Vlad S

Autorulota Fiat Ducato 4x4 Dangel

32 postări în acest subiect de discuţie despre Autorulota Fiat Ducato 4x4 Dangel

Autorulota Fiat Ducato 4x4 Dangel

Gabriel I
18 minute în urmă, Costin Lipan a scris:

Mult mai simplu este cu un boiler dedicat, nou sau reconditionat.

 

Exact!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cornelsavu

@Costin Lipan eram doar curios daca are macar o minima protectie. Nici batut nu m-as complica cu asa un boiler.

Poate Vlad S a inteles ceva si remediaza. Are 2 baterii acolo si un invertor maricel, ar putea sa foloseasca si un Truma TT2 electric. Ocupa si mai putin loc, nu are nevoie de pompa mare, iar la cate panouri are pe acoperis nu ar avea probleme. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Costin Lipan
Chiar acum, Cornelsavu a scris:

eram doar curios daca are macar o minima protectie.

El cica ar avea protectii. Teoretic, daca se stinge flacara opreste gazul, daca simte caldura in lateral, la fel ar trebui sa opreasca gazul. Asa, pe eticheta, el pare sigur, dar trebuie respectate conditiile de montaj.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
54 minute în urmă, Vlad S a scris:

WhatsApp Image 2022-05-02 at 21.43.16 (1).jpeg

Presupun ca are tiraj fortat acest "burlan", nu? E'n regula, atunci.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad S

este burlanul cu care a venit sistemul chinezesc de tip webasto cumparat de pe amazon. Acel instant este folosit doar pentru apa calda , nu este extraordinar pentru ca acolo unde l-am pus eu este prea departe de dus... si dureaza pana ajunge apa calda (totusi el incalzeste foarte bine apa si face serviciu corespunzator). Il folosesc doar cu usa laterala deschisa. Chiar si cu ea inchisa , sincer gazele de ardere sunt extrem de putine , insesisabile. Aerisesc dupa aia , dar oricum am pus senzori , cum se vede mai sus , ptr detectare fum si gaze. Initial nu am vrut sa pun gaz deloc in masina , sa fac mai totul electric , dar acel inverter pe care cred ca am dat mult prea mult pentru ceea ce poate el scoate real (nu cred ca duce real peste 3000w ) nu a sustinut plita  inductie care o montasem initial. Asa ca am pus aragaz pe gaz si instant pe gaz . Mi-a fost si imi este foarte frica de intoxicatia cu monoxid de carbon , si de ce nu , de moarte.... asa ca am montat toate acele masuri de precautie , si sper sa fie de ajuns....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad S
33 minute în urmă, NRLaurentiu a scris:

Presupun ca are tiraj fortat acest "burlan", nu? E'n regula, atunci.

sistemul este destul de ok , nu ideal. Intradevar boilerul de 10 litri pe care il aveam pe rulota era ok. Dar cum am spus , initial nu am vrut gaz deloc. Acest instant consuma extrem de putin gaz. Si nu am vrut pe exteriorul masinii sa fie foarte evident autorulota , adica sa nu am acele guri de aerisire ptr baie , wc sau boiler pe gaz. Au fost pur si simpu alegerile mele

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
9 minute în urmă, Vlad S a scris:

este burlanul cu care a venit sistemul chinezesc de tip webasto cumparat de pe amazon [...] Il folosesc doar cu usa laterala deschisa. Chiar si cu ea inchisa , sincer gazele de ardere sunt extrem de putine , insesisabile.

 

Eu nu mai am ce comenta.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Lucian Bogdan
      de Lucian Bogdan
      Salutare dragi colegi,
       
      Cum inca nu am "recuperat" rulotica de la fostul proprietar (prefer sa o las la el in garaj pana vine caldura) va prezint utilajul de tractare. Dacia Duster 2020, 1.5 dCi, 115 CP. 4x4.
      Cateva poze:


