Teodorescu.florin

Masina mea | Jeep XJ

14 postări în acest subiect de discuţie despre Masina mea | Jeep XJ

Masina mea | Jeep XJ

Teodorescu.florin

Salutare tuturor.

Intrucat sunt in concediu de odihna, copii sunt la scoala, sotia la job (asa-i trebuie...), am avut timp sa rasfoiesc forumul...mai aflu una, alta...etc.

Am observat acest ca pas (de prezentare a masinii) l-am sarit.

Asadar...masina mea de suflet dedicata tractarii rulotei si iesirilor offroad este un Jeep XJ, motor 2.5 TD, putin modificat, adica:resoftat, avand in plus peste unul stock un plus de cuplu si putere de 30%, inaltat cu 15 cm, anvelope MT 31 R15, punte fata Dana 30 si spate Dana 35, ambele cu Detroit Locker (fostul proprietar a investit destul de mult in masina).

Masina e 99, modelul full, tapiserie piele, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, ce sa mai...masina de top la vremea ei.

Una peste alta eu personal sunt incantat de masina.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Cica

Punti Dana si fata si spate , asisderea blocanti fata si  spate , cu neste simex-uri si un troliu ai un mic tanculet

Baga neste poze ca vedem jucaria!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Nu investesc mult in masina, iar aici ma refer la Simex-uri...anvelopele resapate sunt foarte grele, undeva la 20 si ceva de kg bucata+jantele cu ET negativ...inseamna stres mult in directie, bucsi...etc, iar bani de Simex-uri originale nu am...sunt prea sarac sa  dau bani pe anvelope resapate, le prefer pe cele normale.Am gasit MT-uri Nankang de care sunt foarte multumit.

Treaba cu troliu e relativa, inseamna sa schimb bara fata ceea ce nu-mi doresc...in schimb ptr. situatii extreme am lanturi, un fel de bride hand-made, pe care le-am folosit doar o singura data cand am ramas suspendat pe un morman de zapada.

Astfel de bride cred ca ar fi de folos tuturor celor ce nu au decat 4x2 pe masina si in anumite momente au nevoie de un plus de aderenta.Eu de pe un forum 4x4 m-am informat si pot spune ca nu am ce sa le reprosez...sunt usor de montat/demontat si foarte rezistente.

[embed=425, 349]http://youtu.be/_Rq70Y1tFdw[/embed]

[embed=425, 349]http://youtu.be/k9Mr6UYZdBA[/embed]

... si la niste baieti din Romania:

[embed=425, 349]http://youtu.be/1EjCAqSn34s[/embed]

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Nu se gasesc de cumparat.

Eu mi le-am facut singur.

Am luat de la Dedeman acea catarama (neaparat metalica), chinga lata de 2.5 cm si groasa de vreo 2 mm, lant si suruburi cu piulite.

Toate cele 8 bride m-au costat maxim 200 ron.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Faina treaba, usor de montat, nu nesesita roata suspendata, ca in cazul lanturilor.

Pentru nevoie urgenta sunt super, si se pot pune pe orice roti motrice cand esti la ananghie!

aw

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Pe orice jante.......numai cu spite sa fie!!!!

Daca  nu faci offroad periculileos MT-urile sunt ok, insa daca ramaii suspendat acolo nu te ajuta decat 2 lucruri:troliu si lift jack!

Interesante bridele intr-adevar .Ma apuc si eu sa fac asa ceva

Poti pune ceva poze cu ale tale?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Faina treaba, usor de montat, nu nesesita roata suspendata, ca in cazul lanturilor.

Pentru nevoie urgenta sunt super, si se pot pune pe orice roti motrice cand esti la ananghie!

aw

Intr-adevar foarte folositoare si usor de montat si demontat.

La masina mea, chiar daca am 275/75/15 dimensiunile la anvelope, in viraj maxim distanta intre anvelopa si subansamblul rotii e destul de mare si imi permite sa pun lant gros de 6 mm.Un amic si-a facut 4 astfel de bride ptr. cele 2 roti de pe puntea motoare la un Peugeot 406, iar distanta maxima in viraje era de 1.5 cm, astfel a putut pune lant de 3 mm...chiar si cu lant de 3 mm a scapat de frica de a ramane nemiscat atunci cand iarba e uda sau drumul e in panta.

Vazusem la un moment dat pe youtube un filmulet cu astfel de bride la masini 4x2.

Daca il gasesc, il postez aici.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Pe orice jante.......numai cu spite sa fie!!!!

Daca  nu faci offroad periculileos MT-urile sunt ok, insa daca ramaii suspendat acolo nu te ajuta decat 2 lucruri:troliu si lift jack!

Interesante bridele intr-adevar .Ma apuc si eu sa fac asa ceva

Poti pune ceva poze cu ale tale?

Bridele merg si pe jantele de tabla, dar neaparat fara capacele de plastic si sa aibe gauri de cel putin 3 cm diametru, ptr. a putea scoate chinga prin ele.

Daca nu uit, maine fac ceva poze si le pun aici, inclusiv cu ele montate pe roata.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Pe orice jante.......numai cu spite sa fie!!!!

Daca  nu faci offroad periculileos MT-urile sunt ok, insa daca ramaii suspendat acolo nu te ajuta decat 2 lucruri:troliu si lift jack!

Interesante bridele intr-adevar .Ma apuc si eu sa fac asa ceva

Poti pune ceva poze cu ale tale?

MT-urile ajuta in noroi, zapada afanata, ele fiind facute ptr. 20% onroad si restul offroad...AT-urile sunt 50/50, lanturile ajuta foarte mult, dar daca conducatorul masinii e prea batut in scafarlie si se avanta periculos spre limita masinii, atunci...troliu, jack-ul...pot fi doar un vis frumos...WOLA e cheia spre reusita  ptg

In cazul meu, atunci cand am fost obligat sa folosesc lanturile, vina a fost in totalitate a mea:locul unde am parcat masina era pe un morman batatorit de zapada si nu am anticipat ca datorita caldurii degajata de masina si propria ei greutate o va face sa se scufunde precum Titanicul...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Aici un tutorial de constructie al bridelor...ptr. cei ce stiu ruseste, un mare avantaj:

[embed=425, 349]

[/embed]

...si aici un exemplu in care iti dai seama de utilitatea lor:

[embed=425, 349]

[/embed]

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Punti Dana si fata si spate , asisderea blocanti fata si  spate , cu neste simex-uri si un troliu ai un mic tanculet

Baga neste poze ca vedem jucaria!

...mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?  nevazut

Gicu' nu era pregatit de tras in poze, deci e scuzabil faptul ca e prafuit nitel...

2q3oqwh.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Se tine bine!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Cand cuplezi rulota nu o dai cu spatele de pamant ? Adica , nu este prea sus de protap ?  ptg

La mine cuiul e detasabil, nu fix.Am pus o flansa despartitoare si astfel l-am coborat cu 15 cm, fix cu body-liftul masinii.

Am mai marit nitel inaltimea rulotei prin balonul anvelopelor si acum sta perfect dreapta.

Am folosit un calculator de diferente anvelope sa-mi pot da seama dinainte de a cumpara cauciucurile.

Pentru a accesa acest calculator dati click pe   Calcul Compatibilitate Anvelope     

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.