Ovidiu Adrian

Probleme tehnice Peugeot Boxer 2.5 Td, 103 Cp, An 98

5 postări în acest subiect de discuţie despre Probleme tehnice Peugeot Boxer 2.5 Td, 103 Cp, An 98

Probleme tehnice Peugeot Boxer 2.5 Td, 103 Cp, An 98

Ovidiu Adrian

Salut din nou.

Daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi tehnice pentru PEUGEOT BOXER / FIAT DUCATO/ CITROEN JUMPER 2.5 TD AN 98.

 

PROBLEMA:

-porneste greu , sau doar tractat. Dupa cateva minute scade turatia, da sa moara, asculta cu intarziere la pedalã si dupa cateva min se opreste.

 

POSIBILE CAUZE INDICATE:

- filtru combustibil imbacsit ( asta l-am schimbat si problema persista).

-aer in instalatie alimentare ( cand amorsez cu pompa manuala inainte de pornire aud aer intrand in rezervor).

- injectoare infundate.

- pompa injectie ( carcasa pompei este umeda cu motorina si picura dedesupt).

 

INTREBARI CATRE VOI:

-exista la acest model o alta pompa de motorina  inafara pompei de injectie? eu nu aud un sorb de rezervor cand pun contactul.Posibil sa fie o pompa mecanica actionata de motor?

 

-poate pompa de injectie( PI) sa se alimenteze direct din bidon cu motorina in circuit scurt?

 ex:

flacon motorina- furtun alimentare MAX 50 cm - Pompa I - furtun retur 50 cm - flacon motorina

 

in felul asta as elimina inrarea aerului prin sistemul de alimentare. Daca aerul e problema, cu acest circuit scurtat motorul ar trebui sa nu se mai opreasca.

 

- cu circuitul mentonat mai sus pot folosi solutia de curatat injectoare? ati incercat careva?

Am vazut asta intr-un tutorial la un motor de Golf 4. Motorul asta nu are PI ci pompe duze daca nu ma inșel.

 

VA MULTUMES ANTICIPAT. DACA IMI PUTETI RASPUNDE CAT MAI REPEDE MI-AR FI DE FOLOS.

Maine vreau sa ma apuc de treabă .

Ovidiu.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stefan Adam

Asta nu prea e lucrare de amator. Injectoarele si pompa trebuie date jos si duse la un pompagiu, verificate pe banc si luate masuri in consecinta. Daca trage aer fals pe la pompa degeaba faci traseu scurt. Baftă !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Adrian

Multumesc Stefan !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doru Negru

Are dreptate Stefan , intai demonteaza pompa sau mergi cu ea la un service de diesel ( parca exista in Timisoara ) si repara pompa . Acolo unde ai pierderile de motorina fii sigur ca trage si aer fals . Relantiul clar este din pompa , nu are treaba cu injectoarele . Datorita injectoarelor cu probleme pot aparea alte simptome , de exemplu fum , intrerupere in relanti si accelerare , zgomote anormale in functionare .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Adrian

multumesc baieti pentru sfaturi. invat ceva din fiecare parere a voastra.

Am sa va anunt cum se va rezolva.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.