Danila Lenut

Autoutilitara permanent - autorulota când vreau

25 postări în acest subiect de discuţie despre Autoutilitara permanent - autorulota când vreau

Autoutilitara permanent - autorulota când vreau

Danila Lenut

Vă salut prieteni! 

   După multe căutări și informări am decis să-mi îmbunătățesc mașina, un sprinter 311 cdi, 2004.Mai exact, în cursul săptămâni să fie autoutilitara, în weekend autorulota. Transformarea ei să nu dureze mai mult de o ora maxim doua. 

    Mai jos atașez lista cu materialele luate, unele din ele montate deja pe mașină. 

  - bazin de apă 103 litri mobil, doua fixe   montate sub mașina 80l apa curata și unul de aceeași capacitate ptr apa gri

  - instant pe gaz Calore 7l

  - chiuveta cu doua ochiuri de aragaz

  - Lada frigorifica INDEL B TB 55, 45L

  - trapă Fiama 40x40

  - pompa de presiune cu presostat 12v, 12 ah, 6, 9bar, 110 psi, 8litri/minut

????? Nu știu dacă e alegerea corectă 

  - accesori apa-gaz, furtun, țevi, robineti, fitinguri, dușuri, etc. 

  - wc mobil 

  - profile aluminiu pentru fixat panourile solare pe plafon 

  - 2 panouri solare 150w

  - acumulator tempest de 154 Ah

  - regulator de încărcare solar 30

  - inverter sinus pur 1000w Solar

  - accesorii pe parte electrica, cabluri, prize, spoturi, etc

  - prelata umbrire impermeabila 200g/mp, 3, 6x3, 6m + doua bețe telescopice 

  - izolație - vată de sticla și folie izoflex golf 

   - mobilier... paturi, mese, banchete, scaune, șezlonguri, hamace, vesela, etc, etc, etc. 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Danila Lenut

Atașez mai jos și cateva poze cu stadiul lucrărilor. 

IMG_20190527_201958.jpg

IMG_20190527_202046.jpg

IMG_20190628_131422.jpg

IMG_20190629_100117.jpg

IMG_20190629_100836.jpg

IMG_20190629_100201.jpg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Salutare @Danila Lenut Mult succes la proiect:OK:, ai mult de lucru si poti gasi multe informati utile pentru proiectul tau in topicuri dedicate. :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Spor la treabă încă o data îți urez! :bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel D

Spor la treabă!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut

Multumesc!

   Am citit aproape toate topicurile de aici si marturisesc ca mi-au fost de mare ajutor.De aceea, ma simt dator  sa  dau si eu informatia inapoi in ideea ca poate o sa-i fie de folos cuiva, candva.Am sa revin cu postari pe parcursul lucrarii dar o sa insist mai putin pe ceea ce a mai fost discutat si mai mult pe solutiile mai personalizate pe care le aplic,

fiind vorba si de un proiect putin mai diferit. Deasemenea stiu ca voi gasi aici si sprijin si oameni cu idei care ma pot sfatui pe parcurs, desi proiectul e gandit pana la final.

Intotdeauna apar chesti neprevazute, intotdeauna este loc de mai bine. De aceea primesc cu drag orice critica , orice sfat.

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Spor la munca și reușită îți dorim în proiectul tău

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Spor la bricolat :OK:

 

Atentie la evacuarea acelui Calor, aerul e fierbinte cand iese. Am avut si eu instalat intr-una din rulote, am montat evacuarea pe o tubulatura existenta de hota. Se incingea rau de tot, aproape sa topeasca burlanul... :default_doh:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Eu v-as recomanda sa cautati alta solutie pentru incalzirea apei. Incalzitoarele instant (gen CALORE) sunt extrem de periculoase pentru monoxidul de carbon care se poate scurge in interiorul rulotei. Asta pe langa alte dezavantaje...

