M. Bunea

Sistem electronic antibalans AL-KO Trailer Control

4 postări în acest subiect de discuţie despre Sistem electronic antibalans AL-KO Trailer Control

Sistem electronic antibalans AL-KO Trailer Control

M. Bunea

Bună ziua, tuturor celor care au acest Hobby.  Pentru că am avut două situații în care rulota mi-a intrat în balans (șerpuire ) m-am decis să cumpăr un sistem electronic antibalans. Deși rulota mea este englezească, are șasiu AL-KO astfel încît am cumpărat acest ”AL-KO Trailer Control”, care nu este recomandat pentru alte mărci de șasiu. Sper să funcționeze bine, dar n-am gasit alte referințe de la utilizatori. Problema este acum că dacă urmezi instrucțiunile din manual poate fi montat fără mare dificultate, numai că producătorul atrage atenția că pierzi garanția dacă sistemul nu este montat de o firmă agreată de ei.  Eu am rulota în zona Cîmpina  ( Prahova )  și m-ar interesa un atelier autorizat AL-KO, unde să fac montajul și să-mi asigure garanția.  De asemeni aș dori să știu dacă mai are cineva acest sistem montat pe rulotă și cum se comportă.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Raul G

Bună, cu prima parte nu te pot ajuta trăind în afara țării, cu a doua în schimb da, a fost pus în fabrica direct de Knaus, știu ca are un modul Bluetooth care se leagă la el și cu un led pe bord îți arată când întra în funcțiune.
Sunt doar curios cum și de ce a întrat în balans, cauzele primare fiind: viteza, masa si/sau volumul mașinii subdimensiote respect cu cele ale rulotei, greutatea rău distribuită în rulotă.

Revenind la ATC ar trebui sa lu lipsească pe nici o rulotă la fel precum AKS.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
M. Bunea

A mea n-are bluetooth, are un cablu lung cu LED care se montează în partea din față a rulotei astfel încît sa-l poți vedea în oglinda retrovizoare. Referitor la motivele intrării în balans, au fost două:  viteza și distribuția incorectă a greutăților. Am trei acumulatori de cite 33Kg amplasați în spatele roții din dreapta și nici o greutate în compartimentul din față, pentru că o duceam la service pentru remedierea unor probleme. Mulțumesc pentru răspuns și drumuri bune !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Acel led il am și eu, se pune pe proțap sa vezi dacă este în funcțiune.
Viteza este mereu prima cauza de balans, apoi greutatea exact cum ai confirmat și tu, drumuri bune și vacanțe minunate

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Vlad Iliescu
      de Vlad Iliescu
      Salut, am o rulota Weinsberg 450FU, an 2018. Estimez ca am parcurs vreo 8000 de km cu ea, din care vreo 6000 in regim de autostrada. Nu eram lamurit daca sabotii sunt cu auto reglaj sau cu ajustare manuala. Astazi m-am bagat sub ea si am constatat ca sunt cu reglare manuala. Principiul nu e dificil, insa ar trebui suspendata rulota cu ambele roti in aer, ceea ce mi se pare dificil de facut, cel putin de unul singur, in curte. Ma intreb daca stie cineva cam care este intervalul la care ar trebui reglate franele?
      Mai am o remorca cu sasiu Knott cu dublu ax si am reglat singur franele dupa aproximativ 5000 km. In mod clar, am simtit-o ca vine peste masina, asa ca interventia era obligatorie. Tocmai de aceea ma gandesc ca si la rulota intervalul de servisare al franelor este tot pina la maxim 10000 km, poate ma lamureste cineva.
      Sistemul este acesta:
       
      Iar reglajul se face astfel:
       
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.