Cristian Bednar

Vand VW Touareg 2012, proprietar pers fizica

3 postări în acest subiect de discuţie despre Vand VW Touareg 2012, proprietar pers fizica

Vand VW Touareg 2012, proprietar pers fizica

Cristian Bednar

Buna ziua dragi colegi rulotisti,
Vand Volkswagen Touareg din 2012, Euro 5, model fara Ad Blue, in stare perfecta de functionare, complet echipat si pregatit atat de iarna cat si de vara.

Masina a fost folosita ca masina de familie, sunt al doilea proprietar de aproximativ 40.000 km, istoric complet de service, revizii sau reparatii la zi,

Echipare: culoare metalizata, piele neagra perforata, jante vara de 20’ cu anvelope NOI Michelin (fabricatie Franta) Latitude Sport si de iarna de 19 cu anvelope Nokian rulate maxim 8000 km, faruri xenon adaptive cu faza lunga automata si sistem de spalare faruri, senzori de parcare fata-spate, camere video 360 grade, pachet R-line, oglinzi laterale electrice, heliomate si rabatabile electric, geamuri fumurii soate, incalzire in stationare webasto cu telecomanda, parbriz incalzit electric, cruise control, volan imbracat in piele sport multifunctional incalzit, alarma, climatizare pe 4 zone, navigatie RNS 850 cu DVD player si magazie de CD/DVD-uri si bluetooth cu sistem de streaming muzica, scaune incalzite si ventilate fata, scaune incalzite spate, scaune electrice fata cu memorie, ornamtente interioare de aluminiu, suspensii pneumatice fata/spate adaptive cu setare de sport/comfort, cruise control, comanda vocala, senzor de ploaie, sistem audio Dyn Audio, presuri cauciuc, pres portbagaj cauciuc, portbagaj actionat electric, oglinda retrovizoare cu functie anti orbire, torpedou climatizat, sistem de separare metalic zona pasageri de portbagaj (grilaj metalic, demontabil), carlig de tractare montat retrofit la VW cu ventilator de 850w schimbat (cel de 600w disponibil in cutie), bancheta spate reglabila si rabatabila. 

Revizie completa facuta acum 6000 km, placute frana fata cu discuri schimbate si placute spate, toate OEM.

Masina nu are nevoie de absolut nicio investitie, este masina de familie si a fost intretinuta la cele mai inalte standarde. O schimb datorita trecerii la un model electric.

Nu sunt interesat de schimburi sau alte propuneri de pret. Se poate vedea in Otopeni, Ilfov.

Pret pentru colegii rulotisti 16.500 euro, este promovata in alte medii online cu 16.900 euro.

IMG_6211.jpeg

IMG_6288.jpeg

IMG_5151.jpeg

1218B60D-4B90-49D5-95FE-6395EEE410F4.jpeg

IMG_3421.jpeg

IMG_3420.jpeg

IMG_3419.jpeg

IMG_3418.jpeg

IMG_3417.jpeg

IMG_3416.jpeg

IMG_3415.jpeg

IMG_3414.jpeg

IMG_3412.jpeg

IMG_3409.jpeg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Bednar

Si… are 182.000 km, 245 CP, 3.0d, 4x4 fireste. Am omis sa mentionez in anunt.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Baftă la vânzare! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

  • Conţinut similar

    • Ovidiuflorin
      de Ovidiuflorin
      Buna seara!
       
       VW Touareg cu mma in ansamblu de 6440 iar greutatea pe care o poate remorca de 3500 kg . De ce categorie este nevoie daca tractez o remorca de 3500 kg (fie ea platforma , remorca , rulota ) ? Teoretic din ce inteleg eu din codul rutier ar fi nevoie de categorie B E deoarece autovehiculul tragator are mma pana in 3500 kg iar remorca este mai mare de 750 KG deci categoria E . Deci daca auto tragator este sub 3.5tone iar el trage legal remorca de 3500kg se incadreaza in categorie BE , nu ? 
       
      O alta intrebare : Am inteles ca in viitor(nu stiu sigur daca exista deja) s-ar baga legea sa ai nevoie de tahograf chiar si pentru 3500kg , este adevarat ? Sau se refera doar la cei cu firme de transport ? 
      Cei care fac asta pentru folos propiu, privat au nevoie de tahograf ? 
       