    • Alin Mihaila
      de Alin Mihaila
      Daca tot e pandemie, am zis să facem un upgrade la ansamblu, astfel ne despartim de Duster-ul nostru care ne-a plimbat, fara sa ne dezamageasca, prin multe locuri frumoase. Si pentru ca am fost extrem de multumiti de performantele lui, am trecut la noul Duster .
      Așadar, se vinde Dacia Duster 4WD, Norma Poluare Euro 5 , Cutie Manuala 6+1 Viteze , MOTORIZARE 1.5 diesel 110 CP, an 2010. Ca si dotări: aer conditionat, carlig de remorcare (evident), jante aluminiu, geamuri electrice fata, proiectoare, oglinzi electrice incalzite. Masina este service-ata in Mioveni, are carte de intretinere completata (ulei utilizat Liqui Moly 5w-30 schimbat la fiecare 10.000 km), distributie si inlocuit ulei transmisie la 180.000 km, placute frana inlocuite la 170.000 km, acumulator inlocuit la 160.000 km. Absolut totul funcționează. Pretul este de 6300 euro negociabil. (0748124289)
       







    • Ionut C.
      de Ionut C.
      De ceva vreme mă frământa gândul construirii unui camper cu tracțiune integrală. De când am construit primul camper, mi-am petrecut cele mai multe vacanțe pe plaja sălbatică de la Vadu. Cum în ultimii ani s-a aglomerat exagerat în zonă, am simtit din ce in ce mai des lipsa unui 4x4 cu care să mă pot așeza mai izolat. Aceeași nevoi am simțit-o și în zone cu iarba udă și rampe nu tocmai abrupte. Pe sol uscat n-am avut niciodată probleme cu tracțiunea față. 
      Am găsit un Sprinter 518 4x4 într-o stare tehnica foarte bună și n-am vrut sa pierd ocazia unui nou proiect. Motor impecabil V6 de 3 litri, 184 CP, 265000 km reali, transmisia integrală funcționează perfect, după ce am remediat cablajul unui senzor ABS. Am testat-o doar pe iarbă udă în rampă destul de abruptă, am fost placut surprins de abilitatea cu care blochează diferențiale pentru a menține aderență maximă, cu toate ca are anvelope bune în circuite de formula unu.
      Inițial ma gândeam sa trec pe super single pe spate, în locul rotilor jumelate (duble). Ar arăta mai bine,   însă două roti vor face mult mai mult decât una...
      E un șasiu cu cabina dublă, are 7 locuri din card voi folosi doar 4. Intenționez să-i construiesc o cutie de 330 cm lungime totală pe 200 cm lățime interioară. 
      Înainte de toate ma voi ocupa de curățarea și vopsirea șasiului, stiută fiind meteahna sprinterelor. Arată destul de bine caroseria, mă așteptam să fie mai afectat de coroziune. 
      Voi reveni cu imagini.
    • Alin Opran
      de Alin Opran
      Dragilor, a venit momentul sa scot la vanzare bijuteria din dotare. 
       
      Asa cum multi dintre voi deja stiu, m-am mutat de curand in Irlanda, Dublin, iar aici masinile au ghidon pe partea dreapta. Asa ca, oricat mi-as dori, nu o pot lua aici.
      In acest moment fiind plecat din tara nu pot pune poze dar, dupa 10 martie cand se va intoarce sotia in tara voi avea si le voi posta. Pana atunci, cine este interesat poate citi topicul in cae am prezentat-o:
       
       
      Din caracteristicile tehnice pot mentiona:
      - fabricatie aprilie 2013
      - motor 2.0 TDI 140 CP, cutie automata DSG 2 cu 7 trepte
      - 178 mii km, urmatoarea revizie la 185 mii
      - caiet full service in reteaua Porsche de la vanzare pana in prezent
      - cauciucuri noi de iarna cumparate in 10.2017, in garantie 2 ani + set cauciucuri de vara 50%
      - fara zgarieturi, fara defecte optice, ruleaza perfect
      - carlig remorcare cu priza can-bus pe 7 pini
      - dublu climatronic, etc
      Important pentru rulotisti:
      - greutate proprie ~1.600 kg (nu am talonul la mine, voi verifica si pune cifra exacta), MMA 2.260 KG
      - masa tractabila 2.200 kg
       
       
      Se va putea vedea/testa dupa 10 martie in cartierul Damaroaia, sector 1.
       
