Liliana Burghelea

Experienta neplacuta cu Corda Campers

20 postări în acest subiect de discuţie despre Experienta neplacuta cu Corda Campers

Experienta neplacuta cu Corda Campers

Liliana Burghelea

Am fost la Corda Campers pentru o revizie si cateva reparatii si imbunatatiri insa per ansamblu experienta nu a fost foarte multumitoare pentru ca :

- A durat o saptamana si o zi de cand am dus rulota pana s-a apucat sa lucreze la ea. Dupa o saptamana m-am dus acolo sa mai discutam ceva detalii referitoare la izolarea baii si am gasit destul de dezordine in rulota desi nu lucrase nimic la ea 

- Ca urmare a reviziei nu mi-a spus decat ca e ceva infiltratie si umezeala in spate (unde se si vede ca e o problema pentru ca am o folie pe geam ) dar fara alte precizari cu ce e de facut si care este parerea generala despre rulota, ce s-a verificat. L-am rugat sa imi dea mai multe detalii, a ramas ca imi trimite raportul de revizie. Detalii nu mi-a dat iar raportul nu l-am primit. Greoaie discutia si destul de necoerenta si neclara. La insistente mi-a spus pana la urma ca trebuie sa scot chederul si sa deschid geamul si sa las o zi la uscat....ma intreb daca nu trebuia sa faca la service asta?

- I-am spus ca scartatie cand este pe nuca si mi-a spus ca o sa o puna si el pe nuca sa vada ce si cum. Cand am luat-o l-am intrebat daca a pus-o pe nuca si mi-a spus ca nu a mai apucat dar ca a gresat amortizorul si ca nu e nici o pb daca scartaie...

- Podeaua scartaie si trebuiau puse niste intarituri. Mi-a spus ca face reparatia, apoi cand am luat rulota mi-a spus ca nu a mai reparat podeaua, ca de fapt trebuie lucrat pe interior si ca nu are timp acum sa o faca ci mai incolo, in toamna.

- Reparatia la peretele distantat a facut-o insa estetic nu prea imi place cum a iesit. Nu mi-a pus deocamdata nici coltarul de mascare ca nu are momentan ( poza mai jos ). Nu mi-e clar nici cand o sa aiba si cum procedam sa il puna

- Am intrebat daca a verificat presiunea la roti si a zis ca momentan nu ii merge compresorul si ca nu a verificat dar din ochi pare sa fie bine......

- Am purtat o discutie ciudata despre indicatorul de pe protap ( poza mai jos ). Eu stiu ca indica greutatea pe nuca si daca e echilibrata sau nu rulota insa nu stiu sa interpretez plusul si minusul ( care semnalizeaza greutatea mare pe spate si care pe fata ) iar el a zis ca nu stie nici el, dar o sa o puna pe nuca si o sa vada cum functioneaza, insa a inceput sa imi spuna ca de fapt masoara gradul de uzura la nucii.....daca ma poate lamuri cineva ? Nu s-a mai concretizat pusul pe nuca oricum

- Jaluzelele termice : sunt 2 la care este slabit arcul. Nici nu au fost reparate nici nu mi s-a atras atentia in privinta lor. Poate nu intra in revizie, nu stiu.....

- Cateva prinderi de la perdele au fost rupte

- Am luat rulota miercuri iar joi cand am incercat sa o conectez la curent in camping am descoperit ca am un scurt in instalatia electrica .....poate o fi doar ghinion ca s-a stricat ceva intre timp dar senzatia este ca nu prea s-a verificat nimic la ea si daca s-a verificat oricum nu imi e clar ce si in ce stare se afla

- Am stabilit de mai multe ori sa ma sune inapoi si de putine ori s-a intamplat asta

 

   Darius este cel cu care am tinut legatura de la ei si desi am luat recomandarea service-ului de pe forum nu mai vreau sa continui cu ei. Comunicarea este greoaie, el pare ca stie unele chestii dar la unele pare sa nu se priceapa deloc si nu vine deloc in intampinarea clientului.


   Am vazut ca mai sunt recomandari pentru Blue Car Service si Caravan Service Romania. Daca mai sunt si alte recomadari pe zona Bucuresti va rog sa imi scrieti.

   Ce mai am de facut la ea :

- de tapetat baia cu vinil si de gasit o solutie pentru para de dus

- De reparat podeaua care scartaie ( inteleg ca se fac niste decupaturi in podea si se injecteaza o solutie pentru a umple golurile )

- De rezolvat cu scurtcircuitul din instalatia electrica

Multumesc si drumuri bune tuturor!