      Multumesc frumos pentru atentie si raspunsuri !
      Seara buna tututor !
    • Fejer Antal
      de Fejer Antal
         Dupa sase ani de folosire, ne-am hotarat sa vindem masinuta noastra Ford Tranzit, care ne-a dus in foarte multe locatii, atat in tara cat si in afara tarii. Dupa multe cautari am achizitionat o alta masina cu care putem trage mai usor si rulota. Este vorba de un VW Touareg din 2005 cu motor 2.5tdi 174cp. Dupa ce am achizitionat-o, am schimbat consumabilele, si acum este gata de drum. Am tras rulota de doua ori, si suntem multumiti de ea. Acum ne ocupam de transcriere.










    • Serban Ionut
      de Serban Ionut
      Detin un vw Touareg cu motor de 3000cm3
      Cutie manuala 6 trepte
      An 2010
      Trage pe carlig remorcare 3, 5t
      Asa ca rulota chiar nu stiu cand o am sau nu dupa mine . Insesizabil.
      Mult respect 
    • Dragos Dumitru Ioan
      de Dragos Dumitru Ioan
      Buna ziua,  
       
      In Decembrie am reusit sa imi iau microbuzul. Mi l-am dorit de cativa ani buni, iar acum i-a sosit vremea. Am apucat sa il inmatriculez zilele trecute, si acum e ready to hit the offroads. E un VW T4 Multivan din 1994 (m.a.c. 1.9 TD) dar a avut cam tot ce cautam la un bus. Deci a fost love at first sight. Tabla e intr-o stare acceptabila spre buna (big issue la Transportere pana in 2000 cand nu au folosit tabla galvanizata), motorul de 1.9 l-am ales intentionat din motive de costuri, iar masina are geamuri termopane in lateral (ambele culisante) si luneta, 5+1 locuri, scaunul pasagerului se roteste, in spatele soferului e un scaun cu cool-box sub el, masa, pat, trapa electrica mare in jumatatea masinii, standheizung...Cauciucuri bune, ce sa mai...Cam tot ce imi doream.  Doar ca nu a fost chiar asa simplu. 
       
      Am luat masina in 4 Decembrie iar in 5 sau 6 mi-am facut programare la inmatriculari in Sibiu, si m-au programat in 31 ianuarie. Am un noroc urias sa fiu intr-o comunitate de oameni pasionati si dedicati Transporterelor aici in Sibiu, asa ca am bagat-o direct la reparatii in timpul asta mort pana la inmatriculare. Am schimbat toate lichidele masinii, discuri de frana, saboti de frana, placute, rulemnti fata, amortizoare, pivoti, bielete, semibielete, bare de directie, kit timonerie, am pus un ambreiaj cu volanta de Golf 4 TDI, garnituri la capacul de chiuloasa, termostat, vas de expansiune, coolant (de 2 ori), termoswitch pentru ventilatoare, toate becurile, suport cutie de viteza, kit de reparatie al timoneriei, relee, sigurante, am curatat si reaparat eberpacher-ul, am luat baterie noua (bateria auxiliara de sub scaunul soferului - acum am 2 x 75 A 12 V instalate) si am schibat si grila radiatorului, pentru ca era rupta. Si rectificat alternatorul (dupa ce mi-a cazut).  Overall cred eu ca am schimbat cam tot ce trebuia schimbat la masina, acum e inmatriculata si e ready to hit the road. 
       
      Mai trebuie doar sa ma apuc sa fac un sertar/portbagaj, iar pentru cei interesati de asa ceva (pentru T4 Multivan) va las linkul acesta : http://www.t4-wiki.de/wiki/Heckschublade 
       
      Sunt doar eu si prietena mea care folosim campervan-ul asta. Este mic si compact, de iesit in weekend-uri sau pierdut vremea la mare si in Delta. Ne orientam mai mult spre off-camping. 

      See you on the side of the roads  !

    • Silviu Pascu
      de Silviu Pascu
      Salutare!
       
      Au trecut deja 3 luni de la achizitie si nu ma satur de ea! Stiu, este doar o masina..... ar spune unii :))
      Este vorba de un Volsksvagen Touareg II facelift - an 2015 luna Iulie.
      "Ultimul mare Touareg' vine cu un motor V6, 3000 cilindree, cutie 8 rapoarte,  cuplu extraordinar, suspensie pneumatica si 3500 kg remorcabil. 
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       







  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.