheata, de a pune 2, 3 portii de carne ca sa o pastrezi congelata, el functioneaza perfect daca nu-l deschizi des inutil...zic inutil deoarece nu recomand sticlele de bere de 2l sau 2.5l, adica iti umpli paharul si o pui in frigider, asa incat intr-o ora la 40 de grade afara l-ai deschis de 4 ori, si pe urma te miri ce frigider prost am!!!

w8rt6YQ.jpg

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Stoica

La un nivel mai ridicat, pe care unii s-ar putea sa nu-l inteleaga, si noi suntem niste consumabile , si cu toate astea ne mai ducem pe la doctor, ne mai internam in spital, mai luam niste hapuri.In alta ordine de idei daca eram asa de NABABI incit de fiecare data cind nu ne merge frigiderul cumparam altul, mai bine ne ducem la o pensiune de 5 margarete si nu ne mai facem probleme cu frigiderul rulotei. Adriane sa sti ca sunt chiar mai mult de 50- 60w, la unele modele sunt de 100w la altele 120w asa ca figura cu ceata  chiar mi se pare rea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator Niky Radu

Am uitat sa zic cel mai important lucru!!...absolut niciodata nu se lasa sa functioneze frigiderul pe gaz in timpul mersului, esti o bomba pe roti!!!...cred ca fiecare dintre noi a retinut acel accident care l-a provocat Silviu Lung cu ceva timp in urma si pentru care a existat o victima...sotia acelei victime a declarat ca a avut o discutie cu sotul ei inainte sa plece de acasa pe acea ceata deasa...ca el conduce bine si are grija , numai ca-si face probleme pentru altii sa nu-l accidenteze, exact lucrul asta s-a intamplat...concluzia?!!nu suntem singuri in trafic si trebuie sa ne punem intrebarea daca e cazul sa ne facem griji despre cum conduc altii si daca e posibil sa fim accidentati de altii...eu zic ca da...in cazul unui accident major poate ai o sansa sa supravietuiesti, daca ai butelia pornita e posibil deja sa fi facut boom ...o butelie e in stare sa distruga structura de rezistenta a unui bloc la cateva etaje, nu trebuie sa ignoram acest lucru...ca mie nu mi se poate intampla...dar paza buna trece primejdia rea!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Bunaoara la mine lampa de ceata are 21 w ca si la toate masinile de altfel, iar rezistenta frigiderului are 105 w pentru 12v. Deci destul de subdimensionata instalatia de ceata ( conductor de 1, 5 mm pentru a alimenta si figii pe ea . nyo

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Achim

Frigiderul cu amoniac chiar se repara prin rasturnare

Mi s-a intamplat sa se defecteze frigiderul de la rulota. Dupa mai bine de 3 luni de functionare fara probleme, intr-o dimineata l-am gasit cald. M-am umplut de draci si am cautat sa-l repar, intreband in stanga si-n dreapta. Nu mirosea a amoniac asa ca aveam sperante.

Toata lumea imi spunea ca trebuie sa-l schimb, doar un iranian mi-a zis linistit sa-l intorc cu fundul in sus si sa-l las 2 zile. Ca ei asa le repara in tara la ei...

Dupa doua zile l-am pus la loc si a mers din nou excelent.

O explicatie empirica pe care am auzit-o si o consider cat de cat plauzibila este ca cu timpul (frigiderul avea 20 de ani) amoniacul face niste depuneri pe fundul rezervorului si obtureaza conductele. Odata intors pe dos depunerile se imprastie din nou in instalatie si merge fara probleme.

Acum, vreau sa va intreb pana nu uit. Ca asta vroiam de fapt.

La ce temperatura are randament frigiderul pe gaz? Pe rulota mea, luata in toamna, incerc instalatiile si frigiderul pare ca nu raceste pe gaz. In carte scrie ca nu functioneaza la o temperatura mai mica de 8 grade. Acum sunt 20 si tot nu merge...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nelu_tm

Eu l-am rasturnat de mai multe ori astavara la mare si l-am curatat bine de tot la sistemul de ardere si in arzator. Gresala mare a fost ca i-am largit orificiul la diuza de gaz la sfatul unui rulotist incepator ca mine si nu a mai functionat deloc. A trebuit sa o reduc din nou la dimenisunea anterioara si apoi a functionat.....mult mai bine ca inainte. Rasturnatul repetat chiar ajuta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Ma poate ajuta careva cum sa scot frigiderul?
Este incorporat in mobila sub aragaz.....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

Pune o poza cu modelul ! In principiu are 4 suruburi 2 pe staga si doua pe dreapta ( cum te uiti la el ) care pot fi pe rama exterioara sau in interior ( cum deschizi usa ). Se trage drept care exteror cam 15 cm cat sa ai acces la teava de gaz ( care trebuie desfacuta ) si dupa ar trebui sa iese . Trebuie scos cosul de fum din grila exterioara ( asta ar fi prima operatiune )

Asa a fost la mine !

