Sign in to follow this  
Followers 0
Guest rica

masina care trage...

28 posts in this topic

Deschid acest topic in ideea de a ne da cu parerea despre masini, motorizari...etc

Cea mai potrivita masina de tras rulota in orice conditii.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca nu toti pot avea o masina de tras si una de nevoile zilnice cred ca trebuie facut un compromis.

Atunci eu m-am gandit ca un break ar fi ok cu motorizare pe motorina pentru cuplu.

Legat de C5 un HDI 2.0 are si cuplu si CP sa duca usor o rulota de minim 1000 kg si 1500 MMA.

Dupa cum spunea si mass suspensia ii permite sa pastreze o garda la sol indiferent de gradul de incarcare si daca dai de un drum spart o poti ridica pana treci hopul.

DAR... exista si un DAR mare, daca o ridici si treci de o anumita viteza C5-ul considera ca drumul este ok si coboara la inaltimea normala, asa ca Mass plombele nu prea au cum sa se miste.

Pe plan drept intradevar este foarte rigida si tzopaie, dar in teren, drumuri mai grele se schimba situatia si nu mai este atat de rigida.

De ce ma gandesc la suspensie variabila?

Pentru ca o suspensie normala si tractiune fata cand agati rulota, 3-4 persoane in masina si portbagaj plin atunci fata se ridica si pierzi din cuplu ca risti sa patineze.

Asa C5-ul cu suspensia lui ridica spatele la inaltimea de mers si ai contact perfect pe rotile motrice.

Un SUV este recomandat de toti, dar...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau o alta masina decenta pentru tras est merzanul vito, una de 6 locuri si loc de marfa din belsug.

DAR numai cele care au perne de aer pentru reglarea inaltimi pe puntea spate ca nu au toate.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi nu a crescut mult, decat 4 la suta pe traseul asta este super bine.

Si cu masina goala iti crestea, dar cu rulota.

Dar un SUV nu iti ofera confortul unui break, nici pe departe de cel oferit de un C5  )(| la 340 NM si 140-163 CP oferiti de motorul 2.0 HDI.

xll

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja treci la grupa mare cu cele 2.

Tuaregu se stie ca are un cuplu fantastic.

Eu optez pentru C5 si motorizare de 2.0 sa il pot folosi si in oras zilnic fara sa ma arda la buzunar.

Au si ei motoare de peste 2.0 dar sare consumul in oras.

Asa daca vrei un SUV decent si suspensie reglabila iei foresterul de la subaru.

Totusi dubele sunt facute pentru tras...asa ca...e greu  ()]

Cu vito poti flutura dupa tine una cu MMA de 1500 lejer.

La noi te seaca impozitele si asigurarile daca sari de 2.0.

Vito il baga autoutilitara si poti sa iei cu motorizare mai mare...

Te ia capu cand le pui pe toate la socoteala

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Comfortul unui break il poti avea in Tuareg sau in Q7 daca vrei si ar mai fi Range Rover si Discovery 3 care au suspensie pneumatica pe spate dezavantajul mare este ca stau aia langa ele cand vrei sa le iei si te vad.

Ce ai vrut sa zici aici?  askc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Observ ca discutati de "bunaciuni":Suv, Q7, Tuareg, Range Rover...asa ca intru si eu in discutie cu "minunatul" meu vw passat de 116 cp, din 2000, care m-a satisfacut si ma satisface din toate punctele de vedere. Plec afara cu un consum de 4,5% si ma intorc cu unul de 6,7-7%. Ca si un aspect la acest consum de intoarcere cu rulota dupa mine, este faptul ca sunt in permanenta in spatele unui tir, iar tir-uri pe autostrazi sunt, nu gluma. Fiind singur pe autostrada si sufland un vant frontal, cateodata am senzatia ca este o parasuta deschisa in spatele meu si s-a ajuns cateodata si la un consum de 12&.

In perspectiva este sa achizitionez un Sharan, 131 cp, fiindca ma ajuta mult ca si inaltime in raport cu rulota tractata, este cat de cat mai spatios si mai comod pentru cei aflati in interior, iar ca si consum, sunt constient ca va creste cu 1-1,5% peste medie.

