Sanduleasa Mihai Victor

Achizitie rulota SH, Hobby vs Abi, 2 axe

54 postări în acest subiect de discuţie despre Achizitie rulota SH, Hobby vs Abi, 2 axe

Achizitie rulota SH, Hobby vs Abi, 2 axe

Sanduleasa Mihai Victor

Buna ziua,

 

Sunt nou pe forum,  incepator in rulotism si doresc un sfat/o parare in achizitionarea unei rulote. M-am gandit ca daca tot nu am cheltuit banii stransi pentru concediul anul asta, sa ii investesc in ceva, nu sa ii cheltui aiurea. Asa ca prima investitie a fost un teren de 1000 mp la mare (in extravilan ca este mai ieftin), acum urmeaza o rulota SH.

Dupa studierea pietei si a discutiilor de pe forum, am hotarat sa cumpar o rulota mare cu 2 axe.

Doresc sa ma ajutati cu pareri pro si contra pentru o alegere cat de cat reusita, intre un Hobby si un Abi.

Astazi am sa vad Abi-ul si saptamana viitoare Hobby-ul. 

Va multumesc anticipat pentru sugestii/parari.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Raul G

Cu ce o vei trage, cât cântăresc, o vei lasă pe acel teren sau vei merge hai hui cu ea, ai experiență cu remorcă în spate?
Hobby ce model, ce an, ai vreun anunț unde o putem vedea?

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sanduleasa Mihai Victor

Fara experienta. Ma gandeam sa o trag cu un Opel Mokka 4x4, 140CP, MMA 1879 kg. 

Nu are poze, e din 1997, inmatriculata, are 750kg pe axa, MMA=1450 kg, greutate 1170KG - Abi

1240 KG - 1500 kg MMA - Hobby.

In general pe timp de vara mai mult la mare, dar si prin tara si afara, evident.

Saptamana viitoare ma duc si la scala de soferi sa imi iau  B -ul estins, ala cu cod 96.

Multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

Salut și bine ai venit pe forum @Sanduleasa Mihai Victor !

Cum spunea și @Raul G ne-ai dat cam puține detalii. N-ai menționat bugetul, ce dotări vrei, staționară sau nu, cu ce mașină intenționezi să o tractezi etc.