Cristian A

Ford Ranger Wildtrack 2017

37 postări în acest subiect de discuţie despre Ford Ranger Wildtrack 2017

Ford Ranger Wildtrack 2017

Cristian A

    In sfarsit mi-a sosit "jucaria", ca sa citez un coleg de pe forum.    E Ford Ranger Wildrack, cu motor de 3.200, diesel, 200 CP, 470 Nm, cutie automata in 6 rapoarte.  Are tractiune spate 2L, tractiune integrala pentru dumuri grele 4H (high), tractiune integrala cu reductor 4L (low), pentru off road mai extrem, plus un diferential pe spate blocabil, 800 mm garantat trecere prin apa, garda la sol e de 230 mm.   Sarcina masinii e de 2.250 kg ,  MMA 3200 kg, sarcina in bena 1.077 kg, sarcina maxima tractata: 3.500 kg,  sarcina maxima totala (vehicul, sarcina in cabina, sarcina in bena, sarcina tractata): aproape 6.000 kg.     Mai are controlul stabilitatii/ balansului pentru rulota/ remorca.   Ca si dotari, la interior zic ca se apropie de un suv: tapiterie de piele/textil, bord de piele, ecran 8 inch, cu navigatie si aplicatii pentru auto tactil, plus aplicatii pentru orice care se pot descaraca de pe net,  are inclusiv comanda vocala.  In stanga si dreapta vitezometrului  mai sunt doua ecrane digitale color care se pot programa (turometru, busola, etc), incalzire in sacune, parbriz si luneta incalzite, etc etc.    Deja are o iesire cu rulota, de din cei 400 km pe care-i are la bord  (Weinsberg 450FU, 1200 kg, care nici nu se simt). Consum, pana acum: in oras 12, 7 litri, cu rulota 14, 3 litri. Am inteles ca o sa mai scada ceva dupa cateva mii de km. Fiind incadrata ca si utilitara N1, impozitul e de 430 lei/ an, fata de 5.600 (enorm) pentru un vehicul identic ca si motorizare etc.

IMG_20170919_141113.jpg

IMG_20170919_141124.jpg

  • Like 8
  • Upvote 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

George B

Superba!

Sa te bucuri de ea :cu-rulota:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut S

Sa te poarte sanatos oriunde doresti.

Este deosebita intr-adevar!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Trebuie sa fac una impreuna cu rulota

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vladulescuc

:OK:

Foarte tare!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Pe mine ma frapeaza foarte tare consumul urban. Pare extrem de mic.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Consumul e peste cel dat de fabricant.  Si mie mi se pare un pic mai mult, dupa masina anterioara,  noul Santa Fe, motor de 2.200 tot 200 CP, 430 Nm, 2 tone, consum urbam 8, 3 litri, consum cu rulota 9, 5. Fara rulota, extraurban 7.  Motorizarile mai noi consuma mai putin.

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Flavius Ivan

Superba masina! sa o stapanesti sanatos si sa te poarte numai cu bine! :OK:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Adrian

Cu sinceritate vă doresc să o stăpâniți s sănătoși și drumuri bune să aveti.:default_emoticons-animated-3:Frumoasa mașină!:salutare!:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Dan

Sa o folositi sanatosi multi km!

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu-Betty

Să o stăpâniți sănătoși @Cristian A și fără evenimente nedorite ! :OK:

Noi am văzut deja "OZN"-ul în acțiune și arată mult mai bine în realitate. 

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Superba, felicitari pentru achizitie! :bravo:

S-o stapaniti cu placere si drumuri bune! :noroc:

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

O masina frumoasa si versatila! Sa o stapanesti sanatos!

Consumul este normal la motorul ei! Daca ii ve schimba anvelopele cu unele de offroad va mai creste cu putin consumul!

O sa te ajute foarte mult unele optionale ce le are! De ex.: controlul la coborarea in panta, tempomatul, controlul stabilitati, cuplu mare, tractiunea 4x4, reductor...

Probabil daca nu e incarcata bena o sa scuture putin la denivelari!

M-ar interesa cum se comporta cu rulota dupa ea cand intri pe drumuri mai pietruite!? Va exista un tangaj longitudinal din partea ruotei pe cui sau arcurile tip foi o va tine nemiscata?

 Acum numai sa reziste rulota pe drumurile pe unde poate ajunge ea :).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paraschiv Adrian

Frumoasa....ai ca-mi veni pofta sa o prezint si eu pe a mea...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Traian M

Super masina, si eu ma tot gandesc la un pickup pt ca fiind autoutilitara va avea taxe mai mici si poti sta pe motorizare diesel pe viitor.

Am observat ca pretul acum e foarte bun pt Wildtrack 39000 euro cu tva inclus si e echipata bine.

M-am tot uitat pe reviewuri si teste internationale comparative intre mai multe pickupuri ca RANGER, Noua Navara, VW Amarok V6, Mitsubischi L200, campion iese mereu VW Amarok V6 care rupe cu motorul de 3litri diesel 221 cai si 550Nm cuplu Automat in 8 trepte si tractiune integrala permanenta doar ca e cu 10000 de euro mai scump la aceeasi configuratie, toti zic ca tinuta de drum e impecabila fata de restul competitorilor si se descurca aproape la fel in off-road fara sa aiba mod low si crawl. Problema la Amaorok e pretul mult mai mare si faptul ca nu are aibaguri cotina pt spate.

Rangerul ma atrage ca si pret plus dotari multe, am o mica ezitare dpdv al motorului, pt 3.2diesel are doar 200 de cai si numai 470Nm, consumul e mai mare ca la Amarok, iar masina fiind foarte grea, daca fac ratia cai putere pe kg sau Nm pe kg ies ca la jeepul meu actual de 1, 7 tone 2.0 diesel 170 de cai si 350Nm si nu stiu daca Rangerul o sa traga mai bine rulota mea de 1, 5 tone insa clar consumul va fi cu 4 litri mai mare la Ranger.

 

Am cateva intrebari la Ranger, se poate ca Ford sa il omologheze cu MMA mai mic si sa scada din capacitatea de incarcare? Nu as vrea sa dau de B+E.

Cat costa RCA-ul pe un an, Rovigneta pe un an?

 

Cateva review-uri ce leam vizionat: 

 

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alexandru Popa

Salut. Rca-ul este si in functie de varsta din cate stiu. Ca proaspat posesor de Ranger wildtrak iti spun ca pretul pt rca este de 1140 lei anual, iar vigneta este 441 lei. Am 1800 km in 3 saptamani si consumul initial a fost de 11.8 regim autostrada la 130 km/ ora. Dupa prima mie de km scazut la 10.4. In Bucuresti al meu consuma 23. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Si eu, initial m-am gandit la Amarok, dar cum ai spus si tu se descurca aproape ca si Fordul off-road. Am fost, l-am vazut, am primit si o reducere de 8.500 euro de la VW si tot nu l-am ales. Am vrut o masina 4x4, nu awd sau 4wd cu e vw, audi, nissan, hyundai si restul suv-rilor. In momentul actual numai pe Toyota Land Cruiser mai are 4x4 ca suv, adica reductor, diferential pe spate blocabil etc. Amarokul e awd ca si Touareg-ul sau BMW X5 sau Audi Q7, are ce se cheama tractiune awd, care pe mine nu ma ajuta prea mult. Zilele astea am tractat rulota pe un deal inclinat abrupt, pe un teren mlastinos, unde intrau rotile in noroi destul de mult, daca am cuplat reductorul nu am patinat deloc.

   Sunt multumit de Ranger. Am 8500 km la bord, consumul e de 11, 7 l/100. (7000  numai in oras si 1500 extaurban, dar cu rulota). 

   Impozit 430 lei, rovigneta 420 lei/ an , rca 1350 lei/ an (impud de firma de leasing, se poate si mai ieftin, probabil).

    Nu se poate MMA mai mic de 3.200 kg, indiferent de motor.

    Si eu urmeaza sa fac cat E, acum am B96 (inainte am avut Santa Fe), dar nu ajunge.

     Daca mai ai intrebari.....

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Salut Alex! Multumit?  

23 ? ....... poate 13 litri

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alexandru Popa

Salut Cristi!  Foarte multumit. L- am bagat si in apa pana peste senzori, drum forestier si n-are nici un stres. Rulota a vazut-o doar de la 2m. Nu am tras inca rulota cu el. Astept categoria BE. Cel mai mult imi place tempomatul adaptiv. Ca si consum in Bucuresti unde faci 5km in 60 min eu zic ca e ok 23L/100. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alexandru Popa

Am uitat sa mentionez ca din pacate intra apa in bena cand ploua. Nu multa, dar e ud. In cartea scrie ca nu este 100% waterproof. Mai scrie si ca anual trebuie desfacuta cutia in care se strange acoperisul pentru a scoate frunzele.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

Nu am avut probleme cu apa de ploaie. La drum lung , cu ploaie torentiala am observat umezeala inauntru si cativa stropi. Cand o spal cu jet si mai ales pe orizontala sau de jos in sus mai intra, inevitabil. Ca si la rulota: stai cu ea in ploaie tor timpul si nu vezi un picur de apa, apoi megi la spalatorie si dai cu jetul, daca se poate si orizontal sau de jos in sus si apoi se poate sa vezi si ceva infiltratii .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

La mersul cu rulota in cazul acestor pick-up-uri, datorita arcurillor de tip foi de pe spate, nu are tendinta sa o ridice sus-jos de protap, cand se ruleaza pe un drum cu denivelari?

Pozitia rulotei cand se ruleaza pe plan drept este putin mai ridicata de protap?Ms

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.