Popa Florin

Sugestii achzitionare rulota

7 postări în acest subiect de discuţie despre Sugestii achzitionare rulota

Sugestii achzitionare rulota

Popa Florin

Am un Hyundai Tucson 2006 2.0 diesel, si doresc sa achizitionez o rulota de 4 persoane, la un buget de max 3000 euro.

 

V-as ruga, daca puteti, sa ma indrumati cu niste sugestii de modele cat mai ok.

 

Totodata, considerati ca o diferenta de 200kg la rulota se simte tare la masina pe care o am? Adica ar trebui sa ma cramponez intre o rulota de 1000 si una de 1200kg?

 

De cand eram copil imi doream o rulota, iar acum cand sa imi cumpar imi pare o decizie asa de grea.

 

Va multumesc anticipat

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Keszeg Zsolt

Salut, si eu sunt incepator, dar am citit cate ceva. Uite un link care te poate ajuta:

 Towcar

Oricum, sfatul primit care mie personal mi s-a parut cel mai direct este ca de regula un -10, -15% din MMA tractabil  inscris in talonul tragatorului ar fi Ok.

Adica la tine, daca nu ma insel ai avea in talon masa maxima remorcabila cu dispozitiv de franare 1600KG ; prin urmare si cu 1200 esti la 75%.

Asadar Tucsonul ar trebui sa mearga fluierand cu atat.

 

Colegii experimentati iti pot da mai multe sfaturi practice.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Salut @Popa Florin

Sunt tot din HD, am tot un Tucson CRDi din 2006!

Tractez fara probleme o rulota cu 1000 kg mma, am tractat si masini pe platforma unde am cam depasit de multe ori cele 1600 de kg admise ca drept de tras cu dispozitiv de frânare in cazul Tucsonului. Nu am avut probleme, am circulat cu platforma incarcata dar si cu rulota pe toate categoriile de drumuri și relief!

Este foarte adevarat ca este indicat a nu se depășim cam 70% din greutatea admisă la tractat, dar nu este "o gaura-n cer" depășirea ei!

Nu-ti fa probleme, masina ce-o ai trage bine!