Spor!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

Uite un filmulet care pe mine m-a ajutat foarte mult

 

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cornelsavu

Eu cand am dat jos frigiderul la rulota veche am desfacut tot caci nu stiam cum sa il scot, inclusiv ochiurile de la aragaz, ocazie cu care am schimbat si garniturile de clinghelit la ochiurile de aragaz.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Multumesc de informatie....Acum stie careva daca pot gasi pe dimensiunile frigiderului unul cu, compresor la 220v, care sa se potriveasca.....vreau sa inlocuiesc frigiderul cu unul cu, compresor.......Alta intrebare un cunvector de 500 w face fata sa incalzesc o caravana citroen c 25.......

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Cele mai mici frigidere cu compresor la 220V pe care le gasesti in magazine sunt minibarurile.

exemplu: Frigider minibar

Eu as apela la un frigotehnist sa-mi monteze un agregat cu compresor cat mai mic pe frigiderul din rulota (de la un frigider SH). Iesi mai ieftin si nu modifici mobilierul.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Inca o intrebare.....cat tine o baterie de 100 care are ca si consumatori aparate de 100w printr-un invertor 12-220....Multumesc.... :-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Ok.Reconditionez autrulota si ii reconfigurez instalatia electrica(adica o scot pe cea veche si pun alta). Chestia e ca vreau sa pun un frigider normal(pentru racitul berii in special), mic, care consuma cam 35-40 w.Plus un tv, satelit(nu propriu-ma refer la antena), lumini, pompa-cam 100-120w.Tv-ul, frigiderul si antena alimentate 220v printr-un ivertor sau direct de la priza exterioara, restul consumatorilor alimentati la 12v de la baterie sau printr-un transformator 220-12v, dupe cum e cazul......

Acum....toata treaba asta e facuta pentru cazul cand nu am posibilitatea de a ma lega la reteaua de 220v(mai concret cand merg la pescuit la balta, Dunare......ceea ce intentionez sa fac destul de des!!!!!!)......

Am o baterie de 100A si vreau sa mai achizitionez inca una de 215A care am gasit-o la 900-1000 ron.Pentru incarcarea lor si posibilitatea de a ma conecta la 220v voi achizitiona un generator, zic eu de 800w.Iar eu vreau sa stiu cat ma pot tine pe mine bateriile, in cat timp se incarca bateriile..........

Sper ca m-am facut inteles.....

Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Patrascu

Scuze ca insist....  Daca ma poate ajuta cineva.... a

Am facut putina informare pe net si (din cate am inteles eu) pot avea autonomie cu 2 panouri fotovoltaice polycristalin de 250w, un acumulator deep cycle de 220A plus regulatorul de incarcare aferent sistemului.....

Ma poate asista careva.... am calculat bine? Daca nu, cum se calculeaza ?.......

moderare Adrian V.

V-am rugat sa nu mai postati off-topic , dar degeaba.

Din "frigider" ati ajuns sa discutati de "panouri fotovoltaice". ??!!??

Daca nu intelegeti de vorba buna , eu va promit ca o sa mut toate raspunsurile la off-topic.

])]

