S. Simion

Un Volvo bătrân, care trage bine

8 postări în acest subiect de discuţie despre Un Volvo bătrân, care trage bine

Un Volvo bătrân, care trage bine

S. Simion

Toate rulotele pe care le-am avut, inclusiv cea pe care o am acum, (le) o tractez cu un Volvo 850 cam bătrânel (1995 an de fabricaţie), cu motor de 2000 cmc, benzină şi GPL, pe care îl am de vreo 7-8 ani şi care nu mi-a dat niciodată motive să mă plâng de ceva. Nici măcar când s-a repezit în mine şoferul imprudent al unui Passat. În ciuda vârstei înaintate şi a rulajului respectabil (bate către 480.000 km, din care cam o treime făcuţi de mine), n-am de gând să schimb maşina, câtă vreme nu-mi face probleme.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Marius Rotaru

Va salut!
Chiar ma gandeam cand am vazut topicul in care va prezentati rulota ( apropo, foarte interesanta! ) cu ce o tractati. E clar, va plac lucrurile solide! Sa le stapaniti sanatosi si sa le folositi fara probleme cat mai mult. Oricum o masina mai noua, fie si Volvo, nu mai are calitatea celor din anii 80-90. Tare as vrea sa ma delectez cu cateva povestiri din periplurile avute de-a lungul anilor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
S. Simion

Mecanicul care îmi îngrijeşte maşina m-a asigurat că, întreţinută cât de cât corespunzător, ruginesc eu înaintea ei. Sper să nu ruginim nici noi, nici maşina, prea devreme.
Maşini mai noi nu mă tentează. Nu pot să spun că-s mai rele sau mai bune decât vechiturile (fiecare cu plusurile şi minusurile lor), însă, eu modelul ăsta de maşină mi l-am dorit de mult şi altceva, pur şi simplu, nu-mi trebuie.

Mulţumesc pentru urări.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Telescu Ioan

Multumesc mult pentru mesaj.Fiind mai vechi in ale rulotelor te rog sa-mi spui si mie cum e cu circulatia rulota-masina IARNA.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
S. Simion

Ataşez două poze pe care le-am găsit, deocamdată, prin calculator. Săptămâna viitoare, în funcţie de timp, o să mai caut şi altele.

DSCN8299.JPG

DSCN8360.JPG

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Fromoasa masina si robusta!

Cand eram copil si vedeam un Volvo ziceam ca asta o sa fie masina mea!:)

Imi plac foarte mult ca design, confort si ca siguranta mai crescuta in caz de accidente!

Erau pe atunci modelele din seria 470 sau 850, 950 (mai de lux) pe care cand le vedeam imi suceam gatul!

Multe parca aveau motoare de Renault pe ele de ex. la 440!

Acum am auzit ca au numai probleme ex.S60 accelereaza masina singura, cand schimbi in viteza inferioara

De aceeasi parere sunt si eu ca ce masini sau facut mai demult, sunt mai trainice fata de astea cu o gramada de senzori si electonica de te doare capul cand nu mai merge!

Sa va bucurati de ea cat mai mult!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihnea Stoenescu

Modelul 850 a aparut dupa "ruperea" colaborarii cu Renault ca si furnizor de motorizare MAS (pe Diesel s-a pastrat furnizorul Audi-VW). Deasemenea se poate observa ca s-a renuntat la carosarea tip "cosciug" proprie modelelor 700, adoptandu-se in schimb trasaturile Ghia. A fost un model foarte bine primit de piata vremii (de catre cei ce si-au permis !).
Debutul dateaza (mi se pare) de prin '93 iar la noi s-a vandut modelul din '95. S-a fabricat pana in '97.
Puntea din spate este articulata in cruce iar configuratia este menita a ajuta la inscrierea in viraje (o noutate la vremea aceea).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
S. Simion

Modelul ăsta, cum observa un coleg mai sus, nu (mai) are nicio treabă cu Renault. Motoarele sunt concepute de Volvo, mă refer la cele pe benzină şi au renumele, la ele acasă, că-s fiabile. Asta am constatat şi eu: se mai strică una-alta, ba un furtun crapă, ba mai apar jocuri la direcţie ori suspensie de la drumurile noastre, dar motive să mă plâng de ceva n-am avut. Maşina a mers chiar şi atunci când se mai defecta câte ceva.

Nu mă întrebaţi de consum. Ăsta n-a fost niciodată punctul forte al vreunui Volvo mai vechi. Nici maşina mea nu e altfel. E însetată (8-9 litri/100 km extraurban, vreo 13-14 urban, asta pe benzină; pe GPL se mai adaugă 1-2 litri/100 km). Însă, am ştiut ce cumpăr şi n-am ales modelul ăsta vechi pentru consum redus de benzină, ci pentru altceva. Când o fi să îl schimb, adică peste vreo 3 ani, cu aproximaţie, o să iau exact acelaşi model, dar break. Sau poate V70, primele modele, nu mai "tânăr" de 1999, care e în esenţă aceeaşi maşină, doar cu alt interior şi un pic restilizată la exterior. Şi clar, acelaşi motor, de 2000 cmc, fără turbină.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.