• Conţinut similar

    • Ionut C.
      de Ionut C.
      De ceva vreme mă frământa gândul construirii unui camper cu tracțiune integrală. De când am construit primul camper, mi-am petrecut cele mai multe vacanțe pe plaja sălbatică de la Vadu. Cum în ultimii ani s-a aglomerat exagerat în zonă, am simtit din ce in ce mai des lipsa unui 4x4 cu care să mă pot așeza mai izolat. Aceeași nevoi am simțit-o și în zone cu iarba udă și rampe nu tocmai abrupte. Pe sol uscat n-am avut niciodată probleme cu tracțiunea față. 
      Am găsit un Sprinter 518 4x4 într-o stare tehnica foarte bună și n-am vrut sa pierd ocazia unui nou proiect. Motor impecabil V6 de 3 litri, 184 CP, 265000 km reali, transmisia integrală funcționează perfect, după ce am remediat cablajul unui senzor ABS. Am testat-o doar pe iarbă udă în rampă destul de abruptă, am fost placut surprins de abilitatea cu care blochează diferențiale pentru a menține aderență maximă, cu toate ca are anvelope bune în circuite de formula unu.
      Inițial ma gândeam sa trec pe super single pe spate, în locul rotilor jumelate (duble). Ar arăta mai bine,   însă două roti vor face mult mai mult decât una...
      E un șasiu cu cabina dublă, are 7 locuri din card voi folosi doar 4. Intenționez să-i construiesc o cutie de 330 cm lungime totală pe 200 cm lățime interioară. 
      Înainte de toate ma voi ocupa de curățarea și vopsirea șasiului, stiută fiind meteahna sprinterelor. Arată destul de bine caroseria, mă așteptam să fie mai afectat de coroziune. 
      Voi reveni cu imagini.
    • Gheorghe Cristina
      de Gheorghe Cristina
      Buna rulotistilor!
      Suntem o familie cu 2 fetite( 9 si 5 ani) care isi doreau de mult sa cumpere o rulota pentru ca obisnuiesc sa-si  petreceaca vacantele cu cortul.
      Anul acesta se implinesc 10 ani de la casatorie si cadoul nostru este o rulota fleetwood din 2002. Suntem inca in procesul de inscriere si speram ca intr o saptamana o sa avem numere negre pe ea si sa fie gata pentru analiza amanuntita.
      Precizez ca noi nu am vazut niciodata o rulota, prima vazuta, prima cumparata. Stiu ca nu a fost foarte bine asa dar nu ne am putut abtine. Problema noastra in acest moment este ca nu stim cum functioneaza aparatele din ea si toate "chestiile" din ea.
      Sper ca  sa gasesc rezolvare la profesonalistii de aici.
      Inca citesc informatii din forum ca sa gasesc raspunsuri si cand o sa fiu gata ....o sa va intreb.
      Multumesc mult
    • Florin Smolnicki
      de Florin Smolnicki
      Bună dimineața, dragi colegi împătimiți ai rulotelor!
      La începutul lunii octombrie am cumpărat o altă rulotă, englezească din 2003.
      Influențat fiind la început de unii colegi, am zis că nu îmi voi cumpăra niciodată o rulotă englezească.
      Nu a fost chiar așa! Acum îmi doresc numai rulote englezești.
      Își mai schimbă oamenii părerile...
       
      Această rulotă am căutat-o de când mi-am cumpărat-o pe prima - de care nu am fost prea mulțumit: era veche, aveam tot timpul foarte multe de reparat la ea.
      Nu degeaba o alintam: „Pocnitoarea”! 
       
      Noua rulotă este impecabilă!
      Încă din luna octombrie (având deja primul rând de numere roșii) am fost la mecanic și am pus la punct partea de mecanică: frâne, ferodouri, sistemul de rulaj,   totul a fost verificat, piese inlocuite, făcut totul la meserie!!!
      Vineri, pe 13 decembrie am avut programare la RAR. Am trecut fără probleme!!!
       
      Rulota mea îndeplinește în procentj covârșitor cerințele din acest topic, în care anunțam ce fel de rulotă vreau să cumpăr, deși, unii colegi nu s-au arătat a fi foarte încrezători...
       
