Andrei Prodan

De curand Ford Kuga 2016 2.0 180 cp

18 postări în acest subiect de discuţie despre De curand Ford Kuga 2016 2.0 180 cp

De curand Ford Kuga 2016 2.0 180 cp

Andrei Prodan

Buna ziua colegi, de curand am optat pentru ceva mai mult spatiu( fata de berlina  SAAB 1.9 TTID 180 CP) , mai ales ca se mareste familia foarte curand si luam in calcul sa iau o rulota cu care sa ne bucuram de natura si libertate. Si uite asa am ajuns la un Ford Kuga 2.0 tdi 180cp si 400 Nm, cutie automata.

Masina se comporta exemplar, crescand putin consumul (era normal) de la 7.-7.5 la 8.9 momentan , de cand tracteaza Swift-ul Corniche de 1150 kg.

Am facut primele iesiri si le am testat  deja una la Valenii de Munte-Cheia si acum una la Ramnicu Valcea la un festival, iar saptamana viitoare o iesire in Delta( app, o locatie off camping unde poti sta linistit si sa dai cu batu'n balta, stiti ? ) oricum mai citesc si forumul. 

O intrebare pentru cei care stiu, de curand am auzit o parere ciudata si anume, ca masina avand cutie automata, ar trebui sa ajung la cei de la Ford sa imi seteze in calculator ca trage rulota iar in urma acelui , , resoftat" al cutiei ar trebui sa aibe rapoartele de schimbat mai sus, stiti ceva despre aspectul asta? 🤔🤔Multumesc si salutari tuturor !

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Raul G

F frumoasă, sa o porți sănătatos și va ducă peste tot.
Pentru resoft sincer nu am auzit niciodată de asa ceva, știu ca la Audi se pune un radiotor pt intercooler mai mare, dar de resoft pentru cutie nu am mai auzit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Prodan

@Raul G Multumim ! Si pentru mine e o noutate da mai stii ?! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

S-o stăpâniți cu drag și s-aveți multe drumuri bune și fără evenimente neplăcute! :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam

Să o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea !

Nici eu nu cred ca există soft pentru tractare. Ce faci cand nu tractezi rulota, rămai cu ea setată pentru greutate? Nu ai observat că cutia schimbă altfel când masina trage rulota ?  Cutia "simte" greutatea si retrogradează automat când are nevoie. Cel puțin la mașina mea asa se întâmplă...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Sa aveti parte de ea. Drumuri bune fara evenimente neplacute.:noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Macsim

@Andrei Prodan Salut! Eu trag de rulota tot cu Kuga 2.0 tdci 180 cai 4x4, automata. Chestia cu resoftarea e o ineptie!!! Sa iti spun de ce:

1. Ai vazut pana acum ca schimba cat de sus vrei....in functie de cat apesi pedala;

2. Daca o pui pe sport, va schimba vitezele mai sus...

Pentru ce sa faci resoftare?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Se adauga un soft care se activeaza la introducerea mufei cu 13 pini, cu conditia sa ai instalat modulul electronic de la Ford. Se schimba comportamentul masinii raportat la  treptele de viteza, ESP-ul masinii se extinde si asupra rulotei, pictograma masinii apare cu trailer atasat, se dezactiveaza senzorii de parcare pe spate. Astea asa, la o prima vedere, deci eu zic sa nu ne mai dam cu parerea daca nu stim. In concluzie, nu este vorba de resoftare ci de adaugarea unui modul soft care intra in functiune doar la cuplarea remorcii. La mine am facut operatiunea soft la S-max, care nu a avut carlig din fabrica, si a venit deja incarcata la Ranger, care are carlig standard.

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Prodan
59 minute în urmă, Vlad Iliescu a scris:

Se adauga un soft care se activeaza la introducerea mufei cu 13 pini, cu conditia sa ai instalat modulul electronic de la Ford. Se schimba comportamentul masinii raportat la  treptele de viteza, ESP-ul masinii se extinde si asupra rulotei, pictograma masinii apare cu trailer atasat, se dezactiveaza senzorii de parcare pe spate. Astea asa, la o prima vedere, deci eu zic sa nu ne mai dam cu parerea daca nu stim. In concluzie, nu este vorba de resoftare ci de adaugarea unui modul soft care intra in functiune doar la cuplarea remorcii. La mine am facut operatiunea soft la S-max, care nu a avut carlig din fabrica, si a venit deja incarcata la Ranger, care are carlig standard.

 

Deci exista ! Ai idee ce costuri implica ? Eu avand acum mufa cu 7 pini, o schimbi in 13, si apoi ma duc la Ford sa imi adauge softul?

