CatalinS

Salutare

7 postări în acest subiect de discuţie despre Salutare

Salutare

CatalinS

Pentru ca am ramas cumva "dator" cu prezentarea, numele meu este Catalin Stoica, sunt din Rm. Valcea, insa de vreo 19 ani locuiesc in Bucuresti. Sunt total incepator in ceea ce privesc rulotele si de aceea incerc sa invat cat mai multe din acest forum. Doresc sa-mi cumpar o rulota pentru offcamping, pe care sa o pun pe un teren in Snagov. Nu stiu daca ma va prinde microbul excursiilor cu rulota, insa ce pot sa va spun este ca imi place foarte mult pescuitul, si probabil ca cele doua pasiuni se pot imbina.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare

Fejer Antal

Salutare @CatalinS si bun venit in aceasta comunitate!:default_bun_venit:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Lungu Marin

:default_bun_venit:

Distribuie această postare


Link către postare
Adiciordas

:default_bun_venit:

Distribuie această postare


Link către postare
Ene Bogdan

Salutare Catalin ,  

 

Bine ai venit pe forum .

Ca un prim sfat pe care ti-l dau , este sa inveti REGULAMENTUL , nu doar sa-l citesti , pentru ca sigur vei uita cite ceva din el .

Inainte de a deschide un topic , citeste toate topicurile deschise anterior din forum si daca nu exista unul asemenator , deschide subiectul tau , dar cu o oarecere sfiala .

Daca nu vei tine cont de aceste reguli  , gardienii galactici ai forumului te vor dojeni si iti vor recomanda acelasi lucru  .

Interventiile repetate pe acelasi subiect provoaca suferinta mai ales daca sint scrise cu litere mari .

Deci , nu folosi literele mari in scriere .

 

Eu personal sint un cititor al forumului ca sa evit confruntarile galactice , bazate pe regulamet . Stau prost  cu memoratul .

In schimb , rulotismul este un hobby frumos pe care il poti imbina cu pescuitul daca iti vei lua o rulota scurta sau un cort de acoperis .

 

Acesta este un pamflet ( pentru gardienii galactici ) si trebuie tratat ca atare 

 

Cu respect