       
      Iată cu exactitate cum este noua achiziție, în comparație cu ceea ce mi-am dorit:

      1.            Să nu fie mai lată de 2, 10 m! Actuala are 2, 19 m. 
      2.            Să aibă cât mai puține geamuri posibil, fără geamuri pe panoul din față și din spate! Dacă va avea totuși geamuri..., toate geamurile să fie cu plase de țânțari, perdele și jaluzele atermice. Are tot ce îi trebuie, mai puțin perdele. 
      3.            Să nu fie mai lungă de 6 - 7 m. Așa și este!
      4.            MMA 1000 - 1100 kg sau mult mai puțin,   cu mașina mea am voie să trag 1300 kg maxim. 
      5.            Să aibă soba cu hornul/ evacuarea sub podeaua rulotei: o spărtură mai puțin în tavan, fără horn prin interior. Din păcate, nu se mai găsesc astfel de sobe, la modelele mai noi de rulote.
      6.            În interior, să aibă în mijloc o zonă de dormit cu paturi suprapuse, lângă geam. Este!!!  E o nebunie!!! Când sunt cu soția rămân fotoliile desfăcute și putem lua masa direct, la masa cu fotolii. E minunat! Credeți-mă.
      7.            Cele două canapele din față să aibă 2 m lungime. Altfel spus: să poți dormi întins, cu capul spre proțap, pe lungimea rulotei, nu pe lățime!!!! Așa și este.
      8.            Să aibă boiler pe gaz și 220 V, încălzire pe gaz și 220, cu trumavent pe 12 V. DA, am și încălzirea și apa caldă pe gaz și curent. Rulota are trumavent.
      9.            Toaletă fixă, golire exterioară, CASETA SĂ NU FIE SCOASĂ PRIN CORT!!! Adică ușa de acces la rezervorul de la WC să fie pe exterior, nu prin cort. Este!!!
      10.          Baterii monocomandă. 
      11.          Frigider pe gaz ȘI 220. 
      12.          Cârlig antibalans. 
      13.          Să NU aibă chiuveta basculabilă deasupra toaletei!!! 
      14.          Să fie cât mai înaltă față de sol.  Are jante de 14. Ce să vreau mai mult? Se aliniază perfect cu mașina și este la aceeași înălțime cu mașina. E totul perfect!
       
       
       
       

      15.          Să aibă uși de vizitare: lateral stânga, dreapta, față/ spate. Nu are, voi monta eu.
      16.          Suport pt biciclete. Nu are, voi monta eu. iau suportul de pe vechea rulotă.
      17.          Interiorul să NU fie închis la culoare și/ sau din lemn masiv, interiorul să fie luminos. Este! Voi pune poze și veți vedea și voi. 
      18.          Congelator mare. Are!!!
      19.        Duș separat. Are și e imens. Am făcut deja duș în rulotă. E mare, spațios, minunat. Am spațiu suficient și la toaletă.
       
      În câteva cuvinte: sunt foarte mulțumit de rulotă. Extrem de mulțumit!
       
      Ca să fiu complet până la capăt: la panoul frontal dreapta - sus, are (a fost) o mică infiltrație, nesemnificativă. Eu m-am îndrăgostit de rulotă din prima, nu aș fi renunțat pentru nimic în lume la rulotă, doar pentru acel mic detaliu. Nici nu știu dacă merită reparat.
       
      Rulota a costat 3 nouă sute. Are un cort imens, pot face cumătrie.
       
      Mai bine pun poze și vă las pe voi să vă exprimați părerile și să vă bucurați împreună cu mine.
       
      Am sfințit-o la Părintele de la Poiana Micului.
       
      Podeaua arată impecabil. Zici că ieri a fost scoasă din fabrică.