      Pret: 13.200 €
      Tel: +40 736 001699
    • Mihai D
      de Mihai D
      va salut colegi rulotisti,
       
      Pentru ca am intrat in posesia unui utilaj nou nout, un Land Rover, a venit timpul sa ma despart de Hyundai.
       
      Ca scurt istoric, masina a fost cumparata in leasing din tara si a avut garantie extinsa 5 ani. A fost masina directorului de la Comtrorom (de aici si numarul CTM), cumparata in leasing pe firma, ulterior vanduta dupa ce a fost... .presupun.....amortizata.
      Acum are 170.900 Km cu carnetul de service tinut la zi, cu toate interventiile importante (revizii, distributie, schimburi  discuri/placute, schimb ambreiaj etc).
       
      Am schimbat din 2012 pana acum discuri si placute, uleiuri in deferentiale/cutie transfer/cutie viteze,  un kit de ambreiaj (la sfarsitul lui 2015), distributie,  un burduf de planetara, toti tachetii hidraulici (bateau doi si la recomadarea mecanicului i-am schimbat pe toti in vara lui 2016), toate bujiile incandescente (a murit una si le-am schimbat pe toate preventiv), o bascula pe dreapta fata (a ramas fara bucsi si a costat mai ieftin manopera ptr inlocuit bascula cu totul). In rest, motorina buna si mers cu simt de raspundere.
       
      Ca dotari, are multe optionale in plus fata de modelul de baza (echipare Glorious si protectie caroserie anticoroziva High Grade ):
      - clima automata
      - piele bej integral- scaune/usi/volan/schimbator
      - protectie inox pentru praguri, la urcare, in dreptul fiecarei usi
      - airbag-uri frontale si laterale
      - ABS
      - TCS - sistem de control al tractiunii
      - computer de bord
      - geamuri electrice
      - oglinzi electrice incalzite
      - oglinda retrovizoare electromatica - senzor antiorbire
      - radio-cd original, 6 difuzoare
      - geamuri fata cu tenta si protectie UV, geamuri spate fumurii din fabrica
      - inchidere centralizata si alarma din fabrica (2 chei/telecomenzi)
      - contact iluminat pentru introducerea cheii pe timp de noapte
      - volan reglabil 
      - scaun sofer reglabil full, pe inaltime/lombar
      - tavita depozitare sub scaunul pasagerului din dreapta
      - torpedou iluminat, portbagaj iluminat in 2 trepte
      - bancheta spate rabatabila fractionat (60/40)
      - cotiera fata (cu doua spatii de depozitare) si cotiera spate din piele
      - scrumiera si brigheta in fata + suport pentru doua pahare, scrumiera si suport pentru doua pahare pentru pasagerii din spate, integrate in cutiera/consola dintre scaunele fata
      - buzunare din plasa pentru pasagerii din spate, pe spatele scaunelor din fata
      - buzunare mari in fiecare usa, cu loc pentru sticla de 1L
      - oglinda de curtuazie, iluminata, in fiecare parasolar
      - lampi cu lupa pentru citit pentru fiecare pasager din fata, si suport de ochelari
      - manere de deschidere interioare cromate 
      - trei prize de bricheta (doua in fata si una in portbagaj)
      - cutie depozitare cu capac, sub mocheta de la portbagaj
      - plasa bagaje portbagaj
      - imobilizator electric
      - faruri cu reglaj electric
      - faruri de ceata
      - bare transversale pentru portbagaj
      - incalzire electrica auxiliara (ATENTIE nu stationara Webasto sau similar; inainte de intrarea in calorifer are un sistem cu 3 bujii incandescente ce incalzeste apa de la motor, asa a venit din fabrica).
      - carlig remorcare cu instalatia electrica aferenta
       
      Dotarile de mai sus se regasesc si in fisa tehnica de la producator.
       
       
      Pret 4000 eur. Contact la numarul 0723304331 sau mihai.dumitru@kone.com
       
      Toate cele bune,
      Mihai
       
      PS: este masina prezentata si in topicul acesta in 2015 
       
       









  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.