Boicilaurentiu

BMW 530 D Touring

16 postări în acest subiect de discuţie despre BMW 530 D Touring

BMW 530 D Touring

Boicilaurentiu

Ciau baieti,

Uite ca am ajuns si la sectiunea asta cu prezentarea masinii.

Eu am un BMW 530 D din 99 cu 90.000 km reali (e o poveste mai lunga de ce doar atitia dar sar peste asta), e practic noua, are un motor de 3 litri comon rail si 184 CP si daca nu gresesc 390 NM de cuplu.

Nu am tras rulota cu ea pana acum, deoarece nu am permis cat.E si nici nu a avut carlig pana acum, i-am pus carlig abia sambata, am luat unul SH original cu 120 euro cu montaj cu to, t am intrebat la reprezentanta si unul nou costa 5800 lei.

Ce sa mai spun de masina cred ca nu o sa simta foarte tare rulota care are MMA 1000kg am sa revin si cu consumul cu rulota agatata, fara rulota consuma 7 - 7, 5 exterior mers cu 130 - 140 km/h si 12, 5 - 13l/100km in oras mers normal, nu scartaie rotile dar nici nu merg sub turat, merg efectiv normal.

In oras nu prea merg cu ea ca ma usca, merg 90% cu fordul nevesti-m, i are un Cmax din 2008 cu motor de 1, 6 CDI, jumate motor, jumate consum  superok

Mai jos pun si poza cu masina.

Nu am fost un fan BMW de la inceput, am masina de un an si jumatate, dar doar cunoscatori pot sti ce inseamna un BMW, nu am avut zeci de masini la viata mea (am avut 6 modele de masini diferite) incomparabil.

Multumesc frumos pentru ca ati avut rabdare sa cititi!

2djw3g1.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Popa

Un fleac 13l la suta  biggrin biggrin biggrin

Sa te bucuri de toate "utilajele" din datare

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Boicilaurentiu

biggrin  da Cristi, e ca si vorba aia: ce-i 100 lei azi? - pai daca-i ai, un fleac, daca nu o avere! :)

Multam de urare.La fel si tie!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Buna masina! Mare, incapatoare, design frumos, motor potent

numai buna de mers la drum lung!

La motor asa mare si impozit mare+Rca.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Rotaru

Frumoasă jucăria! Să o stăpânești sănătos. Sunt convins că nu ai cum să întâmpini dificultăți cu tractatul rulotei de 1000 kg la așa motor. Cât despre km din bord ...... mai există și "minuni" d'astea. Rare dar mai sunt.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adiciordas

Frumoasa masina, cum spune neamtu=das auto=

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Boicilaurentiu

Impozitul e 2100 lei pe an, asigurarea e de la  760 - la 4300 lei depinde unde o faci eu sunt la capatul din stanga.

De ce are km astia? masina a intrat in tara in 2001 si a fost a unui italian care a venit si a vandut-o la un roman la sub pret, dar dupa doua zile a dat-o furata in italia si si-a recuperat banii de la asigurare, iar in 2003, crima organizata a gasit masina la roman, care o si inmatriculase deja, cu acte false.

Masina a facut obiectul procesului penal care a urmat si a stat sechestrata la politie 10 ani, 2003 - 2013 cand am cumparat-o eu de la asigurarile din Italia, deoarece in urma despagubirii italianului, firma de asigurari a devenit noul proprietar, eu am luat masina la 71300 km, masina a stat in camp deschis, in ploaie si in soare, iar eu dupa ce am avut procesul verbal de predare primire a masinii, i-am cumparat baterie, am montat bateria si am dat la cheie, MASINA A PORNIT CU MOTORINA SI ULEI DE 10 ANI!!!

Ma uitam si nu-mi venea sa cred, cand am cumparat-o ma uitam ce pot sa vand de la ea sa-mi recuperez cei 800 euro, ca atat am dat pe ea, dar cand am vazut ca a pornit la cheie dupa 10 ani, am jurat ca n-o mai vand.

Dupa ce am facut cam 1000 km, a inceput sa mai cada dupa ea una alta, iar inmatricularea definitiva a durat 8 luni.

Am umblat de am incaruntit, ca figura furata la interpol si la RAR si nu puteam face nimic pana nu o deblocam, nu-mi facea itp-ul nu-mi faceau nimic, oricum masina imi sta in 4800 acum si am primit pe ea 6500 dar nici vorba, nu m-am bucurat inca destul de ea si in plus acum i-am luat rulota, trebuie sa se cunoasca sa vedem cum se inteleg ... dalea, dalea...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

...pfffff....nici macar 100.000 km?Pai tu ai masina de show-room!!

Una dintre marcile preferate atat de mine cat si de sotie este BMW...am avut 3 astfel de masini, 2 E46 benzina si un E36 325 TDS...dar datorita taxelor exagerate de inscriere in tara, toate au ajuns la dezmembrari.

Din pacate aceste masini ajung sa fie facute bucati, cu toate ca fiabilitatea lor este cunoscuta...un amic are tot un 530 d berlina, modelul facelift din 2001 cu multi...foarte multi km in bord...masina a fost taxi in Germania, a adus-o personal ptr a fi dezmembrata, dar nu s-a indurat de ea...a inmatriculat-o, a recuperat banii (atunci cand se putea) si de atunci nu se mai desparte de ea.Cu o investitie de cateva sute de iepuroi, a schimbat bucsile, ulei+filtre, debitmetrul si egr-ul, o mica resoftare (a ajuns la 230 cai si vreo 500 cuplu din cate imi aduc aminte)...masina e traznet.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Uite aici cateva detalii despre masina ta: BMW 5 Touring

si aici daca vrei sa afli anumite coduri la piesele de schimb ptr orice BMW, inclusiv coduri :

Select Your BMW Model

baga ultimile 7 litere/cifre din VIN si iti gasesti masina.