In rest, spor la treaba! :default_big_grin:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut
La 02.07.2019 la 1:36, Alin Opran a scris:

Spor la bricolat :OK:

 

Atentie la evacuarea acelui Calor, aerul e fierbinte cand iese. Am avut si eu instalat intr-una din rulote, am montat evacuarea pe o tubulatura existenta de hota. Se incingea rau de tot, aproape sa topeasca burlanul... :default_doh:

Mulțumesc ptr sfat. Pana la urma ce soluție ati găsit? În cazul meu instantul va fi practic după panoul despartitor care încă nu e montat iar aerul cald este eliminat prin tubulatura pe geamul de la cabina care va avea și geamul celalalt deschis ptr ventilație în timpul folosirii. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut

IMG_20190705_211354.jpg.480f2d640bf642c134a755202a40aa73.jpgVa salut colegi! 

  Atașez mai jos poze cu ce am mai reușit sa fac săptămâna asta. 

  Sunt doua lucruri pe care vreau sa le detaliez: modul de fixare a panourilor solare și modul de placare la îmbinarea dintre plafon și peretele lateral. 

  La panourilor solare am găsit un profil aluminiu super. Are canale pe toate laturile pe unde gliseaza foarte ușor capul hexagonal de la suruburi de 8 sau 10 și în felul acesta poți fixa foarte ușor orice pe el. În poze se pot vedea detalii. Panourile le-am fixat în balamale de binale (pe panou am prins-o cu nituri iar pe profil cu șuruburi). În felul ăsta le pot monta și demonta foarte ușor iar când e nevoie le pot și înclina la ce unghi vreau. Tot pe aceste profile pot monta portbagaj și copertina gen umbrar. Sunt foarte practice. 

     La izolarea și placarea pereților interiori am procedat în felul următor :

-  am lipit placi antifonare, strat de vata, strat de folie izoflex gold, strat de aer și placare. Asta la sugestia producătorului de folie. Pe peretele lateral am pus pal 18 iar pe cantul de sus un profil aluminiu tip H. Pe plafon pal de 12mm iar pe colt am venit cu pfl de 4 mm care  s-a curbat prin presare forțată foarte frumos nefiind nevoit sa--l mai fixez cu altceva.... O sa fac o schiță pe care o voi atașa mai jos. Foarte simplu, foarte practic. Pot oricând să-l dau jos și să-l pun înapoi.... În cazul în care as mai avea de mascat niște cabluri de exemplu. Urmează partea de conexiuni la instalati, apa, gaz, curent unde sunt pe lângă subiect, deci orice sfat, mai ales pe parte electrica e binevenit. 

IMG_20190702_181832.jpg

IMG_20190704_213441.jpg

IMG_20190703_154824.jpg

IMG_20190705_211432.jpg

IMG_20190705_211729.jpg

IMG_20190705_211626.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut

15623545603115485179543837909592.thumb.jpg.e8d0ccd9a688b6e581f3f8bf995c4787.jpg

  • Like 2
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut

Schița modului în care am reușit sa scot curbura de colt la placare. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Bravo :OK: Spor în continuare. :salutare!:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

@Danila Lenut ...

... incet-incet, dar sigur incepe sa prinda contur "autorulota" ta.

Spor la munca in continuare. :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut

Mulțumesc! Trag tare, începând cu 1 august  trebuie să o inaugurez pentru doua, trei săptămâni într-o excursie prin toată tara. Va fi prima mea ieșire și primul meu concediu cu autorulota. 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nelu Predonu

Bine ar fi daca ai mai putea inlocui stratul de vata (galbena) de izolatie din peretii verticali. Acea vata este improprie aplicatiei la care o folosesti.

Datorita trepidatiei acel strat de vata se va comprima/lasa in partea de jos a peretilor si vei ramane cu mari suprafete goale/neizolate in partile superioare.

Acolo merge sa pui vata bazaltica de mare densitate, placa. Acea vata galbena poate fi folosita numai la izolarea zonelor orizontale (plafon), deci nu si in pereti verticali.

Bafta la conversie.

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
La 05.07.2019 la 18:40, Danila Lenut a scris:

Pana la urma ce soluție ati găsit?