B8F0BE08-A970-4A99-81B0-44F5530A7DA6.jpeg

A9D9D2C0-CD04-4A3B-AAB4-3EAA47E076C9.jpeg

6E572239-B31D-4F6A-8172-5748E4E14077.jpeg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Bednar

Buna seara @Liliana Burghelea 

Imi pare rau sa aud de experienta ta negativa, mai ales ca cel putin eu ti-am recomandat firma asta pt reparatii.

Legat de profilul care mascheaza acel profil cu care a tras peretele la loc, nu stiu sa iti spun de unde l-au procurat ei, dar sigur exista deci cu putina rabdare si cautari sigur il gasesti. As incerca la firme de mobila pt recomandari de solutii vizual acceptabile. Sau magazine gen hornbach.

Acum, legat de cupla ta antibalan, la o simpla cautare pe net dupa numele ei si model, am gasit manualul de instructiuni. Acolo gasesti tot ce face fiecare indicator:

download.php?dmd=WS3000-Handbook%20Pre02

Cu scartaitul acela la cupla, stai linistita, e normal pt cuple cu antibalans. Eu l-am auzit prima data la 3-4 luni dupa ce am luat rulota, pentru ca... nu aveam muzica pornita.

 

Pentru presiunea in roti, cu respect dar daca cauti pe forum vei gasi un calculator foarte precis in functie de anvelopa si greutate. 
Ca sa iti fie mai simplu, vezi aici: https://www.tyresafe.org/check-your-pressures/caravan-pressure-calculator/
 

Legat de jaluzele cu arc slabit, exista tot pe acest forum cum se demonteaza, curata si se repun la loc cu arcul tensionat. Este insa o munca de migala care probabil nu este ‘rentabila’ pentru un service. Acum nu pot cauta insa cu putina rabdare gasesti topicul. Eu am inlocuit plasele de tantari si imi aduc aminte ca sigur am impartasit experienta cu colegii de pe forum.

 

Prinderi de perdele gasesti pe la exis.ro sau orice site de accesorii si piese. Nu fii suparate pe aceasta tema, se vor mai rupe si in viitor si nu costa mare lucru. Mi se pare ca se livreaza la set de 10, deci vei avea si de rezerva. PS. Nu pune mai multe decat are in mod norma, eu asa am facut, si perdeaua va culisa mai greu.

 

De recomandat alt service nu stiu, eu doar cu ei am lucrat si experienta a fost una din ce in ce mai buna cu trecerea timpului. Poate, cine stie, veti gasi cale de impacare. Din cate stiu, Ionut C. Care este tatal lui Darius si proprietarul service-ului se uita si scrie pe forum, poate te va contacta el daca crede ca este cazul.

 

In rest sa auzim de bine si sper ca ti-am raspuns la cat mai multe din nedumeriri legate de rulota ta.

 

Seara faina,

Cristian Bednar

 

 

 

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Salutare!

 

Fara suparare, dar cornierul ala putea sa-l puna si Dorel de la coltul strazii... Macar sa fi scos vechile prinderi care oricum nu mai au nici un rol - se vede ca e smuls lemnul. Apoi, daca nu s-a sinchisit sa le scoata, de ce nu a decupat cornierul macar jos, unde se suprapune?! Arata oribil estetic si chiar daca va fi o masca, munca in dorul lelii tot ramane. Sa nu mai spun de acele holtzsuruburi, care sigur nu sunt din inox!

Faptul ca acolo e smulsa mobila din prinderile laterale, indica faptul ca rulota e suie! Daca imi amintesc bine, s-a mai discutat aceasta problema... Cine stie cum a stat pusa in trecut rulota, cum s-a calat etc. In timp probabil va smulge placajul pentru a reveni la statu-quo-ul de dinainte. Trebuia descoperita cauza si apoi tratat efectul.

 

Cat despre service, probabil cel care s-a ocupat a constatat ca are o rulota cu multe probleme si n-a stiut cum s-o raporteze doamnei. Insa nu inteleg de ce nu a rezolvat problemele marunte legate de storuri si ce o mai fi fost pe acolo.