Sau nu este atat de mare nevoie sa ma complic? Multumesc ! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Daca nu ai instalatia electrica de la Ford, cu modulul electronic ORIGINAL pentru 13 pini, parerea mea este ca te agiti degeaba.

Foarte multa lume alege solutiile mai ieftine de tip aftermarket. Pentru partea de carlig propriu zis, nu am nimic impotriva, insa pe parte electrica nu as pune in veci altceva decat produsul de origine.

Eu am S-max 2016 de 210 CP. La modelul meu, comportamentul masinii se schimba fundamental. Am cutie dublu ambreiaj, care cred ca ar fi avut de suferit fara adaptarea comportamentului la prezenta rulotei.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

A costat 150 .. 200 lei introducerea softului.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 2 ore, Vlad Iliescu a scris:

Se adauga un soft care se activeaza la introducerea mufei cu 13 pini, cu conditia sa ai instalat modulul electronic de la Ford. Se schimba comportamentul masinii raportat la  treptele de viteza, ESP-ul masinii se extinde si asupra rulotei, pictograma masinii apare cu trailer atasat, se dezactiveaza senzorii de parcare pe spate. Astea asa, la o prima vedere, deci eu zic sa nu ne mai dam cu parerea daca nu stim. In concluzie, nu este vorba de resoftare ci de adaugarea unui modul soft care intra in functiune doar la cuplarea remorcii. La mine am facut operatiunea soft la S-max, care nu a avut carlig din fabrica, si a venit deja incarcata la Ranger, care are carlig standard.

 

:bravo: 

 

@Andrei Prodan 

Asa-i, ... se activeaza NUMAI la introducerea mufei cu 13 (!) pini (socket). Important e , s-ai instalat "modulul"! :default_109:

Toate in BCM ! Un Pentium 2 (!) :) + ELM (d'asta) se rezolva in 0, 1(da, zero virgula unu) secunde.

- Trailer module (nr. 20)

- Towbar (nr. 76)

- Trailer Stability Assist (nr. 199)

...etc

 

Senzorii de parcare cu "remorca/rulota" cuplata se rezolva simplu:

"""" Modulul IPC recunoaste daca ai "agatata" ... rulota

ex: 720-03-02

xxxx xY xx

Y = 0  fara remorca/rulota

Y = 1  cu remorca/rulota

VALABIL NUMAI la cuplarea .... cu 13 pini (socket)

"""""

Gata cu tehnica ! Sambata = Relax ! :) 

Reprezentanta FORD, au super-mega-giga specialisti care rezolva (contra-cost)  asemenea probleme (minore) eficient cu mult-mult profesionalism.

 

E sambata si ... vrem relax! :) 

 

 

 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

FORD.jpg.9a88148e285426303d76a6b638f941be.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Eu nu vreau sa ma contrazic, mai ales ca observ ca ai cunostinte tehnice temeinice.

Mie suma de 150 ... 200 lei mi se pare derizorie, daca tu ai avea o afacere de profil, cat crezi ca ai tarifa operatiunea respectiva? E vorba doar de 0, 1 secunde sau de faptul ca ai invatat ce sa faci, ca ai interfata potrivita si ca trebuie sa traiesti de pe urma acestuo bussines?

Poate ca in cazul rulotei lucrurile sunt atat de simple cum le prezinti. Totusi, la mine apare pe bord o bara care se umple de la stanga la dreapta, ca si cum ar icarca ceva mai mult decat 3 bife intr-un tabel. Poate gresesc.

Insa  pe principiul ca daca am un laptop si un program de pe net pot face modificari de gestiune a motorului fiindca aia din fabrica sunt prosti, s-au umplut soselele de bombe fumigene, speculabd dorinta multora de a avea 250 cp la o masina de 2500 euro.

Nu vreau sa supar pe nimeni, sunt pur si simplu parerile mele, nu incerc sa va conving ca eu am dreptate si dvs nu.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Asta cu softul pt a tracta este prima oara ca aud, urmăresc 2 forumuri italiene și unul englezesc și nu am mai auzit de asa ceva.
La toți am auzit ca în momentul când vine pusa priza cu 13 pini acesta se activează, se dezactivează sensori de parcare din spate, farul de ceata din spatele mașini. La a mea s-a activat și o linee pe camera pt a ma ajuta în marșarier către proțap.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

Daca nu avem probleme...hai sa facem!

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 5 ore, Vlad Iliescu a scris:

Eu nu vreau sa ma contrazic, mai ales ca observ ca ai cunostinte tehnice temeinice.

Mie suma de 150 ... 200 lei mi se pare derizorie, daca tu ai avea o afacere de profil, cat crezi ca ai tarifa operatiunea respectiva? E vorba doar de 0, 1 secunde sau de faptul ca ai invatat ce sa faci, ca ai interfata potrivita si ca trebuie sa traiesti de pe urma acestuo bussines?

