Bogdan Moldovan

Geometrie roti rulotă Weinsberg

8 postări în acest subiect de discuţie despre Geometrie roti rulotă Weinsberg

Geometrie roti rulotă Weinsberg

Bogdan Moldovan

Bună ziua,

Dețin un Weinsberg 500 FDK 2017 cu care mă plimb prin tara dar și afară,  

Am observat când am fost la ITP recent, că roțile mele s-au înclinat în interior în partea de sus cam cu -2gr. 

Desigur, după cum vă puteți imagina, cauciucurile erau mâncate pe interior. Le-am schimbat dar ar trebui să adresez această problemă. 

Mă puteți direcționa spre un service (București, Ilfov nord) care m-ar putea ajuta cu o "geometrie" a roților rulotei? 

Menționez că MotorHome (Liviu) mi-a spus că el nu are această capabilitate în service-ul lui - unde îmi fac eu cam toate upgrade-urile / reparațiile la rulota mea. 

Merci frumos în avans. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Doru Negru

Luati legatura cu cei de Knott Romania , practic  nu se poate regla geometria rulotelor , este vorba de reconditionarea puntii ( inlocuirea toroanelor ) , aceste toroane se taseaza datorita suprasarcinii .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C.

@Bogdan Moldovan Sunt profesionisti cei de la Centru de Remorci Deva.

Colaborez cu ei de multi ani si te asigur ca ai facut o alegere buna.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian A

O punte noua e undeva pe la 3000 lei, cu tamburi si cabluri de frana incluse. . La GamaPel in Cluj. Si daca tot o schimbi, pune una mai zdrvana sa te tina. Si eu am schimbat puntea la un 450 FU, care avea doar un an, din alta cauza (am vrut sa maresc. garda la sol). In general sunt calculate la limita, punte de 1300 kg la o rulota cu MMA de 1300 kg, care la supraincarcare si drumuri de Romania se mai ‘cracaneaza’ un pic. Daca montezi o punte de 1700 kg la aceiasi rulota e altceva….de aceea cand cumperi un Weinsberg, de exemplu, ai si optiunea de punte mai rezistenta.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan Moldovan

Mulțumesc pentru sfaturi. Până la urmă am mers cu Knott - sunt aproape de mine, sunt profesioniști, mi-au dat o super soluție la un preț OK (pentru mine). Dacă cineva va citi acest thread în viitor și vrea stafuri / opinii / contacte, mă puteți contacta. 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal
în urmă cu 18 ore, Bogdan Moldovan a scris:

Mulțumesc pentru sfaturi. Până la urmă am mers cu Knott - sunt aproape de mine, sunt profesioniști, mi-au dat o super soluție la un preț OK (pentru mine). Dacă cineva va citi acest thread în viitor și vrea stafuri / opinii / contacte, mă puteți contacta. 

 Salutare @Bogdan Moldovan:salutare!:

 Daca ai reusit sa rezolvi problema cu cei de la Knott scrie cateva randuri aici pe forum, despre experienta prin care ai trecut, si solutia pe care ti-au propussi pe care ai ales.

 Multumim! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan Moldovan

Problema mea era că osia era prea scurtă și bratele roților ieșeau câți va cm în afara lor lasând loc toroanelor să gliseze în afară în timp și la gropi și încarcare. 

 

Efectul: 

6424357f628ff_WhatsAppImage2023-03-23at11_23_58.jpeg.5421e7cf81c87f94def7fe08f96f05f7.jpeg

 

În plus, bratele roților care întră în osie, așa cum veneau ele din fabrică, erau goale: IMG_4138.jpeg.e6df4dc743c3ddf70682af07760c5e60.jpeg

a se observa la bratul de jos cum sunt de fapt doar teava, ceea ce le scădea semnificativ rigiditatea. 

 

Soluția a fost:

1. Prelungirea osiei cu acei cm lipsă (a se observa sudura de pe osie): 

6424362166609_WhatsAppImage2023-03-23at15_29_36.thumb.jpeg.c74cad3a5619f2899ba0ff2cb58e3486.jpeg

2. înlocuirea bratelor cu tamburilor cu varianta compatibila de la knott - a se observa că nu sunt goale pe dinauntru. 

3. înlocuirea cablurilor de frână 

4. înlocuirea amortizorului din cupla antirului 

 

"Doar" atât. 

 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.