 

De asemenea, pentru ca sunt doua parti implicate, eu nu am gasit nici o prezentare a dumneavoastra pe acest forum, primul post a fost direct o problema cu frigiderul (pornit pe gaz in timpul mersului). Aceasta, coroborat cu cele spuse mai sus imi indica faptul ca nu stiti prea multe despre rulota si... regulamentul forumului pare a fi optional. :) Cred ca nici dumneavoastra n-ati avut o lista cu ceea ce este de facut si in functie de rezolvarea fiecarui punct sa platiti pe cel care le rezolva.

  • Like 7

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liliana Burghelea

@Cristian Bednar multumesc pentru raspuns si informatii. Am citit si eu multe postari de-ale lui Ionut C si mi s-au parut foarte utile si coerente. El este cel pe care ma asteptam sa il gases la service. 
Mici reparatii pe la rulota am facut si mai fac si eu. As face si mai mari dar nu imi permite timpul din pacate. 
- referitor la cornier : nu e problema ca nu gasesc dar daca tot am fost la service as fi vrut sa imi rezolve problema pana la capat.

- ruloruri am desfacut si eu, stiu postarea de care zici dar, din nou, de aceea am dus-o la service, pentru ca nu am timp sa mesteresc eu si nimicurile se aduna si imi place sa am grija de lucrurile mele

- prinderi de perdele stiu ca gasesc dar eu nu am rupt nici una in 2 ani si daca tot se rup as des poate ca ar fi fost bine sa aiba de rezerva si sa nu para ca au lucrat neglijent si nu ii intereseaza...

- presiunea rotilor stiu sa o fac si eu dar, din nou, am dus-o la service pentru revizie.... 


Intotdeauna existe cale de impacare dar as vrea sa stiu ca rulota mea e pe maini sigure si ca se lucreaza cu grija la ea iar ce nu stiu eu trebuie sa imi spuna de la service, nu sa am impresia ca trag cu clestele cuvintele si feedback-ul de la ei.

 

Multumesc pentru manual si ponturi.

Sa auzim de bine!
 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liliana Burghelea

 

@NRLaurentiu

Salutare,

asa este, s-a mai discutat despre problema cu peretele si de aceea am dus-o la service. Mi-au spus ca doar e plecata mobila de la vreo denivelare ( si cred ca stiu de la care - de pe la inceputul rulotismului meu:default_doh: ) si ca reparatia consta in a presa mobila cu o presa speciala iar apoi se fixaeza acel cornier. Asa a iesit lucrarea. Sper sa nu fie cazul de situatia pe care ai mentionat-o tu, si anume sa fie rulota sui cu totul....

 

- rulota nu are multe probleme iar ‘ service-ul nu a stiut cum sa o raporteze doamnei ‘.......: cu cuvinte Domnule, cu cuvinte. Daca urmaresti un pic posturile mele ai sa constati ca nu sunt chiar atehnica si nici necoerenta.

 

- prezentarea rulotei exista pe forum trebuie doar sa o cauti. Am sa incerc sa mai scriu si cateva cuvinte despre mine ca sa fie profilul complet.

 

Drumuri bune! 

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

@Liliana Burghelea, imi pare rau ca ati avut o exeprienta neplacuta cu Corda Campers.

Nu-mi place sa spa rufele in public, dar nici nu imi place sa fiu acuzat pe nedrept. Ati adus rulota pentru o verificare generala, afirmand ca nu ati folosit-o de multa vreme. Verificarea nu este revizie. Revizia implica o serie de operatiuni (verificari si remedieri), ceea ce nu s-a discutat in acest caz. Rulota ar trebui sa se prezinte goala la service, pentru a facilita verificarile si interventiile dintr-un spatiu oricum limitat. Am trait sa fiu tras la raspundere pentru dezordinea dintr-o rulota adusa la reparat... :bravo:

Instalatia de 230V a fost verificata priza cu priza, probabil ca aveti un aparat cu probleme, ori cablul de alimentare. Dupa constatare, ati fost informat de problemele (improvizatiile) la instalatia electrica de 12 V, iar dv. ati raspuns ca le veti rezolva singura. La fel ati hotarat sa va rezolvati singura multe dintre probleme, iar in ceea ce priveste comunicarea, cred ca ati primit suficiente informatii despre solutii tehnice si materiale pe care intentionati sa le folositi singura. Nu stiu la cate ateliere de reparatii (si nu neaparat rulote) primiti atatea informatii si sfaturi, asa cum se intampla la noi. Din pacate, bunatatea noastra este destul de des confundata cu prostia. Incerc sa ma schimb si sa-i schimb pe cei din jurul meu. Constat deseori ca nu merita sa fii bun tot timpul...