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Viorel C.
      de Viorel C.
      Deschid acest topic despre actele necesare inmatricularii unei rulote, avand in vedere ca exista destule persoane care doresc sa afle despre acest aspect.
      Incerc sa fac o lista, lista care este deschisa tuturor cu completarile de rigoare, cu principalele tari din care se procura o rulota.
      Pentru o rulota adusa din Olanda, actele necesare inmatricularii in Romania sunt urmatoarele:
      -cele trei file din totalul de patru al actului de indentitate al rulotei (o fila ramanand la cel care a vandut-o in Olanda), cunoscute sub numele de DELL 1, 2, 3;
      -actul de radiere cunoscut sub numele de RDW, act ce trebuie sa aiba stampila cu data radierii din Olanda si cu numarul de inmatriculare pentru export si in care sa fie trecute datele celui care a cumparat rulota;
      -factura de vanzare-cumparare;
      -numarul de inmatriculare trecut in RDW;
      Se pare ca nu se mai cere in toate orasele tarii traducerea acestor acte, un fapt imbucurator pentru multi.
      Pentru rulota adusa din Germania, actele necesare sunt cele ca si la autoturisme:
      -cartea de origine a rulotei (Brief-ul mare);
      -certificatul de inmatriculare (Brief-ul mic)
      -contractul de vanzare-cumparare;
      -numarul de inmatriculare cu care a ajuns rulota in tara;
      La o rulota adusa din Anglia, stiindu-se faptul ca rulota, remorca, sunt considerate un accesoriu si nu au un numar de inmatriculare dedicat, numarul fiind cel al masinei care tracteaza, nu este nevoie decat de:
      -factura rulotei, asta in cazul ca exista un asemenea document (daca nu exista, se poate face o declaratie notariala la noi in tara);
      -contract de vanzare-cumparare;
      Un fapt asemanator, referitor la numarul de inmatriculare identic cu al vehicolului care tracteaza, exista si in Belgia sau Olanda, in situatia in care rulota nu depaseste greutatea de 750 kg.
      Ce trebuie retinut, in majoritatea cazurilor, fara exceptie, atunci cand se intra in posesia unei rulote, consta in verificarea seriei de sasiu aflata pe cadrul rulotei, nu doar verificarea acelei etichete ce este atasata pe caroserie (acea eticheta se poate monta/demonta), eticheta in care este trecuta seria de sasiu, greutate maxima a rulotei si in unele cazuri si anul de fabricatie.
      Actele realizarii cartii de identitate pe Romania, identificarea si I.T.P-ul, costa in jur de 620 lei. De ce asa de mult, nu pot stii, cand la un autoturism este 410 lei si cu totii stim cate operatiuni sunt atunci cand se verifica o masina.
      Eu va pot spune ca la RAR-UL din Craiova, verificarea unei rulote a durat nici doua minute. O poza a seriei de indentificare de pe sasiu si atat.
      Daca am facut ceva galagie la pretul care mi s-a parut enorm, au zis ca sa telefonez si sa intreb la Bucuresti de ce s-a fixat un astfel de pret.
      Astept alte comentarii, completari, din partea voastra, referitor la acest subiect.
      Mult succes!
    • Damian Bogdan
      de Damian Bogdan
      Salutare,
      Am scos cuptorul din rulota, pe motiv ca nu il voi folosi.
      Prin urmare, doresc sa il vand.
      Nu l-am folosit niciodataa, deci "nu ofer garantie de buna functionare"
      Pretul este cel pe care il ofera cel care va fi interesat, trebuie sa fie insa unul corect.
      Multumesc,
      Bogdan Damian
      0732667520




    • Cristian Baetu
      de Cristian Baetu
      Buna ziua dragi colegi,
      As dori sa achizitionez doua rulote, in care sa mearga incalzirea in primul rand, pentru niste muncitori ! Asta inseamna ceva decent, la un pret atractiv. Astept ceva oferte sau sfaturi de la voi ! Rulotele sa fie de minim 4-5 locuri de dormit.
      Va multumesc .
    • Lucian Pop
      de Lucian Pop
      Salutare,  
       
      O sa cumpar o rulota in aceasta toamna pentru off camping si vreau sa instalez panouri fotovoltaice care sa poata alimenta un laptop (90w 8 ore/zi), becuri,  pompe,  etc.
       
      1.Unde gasesc cele mai bune preturi pentru panouri? 
      2.Ce configurație sa aleg? 
      3. Cam cat de greu sunt de instalat?  Cat ar costa montajul? Le pot monta singur?  Am cat de cat cunostinte de electronica si diy.
      4. Pot cumpara baterii solare second hand? Se poate calcula cumva uzura lor? 
      5. Panourile fotovoltaice trebuiesc neaparat asezate in unghi sau pot fi montate orizontal pe rulota cu acelasi randament? 
       