 

Am cumparat tubulatura de aluminiu. Gura la exterior a fost decupata in peretele rulotei si folosita o flansa/grilaj metalica.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut

IMG_20190619_155214.thumb.jpg.270e1b7a58ab3813dc5d2fdbcb3f1dd9.jpg

în urmă cu 14 ore, Nelu Predonu a scris:

Bine ar fi daca ai mai putea inlocui stratul de vata (galbena) de izolatie din peretii verticali. Acea vata este improprie aplicatiei la care o folosesti.

Datorita trepidatiei acel strat de vata se va comprima/lasa in partea de jos a peretilor si vei ramane cu mari suprafete goale/neizolate in partile superioare.

Acolo merge sa pui vata bazaltica de mare densitate, placa. Acea vata galbena poate fi folosita numai la izolarea zonelor orizontale (plafon), deci nu si in pereti verticali.

Bafta la conversie.

Mulțumesc de sfat. Aveți dreptate, ar fi fost mai bine cum spuneți însă am mers pe ideea furnizorului de folie.... am văzut la montaj ca nu prea stă, drept urmare am lipito cu adeziv și pe urmă am făcut un fel de plasa din sfoara de rafie. Sper sa nu fie probleme. 

 

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

 Ai grija ca cu timpul vata de sticla se va lasa in jos!  Mai bine inlocuieste acuma. Succes in continuare :salutare!:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut
în urmă cu 7 ore, Alin Opran a scris:

 

Am cumparat tubulatura de aluminiu. Gura la exterior a fost decupata in peretele rulotei si folosita o flansa/grilaj metalica.

Ce fel de tubulatura de aluminiu? Racordul acela flexibil ce se folosește la hotă, sau ceva mai special? 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut

Încă ceva.. am testat astăzi instantul și nu-mi încălzește apa, practic nu se aprinde flacără. V-ați confruntat cu asa ceva că nu-mi dau seama ce are. O să mai insist și mâine, sper să reușesc până la urmă. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Danila Lenut
în urmă cu 7 ore, Fejer Antal a scris:

 Ai grija ca cu timpul vata de sticla se va lasa in jos!  Mai bine inlocuieste acuma. Succes in continuare :salutare!:

Acesta e tipul de folie care am folosito. Printre altele scrie pe ea ca este echivalentul a 22cm vata bazaltica, cu condiția să aibă 2cm strat de aer între ea și perete (să nu fie lipita de perete) și să aibă continuitate (acolo unde este adăugată să fie lipita cu banda adezivă de aluminiu). Producătorul zice că mai important este stratul de aer ce-l creează vata prin acea distanta decât vata în sine. Ptr mine e un pic târziu să o mai schimb dar sunt de acord că era mult mai bine cu vata minerală. Rămâne să facem testul timpului și să tragem concluzii 

IMG_20190706_140556.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 12 ore, Danila Lenut a scris:

Ce fel de tubulatura de aluminiu? Racordul acela flexibil ce se folosește la hotă, sau ceva mai special?

 

Da, tubulatura de aluminiu de hota dar de diametrul corespunzator, parca 65mm. A fost mai greu de gasit, la magazinele consacrate gen Hornbach, Brico sau Dedeman nu am gasit decat de la 1000mm in sus, instantul parca are nevoie de 70 sau 80.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 12 ore, Danila Lenut a scris:

practic nu se aprinde flacără

 

Verifica daca da scanteie (se aude un tacanit usor) si/sau daca ai presiune de apa. Binenteles si gaz :amuzat:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anunt !
XGO Autorulote - unic importator in Romania pentru XGO Dynamic model 2020 - Fiat/Rimor si NOBEL ART, modele 2020 - Ford/Roller Team.
Preturi incepand de la 30.000€
www.xgoautorulote.ro,

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Oana Hajos
      de Oana Hajos
      Salut.
      Suntem o familie cu 3 baieti si un catel.
      Aici gasiti aventurile noastre cu rulota prin Europa
    • Radu Clapa
      de Radu Clapa
      Salutare stimați colegi forumiști!
       
      Consider că a sosit timpul să scriu o postare mai detaliată legată de planul meu. Am menționat asta și în topicul de prezentare membri, dar, ce m-a adus aici, cum am descoperit forumul, a fost din multiplele căutări pe internet legate de conversii autoutilitare în autocampere. Multă vreme am căutat doar în engleză, apoi m-am decis să văd dacă găsesc ceva și în limba română, dat fiind faptul că vreau să o fac în România și, cel puțin pentru început, să fac măcar o dată înconjurul țării noastre. Planuri legate de ce vreau să fac eu cu duba am multe, dar să nu intru în aceste detalii înainte de a o avea.
       
      Vreau încă din primele rânduri să le mulțumesc domnilor @Alin Opran și @Gabriel Schuster pentru topicurile postate de dânșii referitoare la propriile conversii, desigur să-i felicit încă o dată pentru munca excepțională. De asemenea mi s-a părut foarte faină bancheta pliabilă realizată de domnul @Bogdan Harea (aici)
       
      Poate că am început acest topic cam devreme, având în vedere că nu am nici mașina, nici nu am început activ să cumpăr piese. Sunt în căutarea vehiculului și deja întocmesc liste de componente și compar prețuri pentru trape, ventilatoare, încălzitor, frigider etc.
       
      Spre deosebire de conversiile menționate mai sus, eu mă orientez spre o autoutilitară mult mai scurtă, un L2H2 (luând în considerare că planul inițial era un VW T5, un L2H2 e imens).
      Vreau o dubă mai mică (sper că îmi permiteți să o numesc așa) deoarece consider că se strecoară mai ușor în unele locuri comparativ cu (în ochii mei) un monstru de L4. Deși apreciez spațiul bogat pe care îl  oferă o autoutilitară lungă, pentru mine e mai practică una scurtă.
       
      Ca o listă pe scurt, cam ce îmi doresc de la viitoarea mea autorulotă:
      un vehicul cât de cât nou, cu AC și Cruise Control. Orice ale extra-opțiuni sunt binevenite dacă se încadrează în buget; conversie făcută de subsemnatul, eventual cu ajutor de la prieteni (cine vrea, cine poate), cu ajutor de la dumneavoastră (în limita bunului simț - nu vreau să abuzez de bunătatea celor de pe forum) și bineînțeles cu o documentare temeinică în timpul operațiunii (foto-video); fără geamuri laterale, fără trape și uși de acces de genul celor pentru alimentare cu apă, curent sau acces casetă WC); Duba să fie cât mai incognito (stealth van); ventilator MAXXfan Air pe acoperiș, în partea din față și o trapă (cu sau fără ventilator), în partea din spate, deasupra patului; nu exclud, de asemenea, poziționarea unor hublouri precum a folosit domnul @Gabriel Schuster. Grozavă idee; pat fix, pe lățime, 180 x 120 - de aici selecția unei dube pe platformă Jumper / Ducato / Boxer; birou / spațiu de lucru fix (detalii mai jos); instalație electrică cu încărcare solară + de la alternator + de la rețea, în cazurile (probabil rare) când stau în camping; Probabil Solar + Alternator îmi va fi suficient. încălzitor diesel, legat direct la rezervorul mașinii. Știu că platformele acestea nu au deja prevăzută la rezervor o ieșire pentru un asemenea încălzitor, dar operațiunea pare destul de simplă. Cu toate că pare simplu, cel mai probabil voi apela la un service autorizat, pentru a nu-mi micșora șansele de omologare; frigider cu mini congelator alimentat la 12v  (nu pe gaz fiindcă cel mai probabil nu voi avea instalație GPL); aragaz tip camping, micuț, cu butelie interschimbabilă (pentru moment e de ajuns); chiuvetă mică, cel mai probabil dreptunghiulară, care să fie acoperită de un ”tocător„ din lemn (nu mă sperii să mi-l fac singur); duș 60cm x 60cm, fiindcă duba e mică. Am negociat mult cu mine însumi dacă să adaug sau nu duș, dar i-am găsit destule motive pozitive; înmatriculare / omologare în RO ca autocaper (M1) - aici am mare nevoie de sfaturi și abia aștept să treacă domnul Gabriel prin acest hop, să văd cum a decurs;

