Bogdan O

Ford Transit Laika 2.5d

18 postări în acest subiect de discuţie despre Ford Transit Laika 2.5d

Ford Transit Laika 2.5d

Bogdan O

Salut! Intamplator am gasit o ...urata, veche dar dornica sa iasa la plimbare :default_big_grin:laika_0.jpgSi m am apucat de curatat, vopsit, schimbat, montat etc. A urmat Rar-ul , inmatricularea (fiind cu nr de Italia)...pana la urma am reusit:exhausted:. Este un Ford Transit fabricat 1987, motor 2.5 diesel aspirat, carosat LAIKA avand ca dotari: truma vent Trumatic 3200, frigider, boiler Truma pe gaz. I am montat panou fotovoltaic , baterie , regulator incarcare pe care le-am avut pe fosta rulota. De aranjat mai e loc mereu, dar momentan imi ajunge.laika_1.jpg

  • Upvote 8

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cornel Mihailescu

Sa o stapaniti sanatosi!

:OK:
Vacante minunate alaturi de cei dragi!

.:autorulota:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

S-o stapaniti cu drag si sa va ofere in continuare vacante minunate! :OK:

:autorulota:

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Sa stapanesti cu drag autorulota si drumuri cat mai line!

:autorulota:

 

Cateva poze cu interiorul nu ne prezinti?

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu Pascu

Sa o stapaniti sanatosi!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan O

Multumesc. Poze cu interiorul nu am deocamdata, cum fac am sa pun.:salutari:

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sorin  Leitoiu

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea mult timp de acum incolo !

 

Daca nu este un secret, m-ar interesa care au fost cheltuielile cu inmatricularea in primul rand si valoarea autorulotei.

Am gasit ceva asemanator , tot Ford in Olanda, pretul fiind 3500 eur negociabil , Poza este poza si nu vezi toate lipsurile.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan O

Merci. Pretul autorulotei pot spune ca a fost foarte apropiat de ce ati spus dumneavoasta cu mentiunea ca am luat o din Romania , deci nu a mai costat drumul. Ce pot sa va mai spun ca a fost ceva de lucru la ea(n am facut poze pt ca nu m am gandit)..poza e poza... nu prea se vad toate defectele.

Ca si costuri: RAR-cca 900lei, traduceri acte-100lei(pt olandeza e mult mai scump ..vreo 300lei), impozit 500lei/an, RCA 900lei/an, taxa certificat+numere +alte taxe mici-200lei.

Cam atat imi aduc aminte..plus distributie , ulei (motor, cutie, grup)...

:autorulota:

 

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Dan

Vacante multe si placute sa aveti! In timp mai faci una , alta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Manole Marius

Să o stăpăniti sănătoși! :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florinasu

Vacante placute!

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Rulota AAA

Gata! Destul cu munca ! Hai si la plimbare cu ea ! Buna treaba ai facut !:OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai Dura

Sa o stăpânești sănătos și vacanțe plăcute

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adiciordas

Sa aveti parte de ea!:OK::autorulota:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doru A.

Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea!:bravo:

:autorulota:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan O

Multumesc de urari, abia astept sa ies cu ea.:autorulota:

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • GeorgeDrumea
      de GeorgeDrumea
      Salutare, tuturor!
       
      De la sfârșitul lunii Septembrie 2022 suntem proprietari de autorulotă - am îndeplinit visul.
      Modelul este Horon 67XT făcut de Caravan Internațional, pe șasiu de Ford Transit, an fabricație 2022, cu motor de 2.0L, 170CP, transmisie automată cu 6 trepte.
      Lungime de 7, 45m și masă omologată la 3500kg. Este omologată pentru 4 persoane în centuri, 4 locuri de dormit. Noi oricum suntem 3 persoane + cățelul.
       
      Tocmai am trecut de 650 de kilometri. Nu avem planuri să o dăm spre închiriere.
       