      M-am gandit la următorul ansamblu:
      -2x panouri monocristalin 100w(960ron)
      -Baterie Solar Deep Cycle Monolith Power 12v/100Ah (700ron)
      -Controller 30ah(200ron)
      -Invertor pur sinus 500 W  800 VA(500ron)
      Total: 2360ron
       
      Ce parere aveti? Ce alte aspecte ar trebui sa iau in calcul? 
    • Mihai C
      de Mihai C
      Am azhizitionat recent o rulota Swift Challenger si in urma discutiilor la intlanirea rulotistilor am constatat ca ansamblul meu de VW golf scurt (cu masa maxima tractabila de 1300kg, si rulota cu MMA de 1440) nu este tocmai ideal.
      Cum sunt in mod deosebit atasat de golf-ul meu super economic si as vrea sa scot rulota si la Ski (la -20C) am constatat ca ar trebui sa achizitionez o rulota mai mica si izolata pentru temperaturi extreme. Drept urmare vand aceasta minunata rulota la pretul de achizitie si investitia in imbunatatiri. (Achizitionat-o la pretul de 4850E si am mai investit 150E in alarma si imbunatatiri - toate chitanele sunt disponibile)
       
      Tin sa mentionez ca rulota nu are probleme si toate componentele functioneaza si pot fi testate, demonstrate si verificate.
      Pretul de vanzare este 5000E. Rulotele similare in conditie similara se vand la 6000 Lire in Anglia (am cautat inainte de a o achizitiona pe aceasta)
       
      Specificatiile rulotei sunt urmatoarele 
       
      Rulare
      - Masa Proprie -1207 kg , Masa Maxima Autorizara (MMA) -1440kg, o singura axa
      - Foarte spatioasa si comoda
      - Lungime cu protap 6, 9m (6, 7 m exterior, 5, 23 interior)
      - Latime 2, 1m
      - Inaltime - 2.55m
      - Anevelope 175R14C, roata de rezerva cu anvelopa noua
      - Carlig Antibalans, foarte usor de condus si tractat (am tractat-o cu VW Golf 4 scurt)
       
      Baie, Incalzire, Racire, Apa si Gaz
      - Incalzire interioara Truma Gaz, 220v si ventilatie la 12 sau 220V (poate fi folosit si ca soba si pentru recircularea aerului cald in toata rulota, inclusiv baie)
      - Frigider si congelator care functioneaza pe Gaz si Electric (congelatorul face si gheata)
      - Boiler apa calda Truma pe Gaz si/sau 220v - capacitate 10L (sursele de incalzire pot fi folosite individual sau impreuna pentru a incalzi mai repede apa)
      - Aragaz (3 ochiuri pe gaz si un ochi electric), cuptor si grill pe gaz
      - Chiuveta cu baterie microintrerupator (porneste automat pompa de apa cand se deschide robinetul)
      - Cabina de dus cu baterie cu microintrerupator (porneste automat pompa de apa cand se deschide robinetul)
      - Cabina de dus separata de WC
      - WC cu pompa de apa electrica
      - 2 recipiente pentru apa (Aquaroll si butoi de 35l), pompa apa Truma
      - butelie 25l Gaz inclusa
      - Ventilator cu 2 sensuri in zona aragazului (ventilatie interioara sau hota pentru evacuarea aerului) - 3 viteze de ventilatie
       
      Electrice si electronice
      - alimentare cu 12V (baterie pe gel), 220V, sistem incarcare baterie incorporat din fabricatie, panou de sigurante pt alimentare 220v, cablu electric 50M)
      - Sistem radio, sistem de sunet si televizor cu intrare semnal antena, VGA si HDMI
      - Antena TV pentru semnal terestru, si amplificator de semnal TV
      - Iluminare interioara cu led
      - Alarma cu senzor de miscare interior si senzor de schimbare a unghiuli rulotei (protectie furt prin tractare) + 2 telecomenzi alarma
      - Iluminare dulap haine cu senzor de miscare
      - Toate componentele (aragaz, frigider, sistem de incalzire a aerului si a apei) functioneaza atat pe gaz cat si electric
       
      Dotari interioare
      - Loc de dormit pentru 4 persoane (un pat mare pt 2 persoane si masa care se converteste in 2 paturi supraetajate mici)
      - 2 Mese incluse (una fixa si una portabila/mobila)
      - Toate ferestrele au plase de tantari, jaluzele cu protectie solara, si perderle de material textil
      - Cort rulota spatios, in stare impecabila
       
      Rulota se poate vedea in Cluj-Napoca. Pentru informatii sau detalii va rog trimite-ti mesaj privat sau contactati-ma la tel. 0745-709-514

       






  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.