Deplasarea mobilierului nu este accidentala, de la o deivelare. Rulota este veche, structura slabita, solutiile de reparatie sunt scumpe, nimeni nu vrea sa plateasca o reparatie mai scumpa decat rulota. Acest lucru v-a fost explicat destul de clar. Acel profil poate fi o soluti provizorie, de lunga sau mai scurta durata, in functie de starea structurii si mai ales de modul de exploatare a rulotei pe drumurile noastre.

In ceea ce priveste reparatiile la rulota, ati primit un deviz si ati refuzat efectuarea acestora. Despre fereastra sparta nu ati solicitat vreo interventie (nici nu aveam ce sa reparam, atata timp cat este lipita cu banda adeziva de sina si are un colt spart). Vi s-a prezentat un test de umiditate care confirma infiltratii in rama ferestrei. Nu inteleg cum va puteti imagina ca cineva ar fi obligat sa va faca gratuit lucrari la rulota, doar pentru simplul fapt ca ati dus-o in service. Fara strop de rautate, as vrea sa stiu ce atitudine aveti cand scoateti cu BM-ul din service. Scrieti p eforumuri ca nu v-au scuturat scrumiera, sau ca nu v-au verificat presiunea la roata de rezerva, daca tot a fost pe mana profesionistilor?!

Nu ati cerut repararea jaluzelelor si nici nu am fi acceptat aceasta lucrare. Din experienta, este o lucrare migaloasa, piesele sunt impatranite, suruburile ruginite, plasticul copt, prin urmare exista mari sanse sa se distruga in timpul reparatiei.

 

Suntem un mic atelier, incercam sa facem cat mai mult, sunt convins ca nici daca eram o companie mare, cu departament de comunicare cu publicul, nu am fi reusit sa-i multumim pe toti clientii.

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

@Ionut C., ceea ce banuiam! Sunt doua parti implicate, iar adevarul este undeva pe la mijloc! :) Ca sa fiu carcotas pana la capat, acel cornier putea fi pus mai frumos, chiar daca a fost cu acceptul clientei! :)

 

@Liliana Burghelea, referitor la cele spuse de Ionut cu privire la rulouri, da, se strica! Am o rulota cu acelasi an de fabricatie, iar ruloul din fata, foarte mare, respectiv jaluzeaua pentru protectia solara, s-a pleostit a doua oara! Intr-un capat al ruloului, la axul de intindere a arcului, este o piesa mica din plastic (un fel de stea) care in timp a imbatranit si a devenit casanta, rupandu-i-se aripioarele. Cand am luat rulota, pentru a remedia situatia pe loc, am folosit piesa de la o alta jaluzea, mult mai mica din zona bucatariei, iar cand am avut piesa noua (am comandat doua), am pus-o la loc la jaluzeaua mica, iar la cea mare a ramas piesa veche. La ultima iesire a lesinat ruloul din nou, piesa veche a cedat. O voi schimba cu (ultima) piesa comandata. @Fejer Antal, crezi ca ai putea face asa ceva, dar din metal: 5f202fff97696_PiesatensionarerulouREMIS.jpg.b0fa225cb164be0b211ca7587b2e92ab.jpg? Aceasta este varianta imbunatatita, pe care am comandat-o in 2018. Ea are la baza un disc de plastic care uneste acele urechi. Cea originala nu avea acel disc, ci doar urechile in vant.

 

Nu tin partea nimanui in aceasta situatie, insa imi place mai mult cum a expus Ionut situatia! :)

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liliana Burghelea

@Ionut C. 

Multumesc pentru raspunsul la postarea mea.

 

In primul rand am ales service-ul dumneavoastra ca urmare a recomandarilor de pe forum dar si ca urmare a impresiei bune pe care am avut-o cand am cititi sfaturile si indrumarile scrise de dumneavoastra. ( inteleg ca sunteti tatal lui Darius si proprietarul service-ului corect ? ).