       
       
       


    • Vizitator
      de Vizitator
      Campingul Pefkari a fost o alegere norocoasă. Am făcut, de curiozitate, un tur şi pe la celelalte, dar mi s-au părut ba prea mari şi aglomerate, ba prea slab dotate, în timp ce Pefkari ne-a oferit acea necesară combinaţie de condiţii bune cu linişte, intimitate, umbră, apă limpede şi un cor de greieri căpiaţi, activi exact când ai fi tras un pui de somn la prânz – ei bine, de ultimii puteam să ne lipsim, dar erau şi ei incluşi în pachet.Treaba cu greierii a tinut vreo trei zile, asa ca nu va speriati.
      Campingul este dotat cu tot ce este nevoie:
      • Grupuri sanitare (duşuri, chiuvete, toatele) curate
      • Terasa cu gratar
      • Chiuvete pentru spălat vase si alimente
      • Maşini de spălat
      • Masa de calcat cu fier de calcat
      • Internet wireless
      • Electricitate
      Grupuri sanitare sunt decente si multe, se face des curăţenie, m-au amuzat dintotdeauna prezenţa odorizantelor, mai ales că spaţiul este cumva în aer liber, nefiind închis ermetic. Există nişte lăzi mari frigorifice si frigidere în care toată lumea pune mâncarea şi toată lumea o găseşte tot acolo (cel mult se mai schimbă locul dar nu dispare).
      Tot în camping aveţi acces la un minim necesar: o terasă restaurant de genul self-service cu preţuri decente şi mâncare grecească sau internationala, un magazin din care puteţi lua mancare de dimineaţă sau de gătit, îngheţaţă, bere…
      Plaja este curată şi înconjurată de pădure sau stânci. Iar apa, ca peste tot în Grecia, este limpede precum râsul unui copil. Apă in care peştii mici mişună nestingeriţi. Spre seară pe plajă se face sport, se joacă volei, badminton sau orice altceva aveţi în dotare. Nisipul este amestecat cu pietre, de aceea, pentru partea cu sportul poate că nu v-ar strica încălţările adecvate.
      Acest camping mi-a placut cel mai mult, daca voi mai merge in Thassos tot aici voi campa .Toti stateau la mese, cu lumanari, romantici, serveau cina si apoi un pahar de vin, ca si noi de altfel, liniste, nu manele si tarani, lumea te saluta respectuos, dar nu se uita la ce faci, ce mananci, se uita la tine doar cand te saluta. Iti este si jena sa faci galagie.
      Calitatea serviciilor din acest camping pur si simplu nu are comparatie cu unele campinguri de pe litoralul romanesc. E ca si cum ai compara un restaurant frantuzesc cu kebabu' de la colt.
      Despre locuri de vizitat in continuarea acestui topic.
      Preturile sunt pe :http://www.camping-pefkari.gr/prices
      CONTACT:
      Camping Pefkari Beach
      GPS: 40.615581, 24.599783
      Email:
      info@camping-pefkari.gr

      Telefon:0030-25930-51190 ; 0030-25930-51595

      Fax:0030-25930-51190












    • Vizitator
      de Vizitator
      Campingul este situat  la doar 15 minute de orasul Veliko Tarnovo, la est de satul Dragizhevo , care este la 4 km sud de drumul spre Makaza.Este un camping de tranzit pentru cei care  merg in Grecia.
      Este un camping luxos, curat , frumos si are o suprafata destul de mare. Campingul are si restaurant unde se mananca foarte bine preparate bulgaresti si internationale.
      Acest camping este dotat cu o mica bucatarie , loc de spalat vase , un grup sanitar cochet, alimentare cu energie electrica si apa pentru fiecare loc de campare, fosa septica.
      Tariful de campare este de 15 euro /zi/ echipaj 2 persoane+ curent 3 euro
      Despre locurile si obiectivele de vizitat in zona :
      Veliko Tarnovo cu cetatea, bisericile, centrul vechi: - Cetatea Tsarevets
      -  Galeria de Arta
      -  Monumentul Asenevtsi
      -  Casa Sarafkina si Muzeul Etnografic
      -  Catedrala din Veliko Tarnovo
      -  Biserica Fortificata a celor 40 de Sfinti Martiri
      -  Biserica Sfintiilor Petru si Pavel
      Arbanasi cu ale lui case pitoresti, manastiri si muzee -Satul este un adevarat muzeu in aer liber, case vech cu arhitectura specifica inconjurate de ziduri groase din piatra, ca niste mini fortarete.
      Localizare:
      Vasil Levski Street, No.70
      Dragizhevo 5145
      Lyaskovets
      Bulgaria
      Tel : 00 359 (0)619 42777
      Mob : 00 359 (0)886 877 244
      Website:campingvelikotarnovo












  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.