Va urma.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este.. fiecare masina are "paznicul" ei si e de rau daca nu platesti.  biggrin

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi si referitor la sharan, asa este, m-am grabit cand am postat 131 cp, nu stiu unde ma gandeam.

Mai ales ca am 116 cp la passat si este mai mult decat ok. Sa sti ca eu am lucrat 27 de ani intr-un auto-service in Craiova si cat de cat mai stiu ceva despre masini, dar bugetul este cel care imi pune piedici la ce doresc sa achizitionez. Si crede-ma ca mai sunt  destul de multe facturi care trebuie achiate zi de zi  119 inainte de cumpararea unei masini. Nu ma plang, dar asta este realitatea.

De ce imi doresc Sharan? Eu cred ca este buna si pentru oras si pentru deplasari. Am avut unul din'98 diesel, era euro 2 si avea 90 de cai. Era depasit de vremurile actuale, dar cat de cat am facut ceva curse cu el.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai de gand sa faci off-road , si aici ma refer sa mergi pe terenuri foarte moi sau coclauri , cu rulota dupa tine , nu ai nevoie de SUV . Orice masina trage o rulota dupa ea , atata timp cat are cuplul necesar . 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tras e clar ca trage, stiu cat am tras cu dacia 1310, dar mai greu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu m-ai inteles . Eu nu am spus de urnit de pe loc , eu cand zis sa traga , ma refer sa nu fie chinuita masina . Tocmai de aceea am spus ca in functie de greutatea care trebuie sa traga dupa ea masina , trebuie sa aibe un minim de X nm cuplu .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare Doru site-ul ala  xll

Am selectat un C5 2.0 HDI si o rulota cu MMA de 1300 kg...si ghici ce a iesit  askc

biggrin 5 stele cam peste tot, numai la depasire a iesit 4 stele.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ce spui tu , ai perfecta dreptate . Eu am specificat clar in postarea anterioara , daca nu faci off-road .

Eu cand o sa am , o sa merg in campinguri ca sa pot beneficia de dotarile ei .

Nu prea vad cum ma pot bucura de curent in pustiu .  askc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu un generator sau un invertor de la bateria masinii.

Generatoare mici de cateva sute de W si consum mic de 2-3 sute de mA

Invertoare de la 12 V la 220 V direct de la baterie si pornesti motorul din cand in cand pentru incarcare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mass sau care stie alternatorul trebuie schimbat sa poata incarca doua baterii?

adrian05ro

nu trebuie schimbat alternatorul daca ai baterie si pe rulota , dar trebuie tinut cont de :

1.diferenta de curent dintre baterii sa nu fie mai mare de 10--15%

2.priza de curent sa aibe doi pini special dedicati pentu (+) si (-) la 12V

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre englezoaice cum sa nu fugi cand sunt urate si au posteriorul mare?  askc

Glumesc... imi plac si sigur o englezoaica o sa fie aleasa din mai multe puncte de vedere.

Cat despre experienta o poti acumula si la un gratar, la un pescuit, la un campat in portgaj cu banchete rabatate sau cu cortul.  zll

Sa vezi tu plecari cu 6 masini si una ocupata de un frigider mic fram si stat in munti cate o saptamana...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze... ne-a luat valul.

O sa fac topic cu asigurarea curentului daca nu este.

Citeam pe aici de sandero 1.4 pe gaz, poate colegul ne spune cum se comporta cu rulota dupa el.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi sa avem rabdare, poate are una usoara care ii flutura in vant legata de sandero.

Sa vedem ce zice, poate o si vedem sa e vecin cu noi in 4, acum imi scapa user-ul, dar te anunt daca mi-l amintesc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rectificare la gresala mea, sandero 1.6 si rulota Alpine Spirit din 1994.

Colegul este Alexandru.

hi

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da domnul Alexandru si prietenul nostru Ionut , impreuna cu doamna Alexandru si prietena noastra Anca si mancacioasa Bela.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Linkuri sponsorizate

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.