 

Am sa va respund punctual ca sa fie lucrurile mai clare :

1. Am solicitat o revizie generala pentru ca am rulota de 2 ani si nu i-am facut niciodata o revizie si nu din alt motiv, si nici pentru ca ar avea probleme majore in afara de acel perete. Rulota a fost folosita destul de des iar de curand chiar am locuit in ea timp de 2 luni. Daca va uitati pe devizul trimis catre mine o sa vedeti ca scrie revizie generala si nu verificare. In urma unei revizii astept sa primiesc mai multe informatii despre starea generala a rulotei si despre ce trebuie reparat sau nu la ea. Aici asa cum am precizat anterior, cu greu mi s-a spus ca singura problema este existenta unei infiltratii la partea din spate a rulotei. Asa este, am precizat faptul ca reparatia de la imbinarea sinei de la peretele din spate doresc sa o fac eu. Nu vad ce legatura are acest lucru cu revizia si cu informarea pe care eu ar fi trebuit sa o primesc ca urmare a reviziei.

2. Am precizat la telefon ca nu i-am facut niciodata o revizie deci nu stiu conditiile si modul in care sa prezint rulota la revizie. Eu am golit rulota asa cum am considerat eu ca este ok. Cred ca ar fi fost indicat sa mi se precizeze expres acest lucru. Inteleg pe deplin ratiunea lui dar nu m-am gandit sa golesc rulota complet inainte sa o aduc. O alta ocazie in care sa mi se fi spus ca trebuie sa golesc rulota ar fi fost atunci cand am adus-o dar, din nou, nu mi s-a precizat.  

3. Probleme la instalatia de 12V eu nu am, am functionat pe bateria de la rulota weekendul acesta fara probleme. Singura ' problema' pe care am mentionat-o eu a fost aceea ca nu merge frigiderul pe 12V si am intrebat daca este din cauza ca am reductie de priza de la13 pini la 7 si mi-a rspuns ca asa este.

4.Referitor la repararea mobilierului, asa cum am explicat, mi-a s-a dat alta explicatie si mi s-a prezentat doar o alternativa.

5.Nu stiu la ce reparatii va referiti ca as fi refuzat. Eu stiu ce am solicitat si daca verificati conversatia de pe WhatsApp o sa vedeti ca am agreeat absolut toate reparatiile solicitate. Am amanat instalarea panoului solar si a acc necesare, iar service-ul a amanat reparatia podelei.

6.Despre fereastra sparta nu am solicitat nici o reparatie asa este si nici nu am spus ca as fi solicitat. Eu doar am intrebat daca rulota nu trebuia lasata la uscat de catre service? Si a fost o intrebare si nu o acuza

7.Testul de umiditate nu mi s-a prezentat ci doar mi s-a spus, LA INSISTENTE, ca ar fi o zona cu umiditate crescuta peste maximul admis. Ceea ce incerc sa spun este ca informatiile nu mi-au fost oferite ci eu intrebam si de la service mi se raspundea. Daca stiam ce sa intreb, norocul meu ca aflam si informatia.

8.Nu doresc lucrari gratuite la rulota dar nu stiu nici acum ce inseamna revizie si ce s-a verificat si ce nu. Am acceptat preturile fara sa negociez si sa ma targuiesc dar am fost multumita de servicii.

9.Cand iau BMW-ul din service imi zice daca trebuie schimbate placutele de frana sau nu, daca joaca ceva la roata sau nu, daca trebuie schimbat uleiul si cand, daca mai trebuie completat cu freon etc. 

10. nu am cerut reparatia jaluzelelor asa este. Era din nou o intrebare nu un repros. O sa repat ce am mai spus : am intrebat de mai multe ori ce presupune revizia si nu mi s-a spus

11. Asa este am primit niste informatii tehnice dar nu si informatii referitoare la materialele pe care sa le folosesc.

12. In ciuda tuturor problemelor de mai sus, dupa ce am luat rulota am mai sunat o data la service pentru a afla ce s-a verificat la revizie si a-i informa de existenta scurtcircuitului din instalatie. Mi s-a spus ca o sa imi trimita raportul dar nici acum nu l-am primit. 

 

Multumesc.

 

Cred ca ar fi potrivit sa mutam discutia in privat si sa incercam sa rezolvam toate aceste neintelegeri atat din partea dumneavoastra cat si a mea.