Poate ca in cazul rulotei lucrurile sunt atat de simple cum le prezinti. Totusi, la mine apare pe bord o bara care se umple de la stanga la dreapta, ca si cum ar icarca ceva mai mult decat 3 bife intr-un tabel. Poate gresesc.

Insa  pe principiul ca daca am un laptop si un program de pe net pot face modificari de gestiune a motorului fiindca aia din fabrica sunt prosti, s-au umplut soselele de bombe fumigene, speculabd dorinta multora de a avea 250 cp la o masina de 2500 euro.

Nu vreau sa supar pe nimeni, sunt pur si simplu parerile mele, nu incerc sa va conving ca eu am dreptate si dvs nu.

 

Te salut @Vlad Iliescu 

NU vreau sa ma "aventurez" intr-o discutie in contradictoriu cu tine , eventual cu cititorii, dar, ... 

Vreau sa punctez cateva aspecte :

NU-S SPECIALIST MECANIC ! (nu-mi place, nu suport sa fiu murdar pe maini... am punctat in "semnatura"!) :default_109:

1. NU CER, si nici NU INDRAZNESC,   (niciodata!) sa profit de pe urma cunostintelor  mele(fie ele si tehnice, daca ar fi vb de asa ceva) .... 

2. 150-200 RON, nu stiu ce sa spun despre aceasta suma? E mare, e imensa , e... WOAU, atunci cand nu-i ai. Sau e "bacsis", atunci cand ai in cont sume cu 6(sase) zerouri,  dar...in EUR.

3. Vreau sa-ti spun ca, producatorul masinii (oricare ar fi ea) , a lasat o marja (variabila) , care poate fi "setata" (ma refer la putere, CP!). Din "fabrica", ea (masina/aparatul, eventual), functioneaza la PARAMETRI OPTIMI (cu sanse minime de-al stirica/deteriora; asta daca respecti toate instructiunile prescrise, sau ma rog). Faptul ca adaugi ( sa spun asa), cativa caluti, langa cei 100 CP, nu face din "cazanul ala cu patru roti " (sau vb ta, bomba fumigena) un veritabil bolid. Masinile modificate  la partea tehnica, ma refer la combustie, turbine... etc,  N-AU VIATA LUNGA. 

4. Spune-mi direct, TU si nu dvs (face parte din Regulamentu acestui Forum).

Multumesc !

 

P.S. ... ai ramas dator cu o "poveste" de la chateau chenonceau (eu, l-am vizitat, ...dar poate colegii, si-ar dori o calatorie intr-acolo, poate). Multumesc !

 

în urmă cu 5 ore, Raul G a scris:

Asta cu softul pt a tracta este prima oara ca aud, urmăresc 2 forumuri italiene și unul englezesc și nu am mai auzit de asa ceva.
La toți am auzit ca în momentul când vine pusa priza cu 13 pini acesta se activează, se dezactivează sensori de parcare din spate, farul de ceata din spatele mașini. La a mea s-a activat și o linee pe camera pt a ma ajuta în marșarier către proțap.

 

Salut@Raul G 

Nu stiu ce urmaresti tu, dar poate pe acele forum-uri, la sectiunea "Vetture da Traino", poate -poate gasesti daca cauti cu atentie. N-ai cautat fiindca n-ai de-a face cu Ford-ul, asa-i ?

Dar, uite aici (site oficial, UK), gasesti mai multe detalii! :) 

Nu numai la, ata, se activeaza (gresit spus, e setata asa sau se poate seta asa!), ci si la alte modele din generatia noua ( nu neaparat gama premium!). Asadar, ...

Detalii, gasiti pe forum "KUGA" din UK (ex: 1 sau 2)

 

P.S. Despre Croatia, nu-ti (mai) reamintesc. Curiozitatea, nimic altceva... 

"""Ave vi promesso che avr esti scritto una recensione dei tuoi viaggi in Kroazia, ma... c'era una, semplice promessa ! Ma, ...

Deludente (È scritto giusto?)."""

 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Mihai spuneam ca la a mea se activează fără a face modificare soft sau alta dracovenie ci doar când se face cabaljul de 13 pini.
Pt Croazia rămân dator, acum lucrez la ultima călătorie în Franța și sper sa am timp sa fac și Croazia după.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anunt !
XGO Autorulote - unic importator in Romania pentru XGO Dynamic model 2020 - Fiat/Rimor si NOBEL ART, modele 2020 - Ford/Roller Team.
Preturi incepand de la 30.000€
www.xgoautorulote.ro,

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.