      Dormitor matrimonial cu ușa spre restul autorulotei.
      Aer condiționat mașină. Aer condiționat staționar, instalat în locul unei trape din tavan.
      Pat cu lift motorizat deasupra mesei.
      Bucătărie echipată cu frigider, aragaz, chiuvetă, apă caldă.
      Loc de luat masa cu masă extensibilă.
      Scaunele de la șofer și pasager pivotează spre spate, bancheta 2 locuri în stânga mesei, bancheta 2 locuri în dreapta mesei.
      Trapă mare deasupra zonei din față, unde la autorulotele de 6 persoane este patul #3.
      Parasolare magnetice la geamurile din față (parbriz, șofer, pasager).
      Parasolare și plase de țânțari integrate în toate ferestrele autorulotei (plus ușa de acces).
      Încălzire prin intermediul centralei termice pe diesel, adică conectată la rezervorul mașinii, produsă de Truma.
      Încălzirea apei pentru duș și chiuvetă se efectuează tot prin centrala termică pe diesel, prin intermediul unui rezervor de 10 sau 12L incorporat.
      Consumul de diesel menționat în manualul centralei termice este undeva între 0, 185L și 0, 4L pe oră, în funcție de temperatura selectată și cea exterioară, ȘI dacă se prioritizează încălzirea apei sau a habitaclului.
      WC separat și ”peste drum” de duș. Rezervor de ape ”murdare” de 20L.
      Smart TV, ruter, suport 3 biciclete, copertină (sau dacă folosim un nume mai extravagant, așa cum fac cei din vânzări: marchiză) extensibilă.
      Spațiu depozitare mare. Adică portbagaj unde încap lejereanu un număr dubios de mare de cadavre.
      Acumulator cu gel sub bancheta de 2 locuri, dar vrem să-l înlocuim cu litiu.
      Rezervor de apa curată 120L și uzata (gri) tot de 120L.
       
      Apropo: știe cineva unde se poate cântări vehiculul? Mă aștept să fie contra cost.
      Știu că, în funcție de marfa transportată, unele ansambluri sunt cântărite înainte să plece pe drumurile publice, chiar în locul de preluare a mărfii. Însă știu ca acele cântare au marjă de eroare de până la 20kg, ceea ce nu ma ajută foarte mult. Adică 20kg pot să însemne ca iau roata de rezerva sau nu.
       





       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Autorulota premium pentru 4 persoane, in perfecta stare de functionare, interior impecabil, ca noua.
      Dotari: pilot automat, limitator de viteza cu asistenta la coborare, 4 oglinzi complet electrice, incalzite, asistenta plecare din rampa, TRACTION PLUS CONTROL, ESP, Aer Conditionat Climatronic, podea izolata la exterior cu fibra de sticla. Jante aliaj originale 16’, anvelope inalte, multimedia JVC cu Android Auto si camera mers inapoi si senzori de parcare spate.
      Suspensie cu perne de aer pe puntea spate, cu compresor si ajustare individuala pe fiecare parte.
      Pat matrimonial longitudinal in spate plus al doilea pat fixat in tavan. Baie cu cabina de dus separata, lavoar si WC Rotativ Thetford C263S,   apa calda si incalzire cu Truma Combi 6, chiuveta de bucatarie foarte adanca din inox, hota electrica cu doua trepte, plita cu 3 ochiuri, frigider cu trei cai, selectare automata a sursei de energie, pat tavan cu comanda electrica, scaune rotative, banchete tip coltar, trapa panoramica in partea frontala, plus inca doua trape deasupra paturilor si alte doua trape la dus si WC, tapiterie personalizata cu broderie LAIKA, din material de calitate, placut la atingere si  rezistent. Podea dubla cu multiple spatii de depozitare. Iluminat interior deosebit, integral pe LED, autonomie energetica asigurata de sistem fotovoltaic de 400W MMPT cu echipamente  VICTRON, baterie de 100 Ah. Prize USB la pat, TV in zona de living.
      Dimensiuni portbagaj (garaj): 1.10 m x 2, 20 m x 1 m, support pentru 3 biciclete pe peretele spate.
      Lungime     7.41 m
      Latime     2.33 m
      Inaltime     2.90 m    
      MTMA     3.500 kg
      Sasiu      FIAT Ducato 43 Heavy
      Motor     2.300 cmc, 150 CP, EURO 6 fara AdBlue
      Prima inmatriculare    03.2019
      Poate fi vazuta in Pantelimon, Centura Bucuresti.
      Pret 49990 EUR sau cea mai buna oferta decenta dupa vizionare.
      E o rulota PREMIUM impecabila, insa nu se potriveste cu stilul meu.
       