 

 

  • Like 2
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liliana Burghelea
în urmă cu 1 oră, NRLaurentiu a scris:

@Ionut C., ceea ce banuiam! Sunt doua parti implicate, iar adevarul este undeva pe la mijloc! :) Ca sa fiu carcotas pana la capat, acel cornier putea fi pus mai frumos, chiar daca a fost cu acceptul clientei! :)

 

@Liliana Burghelea, referitor la cele spuse de Ionut cu privire la rulouri, da, se strica! Am o rulota cu acelasi an de fabricatie, iar ruloul din fata, foarte mare, respectiv jaluzeaua pentru protectia solara, s-a pleostit a doua oara! Intr-un capat al ruloului, la axul de intindere a arcului, este o piesa mica din plastic (un fel de stea) care in timp a imbatranit si a devenit casanta, rupandu-i-se aripioarele. Cand am luat rulota, pentru a remedia situatia pe loc, am folosit piesa de la o alta jaluzea, mult mai mica din zona bucatariei, iar cand am avut piesa noua (am comandat doua), am pus-o la loc la jaluzeaua mica, iar la cea mare a ramas piesa veche. La ultima iesire a lesinat ruloul din nou, piesa veche a cedat. O voi schimba cu (ultima) piesa comandata. @Fejer Antal, crezi ca ai putea face asa ceva, dar din metal: 5f202fff97696_PiesatensionarerulouREMIS.jpg.b0fa225cb164be0b211ca7587b2e92ab.jpg? Aceasta este varianta imbunatatita, pe care am comandat-o in 2018. Ea are la baza un disc de plastic care uneste acele urechi. Cea originala nu avea acel disc, ci doar urechile in vant.

 

Nu tin partea nimanui in aceasta situatie, insa imi place mai mult cum a expus Ionut situatia! :)


 

Stiu piesa de care zici. O sa comand si eu 2 ca am aceasta problema la 2 rulouri. Cred ca tot la Exis gasesc nu ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

@Liliana Burghelea, la momentul respectiv nu le-am gasit in tara, le-am luat din Anglia, de aici.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

 Buna seara @NRLaurentiu  Din poze nu prea pot sa raspund daca pot sau nu confectiona piesa respectiva. I-mi trebuie poze mai detaliate sí niste dimensiuni.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

@Fejer Antal, multumesc frumos, dar deocamdata nu am cum, este la rulota piesa.

@Liliana Burghelea, daca faceti comanda, ma lipesc si eu de 4 bucati, sa fie. Eu am avut probleme la plata online la ei, deoarece am doua prenume si doar unul este pe card si nu a coincis la plata. A trebuit sa fac transfer bancar... Multumesc frumos in avans!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liliana Burghelea

@NRLaurentiu ok. Iti scriu cand dau comanda

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I
La 28/07/2020 la 15:09, Ionut C. a scris:

...Am trait sa fiu tras la raspundere pentru dezordinea dintr-o rulota adusa la reparat... :bravo:

....Din pacate, bunatatea noastra este destul de des confundata cu prostia. Incerc sa ma schimb si sa-i schimb pe cei din jurul meu. Constat deseori ca nu merita sa fii bun tot timpul...

....Fara strop de rautate, as vrea sa stiu ce atitudine aveti cand scoateti cu BM-ul din service. Scrieti p eforumuri ca nu v-au scuturat scrumiera, sau ca nu v-au verificat presiunea la roata de rezerva, daca tot a fost pe mana profesionistilor?!

....

 

Suntem un mic atelier, incercam sa facem cat mai mult, sunt convins ca nici daca eram o companie mare, cu departament de comunicare cu publicul, nu am fi reusit sa-i multumim pe toti clientii.

Cu siguranta nu veti reusi sa multumiti toti clientii dar atitudinea ironica fata de ei nu va rezolva problemele de comunicare, doar alunga alti potentiali clienti.

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Nu era o atitudine ironica, poate doar o exprimare directa, fara ocolisuri. Ii respect pe toti cei care-mi calca pragul, dar nu ma umilesc in fata nimanui, doar pentru ca imi cumpara serviciile. Clientul nu e stapanul, asa cum se minte frumos in societate. E doar un partener. Pana la urma, relatiile interumane trebuie sa fie de armonie, egalitate, respect reciproc. Incerc sa raspund fiecaruia pe masura, in anumite limite. Nu doresc legaturi cu orice persoana, daca nu rezonam.
Ma straduiesc sa gresesc cat mai putin,   recunosc si repar atunci cand gresesc. Sunt constient ca nu toti vor fi multumiti, dar e normal. Noi, oamenii, suntem diferiti, din fericire. Perfectiunea nu exista, e doar un vis...
 

