Dan Marin

Conversie autocar

11 postări în acest subiect de discuţie despre Conversie autocar

Conversie autocar

Dan Marin

Ma intreb daca se merita o autorulota asa mare.....As dorii asa ceva, cu spatiu mare, dar nu stiu nimic despre taxe, rar, conditii de deplasare ...Poate i-mi dati niste sfaturi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Viorel C.

Nu stiu daca se merita sau nu, dar ce stiu este faptul ca nu vei putea realiza asa ceva singur.

Exista o multime de autorizatii de care o sa trebuiasca sa ai nevoie si ce este cel mai important, RAR-ul nu omologheaza o modificare a unui vehicul doar daca este realizata de catre o firma autorizata pentru astfel de lucrari.

 

Au mai fost cateva discutii pe o tema cat de cat asemanatoare in topicul Omologare RAR Airstream

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Manolescu Paul

Nu vreau sa va descurajez , dar la noi nu merita investitia.Ramaneti asa cum sunteti , rulotist.:noroc:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Marin

mă gândeam la o investitie de 6-7000€, in masina si 8-9000€ in dotari...Poate nu stiu cu ce se "mananca" autorulotele in general.Oricum asta e bugetul.?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin  Leitoiu

La banii acestia cumperi o autorulota second hand de moare lumea si termini povestea.

Ideea cu transformarea nu este pentru tara noastra 

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin

@dan marin, dupa cum zice mai sus Sorin, cu 16000 euro iti iei un camper frumos :) Nu cred ca merita munca, adica daca esti pasionat de asa ceva este ok, , problema este ca la noi nu poti sa faci treaba asta de unul singur...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Marin

Sincer si eu sunt de părere ca este multa munca.

Într-adevăr, e vorba mai mult de pasiune.

Ce nu stiu, este, cadrul legal de circulatie pe drumurile publice, fără sa am de-a face cu ISCTR si costurile anuale, având in vedere ca este o autorulota de 12-15tone, 8 locuri sau 6 si capacitate cilindrica de 12000 cc.aproximativ.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciurea Sorin

Salutare @dan marin eu am o autorulotă care este încadrată ca autoturism M1 , 5 locuri și plătesc taxe ca un autoturism iar impozit după motor ( este 2.3) am 800 ron /an.Sigur dacă iei în calcul autocar taxele o să fie pe măsură, 100% mai mari.Mai este o problemă cu greutatea când faci ieșiri Off riscul ca să rămâi împotmolit e mai mare , eu ştiu din experiențele avute, acum verific de doua ori și după aia mă bag .Sfatul meu este să te orientezi către o autorulotă, cum au spus și colegii mei, sunt destule pe Italia de 2 locuri chiar f .frumoase. Spor la căutat și dacă dorești informații mai multe vă stau la dispoziție! :noroc:

  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dan Marin

Mulțumesc frumos pentru sfaturi !

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Rulota AAA

Am vazut un autocar facut din fabrica !!! Tare fain , este genul American pentru vedete !  Era pe langa centura Bucurestiului , zona Glina ! Poate te ajuta ! Aveam si poze cu el! Le caut si revin cu ele !

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sabau Petru

Buna dimineata Dan Marin !

 

Am lucrat anul trecut aproximativ 3 luni ( ian - martie ) la o astfel de conversie a unei autoutilitare in camper. Parerea mea este ca merita cu varf si indesat munca si investitia,  mai ales la final cand vezi ce ai facut .

Eu lucrez cu acest camper ,  in fiecare zi si ma simt cu atat mai multumit cand stiu ca este facut de mine . Sfaturi o sa primesti cate vrei tu, unele foarte bune altele mai putin bune .

Esti singurul in masura care poate pune in balanta daca merita sau nu sa te apuci de o asemenea lucrare. Volumul de acte, planuri , piese, drumuri la autoritati este imens si tu decizi ce faci si cum 

I-ti doresc succes si spor la treaba daca te gandesti sa te apuci de un asemenea proiect 

 

  • Like 3
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Costin Dumitru
      de Costin Dumitru
      Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
       