       
    • Baltateanu Traian
      de Baltateanu Traian
      Autorulota Elnagh, motorizare Ford transit 2500cmc turbo diesel, fabricatie 1998
      Inmatriculata RO, taxa platita si nerecuperata, 151000km la bord. ITP in Aprilie 2017.
      Masina este preparat pentru a sta of-camping oricat, datorita alimentarii proprii cu 220V cu panouri fotovoltaice si invertor.
      A fost folosita in ultimii 5 ani cate 4-5 saptamani in Grecia, Croatia, Turcia, Italia, mai ales of camping.
      Dotari
      6 locuri pe sacune, 5 locuri de dormit (Noi am mers  4 adulti si 3 copii sau 2 adulti si 5 copii)
      Pat dublu deasupra cabinei (alcov) 210x210cm
      Pat fix o persoana langa baie, Acest pat se poate desfiinta si in locul lui exista o masa de 3 persoane, dar este foarte util pentru o persoana ponderala.
      Pat dublu montabil in locul mesei mari.
      Frigider pe gaz, 12V, 220V, mare (80litri), cu congelator separat in interior. Umplut cu carne, acest congelator ne-a asigurat carne pe 2-3 saptamani de la plecare. Merge excelent pe gaz, 4 saptamani cu o buleie.
      Cuptor pe gaz . Pizza, paine, friptura la cuptor ajuta mult diversificarea meselor.
      Chiuveta, aragaz 3 ochiuri, Boiler pe gaz.
      Soba incalzire pe gaz Truma
      Numeroase sertare si dulapuri speciale pentru vase, tacamuri.
      Sifonier cu 4 rafturi, si 5 dulapuri suspendate pentru haine
      Baie complet dotata cu dus, separat cu perdea si cadita proprie.
      Treapta de urcare in campar, electrica.
      Antena parabolica automata, OISTER, diametru 80cm, cu care am prins perfect si in Turcia unde colegii cu Glomex nu prindeau nimic.
      Panouri solare fotovoltaice, 3x 245W=735W
      6 baterii gel de cate 100A
      Invertor 1500-3000W
      Aer conditionat 220V Truma Saphir, care functioneaza pe invertor maxim 6 ore cu curentul inmagazinat in baterii. Bateriile se incarca pe zile insorite cu 8-16 A pe ora.
      Frigider exterior 50 litri, racit de instalatia de aer conditionat (excelent vara pentru bere, fructe, legume).
      Carlig de remorcare special legat pe prelungitoarele lonjeroanelor din fata.
      Suport de biciclete sau moped care se poate prinde in locul carligului, pe prelungirea de lonjeroane.
      Anvelope de vara noi montate in 2017, circulate 6000km, 6 la numar.
      Punte spate dubla (foarte utila pe strazi cu gropi sau neasfaltate)
      Plasa tantari si draperii opturatoare de soare, metalizate, la toate ferestrele.
      Plasa de tantari cu magneti la usa de intrare.
      Parasolar, veranda, OMNISTOR 450 (4, 50m)
      Lumina exterioara banda LED 3m
      Masina consuma intre 10 si 11 litri la 100km in functie de regimul de viteza si de directia vantului pe sosea.
      Clima pe motor, nefunctionala din motive electrice.







    • Bogdan Harea
      de Bogdan Harea
      De ani buni visez la o casuta pe roti. Am asteptat mult , dar asta iarna m-am intalnit cu ocazia perfecta.
      Parcata intr-un tarc,  un Ford Transit cu punte simpla si cutia cea mai mare, in stare foarte buna. 150000 km perfect functionala cu revizie completa la trenul de rulare si frane, baterii noi, curata, neindoita, cu aspect de nou.
      A fost folosita la transport mobila deci probabil fara greutate mare si marfa curata.
      Cam o luna au durat actele si in decembrie am ridicat-o. Schimbat ulei, filtre, mici reparati la manere si masina este gata pt transformare. 
      Am ales o varianta de dotare care sa-mi permita folosirea masinii tot anul pt transport marfa pt firma, dar in weekend sau concediu intr-o jumatate de ora sa poata fi configurata pt camping.
      Asta presupune mobilier usor demontabil si pe cat posibil modular. Primul lucru izolatia,  care va ramane permanent pe masina,  decuparea geamurilor si trapa.
      Am folosit tego 18 mm pt podea, folie Izoflex gold 10mm ( 4-7 straturi) si plastic de 4 mm.
      Geamurile noi pt usile spate si din dezmembrari pt laterale.
      Scaunele le-am dat la retapitat dupa ce am modificat bancheta pt a face posibil trecerea in spate fara a renunta la al treilea loc in fata.
      Am uitat sa spun ca vom calatori toata haita, eu sotia si Ralf labrador de 3 ani care adora sa admire peisajul.





  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.