Mihai A.

Suzuki Vitara (2018)

8 postări în acest subiect de discuţie despre Suzuki Vitara (2018)

Suzuki Vitara (2018)

Mihai A.


Salutari dragi colegi,

O sa-mi incep postarea cu link-ul catre povestea rulotei noastre, de-acum, intrucat masina cumva a aparut pe firul intrarii rulotei in viata noastra: link.

Pe scurt - masina noastra de viitori rulotisti este un Suzuki Vitara 2018, 1.6 benzina, 4WD. MMA (Masa Maxima Acceptata tractata): 1200 kg.

Nu poate trage o rulota foarte mare, cred ca un optim este o rulota cu masa proprie de 900 kg/MMA 1100-1200 kg. Ceea ce ar fi optim pentru familia noastra (de 2 + un bebe mic de 1 an si ceva)

Urmeaza pana la sfarsitul anului s-o echipez cu carlig, un set de anvelope mai de allroad si scuturi de protectie. Cate un pic pe luna, sper :)

ORICE SUGESTII DE ECHIPARE SUPLIMENTARA SUNT BINE-VENITE!

 

mas1.jpg

mas2.jpg

Modificat de Mihai A.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Bednar

In afara de carlig nu-i mai trebuie nimic. Nu te chinui cu scuturile, e masina noua, nu o sa o chinui in off-road ?. Frumusica buburuza, sa o stapaniti sanatosi.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

S-o stăpâniți cu drag! :bravo:

Drumuri bune și fară evenimente neplăcute! :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai A.

Multam de urari & sugestie. De principiu, cum ziceam mai sus - o voi echipa treptat cu cele necesare atat rulotismului :) cat si un pic de offroad/drum mai non-asfalt. O sa cer recomandari de carlig (din zona Bucuresti) in zona adecvata.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Problematica partea cu montajul carligului.

La mai toti producatorii auto, pierzi garantia daca intervi asupra instalatiei electrice, a.i. trebuie montat in reprezentanta (exclus firme autorizate). Cel mai bine intreaba la Suzuki, sa nu te trezesti cu o alta problema.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Masina are reductor?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

S-o stăpâniți cu drag! :noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai A.
La 8/14/2018 la 12:25, George B a scris:

Problematica partea cu montajul carligului.

La mai toti producatorii auto, pierzi garantia daca intervi asupra instalatiei electrice, a.i. trebuie montat in reprezentanta (exclus firme autorizate). Cel mai bine intreaba la Suzuki, sa nu te trezesti cu o alta problema.


Salutari. Postez pt. cine poate are nevoie ulterior de informatia asta.

De principiu pana la urma mi-am cumparat un carlig de la AutoGedal (acest model, 600 RON pret:

Aici: 

L-am montat la o firma recomandata de ei (acesti domni, pe soseaua de centura, langa autostrada Buc-Ploiesti), pret 200 RON si mi-am pus cumparat & instalat kitul electric original/de la Suzuki (de 13 pini) la reprezentanta Suzuki (DAB AutoServ, Splaiul Unirii, nr. 355-369) unde kitul + manopera au fost 900 RON.

Asa ca per ansamblu un sistem functional & care sa nu aiba impact asupra garantiei m-a costat 1700 RON (600 carlig, 200 montaj carlig, 900 kit electric Suzuki +manopera instalare kit)

@Ovidiu Cica: nu stiu daca masina are reductor, cred ca nu. Are o rotita disponibila care cupleaza din mod oras/sport in mod offroad (all-road/4WD).

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anunt !
XGO Autorulote - unic importator in Romania pentru XGO Dynamic model 2020 - Fiat/Rimor si NOBEL ART, modele 2020 - Ford/Roller Team.
Preturi incepand de la 30.000€
www.xgoautorulote.ro,

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • George B
      de George B
      Salut,
      Datorita faptului ca mi-am achizitionat o rulota, am facut cateva probe cu masinile din dotare, respectiv un Peugeot 307, 1.6 diesel cu 110 CP si Skoda Octavia 1.6 benzina + GPL, 102 cp. Din Olanda, de unde am achizitionat rulota, am venit cu Peugeotul, care s-a comportat mai mult decat ok, inclusiv pe autoastrazi si pe “Dealul Negru”. Problema majora in schimb a fost pe A1 de la Pitesti catre capitala, unde batea vantul destul de tare din fata si efectiv am simtit cum este sa ai agatata de tine o parasuta.
      Ca sa scurtez, dupa un consiliu de familie scurt, ne-am hotarat sa schimbam una dintre masini si a fost trasa la sorti masina mea, respectiv Skoda si am achizitionat un Duster 1.6 benzina + GPL, 1.5 CP din 2011.
      Nu deschideam acest topic, dar am vazut clipul postat in topicul cu revelionul de pe Valea Cerbului, ceva “ciudat” pt mine. Nu posed de mult timp masina, a.i. n-am destula experinta cu el, dar am cateva intrebari punctuale legate de masina din acel video:
      ·         Dupa cum se aude este un benzinar?
      ·         Ce anvelope are pe masina, iarna sau all season?
      ·         A incercat si cu 4x4 blocat?
      ·         Cum s-a comportat masina dupa montarea lanturilor? A folosit lanturi pe ambele punti?
      ·         Ce MMA are rulota si daca a fost incarcata aproape de capacitatea maxima.
      Din acest motiv am “poluat” topicul, caci doar cineva prezent la fata locului imi poate da, eventual, aceste raspunsuri.
      Multumesc frumos,
      George
    • Cornel Mihailescu
      de Cornel Mihailescu
      Salutare oameni buni. 
      Ieri am facut o noua achizitie . Un Audi A8 bine dotat 
      - motor 3700 cc ( benzina )
      -280 , , nazdravani "
      -370 Nm
      -clima 3 zone
      - piele 
      -scaune electrice cu memorie si incalzite
      - pilot automat
      - schimbator de viteze si la volan
      - cutie automata triptronic
      - xenon 
      - faruri directionale
      - pornire cu amprenta digitala
      - start-stop
      - portbagaj electric
      - 192 000 km 
      - senzori parcare fata-spate
      - 4x4 permanent
      - jante pe 19 "
      - geamuri heliomate duble
      - ASR-ESP....si nu mai stiu ce.
      - deschidere usi pe senzori 
      - trapa cu panou solar fotovoltaic
      - senzori presiune roti
      - magazie 6 cd 
      - pret 5.000 euro
      - an fabricatie 2003

      suspensii pe aer cu 4 pozitii


      Saptamana viitoare urmeaza sa-i instalez GPL.
      Si deasemenea geamuri fumurii.
      Aaa, masa proprie 1770 kg si MMA 2370 kg
      Are posibilitatea sa traga 2300 kg cu sistem de franare.
      - telefon incorporat
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.