Mihai Bradu 21 Semnalează Publicat 2 Aprilie, 2019 Salutare comunitate. Sunt extrem de hotărât să încep viața de rulotist. Am văzut în 2 saptamani in jur de 20 de rulote. Unele impecabile unele la care iti cadea părul din nas. Am rămas în momentul de față axat pe 2 din ele. Dar bineinteles..... E nevoie de carlig, care mie imi lipseste cu desăvârșire. Va rog frumos daca ati putea sa imi dati ceva sfaturi si îndrumări. 1. Trebuie să pun carlig nou sau e ok si SH? Datorita faptului ca rulotele sunt cam over budget as vrea sa ies relativ ieftin. 2. Cunoaște cineva un loc in TM care sa vândă carlige si sa faca si montajul? Masina e BMW E46 combi an 2004 Va multumesc frumos Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal 10.420 Semnalează Publicat 2 Aprilie, 2019 Salut @Mihai Bradu Parerea mea este sa cumperi unul nou, nu sti niciodata cel sh, cat a fost folosit. Eu sunt fan Bmw si nu-asi pune unul folosit niciodata. 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Cristian Bednar 637 Semnalează Publicat 3 Aprilie, 2019 @Mihai Bradu salutare, eu mi-am luat de pe ebay.de un carlig din dezmembrari si merge fantastic. Motivul a fost ca am vrut unul original, nu after-market. am tot vazut pe olx carlige poloneze cu 100-150 euro si instalatie electrica cu cateva zeci. Teoretic sunt noi si mai bune insa in realitate nu se ridica la standardul celor originale care au costat 800-1000 euro initial. in final toate isi vor face treaba, sunt sigur de asta. Spor la cumparaturi sa ai 3 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Florin Males 105 Semnalează Publicat 3 Aprilie, 2019 Dacă ajungi cumva pe la Brașov, există o firmă care pune cârlige noi, instalație electrică adecvată, echipa de profesioniști. Totul se face in cateva ore, Preturi decente 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Silviu Pascu 1.216 Semnalează Publicat 4 Aprilie, 2019 Eu as merge tot pe un OEM chiar daca ar fi second hand. Eu am montat carlige second pe 2 din cele 3 masini ale mele si sunt functionale 100% , integrate in calculatorul masini.... Evident ca si pretul este pe masura dar totul este original. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Daniel P 12.569 Semnalează Publicat 4 Aprilie, 2019 în urmă cu 17 ore, Florin Males a scris: Dacă ajungi cumva pe la Brașov, există o firmă care pune cârlige noi, instalație electrică adecvată, echipa de profesioniști. Totul se face in cateva ore, Preturi decente Dacă tot ai pomenit, n-ar fi rău să ne spui cum se numeste firma și un nr. de telefon pentru contact... Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Viorel K 334 Semnalează Publicat 8 Aprilie, 2019 Daca un carlig a tractat o rulota sau alceva cu stabilizator din acela cu placute care se freaca de el, nu se cheama ca nuca e mai tocita? In concluzie, daca iei un carlig sh, nu trebuie sa tii cont de asta, si sa te asiguri ca nu iei unul foarte uzat, masurand diametrul nucii cu sublerul in mai multe locuri? Presupunand ca au marimi standard si stii cat are unul nou. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Mihai F 3 Semnalează Publicat 8 Aprilie, 2019 Eu am montat unul nou in Timisoara pe calea Buziasului, la 50m inainte de semaforul de la Optica. Este magazin si service pentru remorci. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ciprian Mirescu 691 Semnalează Publicat duminică la 07:56 Salutare și bine v-am regăsit. Vreau să vă aduc aminte să aruncați câte o privire și la cârligul de remorcare de pe mașină. Povestea mea cu final fericit este în felul următor: -cârligul de pe mașină l-am montat la un service în 2022, și nu îmi aduc aminte să fi fost întrebat la vremea respectivă dacă să pun ceva cârlig “mai bun” sau nu. In 2023 am făcut un traseu până în Turcia și de acolo m-am întors cu cârligul puțin strâmb. În proporție de 99% de la un bump la care nu am fost atent și l-am sărit în viteză. L-am reparat când am revenit, (îndreptat și sudat) la un service arătând foarte bine după aceea. Din fericire pentru mine acum în 2025, am avut inspirație (când am înlocuit cauciucurile de vară) să arunc o privire la cârlig iar atunci am constat în ce stadiu este cârligul. Evident că nu am putut vedea tot, dar suficient cât să caut să remediez problema. Într-o primă fază am încercat să găsesc pe cineva să îl sudez din nou, am și găsit defapt (neștiind exact cum arată când e dat jos), iar după mai multe analize chiar înainte de a îl demonta, din foarte multe alte motive am ales să îl înlocuiesc cu unul nou. Consider că am ales varianta corectă, mai ales când am văzut cum arata cârligul după demontare. Cel nou arată mai solid (cel puțin prinderile) și e mai greu puțin decât primul. Menționez că rulota are MMA 1350kg, încărcarea o fac tot timpul cu atenție pe zona centrala. În schimb traseul spre Grecia (care în cam fac de 2 ori pe sezon) are o zonă cu ceva km în Serbia, zona Kovin, unde este horror (plin de gropi). De fiecare dată lucrurile din rulotă sunt sărite de la loc oricât de încet merg. În concluzie, pe lângă restul verificărilor uzual de plecare mai aruncați o privire și la cârlig din când în când! Drumuri bune tuturor . 3 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru 405 Semnalează Publicat duminică la 11:55 nu exista carlig de remorcat cu sudura. ce ai cumparat a fost o teapa Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal 10.420 Semnalează Publicat luni la 08:37 Salutare @Ciprian Mirescu Ai ales remedierea corectă, adică că ai schimbat cârligul! Eu personal am tractat acum câtva ani destul de mult trailer și rulotă, însă niciodată nu am reușit să strâmb cârligul! Cred cârligul pe care ai strâmbat era ceva home made sau care a mai suferit niste intervenții mecanice. Drumuri bune fără evenimente neplăcute! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri