• Conţinut similar

    • Baltateanu Traian
      de Baltateanu Traian
      Autorulota Elnagh, motorizare Ford transit 2500cmc turbo diesel, fabricatie 1998
      Inmatriculata RO, taxa platita si nerecuperata, 151000km la bord. ITP in Aprilie 2017.
      Masina este preparat pentru a sta of-camping oricat, datorita alimentarii proprii cu 220V cu panouri fotovoltaice si invertor.
      A fost folosita in ultimii 5 ani cate 4-5 saptamani in Grecia, Croatia, Turcia, Italia, mai ales of camping.
      Dotari
      6 locuri pe sacune, 5 locuri de dormit (Noi am mers  4 adulti si 3 copii sau 2 adulti si 5 copii)
      Pat dublu deasupra cabinei (alcov) 210x210cm
      Pat fix o persoana langa baie, Acest pat se poate desfiinta si in locul lui exista o masa de 3 persoane, dar este foarte util pentru o persoana ponderala.
      Pat dublu montabil in locul mesei mari.
      Frigider pe gaz, 12V, 220V, mare (80litri), cu congelator separat in interior. Umplut cu carne, acest congelator ne-a asigurat carne pe 2-3 saptamani de la plecare. Merge excelent pe gaz, 4 saptamani cu o buleie.
      Cuptor pe gaz . Pizza, paine, friptura la cuptor ajuta mult diversificarea meselor.
      Chiuveta, aragaz 3 ochiuri, Boiler pe gaz.
      Soba incalzire pe gaz Truma
      Numeroase sertare si dulapuri speciale pentru vase, tacamuri.
      Sifonier cu 4 rafturi, si 5 dulapuri suspendate pentru haine
      Baie complet dotata cu dus, separat cu perdea si cadita proprie.
      Treapta de urcare in campar, electrica.
      Antena parabolica automata, OISTER, diametru 80cm, cu care am prins perfect si in Turcia unde colegii cu Glomex nu prindeau nimic.
      Panouri solare fotovoltaice, 3x 245W=735W
      6 baterii gel de cate 100A
      Invertor 1500-3000W
      Aer conditionat 220V Truma Saphir, care functioneaza pe invertor maxim 6 ore cu curentul inmagazinat in baterii. Bateriile se incarca pe zile insorite cu 8-16 A pe ora.
      Frigider exterior 50 litri, racit de instalatia de aer conditionat (excelent vara pentru bere, fructe, legume).
      Carlig de remorcare special legat pe prelungitoarele lonjeroanelor din fata.
      Suport de biciclete sau moped care se poate prinde in locul carligului, pe prelungirea de lonjeroane.
      Anvelope de vara noi montate in 2017, circulate 6000km, 6 la numar.
      Punte spate dubla (foarte utila pe strazi cu gropi sau neasfaltate)
      Plasa tantari si draperii opturatoare de soare, metalizate, la toate ferestrele.
      Plasa de tantari cu magneti la usa de intrare.
      Parasolar, veranda, OMNISTOR 450 (4, 50m)
      Lumina exterioara banda LED 3m
      Masina consuma intre 10 si 11 litri la 100km in functie de regimul de viteza si de directia vantului pe sosea.
      Clima pe motor, nefunctionala din motive electrice.







    • Dragos Dumitru Ioan
      de Dragos Dumitru Ioan
      Buna ziua,  
       
      In Decembrie am reusit sa imi iau microbuzul. Mi l-am dorit de cativa ani buni, iar acum i-a sosit vremea. Am apucat sa il inmatriculez zilele trecute, si acum e ready to hit the offroads. E un VW T4 Multivan din 1994 (m.a.c. 1.9 TD) dar a avut cam tot ce cautam la un bus. Deci a fost love at first sight. Tabla e intr-o stare acceptabila spre buna (big issue la Transportere pana in 2000 cand nu au folosit tabla galvanizata), motorul de 1.9 l-am ales intentionat din motive de costuri, iar masina are geamuri termopane in lateral (ambele culisante) si luneta, 5+1 locuri, scaunul pasagerului se roteste, in spatele soferului e un scaun cu cool-box sub el, masa, pat, trapa electrica mare in jumatatea masinii, standheizung...Cauciucuri bune, ce sa mai...Cam tot ce imi doream.  Doar ca nu a fost chiar asa simplu. 
       
      Am luat masina in 4 Decembrie iar in 5 sau 6 mi-am facut programare la inmatriculari in Sibiu, si m-au programat in 31 ianuarie. Am un noroc urias sa fiu intr-o comunitate de oameni pasionati si dedicati Transporterelor aici in Sibiu, asa ca am bagat-o direct la reparatii in timpul asta mort pana la inmatriculare. Am schimbat toate lichidele masinii, discuri de frana, saboti de frana, placute, rulemnti fata, amortizoare, pivoti, bielete, semibielete, bare de directie, kit timonerie, am pus un ambreiaj cu volanta de Golf 4 TDI, garnituri la capacul de chiuloasa, termostat, vas de expansiune, coolant (de 2 ori), termoswitch pentru ventilatoare, toate becurile, suport cutie de viteza, kit de reparatie al timoneriei, relee, sigurante, am curatat si reaparat eberpacher-ul, am luat baterie noua (bateria auxiliara de sub scaunul soferului - acum am 2 x 75 A 12 V instalate) si am schibat si grila radiatorului, pentru ca era rupta. Si rectificat alternatorul (dupa ce mi-a cazut).  Overall cred eu ca am schimbat cam tot ce trebuia schimbat la masina, acum e inmatriculata si e ready to hit the road. 
       
      Mai trebuie doar sa ma apuc sa fac un sertar/portbagaj, iar pentru cei interesati de asa ceva (pentru T4 Multivan) va las linkul acesta : http://www.t4-wiki.de/wiki/Heckschublade 
       
      Sunt doar eu si prietena mea care folosim campervan-ul asta. Este mic si compact, de iesit in weekend-uri sau pierdut vremea la mare si in Delta. Ne orientam mai mult spre off-camping. 

      See you on the side of the roads  !

    • Grecoff Adrian
      de Grecoff Adrian
      Buna seara,
      Ma numesc Grecoff Adrian , sunt posesor de circa o luna a unei autorulote marca Fiat Knauss. Am constata ca incalzirea Trumatic 3400 C are o problema. Dupa circa 3-5 minute de functionare intra in avarie.Ma puteti ajuta cu un sfat sau sa ma indrumati catre o persoana care repara.Va multumesc.
      Ma puteti contacta la nr de telefon 0762263033
    • Sabau Petru
      de Sabau Petru
      Vand autorulota ELNAGH , an fabr 1998, 112000 km , Distributie schimbata in 2017,  6 locuri pe scaune, 6 locuri de dormit , panou solar 120 W , geamuri schimbate in 2016, boiler schimbat in 2015, frigider nou de 90 l cu congelator si selectare electronica a cailor de lucru
      Pret - 11.200 euro 













    • Dan Varga
      de Dan Varga
          Nu vreau sa va stresez cu demonii care imi dau tarcoale dar am ajuns la o anumita maturitate cerebrala si intradevar acest gand nu imi da pace.
          Vreau sa tineti cont de experienta voastra de proprietari de rulote, sau autorulote si sa ma ajutati cu argumente pro sau contra.
      Sunt sofer de meserie si puteti sa-mi legati nu una si trei rulote ca le parchez unde trebuie.
      Incerc sa va expun uu pic situatia mea: in timpul liber, impreuna cu fiul meu practicam un off road mai soft, am facut parte si din staf-ul de organizare a mai multor competitii de genul acesta la noi in CENTRU, ( cum imi place sa spun ).Ei, in multele adunari de off, eram cu cortul, care cred ca mi-a ramas mic.
       
      Mi-ar place si rulota dar va trebui sa o adaptez ptr. terenul din zona , sa am unde sa stau si sa stauu si .....deja visez , dar si o autorulota gen VW Syncro , sau mai mare dar 4x4.
      Necazul il am din partea consoartei, ea este adepta hotelului, dar ideea este ca vreau sa o pun in fata faptului implinit , am luat agregatul , bagajele sus si ura , in concediu.
      Dar cred ca in prima faza am sa inchiriez pe rand, una dintre............ optiunile mele, sa vedem ce efect au asupra noastra.
      Oricum incerc sa fiu receptiv la orice sugestie , sfat si sper sa nu treaca mult sa ne gasim intr-un camping la un pahar de vorba.
      Multumesc si cred ca am deschis unde trebuie acest topic!
       

      foto
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.