Ionita Mihai

Problema acumulator gel

8 postări în acest subiect de discuţie despre Problema acumulator gel

Problema acumulator gel

Ionita Mihai

Salut!

In luna ianuarie am cumparat un acumulator Jarrett de 120A, pe gel.

Toate bune si frumoase pana cand am  stat acum 3 saptamani in ea si a trebuit sa tin caldura pornita 3 zile .Atunci am constatat ca a scazut tensiunea la 7 volti. Am pus bateria la redresor iar dupa ce s-a incarcat am pus un bec de 40-45w si dupa 10 ore tensiunea a ajuns la 3v.

Am dus-o la cel de unde am cumparat-o si a spus ca bateria este ok.

Intrebarea este : Unde gasesc un atelier ca sa o testez.

Am nevoie de un act constatator pentru a o putea inlocui.

 

Multumesc,

Mihai

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Emil Vinteler

Credeti că e bine să descarcati un acumulator  asa mult ? Intreb și eu.

Oare de ce regulatorul decupleaza consumatorii când tensiunea scade sub 10 volti.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionita Mihai

Tocmai, nu ma asteptam sa scada atat de mult si asa de repede. Dupa calculele mele, trebuia sa mearga minim 30 de ore.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihnea Stoenescu

De obicei dealerul iti indica atelierul care va efectua masuratorile pentru acordarea garantiei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionita Mihai

Din pacate acumulatorul a fost cumparat de pe olx. Vanzatorul a dus bateria la "importator" si acesta a spus ca este in parametrii. 

Eu am dus bateria la diferite ateliere unde au pus un tester si toti au spus ca este defecta. Problema este ca testerul este pentru acumulatori auto, nu cu gel. La un atelier a pus chiar ceva ce seamana cu o rezistenta si atunci a scazut tensiunea de la 12.9 pana la 7.8 V si s-a mentinut, tehnicianul mirandu-se ca nu scade mai mult. Am masurat iar tensiunea dupa cca 3 ore si era dr 12.8V.

Aseara am pus acelasi bec de 45w la un acumulator de 70 A cate nu mai era bun pentru auto si a tinut cca 8 ore. Facand comparatie cu aceasta baterie, acumulatorul nou, de 120A, cred ca trebuia sa tina macar dublu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

  Daca s-a  descarcat asa de mult 7v sau chiar 3v , bateria aceea este distrusa si nu va mai tine curentul care scrie pe ea, ci un curent mai mic, astfel la bornele ei tensiunea va scadea mai repede fata de cum era inainte!

  Tensiunea minima la care se poate descarca fara a strica bateria este de 10, 5v !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

image.png.21597642246b056c333daa786c15daaa.png 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

Si eu zic ca e dusa, incearca s-o incarci cu un redresor profesional, care are functii de desulfatare, recovery, etc. Poate te ajuta cineva de la vreun service profesional, de obicei ei ar trebui sa aiba vreun super echipament profesional de genul Telwin DOCTOR din aceasta lista.

 

Poti sa iti iei si tu unul  mai mic de genul DOCTOR CHARGE 50 desi e destul de scumput si asta, dar e de putere si are multe functii.

 

Cu toate astea e posibil sa nu poti sa o reinvii.

 

Data viitoare mai multa grija cu ce consumatori lasi porniti, si intradevar ar trebui sa ai o protectie pe ea care s-o taie cand scate curentul sub 11, 75V.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.