Sper sa iti fie de folos!

xll

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Boicilaurentiu

Multam Florine, am incercat si am gasit masina.

Pun inca o poza cu interiorul din spate ca din fata nu ma lasa e prea mare poza.

25gc3gy.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Frumoasa masina, eleganta, puternica si foarte fiabila, daca ii dai la timp consumabile si combustibil de calitate.

Pentru a evita infundari de EGR, catalizatoare, injectoare iti recomand sa mergi in ture cu ea...mai bine ai un consum mai mare putin decat cel normal decat sa stai in service cu ea.

Cu o remapare pentru un plus de 25-30% la putere si schimbat viteza intre 2500 si 3500 ture...masina o sa duca spre 5-600.000 km fara probleme.

Pentru a-ti intra pozele in intregime, le poti edita cu IrfanView.  hi

moderat Adrian V.

Deasupra ferestrei in care scrieti raspunsul , sub emoticoane , aveti scris asa : "Pentru a putea adauga mai multe imagini, click pe Tutorial Postare Imagini " ; puneti cursorul pe ce este scris cu rosu si dati click. Acolo va sunt explicati pasii ce trebuiesc urmati pentru a posta poze FARA LIMITA ca numar si capacitate.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Boicilaurentiu

Astazi am fost in oras cu ea ca nu m-am nimerit la program cu nevasta-mea sa iau Fordul ei, ca ziceam mai sus, cu aia circul in oras ca are jumatate consum si e diferenta intre una si alta, ca de la tramvai la trenul de mare viteza din Franta TGV-ul  :)

Voiam sa zic, ca nu ma gandesc sa-i pun cai in plus, nu vad sensul si asa nu reusesti sa exploatezi cei 184cp care ii are, deci ce sa fac cu mai multi.

Daca stai sa o iei la despicat firu-n 4, nici 200cp sau 250cp nu ajung poti pune si mai multi, dar sa o exploatezi la adevaratul ei potential, ar insemna sa o rupi toata pe drumurile noastre, deci cum spuneam nu vad sensul si nu ma gandesc sa-i cresc puterea.

In ceea ce priveste stilul de condus, asa conduc toate masinile care le am (am 3 - Fiat Stilo 1, 9 jtd - Ford Focus 1, 6 cdi si BMW-ul), tot timpul schimb viteza intre 2000 si 3000 de ture, asa conduc eu, cred ca daca vrei sa faci economie nu circuli si ai rezolvat problema. aw

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Boicilaurentiu

...Da asta cred si eu, consumul e influentat si de stilul de condus, dar nu mai mult de intervalul 1 - 3% deci daca mie imi consuma 12% ca presupunem ca sunt super sofer si stiu sa conduc bine si economic la unul care nu are astfel de "calitati" (daca pot fi numite asa) inseamna ca are un consum de 12, 36 adica un fleac. In ceea ce priveste marirea puterii asta nu vine niciodata singura, vine intotdeauna insotita de defectiuni premature ale consumabilelor si ale pieselor care sunt direct expuse la o putere mai mare(flansa cardan, planetare, turbina etc).

Acuma cred ca ar fi inutile discutiile de genul ... eu stiu pe unul care......

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Eu personal am avut un E36 325 TDS resoftat, momentan detin un Jeep XJ resoftat si urmeaza sa fac o astfel de operatiune si masinii sotiei, un Vectra B.

Resoftarea/remaparea inseamna o usoara pacalire a electronicii masinii, astfel incat cuplul usor marit va fi prezent la turatii mai joase decat la o masina identica stock.

In momentul resoftarii BMW-ul avea peste 300.000 km, Jeep-ul are aproape 350.000, Opelul sotiei e ceva mai tanar, are doar 200.000  superok.

La toate masinile ce le-am detinut, am folosit numai consumabile de calitate, cand a fost nevoie de reparat am bagat mana in buzunar si nu m-am zgarcit mergand pe ideea ca "merge si asa", la maxim 10.000 am schimbat uleiul la motor+filtrele toate, iar din 2 in 2 servisari am completat/schimbat si restul fluidelor, acolo unde a fost cazul...astfel nu am avut nici un fel de problema datorita resoftarii...iar din cate imi aduc aminte, BMW-ul a avut viata grea timp de vreo 2 ani...  f;

Daca e sa vorbim de economie la combustibil, subiectul e prea amplu si nu cred ca merita sa-l dezbatem aici...acest subiect se discuta doar la un gratar la munte  )|/ in timp ce  xll  ... citim o carte  hi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nic

Felicitari pentru masina!

E o bijuterie de drum lung, foarte confortabila si fiabila.

Si....iti dau dreptate :nimic nu se compara cu placerea produsa de conducerea unui BMW  f;

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mugurel Vap

Poate ca nu toti au placerea de a conduce un BMW, desi imi plac foarte mult cum arata, nu mi place deloc sa le conduc, ma obosesc foarte rau, mai ales la drum lung, pozitia soferului la volan mi se pare foarte incomoda nu m-am adaptat deloc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.