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Liliana Burghelea

@Ionut C.  poate ca dumnevoastra , in relatia cu clientul, dati dovada de profesionalism si respect, dar cei din service sa stiti ca nu fac la fel. Desi nici felul in care raspundeti dumneavoastra nu pare sa fie foarte profesional si asumat. Va ascundeti in spatele inexistentei perfectiunii si incercati sa reparati o situatie in care nu ati fost implicat personal si nu dati deloc credit clientului. Raport de revizie tot nu mi-a trimis nimeni. Eu v-am adus rulota pentru revizie, reparatie si alte imbunatatiri si am spus clar ceea ce vreu si ce nu. Am luat-o cu o reparatie care arata urat, fara revizie iar imbunatatirile cu siguranta nu mai vreau sa le faceti dumneavoastra. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Ionut C.

Dintr-o situatie cu "neantelegeri" similara eu am invatat ceva : un check-list asumat de ambele parti la inceput este sfant, exista un punct de plecare comun. 

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Din comoditate, și eu am intenționat să apelez la această firmă pentru montarea accesoriilor. După câteva telefoane și mesaje, am primit o estimare a costurilor. Rămăsese să mi se confirme programarea fermă pentru 3 august. Nu m-a sunat nimeni. Din discutiile cu Razvan, cel cu rulota Tabbert adusa din Olanda, precum și din alte dialoguri de pe forum, am dedus că aștept inutil sa mă sune cineva, iar lucrarea este posibil să dureze mai mult decât mi-aș dori. Ca urmare, am lăsat lenea de o parte și m-am apucat singur de treabă. Calitativ, fără să vreau să jignesc pe cineva, cred că nimeni n-ar face o treabă mai bună ca mine, e vorba de o răbdare și o grija la care nu ai cum sa ai pretenții in service , indiferent care ar fi acela.

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Rog un moderator sa inchida subiectul de discutie, cred ca fiecare parte si-a exprimat punctul de vedere.
Daca ramane deschis, cred ca ar fi  de bun simt sa pastram discutia in tema data: nemultumiri fata de Corda Campers. Pentru sfaturi tehnice, comenzi de piese si alte discutii, exista subiecte deja deschise.
Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
acum o oră, Ionut C. a scris:

Daca ramane deschis, cred ca ar fi  de bun simt sa pastram discutia in tema data: nemultumiri fata de Corda Campers.

Exact asta a facut @Vlad Iliescu:

La 8/5/2020 la 11:01, Vlad Iliescu a scris:

și eu am intenționat să apelez la această firmă pentru montarea accesoriilor. După câteva telefoane și mesaje, am primit o estimare a costurilor. Rămăsese să mi se confirme programarea fermă pentru 3 august. Nu m-a sunat nimeni.

 

A nu-ti suna clientul, coroborat cu a nu te tine de cuvantul dat, pentru mine este lipsa de respect. Cred ca asta l-a deranjat si pe Vlad. Pentru a vedea si din perspectiva unui client, din experienta mea foarte recenta, va pot spune ca asteptam sa sune un meserias sa vina sa vada ce lucrari are de facut (off topic: la un teren, nu la rulota) si au trecut deja doua saptamani! :) Ramasese ca ma suna el saptamana trecuta, am stabilit impreuna ferm asta, pentru a nu-l cicali la telefon zilnic sa-l intreb daca poate sa vina in ziua x. Pentru ca m-a tinut blocat doua saptamani in pozitia ready to go - cred ca se intelege ca nu voi mai face lucrarea cu respectivul, oricat de bun ar fi.

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Conţinut similar

    • Giani
      de Giani
       
      Buna ziua! As dori sa inchiriez o rulota recent adusa din Germania-Burstner Ventana 2004.
      Are 6 locuri de dormit;5 fixe, 1mobil pt.copii.
      Rulota este foarte ingrijita atat in interior cat si in exterior.
      Prevazuta cu motor mouver.
      Lista preturi:
      -1-3 zile pret 70 € 
      -4-7 zile pret 50€
      -7-10zile pret 40€
      -10 + pret 35€
      Costuri suplimentare:
      -Banii se achita inainte de preluare plus o garantie de 500ron. 
      -Pentru rezervare se achita inainte cu 10zile 25%din valoarea totala. 
      -50€ se achita pentru curatarea/ dezinfectarea rulotei
      -Optional cort special pt rulote, masa+scaune+tv- pret negociabil in functie de numarul de zile.
      Pentru mai multe detalii si poze contactati nr. de tel. 0764498999






  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.