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Se vinde proiect personal, camper ultra compact, doar 5 metri lungime. 4 locuri pe scaune, 4 locuri de dormit. Scaune rotative, cu câte două cotiere. WC chimic cu evacuare prin exterior, duș extern cu apă caldă, plită cu 2 arzătoare, frigider cu 3 căi. Boiler și aeroterma pe GPL. separatE, ambele originale Truma. Pompă hidrofor nouă, bazine apă curată și gri, podea dublă și multe alte surprize. 
      Foarte ergonomic proiectată, oferă multiple spatii de depozitare în ciuda dimensiunilor reduse. 
      Complet renovată la interior, mobilier și  tapițerie, izolație și decorațiuni, trapa 60x60 sunt doar câteva dintre cele schimbate.
      Iluminat complet pe led, sistem fotovoltaic 100W, Baterie 100Ah. 
      Motor 2, 5l turbo diesel, toarce impecabil, revizionata atent din bara în bara. Faruri și lămpi de semnalizare noi, vopsită integral. Cârlig de remorcare, perne de aer pe puntea spate. 
      Totul funcționează impecabil, inclusiv clima bizonica condiționată de temperatura exterioara și viteza de deplasare prin cele două colțare care se deschid.
      Este un camper potrivit unui cuplu tânăr, dinamic, poate chiar unuia cu 1-2 copii mici. 
      Poate fi testată în București. 
      Fabricație 1987, ITP 2022, certificat fiscal imediat. Se poate elibera certificat atestare vehicul istoric, caz in care este scutita de impozit si plata rovinietei, precum si RCA la pret mic.
      Preț negociabil la fata locului, este aproape nefolosita in ultimii doi ani. Accept inchiriere de proba inaintea achizitiei. Ofer garantie la echipamente.
      Kit ambreiaj schimbat in toamna 2021, pentru ca "tremura" la plecarea de pe loc.
       
       


       
       
    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
      CamperVan SFX 1 Ducato 
       
      Vehicul de baza Fiat Ducato 2016 pus la dispozitie de client.
      • Izolație Kflex 26 mm
      • Bidon apa curata 90 litri in vehicul
      • Bidon apa gri 93 litri sub vehicul
      • 2 geamuri Carbest 1100/450 cu jaluzea și plasa de țânțari
      • Sistem electric cu panou CBE
      • Baterie 110 A
      • Sistem iluminare interioare cu 6 leduri in plafon, baie, bucătărie, sub podea
      • Încălzitor Autoterm 4 KW cu 3 guri de încălzire in zona din față și una sub pat
      • Mobilier din placaj de plop fețe de nuc
      o Dulap pe toata lungimea vehiculului pe partea pasagerului
      o Dulap deasupra banchetei
      o Dulap sub bancheta
      o Corp de bucătărie
      • Chiuveta si aragaz incorporat
      • Butelie 12, 5 litri
      • Senzor de gaz
      • Masa cu un picior cu prindere de perete
      • Baie cu dus 1200/600 mm
      • Toaleta portabila
      • Pompa cu presostat
      • Boiler electric 12V/6 litri
      • Podea tego cu linoleum
      • Frigider 12 V Vitifrigo
      • Trapa Fiamma 400/400 deasupra patului
      • Trapa Fiamma 280/280 in baie
      • Instalare bancheta neomologata
      • Omologare RAR
      Pret 15.000 EUR
      Optionale cu pret separat fata de pachetul de baza:
      • Încălzire bidon apă gri
      • Ventilator Maxxfan
      • Baza de rotire scaun șofer si pasager
      • Marchiza 4 m Fiamma 80S
      • Leduri Marchiză
      • Camera marșarier after-market cu display
      • Senzori de parcare
      • Panouri solare Victron
      • MPPT Victron
      • Cyrix Victron combinator de baterii – încărcarea bateriei de la alternator
      • Invertor
      Produsul de serie va avea configuratia de baza descrisa mai sus.








    • Nisculescu Laurentiu
      de Nisculescu Laurentiu
      Va salut. Intentionez sa transform o duba cu trei locuri in fata , gen Ducato/Jumper/Boxer in autocamper. Nu am cumparat inca masina fiindca nu am rezolvat transportul fiului meu pe unul dintre cele trei locuri din fata.
      Se pare ca suport legal exista si fac referire aici la :Anexa nr. 1F la regulament HOTĂRÂRE nr. 11 din 14 ianuarie 2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006 , care la aliniatul 1/6 si 1/7 spune :
       
      (1^6) Prin excepţie de la prevederile alin. (1^5), tipurile de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului, pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia opusă direcţiei normale de deplasare a autovehiculului se instalează pe acest loc doar în situaţia în care conducătorul dezactivează airbagul frontal corespunzător locului,  chiar şi în cazul autovehiculului prevăzut cu un mecanism care detectează în mod automat prezenţa dispozitivului instalat şi blochează declanşarea airbagului frontal corespunzător locului, sau dacă autovehiculul nu este echipat cu airbag frontal corespunzător locului.
       
      (1^7) Dispoziţiile prevăzute la alin. (1^6) se aplică în mod corespunzător şi în cazul tipurilor de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului,  pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia normală de deplasare a autovehiculului.
       
      De rezolvat este doar "potrivit instructiunilor producatorului " !
      Astfel am contactat  TE-ROX Pascani , cel mai mare producator  de scaune auto pentru copii din Europa , de unde am primit asigurarea ca se va incerca rezolvarea problemei prin completarea documentatiei tehnice.
      Cred ca sant destul de multi rulotisti si nu numai, care ar dori ca si mine sa poata transporta copilul pe unul dintre scaunele din fata ale unei dube convertite sau nu in camper.
      Cred ca ar fi binevenit daca nu asi ramane singurul care telefoneaza la Te-Rox 
      Astept opiniile dumneavoastra in legatura cu subiectul prezentat.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.