• Conţinut similar

    • Pojo Alex
      de Pojo Alex
      Va salut.Caut daca este cu putinta un ornament lateral din aluminiu pentru o autorulota Peugeot J5 .Atasez poza  ... 

    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Canalul german specializat pe activitati outdoor a prezentat in aceasta saptamana cea mai tare rulota off-road! La propriu! In totalitate din aluminiu si fara nici un fel de izolatie! Pagina producatorului este aici.
      Iat-o:

       
      Costul ei e ceva mai piperat si incepe de la vreo 30.ooo Euro si se opreste la peste 55.ooo Euro in functie de dotari. Gemenele nu sunt incluse in pret!
      In ciuda pretului, aceasta rulota e ca sarea in bucate pentru un pescar avid de locuri cat mai salbatice!
    • Liliana Burghelea
      de Liliana Burghelea
      Buna ziua tuturor.
      Am un Hobby 400 care are baie cu WC si chiuveta rabatabila,  fara dus si in care as vrea sa fac dus. Cum nu pot aplica momentan metoda lui @Burduja George as avea nevoie de un sfat in privinta planului pe care il am. As vrea momentan, sa izolez toate imbinarile cu silicon sanitar special pt baie si in dreptul usii sa pun o perdea de dus cu velcro sau cu niste magneti prezentati de un alt coleg pe forum. A doua modificare pe care vreau sa o fac este sa schimb bateria cu o baterie de la Exis care are si para de dus si sa o montez pe chiuveta mea rabatabila ( ideea unui alt coleg pe de forum )
      bateria de dus este asta : 
      https://exis.ro/accesoriu_rulota/Baterie_chiuveta_dus, _apa_calda_si_rece-2331.html
      iar mai jos poze cu baia
       
      Multumesc
      zi buna,
       


    • A. Traian
      de A. Traian
      Am inițiat acest topic pentru a știi cum pot reda aspectul și funcționalitatea inițială a șinei de aluminiu pentru cort.
      A mea e puțin "creață".
      Cred că intervenția cu ciocanul nu-i indicată și aș vrea să aflu cum o pot îndrepta că să-i redau forma inițială sau dacă e cineva care a rezolvat aceasta problema și cum. Eventual daca există vreo sculă dedicată pentru asta 🤔.
    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Salutare, colegi!
       
      Am gasit pe Youtube acest test comparativ al nemtilor de la "Caravan College", test care face o comparatie intre diferite tipuri de termoizolatie folosite in procesul de contructie de la diferiti producatori de rulote. Au urmarit evolutia temperaturii din rulota in functie de temperatura exterioara. Rulotele au fost lasate 3 zile in aer liber, cu geamurile si trapele inchise, fara a fi folosit sistemul de incalzire pe timpul noptii.
      Rulotele (inclusiv tipul termoizolatiei) in test au fost:
      1. Knaus Travelino: Fiber Frame
      2. Tab 400L: Drop-shaped sandwich construction with smooth-plate gray metallic
      3. Hymer Eriba Touring Troll 530: Sandwich construction, split & kinked side wall, GFK lifting roof closed
      4. Adria Action 391 PH: Sandwich construction, glued, light gray GRP-planked, large & dark windows
      5. Knaus Südwind 450: Superior class, classic sandwich construction, smooth sheet metal
      6. Caravelair Antares 390: Inexpensive beginners caravan, classic sandwich construction with hammered sheet metal
      Doar 6 au fost nominalizate, desi in clip apar si 2 Weinsberg-uri, dintre care una apare si in al doilea grafic din clip, din care reiese ca are cea mai buna izolatie in acel test comparativ (Test 2).
       
      Ceea ce impresioneaza si ramane din acest test (cel putin pentru mine care nu sunt vorbitor de germana) este aceasta imagine cu graficul evolutiei temperaturii de-a lungul a trei zile:
       
      ,
      unde cu rosu este graficul evolutiei temperaturii de afara, iar celelalte culori sunt graficele temperaturilor din interiorul a 4 rulote dintre cele testate.
       
      Nu ma asteptam ca Eriba sa fie atat de bine izolata (Eriba a avut expus modelul ceva mai mic - 430, dar cu aceeasi compartimentare,  la expozitia de la Romexpo de la sfarsitul lunii martie a.c.) La polul opus se observa lejer cum temperatura din Adria a crescut foarte mult ziua (geamurile mari din fata cu tenta fumurie au contribuit din plin la asta!) Invariabil, fara a fi pornita incalzirea din interior, toate rulotele au ajuns noaptea la temperatura de afara (undeva in jurul a 0 grade C).
       
      Concluzia specifica acestui test (din punctul meu de vedere), este aceea ca pe timpul zilei are o importanta foarte mare culoarea geamurilor si a caroseriei, acestea facand practic diferenta si mai putin termoizolatia peretilor/acoperisului. In conditiile diurne din clip, aproape 10 grade C in plus la interior fata de temperatura de afara este foarte mult din punctul meu de vedere. Bineinteles daca lasam rulota in plin soare si nu la umbra! Iarna, aceasta combinatie este un avantaj, dar vara...
      De asemenea,  cred ca este de la sine inteles ca termoizolatia si suprafata cat mai mica a geamurilor fac diferenta intre a ne fi frig si a ne fi bine noaptea, atunci cand avem incalzirea pornita.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.