      Tot la categoria ”diferit față de restul” e faptul că plănuiesc (cel puțin pentru o perioadă) să locuiesc full time în această dubă. Așadar îmi va fi casă și birou peste tot prin Europa... Jobul actual îmi permite acest lucru, dar parte din ceea ce fac implică multe ore la calculator, deci am nevoie de un spațiu dedicat unde să mă desfășor. Chestii dintr-alea cu mese pliabile sau tastat cu laptopul în poală, nu sunt pentru mine!  Soluția de minim comfort e un birou de aproximativ 120 cm x 60 cm cu o aripă (cotieră) pe partea dreaptă de măcar 30 cm.   
      Patul va fi destul de sus încât "portbagajul" să permită stocarea unei biciclete sub pat. Știu că sunt multiple suporturi externe pentru biciclete, probabil voi adăuga unul la un moment dat, dar pentru moment vreau să știu că atunci când plec undeva să vizitez / sau să mă cațăr pe vreun munte, bicicleta e în siguranță, în interior.
       
      Încă un aspect pe care l-am analizat îndelung: peretele dintre habitaclu și zona locuibilă.
      Dacă îl scot spațiul se mărește considerabil prin adăugarea unui sistem de rotație la scaune.
      Cu toate acestea, momentan planul e să păstrez peretele (bulkhead) acolo unde se află din mai multe motive
      pentru a păstra aspectul incognito - din exterior, privind în cabină, va fi ca oricare altă dubă. pentru o mai bună izolație termică  a spațiului de locuit pentru o mai bună securitate a "casei". Degeaba am spațiul de marfă fără geamuri, dacă hoțul poate sparge geamul din față și să ajungă peste tot.  Păstrez peretele (sau fac altul) DAR vreau să decupez o trecere și să montez/construiesc o ușă de acces. Din motive de siguranță consider că este foarte important să poți să traversezi „casa” și să te așezi la volan cu ușurință, fără să fie nevoie să părăsești incinta.
       
      Cam astea sunt ideile principale, momentan.
      Sunt perfect conștient că unele se vor schimba pe măsură ce proiectul avansează.
       
      Mai jos atașez o animație cu ce am explicat mai sus, căci știm cu toții că o imagine face cât 1000 de cuvinte   E un model la scară, dar e doar ca să vă formați o idee.
       
      Țin să menționez că am oarece experiență și unelte de prelucrare a lemnului și de instalații electrice, (pe altele le voi achiziționa pe măsură ce apare nevoia), deci nu mă sperie conversia în sine. DAR în ceea ce privesc mașinile și rulotele/autorulotele, sunt total novice. Nu am avut niciodată mașină personală, deși conduc de ani de zile mașini împrumutate, închiriate sau de la muncă. Tot ce știu momentan legat de conversii și rulote am învățat de pe internet, citind articole și urmărind zeci de clipuri YouTube. Am experiență cu călătoritul pe perioade lungi și statul în campinguri din diverse țări. În 2017 am pedalat 8000 km în 4.5 luni, din Danemarca până în România (prin 16 țări inclusiv Anglia, Andorra și Spania) și am stat prin tot felul de campinguri.
       
      Cum spuneam, e poate prea devreme să încep acest topic, dar nu voiam ca din prea mult entuziasm pentru proiectul meu, să încep să bat câmpii pe tema asta prin alte topic-uri.
      Am să continui să actualizez aici pe măsură ce apar actualizări importante, de exemplu când găsesc și achiziționez autoutilitara.

      Vă mulțumesc!

    • Alin Opran
      de Alin Opran
      Am decis sa pun anuntul de vanzare al Sprinterului din dotare si aici in cazul in care ar dori cineva din Romania sa-l cumpere.
      Anuntul original este postat in Irlanda aici. Sa ma scuze admin ca am pus link catre site dar e extern nu din Ro . Daca nu e voie voi copia totul si le voi traduce.
       
      Pretul este de 24.900 euro negociabil.
      Motor 2.1 diesel, 315k km.
      Motorcaravan in acte ceea ce se va traduce prin Autorulota in CIV romanesc.
       
      Sprinterul a fost conversit din van in motorhome de catre mine, intreaga poveste o gasiti aici. Are volanul pe dreapta (pe partea corecta cum spune englezul) ceea ce in RO este un incovenient dar, dupa cca 4 mii km facuti in Franta si Spania anul acesta nu este chiar o problema condusul avand avantajul pozitiei inalte la volan ce ofera vizibilitate peste masini.
       
      Toate dotarile sunt trecute in anunt (scuze pentru limba Engleza), sunt noi. Daca se gaseste cineva interesat sa-l cumpere gasim si o modalitate de livrare 
       
    • Dan Varga
      de Dan Varga
          Nu vreau sa va stresez cu demonii care imi dau tarcoale dar am ajuns la o anumita maturitate cerebrala si intradevar acest gand nu imi da pace.
          Vreau sa tineti cont de experienta voastra de proprietari de rulote, sau autorulote si sa ma ajutati cu argumente pro sau contra.
      Sunt sofer de meserie si puteti sa-mi legati nu una si trei rulote ca le parchez unde trebuie.
      Incerc sa va expun uu pic situatia mea: in timpul liber, impreuna cu fiul meu practicam un off road mai soft, am facut parte si din staf-ul de organizare a mai multor competitii de genul acesta la noi in CENTRU, ( cum imi place sa spun ).Ei, in multele adunari de off, eram cu cortul, care cred ca mi-a ramas mic.
       
      Mi-ar place si rulota dar va trebui sa o adaptez ptr. terenul din zona , sa am unde sa stau si sa stauu si .....deja visez , dar si o autorulota gen VW Syncro , sau mai mare dar 4x4.
      Necazul il am din partea consoartei, ea este adepta hotelului, dar ideea este ca vreau sa o pun in fata faptului implinit , am luat agregatul , bagajele sus si ura , in concediu.
      Dar cred ca in prima faza am sa inchiriez pe rand, una dintre............ optiunile mele, sa vedem ce efect au asupra noastra.
      Oricum incerc sa fiu receptiv la orice sugestie , sfat si sper sa nu treaca mult sa ne gasim intr-un camping la un pahar de vorba.
      Multumesc si cred ca am deschis unde trebuie acest topic!
       

      foto
    • Paul Marina
      de Paul Marina
      Salutare!
      Construiesc o autorulota intr-un peugeot boxer si as avea nevoie de informatii legate de legislatia referitoare la instalatia de gaz in autorulote.
       
      Ce am: un aragaz cu doua arzatoare compatibil pentru gaz natural si gpl.
       
      Ce vreau: o butelie gpl, eventual re-incarcabila. De ce gpl: vreau sa folosesc si in tara si in strainatate in diferite tari. De ce reinvarcabila: stiu ca in strainatate nu e asa de comuna practica cu datul la schimb a buteliei.
       
      Din ce am vazut pe forum, autorulotele au un compartiment special cu deschidere din afara unde sta butelia. E necesar? Pe youtube, am vazut ca uk accepta si un compartiment sigilat in interiorul masinii, dar cu gaura de evacuare in podea. E necesar?
       
      E nevoie de ceva proiect autorizat? E nevoie de avize?
       
      Va rog sa ma trimiteti catre orice sursa de unde as putea sa iau criteriile de validare penteu o astfel de instalatie.
       
      Mentionez ca vreau sa duc autorulota la rar la bucuresti pentru verificari ca sa-i scrie si in acte ca e autorulota.
       
      Va multumesc mult!
       
       
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.